Ja heel mooi ook hoe de biologische moeder de situatie heeft geaccepteerd. Ik vind haar (op basis van wat ik zie) soms pittig maar vooral om deze jongens een goede basis te geven. Ik vind het heel knap wat zij en haar gezin doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van *mijn mening* haaibaai Sietske (pleeggezin Jan Steen) maar ik vind het wel altijd hartverwarmend wanneer Daan's (biologische) moeder reageert. Sietske en haar man hebben hem geadopteerd maar zijn moeder is betrokken ❤️.
Helaas niet, zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dus er lopen 3 mannen in de rondte die niet betrokken zijn bij de opvoeding van hun kinderen "want zo heeft ze nooit strijd". Weten die mannen überhaupt wel af van het bestaan van hun kinderen. Afijn, vragen in overvloed maar ze zal wel weten wat ze doet 😑.
Dat laatste was ook al door mijn hoofd geschoten; 5 kinderen, 4 zwangerschappen, in pak 'em beet 7 jaar tijd, riekt m.i. *in haar single status met 4 vaders* toch een héél klein beetje (...) naar "door de maatschappij betaalde moederschap".quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:02 schreef Snaky het volgende:
[..]
Helaas niet, zou ik willen zeggen.
Dit is wat zij bewust doet maar ze kan het overduidelijk niet aan.
Ze schopt tegen 'het systeem' aan, gaat volgens mij niet naar het consultatiebureau en de kinderen gaan niet naar de peuterspeelzaal want ze spelen zo leuk met elkaar. Niet werken en van toeslagen profiteren.
Ze had gewoon geen zin meer in haar gezin. Dus dook ze haar nest in.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.
En weet je wat een bijwerking is van de fantastische afval spuitjes? Duizeligheid, licht in het hoofd. Goh, zo slim die Debbie
Nou inderdaad, hoe simpel kan de oplossing zijn. Als het in dit soort kleine dingen al zo mis gaat dat een simpele oplossing of alternatief niet bedacht kan worden, dan snap ik die colonne aan hulpverleners wel. Overbelasten dat sociale stelsel in Nederland, het is hard nodig in huize Lether.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.
En weet je wat een bijwerking is van de fantastische afval spuitjes? Duizeligheid, licht in het hoofd. Goh, zo slim die Debbie
Zijn werkgever ziet hem aankomen. Naar huis omdat z’n verloofde verkouden is?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Clavis het volgende:
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
Op zoek naar de schat🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten met dat lampje op zijn hoofd 😆 net toen je dacht dat het niet sekslozer eruit kon zien..
Dit!quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kattenbak instaleren ging anders best soepel...
Maar dat zou nou net die nieuwe therapie doen, haar helpen met aanpassingen zodat ze zelf voor haar gezin kon zorgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:36 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hoe simpel kan de oplossing zijn. Als het in dit soort kleine dingen al zo mis gaat dat een simpele oplossing of alternatief niet bedacht kan worden, dan snap ik die colonne aan hulpverleners wel. Overbelasten dat sociale stelsel in Nederland, het is hard nodig in huize Lether.
dat had haar bestie zelfbenoemde psych al gedaan.......ze schrok er wel van en het gebeurt, daarmee was de kous af.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:08 schreef Xmuis het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRj_sC4AuZr/
Stuurt iemand m even aan AM?
😵💫😵💫😵💫😵💫quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:11 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
dat had haar bestie zelfbenoemde psych al gedaan.......ze schrok er wel van en het gebeurt, daarmee was de kous af.
oh ik geniet hier stiekem erg van.....AM had er een punt achter gezet, de storm was weer gaan liggen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
Deze is niet alleen hier al meerdere keren voorbij gekomen, AM heeft ´m zelfs zelf ook gedeeld.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:08 schreef Xmuis het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRj_sC4AuZr/
Stuurt iemand m even aan AM?
Ja en niet in dr rollie zo te zienquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Duplo opruimen kan Debbie niet meer goed, maar na een halve dag slapen kan ze wel kleding om gaan ruilen in het dorp 🫣 prioriteiten
Ik ben het helemaal met haar eens! (En grappig ook dat ze voor de boekpresentatie uitgenodigd was, maar niet gegaan is. Waarom zou AM haar uitgenodigd hebben? Voor een stukje diversiteit?)quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
Bizar dat het zelfs maar in haar opkomt om Peppie naar huis te laten komen 🤦♀quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Clavis het volgende:
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
Zoveel medelijden met dat meisjequote:Op vrijdag 28 november 2025 11:19 schreef Nieve het volgende:
Bij hvk is J weer hard huilend op de achtergrond te horen dat ze niet weet wat ze aan moet doen (ze heeft al eerder gezegd dat dat altijd een probleem is) en roept daarbij meerdere keren om haar moeder. Hvk blijft stoicijns door filmen en die kleine eten geven. Dit meisje heeft duidelijk zoveel meer nodig, ik vind de situatie daar steeds schrijnender worden.
En ze gaat tijdens de dutjes rusten. Verstandig, na al die inspanningen die ze dagelijks levert.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Bizar dat het zelfs maar in haar opkomt om Peppie naar huis te laten komen 🤦♀
Nou ik ook, voel me er steeds ongemakkelijker bij om haar te volgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zoveel medelijden met dat meisje
Ze is samen met Tim naar Iris (zie Reality FBI)quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keer
Maar we doen net alsof hij er niet is, hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Cyan het volgende:
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
Geen idee of ze direct door AM was uitgenodigd. Wel weet ik dat de moeder van één van Marketingvrouw's "influencer vriendinnen" was uitgenodigd en die vriendin was meegegaan (heeft er een story aangewijd). Wellicht mocht MV ook mee maar heeft ervoor bedankt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met haar eens! (En grappig ook dat ze voor de boekpresentatie uitgenodigd was, maar niet gegaan is. Waarom zou AM haar uitgenodigd hebben? Voor een stukje diversiteit?)
Mayra Louise, toch? Ik was ook zo teleurgesteld dat zij er was. Maar haar moeder schildert toch schilderijtjes van de kinderen van Debbie en ook van AM? Dus ik had de hoop dat Mayra Louise er alleen was als support voor haar moeder.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Geen idee of ze direct door AM was uitgenodigd. Wel weet ik dat de moeder van één van Marketingvrouw's "influencer vriendinnen" was uitgenodigd en die vriendin was meegegaan (heeft er een story aangewijd). Wellicht mocht MV ook mee maar heeft ervoor bedankt.
MV (en genoemde vriendin) posten ook over en met hun kind(eren). MV veel anoniemer dan haar vriendin, maar toch. Dus ik ben het met haar eens, maarrrrrrr ze kan niet helemaal haar handen in onschuld wassen wat betreft dit onderwerp. Als ze niet haar kinderen had genoemd of anoniem had getoond, dan hadden we haar content betreft, niet hoeven weten dat ze kinderen heeft.
Ja, inderdaad. Zij post ook haar dochter die ze steevast *die kleine* noemt; anoniem weliswaar maar toch herkenbaar genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:46 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Mayra Louise, toch? Ik was ook zo teleurgesteld dat zij er was. Maar haar moeder schildert toch schilderijtjes van de kinderen van Debbie en ook van AM? Dus ik had de hoop dat Mayra Louise er alleen was als support voor haar moeder.
Die van JvP was ook al zo charmant haha. Ze zullen er wel goed voor betaald krijgen..quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
Dat heeft ze meerdere keren uitgelegd. Dit is hoe zij is, hoe zij handelt. En laten we niet vergeten dat Iris de liefste is!quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:30 schreef Wijkje79 het volgende:
O wat vreselijk ongemakkelijk om te zien hoe MB Iris begroet....waarom moet dat allemaal zo overdreven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |