abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219360986
AM heeft nu wat mij betreft nét even een keer te vaak het woord "oma" gebruikt in haar afgelopen stories (reeks). Ik krijg heel sterk het gevoel dat dit een sneer is naar haar eigen moeder.
pi_219361061
Mevrouw Lether kan niet bukken om duplo op te ruimen, maar kleding uit een laag rek halen bij Zeeman is dan weer geen probleem.
pi_219361092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van *mijn mening* haaibaai Sietske (pleeggezin Jan Steen) maar ik vind het wel altijd hartverwarmend wanneer Daan's (biologische) moeder reageert. Sietske en haar man hebben hem geadopteerd maar zijn moeder is betrokken ❤️.
Ja heel mooi ook hoe de biologische moeder de situatie heeft geaccepteerd. Ik vind haar (op basis van wat ik zie) soms pittig maar vooral om deze jongens een goede basis te geven. Ik vind het heel knap wat zij en haar gezin doen.
pi_219361158
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:07 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dus er lopen 3 mannen in de rondte die niet betrokken zijn bij de opvoeding van hun kinderen "want zo heeft ze nooit strijd". Weten die mannen überhaupt wel af van het bestaan van hun kinderen. Afijn, vragen in overvloed maar ze zal wel weten wat ze doet 😑.
Helaas niet, zou ik willen zeggen.
Dit is wat zij bewust doet maar ze kan het overduidelijk niet aan.
Ze schopt tegen 'het systeem' aan, gaat volgens mij niet naar het consultatiebureau en de kinderen gaan niet naar de peuterspeelzaal want ze spelen zo leuk met elkaar. Niet werken en van toeslagen profiteren.
pi_219361189
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
pi_219361258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 10:02 schreef Snaky het volgende:

[..]
Helaas niet, zou ik willen zeggen.
Dit is wat zij bewust doet maar ze kan het overduidelijk niet aan.
Ze schopt tegen 'het systeem' aan, gaat volgens mij niet naar het consultatiebureau en de kinderen gaan niet naar de peuterspeelzaal want ze spelen zo leuk met elkaar. Niet werken en van toeslagen profiteren.
Dat laatste was ook al door mijn hoofd geschoten; 5 kinderen, 4 zwangerschappen, in pak 'em beet 7 jaar tijd, riekt m.i. *in haar single status met 4 vaders* toch een héél klein beetje (...) naar "door de maatschappij betaalde moederschap".
pi_219361404
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.
En weet je wat een bijwerking is van de fantastische afval spuitjes? Duizeligheid, licht in het hoofd. Goh, zo slim die Debbie
Ze had gewoon geen zin meer in haar gezin. Dus dook ze haar nest in.
  vrijdag 28 november 2025 @ 10:36:00 #108
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219361450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.
En weet je wat een bijwerking is van de fantastische afval spuitjes? Duizeligheid, licht in het hoofd. Goh, zo slim die Debbie
Nou inderdaad, hoe simpel kan de oplossing zijn. Als het in dit soort kleine dingen al zo mis gaat dat een simpele oplossing of alternatief niet bedacht kan worden, dan snap ik die colonne aan hulpverleners wel. Overbelasten dat sociale stelsel in Nederland, het is hard nodig in huize Lether.
Graag verwijderen
pi_219361461
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Clavis het volgende:
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
Zijn werkgever ziet hem aankomen. Naar huis omdat z’n verloofde verkouden is?
pi_219361496
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten met dat lampje op zijn hoofd 😆 net toen je dacht dat het niet sekslozer eruit kon zien..
Op zoek naar de schat🤣
pi_219361516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 10:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Op zoek naar de schat🤣
Op zoek naar de nooduitgang.
pi_219361517
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kattenbak instaleren ging anders best soepel...
Dit!
pi_219361537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 10:43 schreef Juulia het volgende:

[..]
Op zoek naar de nooduitgang.
Op zoek naar zijn ballen, dan kan hij misschien eens tegen AM ingaan
pi_219361545
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 10:36 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Nou inderdaad, hoe simpel kan de oplossing zijn. Als het in dit soort kleine dingen al zo mis gaat dat een simpele oplossing of alternatief niet bedacht kan worden, dan snap ik die colonne aan hulpverleners wel. Overbelasten dat sociale stelsel in Nederland, het is hard nodig in huize Lether.
Maar dat zou nou net die nieuwe therapie doen, haar helpen met aanpassingen zodat ze zelf voor haar gezin kon zorgen.
Is ze 1 keer geweest? Ook mee gestopt zeker
  vrijdag 28 november 2025 @ 10:49:16 #115
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219361561
"Mijn red flag is dat ik heel graag mooie notitieboekjes koop, maar dat ik ze echt NOOIT gebruik..."

Bovenstaande zegt DBM, zoveel verstand heeft die vrouw!
pi_219361685
https://www.instagram.com/reel/DRj_sC4AuZr/

Stuurt iemand m even aan AM?
pi_219361699
AM is een grote jokkebrok: ze heeft niet eens gereageerd op de story die ze deelt van Esther van der Krol. Geen enkele commitment heeft ze met dat account, ze komt niet eens naar voren als een volger :+
Het is gewoon weer meeliften op het succes van een ander, pfffff......
pi_219361714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:08 schreef Xmuis het volgende:

dat had haar bestie zelfbenoemde psych al gedaan.......ze schrok er wel van en het gebeurt, daarmee was de kous af.
pi_219361738
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:11 schreef Ouder1980-3de het volgende:

[..]
dat had haar bestie zelfbenoemde psych al gedaan.......ze schrok er wel van en het gebeurt, daarmee was de kous af.

😵💫😵💫😵💫😵💫
pi_219361750
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
pi_219361794
Ah onze Kelly heeft een juice kanaal gehaald met haar villa.
pi_219361798
Bij hvk is J weer hard huilend op de achtergrond te horen dat ze niet weet wat ze aan moet doen (ze heeft al eerder gezegd dat dat altijd een probleem is) en roept daarbij meerdere keren om haar moeder. Hvk blijft stoicijns door filmen en die kleine eten geven. Dit meisje heeft duidelijk zoveel meer nodig, ik vind de situatie daar steeds schrijnender worden.
pi_219361888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
oh ik geniet hier stiekem erg van.....AM had er een punt achter gezet, de storm was weer gaan liggen. :R
pi_219361968
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:08 schreef Xmuis het volgende:

Deze is niet alleen hier al meerdere keren voorbij gekomen, AM heeft ´m zelfs zelf ook gedeeld.

Edit: Sorry, ik ben mosterd.
pi_219362063
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Duplo opruimen kan Debbie niet meer goed, maar na een halve dag slapen kan ze wel kleding om gaan ruilen in het dorp 🫣 prioriteiten
Ja en niet in dr rollie zo te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')