Of ze zet die krokante kleding op vinted 🤢quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:50 schreef slowie het volgende:
Binnenkort zien jullie nieuwe truien bij Judith, want ze heeft ¤500 shop tegoed gewonnen bij Most Wanted!
Iets in mij denkt dat ze die kleding op Vinted gaat zetten...
Dit!quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:36 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…
Dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:45 schreef slowie het volgende:
De kleintjes van @:thezhoufamily wakker om 1u 's nachts en zij zet de tv aan..
MB niet, die is zo aanhankelijk, kan niet alleen zijnquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:16 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou best een beetje kriegel worden van een vriendin die mij 3 keer per dag belt. Ook al zit ik in een zware periode.
Heb ik ook!quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind Esther Krol leuk om te volgen, ze maakt zulke herkenbare dingen voor mensen van mij leeftijd. Ik vind het een soort van jammer dat Annemarie nu zo zet haar aan de haal gaat.
En dat is precies wat haar doel was.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind dat Debbie haar LC al aardig geaccepteerd heeft hoor. Wat doet zij nu echt om beter te worden? Ze heeft de door de medemens betaalde hulptroepen om zich heen, Roy heeft zijn sociale leven opgegeven voor haar, ze heeft een elektrische rolstoel en een schare volgers die haar zielig vinden. En Debbie? Die ligt tevreden in haar bedje.
Maar… als zij haar broek terug stuurt moet ook haar prijs terug toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:36 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…
Eens😉quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:33 schreef roosszz het volgende:
[..]
Maar… als zij haar broek terug stuurt moet ook haar prijs terug toch?
Ja dat is wel zo netjes of een ander item kiezen van dezelfde waarde.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:33 schreef roosszz het volgende:
[..]
Maar… als zij haar broek terug stuurt moet ook haar prijs terug toch?
Maar hoe weet je dit allemaal zo zeker? Dit heb ik haar nooit horen zeggen?!quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dat is precies wat haar doel was.
Al die jaren, eerst alle therapieën volgen voor een blauwe maandag om steeds weer te stoppen omdat het niet hielp volgens haar.
Alle medicijnen, artsen geprobeerd.
Gewoon dom volhouden dat niets helpt. Naar de WMO toe en naar het uwv.
Ze heeft nu inderdaad wat ze graag wil.
Dat ze haar tijd met haar kinderen nooit meer over kan doen is de keerzijde van de medaille, maar he.. dat interesseert haar niet want zij vind alleen zichzelf belangrijk.
Dat is ze dan ook. Ze is geen zakenvrouw met haar oeverloze gezeik over de was, het koken etc. Ik zie geen sprankje intelligentie of persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze wil over komen als de gewone vrouw
Ze komt alleen naar Rotterdam voor de samenwerking met Kookpunt010.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:22 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik zit mij nog steeds te verbazen over het feit dat Annemarie voor het eerst in het centrum van Rotterdam was. Je hebt 8 kinderen, je hebt (naar eigen zeggen) al jaren een museumjaarkaart, er zijn zoveel leuke musea daar, je kinderen hebben geen sporten waarvoor je elk weekeinde op stap moet, ik blijf het bijna onvoorstelbaar vinden. Ze komen dus echt niet verder dan Delft en heel af en toe een tripje naar Scheveningen.
Ik woonde als kind veel verder weg, maar we kwam dus heel regelmatig in de stad (voor ons Rotterdam). Met de bus en metro, was altijd een leuk uitstapje.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor met dat “accepteren”. Ik bedoel meer dat je niet elke dag weer aan een nieuw middel moet beginnen, puur om die interne aandachtshonger te voeden. Dat heeft niets met acceptatie te maken, dat is jezelf blijven vastklampen aan een rol die je inmiddels comfortabel vindt. Voor haar lijkt het allemaal wel prima zo. Het levert aandacht op, medeleven, een soort identiteit waar ze zich volledig in genesteld heeft. Maar echte acceptatie betekent niet dat je je ziekte centraal blijft zetten in alles wat je doet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind dat Debbie haar LC al aardig geaccepteerd heeft hoor. Wat doet zij nu echt om beter te worden? Ze heeft de door de medemens betaalde hulptroepen om zich heen, Roy heeft zijn sociale leven opgegeven voor haar, ze heeft een elektrische rolstoel en een schare volgers die haar zielig vinden. En Debbie? Die ligt tevreden in haar bedje.
Diegenen die haar al jaren volgen weten dit. Debbie liegt en heeft geen LC. Ze is meermaals betrapt op onwaarheden wat dat betreft. Wel is ze flink ziek maar dan op een ander vlak. Ik vind het dieptriest. Ik kijk amper meer bij haar.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dit allemaal zo zeker? Dit heb ik haar nooit horen zeggen?!
‘Ik vind dit drama om te lachen hoor!!’
Hoe we dit weten? Omdat ze inconsequent is in alles wat ze vertelt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Oh, ik ook, heerlijk 🥰. En ik woon helemaal niet in de buurt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:53 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze komt alleen naar Rotterdam voor de samenwerking met Kookpunt010.
Ik ben vaak in Rotterdam centrum, dol op Donner, musea en heerlijke restaurants.
Als puber heb ik zoveel uren in de bibliotheek en bij onder andere Donner doorgebracht. Heerlijk vond ik dat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:05 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oh, ik ook, heerlijk 🥰. En ik woon helemaal niet in de buurt.
Sorry sorry…. Ik was sarcastisch in mijn comment. Iemand die zegt te lachen om alle comment over MB l, die zulke berichten over Debbie schrijft!quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Hoe we dit weten? Omdat ze inconsequent is in alles wat ze vertelt.
Ze probeert elke week weer iets anders uit, alsof ze op zoek is naar een verhaal dat het beste aanslaat. Op dagen dat ze ergens naartoe moet of leuke dingen gaat doen, lijkt ze ineens nergens last van te hebben, terwijl ze op andere momenten doet alsof ze geen trap op kan. Dat is geen stabiel ziektebeeld, dat is inconsistentie.
Daarnaast is die “diagnose” drie weken na haar positieve test gegeven, wat al totaal ongeloofwaardig is. De meeste mensen zitten dan nog in de acute fase, laat staan dat er al een volledig LC-label op wordt geplakt.
En laten we eerlijk zijn: ze begon pas écht allerlei dingen in te zetten toen het UWV om de hoek kwam kijken. Heel bijzonder. Nog niet gesproken over andere kleine leugentjes die ze verteld.
En wat ik misschien nog wel het meest bijzondere vind, is dat ze amper een regulier ziekenhuistraject heeft doorlopen. Ze heeft zo snel zelf het initiatief genomen om naar een vermoeidheidskliniek te gaan, terwijl dat normaal gesproken helemaal niet de eerste stap is.
Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik loop na twee jaar nog steeds in het ziekenhuis. Ze willen daar eerst alles zelf uitsluiten voordat ze me überhaupt zouden doorverwijzen naar een vermoeidheidskliniek. En ja, dat is persoonlijk, maar dat is wel waarom ik het allemaal heel raar vind.
Dat zal ze ook nooit toegeven.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Hahah ik snapte em!quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:21 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Sorry sorry…. Ik was sarcastisch in mijn comment. Iemand die zegt te lachen om alle comment over MB l, die zulke berichten over Debbie schrijft!
Oh! En ik maar serieus reageren 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:21 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Sorry sorry…. Ik was sarcastisch in mijn comment. Iemand die zegt te lachen om alle comment over MB l, die zulke berichten over Debbie schrijft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |