Nee joh, gewoon lekker kop in het zand en naar de bibliotheek gaan!quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
Buiten dat het stinkt is het gewoon ook echt niet goed voor je gezondheid al die schimmel in huis. Maar in plaats van daadkrachtig te reageren naar die woningbouwvereniging accepteert ze een ongezonde situatie voor haar kinderen en zichzelf. Maar goed, past wel bij al die andere bijzondere keuzes 🫣quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
Over het algemeen ben ik het niet met haar eens, nu ben ik het roerend met haar eens. AM praat poep en verkoopt gewoon haar kinderen werkelijk niemand zit te wachten op een inkijk in haar gezin, helemaal niemand AM. Hoop dat je dit leestquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
Ik dacht precies hetzelfde 😱quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
Is Tim wel 100? Dat je je daar voor laat lenen zeg.. So just like smiksmak.. Wat een volk joh! 🤣 Waarom zien we David nooit ergens? Die is al 70 ofzo toch? Iris dr sugardaddyquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Cyan het volgende:
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
MBW is niet goed bij dr hoofd. Daddy issues of over het paard getild, wat een soap is die vrouw haar leven. Denk dat Koen blij moet zijn dat ie ervan af is. Hopelijk is Hanneke een beetje normaal, kan ie beleven hoe het ook kan......quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heeft ze meerdere keren uitgelegd. Dit is hoe zij is, hoe zij handelt. En laten we niet vergeten dat Iris de liefste is!
Ik weet niet wat MB in haar jeugd tekort gekomen is maar het lijkt erop dat dat een heleboel is. Haar behoefte aan aandacht is groot, ze lijkt onverzadigbaar.
😂quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is Tim wel 100? Dat je je daar voor laat lenen zeg.. So just like smiksmak.. Wat een volk joh! 🤣 Waarom zien we David nooit ergens? Die is al 70 ofzo toch? Iris dr sugardaddy
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft 'zo'n zware week' gehad dat ze mag bijtanken bij Iris.
Nee, ze is op vakantie met Tim. Iris is de 'dekmantel' naar haar goedgelovige volgers.
Pinokkio is er niets bij.
Werken is er weinig meer bij voor Mies. En de kinderen waren alweer bij oma.
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nee, ze is op vakantie met Tim. Iris is de 'dekmantel' naar haar goedgelovige volgers.
Jij bent er het drukste mee van iedereen!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Of thuis in huis zitten zonder kids.
Echtgenoot heeft ze ook niet meer , poly is over .
Ik geef haar geen ongelijk.
Dekmantel naar de volgers ? Is dat nodig dan?
Als iemand het er niet mee eens is , kan diegene haar toch gewoon ontvolgen?
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Om lachen zoals ze iedereen bezighoudt.
Zelfs de roddelsite zijn er druk mee
MB moet eens stoppen met overdrijven. Al dat gejammer en gejank slaat nergens op. En de kinderen doen het zó goed, maar blijkbaar niet zo goed dat ze zonder tranen naar hun vader gaan. En weer door! Al die jankposts zijn steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Absoluut en nu is het volop damage control waarbij ze zichzelf ook weer overschreeuwt en ineens als kenner neerzet (workshop rode vlaggen geven AM, really?)quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijven
Ik vermoed dat er na dit weekend weer ene emotionele post komt over hoe nodig dit was, dat ze diepe gesprekken had, ze door Iris wel begrepen wordt, even niet op der hoede hoeft te zijn, maataar dat ze haar kindjes uiteraard maximaal gemist heeft.
En AM....ik moet zo lachen! Ik vermoed dat ze echt onderschat wat de gevolgen van haar grote mond over Tim zouden zijn.
Ja, super .quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Jij bent er het drukste mee van iedereen!
Waar moet je dan precies om lachen? En waarom bij specifiek MB wel en bij de rest niet of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Ik lach me hier gewoon kapot , wat een drama's
Vind de reacties gewoon leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Waar moet je dan precies om lachen? En waarom bij specifiek MB wel en bij de rest niet of begrijp ik je nu verkeerd?
De drama’s creëert MB zelf. Ze moet gewoon eens een grote meid worden. Schouders eronder en door. Daar hebben haar kinderen meer aan dan steeds de perfecte plaatjes laten zien met jankposts erbij. Als je jezelf oud en wijs genoeg vindt om tot 2x toe het leven van 7 kinderen op de kop te zetten, dit geldt ook voor JvP en KB, dan moet je niet janken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Hopelijk kunnen de kinderen er later ook om lachen!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Ze houdt jou ook erg bezig, zie ik.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Of thuis in huis zitten zonder kids.
Echtgenoot heeft ze ook niet meer , poly is over .
Ik geef haar geen ongelijk.
Dekmantel naar de volgers ? Is dat nodig dan?
Als iemand het er niet mee eens is , kan diegene haar toch gewoon ontvolgen?
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Om lachen zoals ze iedereen bezighoudt.
Zelfs de roddelsite zijn er druk mee
Ik heb er ook al eerder wat over gezegd. Bizar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is ondertussen verdwaald in de boekhandel Rotterdam
Had het al eerder gezegd maar wat een idiote planning voor het signeren 12 december. 20 minuten per boekhandel max anders redt ze het nooit.
😊quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze houdt jou ook erg bezig, zie ik.
Je hebt de rest van dit forum ook gelezen? Over AM, over HvK over Debbie?
Lachen hè?
Brrr mijn bibliotheek zit hier ook bij, zou bijna een klacht insturen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Had het al eerder gezegd maar wat een idiote planning voor het signeren 12 december. 20 minuten per boekhandel max anders redt ze het nooit.
Ik ben al in vele boekhandels geweest, doe ik altijd al vind ik heel leuk, maar nog nergens haar "boekje" gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:57 schreef Harper het volgende:
AM´s influencerboek ligt in Donner bij de afdeling Kind en opvoeding.
Heel passend
Ik ook. Ze woont hartstikke dichtbij!quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben al in vele boekhandels geweest, doe ik altijd al vind ik heel leuk, maar nog nergens haar "boekje" gezien.
Ze post stories dat ze in Rotterdam centrum is en zegt dat ze er nog nooit geweest is. Ik vind dat bijzonder!!!!
Misschien verwacht ze dat er maar weinig volgmoekes komen 🫣quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik hoop dat ze offline gaat als ze met Sam weg gaatquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:22 schreef Harper het volgende:
Annemarie zou ook nog met Sam op reis gaan toch? Horen we niks over. Wat vast de keuze van Sam is en dus prima. Maar ik ben wel benieuwd wanneer het gaat plaatsvinden.
Volgende week Sinterklaas, het weekend erna marathon signeersessies. Daarna is het alweer het laatste weekend voor kerst.
Heb het over de reacties hèquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:57 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de kinderen er later ook om lachen!
Dat vind ik best vreemd. Ze woont er minder dan 20 km vandaan. En dan ben je nog nooit in Rotterdam geweest? Ze is best wel een beetje wereldvreemd soms.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben al in vele boekhandels geweest, doe ik altijd al vind ik heel leuk, maar nog nergens haar "boekje" gezien.
Ze post stories dat ze in Rotterdam centrum is en zegt dat ze er nog nooit geweest is. Ik vind dat bijzonder!!!!
Een deel van de locaties ligt echt geen 20 minuten rijden uit elkaar, al die echte fens zouden dat er wel voor over hebben lijkt me. Nu is het overal net 20-30 minuten belangrijk lopen doen en weer weg. Het gaat echt nergens over en dat 2 dagen in dezelfde buurt achter elkaar. Koekoek.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien verwacht ze dat er maar weinig volgmoekes komen 🫣
Ik volg haar zelden, maar ik vond dat ze het op een nette manier verwoordde.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:34 schreef Shuri het volgende:
Goed dat Marketingvrouw het alsnog weer even aansnijdt. Ze hield zich erg in volgens mij en besprak het netjes 😆.
Dat neem ik aan. Ik vermoed dat de afspraak met Sam is dat er (vrijwel) niks over gedeeld wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze offline gaat als ze met Sam weg gaat
Om jezelf bedoel je?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Haar kledingsmaak en verder gehele voorkomen vind ik niet om aan te gluren. Ze doet amper of niks om er wat voordeliger uit te zien. Nu ook weer die bos touw inclusief teletubbie antenne op haar hoofd. Nooit van haarverzorgingsproducten gehoord? Ze heeft dat notabene nog in een van haar gebakkenluchtboxen aangesmeerd aan haar volgmoekes.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM met die eeuwige Timberlands 🫣 kan ze nu niet een keer wat netter schoeisel kopen? En die eeuwige broek erin gefrot
Nou, dat je het zegt. Was het niet naar Noorwegen deze november?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:22 schreef Harper het volgende:
Annemarie zou ook nog met Sam op reis gaan toch? Horen we niks over. Wat vast de keuze van Sam is en dus prima. Maar ik ben wel benieuwd wanneer het gaat plaatsvinden.
Volgende week Sinterklaas, het weekend erna marathon signeersessies. Daarna is het alweer het laatste weekend voor kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |