abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219367450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef lila01 het volgende:

[..]
Tijdens de breuk belde Iris 3x per dag.
Ik denk echt dat zij haar best doet om Michelle te helpen
En Michelle gaat er weer vol in.

Het lijkt net alsof ze haar andere vriendinnen is vergeten.
Ja ze gaat nu helemaal mee in iris, geen eigen persoonlijkheid lijkt het. Iedere keer weer een nieuwe identiteit aannemen, maar nooit echt zichzelf.

Jvp is idd wat saai nu, maar wel meer herkenbaar, meer een ‘normale moeder’. Heb wel het idee dat ze wat om geld verlegen zit met sommige samenwerkingen nu en bijv. ook die plaknagels enzo… zou ze een jaar terug echt niet gehad hebben.
pi_219367468
Ik vind saai niet zo erg 😁
pi_219367569
Ik vind jvp eerder gewoon herkenbaar dan saai. Maar ik ben zelf vast ook saai, haha.
pi_219367588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Black friday. Een drukke dag bij Jolie. Hoezo zit MB dan uitgerekend nu in Spanje? Ik denk dat zij idd uiteindelijk uit de zaak verdwijnt. Of het wordt helemaal opgedoekt, aangezien Koen ook opzoek is naar ander werk.
Waar MB dat inkomen uithaalt snap ik even niet. Het gaat er in elk geval met bakken doorheen. En Tim heeft na de flop in Brugge ook geen contract.

Pa Walk to the rescue

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 28-11-2025 22:38:13 (Foutje) ]
pi_219367601
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik vind ze allebei vermoeiend worden.
Michelle, omdat ze maar blijft doorgaan en ik al onrustig word van haar verhalen op Instagram inclusief de zoetsappige teksten, en Jacqueline omdat ze eigenlijk gewoon enorm saai is. Ik vind het nogal triest dat ze blijkbaar een heel ander persoon is dan hoe ze zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan. Daarom blijft er bij mij een stemmetje dat die laatste een verborgen agenda had.
Ik heb dat laatste ook een beetje.
Hoe kan een vrouw zich zo laten meeslepen in een relatie dat ze een totaal ander persoon wordt?
Ze lijkt momenteel niet meer op de vrouw die ze was binnen de poly.
Ik weet het bij haar niet zo goed.
pi_219367604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:32 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Vermoeidheid is een hele gewone bijwerking vna anti-histamine.
Ik ben altijd vermoeid maar toen de hooikoorts tabletten werden opgehoogd kon ik helemaal niks meer. (En nu dus meer klachten in het hooikoorts seizoen en wat meer energie)
pi_219367614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit! Lijkt wel of ze iedere 2 weken een nieuw pilletje, drankje, spuitje koopt om uit te proberen... ik moet steeds weken opbouwen en dosering uitpluizen van een medicijn en deze dame slikt alles in en om elkaar
En volgens mij gewoon op eigen houtje.
Ze besteld de spuiten ook online.
pi_219367618
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:34 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik vind jvp eerder gewoon herkenbaar dan saai. Maar ik ben zelf vast ook saai, haha.
Ik ook en daar ben ik wat blij mee. Word al moe als ik naar sommige fluflus kijk( Debbie en Sanneke daargelaten)
pi_219367630
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:37 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Waar MB dat inkomen uithaalt snap ik even niet. Het gaat er in elk geval met bakken doorheen. En Tim heeft na de flop in Brugge ook geen contract.

Pa Walk to the rescue
Als AM al 30k per maand binnenharkt wat denk je van MB dan? Dubbel aantal volgers ook nog..

Lifeofiris zit weer in me irritatie zone met haar, noodplan in haar handen en dan zeggen ja ik zeg maar niets want mag niet hè.. waarom post je dit dan???
pi_219367695
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:34 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Twee maanden geleden was ze nog niet zo herkenbaar neem ik aan 🤣
pi_219367702
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit. Bij MCAS is er echt heel wat meer nodig om enige verlichting te krijgen en dat is vaak een hele zoektocht, dus dit zal wel weer part of the script zijn.
Ja een heel dieet en heel veel voedingsmiddelen laten staan toch? Denk dat ze dan beter eerst hieraan kan beginnen, maar goed is dit weer een nieuwe diagnose van haar dan? Man man die weet ook niet van ophouden.

Misschien kan ze haar energie beter steken in het accepteren dat ze ziek is, áls ze dat al echt is. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten, maar er is helaas geen wondermiddel voor LC. Ik merk bij mezelf ook dat wanneer je er niet constant mee bezig bent en niet elk signaal in je lichaam probeert te analyseren, je je soms juist iets beter kunt voelen. De verbinding tussen hoofd en lichaam is echt, en het is bewezen dat je gedachten je lichamelijke gevoel kunnen sturen wanneer je hier teveel op focust, en dat is het enige wat Debbie 24/7 doet.

Maar goed, dat zal ze waarschijnlijk niet willen horen, want als ze het accepteert en het minder centraal zet, valt de aandacht weg, en haar hele identiteit lijkt inmiddels uit long covid te bestaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door Gooischevrouw op 28-11-2025 23:16:13 ]
pi_219367781
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 23:04 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Twee maanden geleden was ze nog niet zo herkenbaar neem ik aan 🤣
Ik volg jaar pas sinds de poly over is, volg MB ook niet, haar plastic leven interesseert mij helemaal niet.
pi_219367786
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 23:07 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ja een heel dieet en heel veel voedingsmiddelen laten staan toch? Denk dat ze dan beter eerst hieraan kan beginnen, maar goed is dit weer een nieuwe diagnose van haar dan? Man man die weet ook niet van ophouden.

Misschien kan ze haar energie beter steken in het accepteren dat ze ziek is, áls ze dat al echt is. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten, maar er is helaas geen wondermiddel voor LC. Ik merk bij mezelf ook dat wanneer je er niet constant mee bezig bent en niet elk signaal in je lichaam probeert te analyseren, je je soms juist iets beter kunt voelen. De verbinding tussen hoofd en lichaam is echt, en het is bewezen dat je gedachten je lichamelijke gevoel kunnen sturen wanneer je hier teveel op focust, en dat is het enige wat Debbie 24/7 doet.

Maar goed, dat zal ze waarschijnlijk niet willen horen, want als ze het accepteert en het minder centraal zet, valt de aandacht weg, en haar hele identiteit lijkt inmiddels uit long covid te bestaan.
Spijker op z'n kop.
pi_219367823
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 23:28 schreef Klaverblauwtje het volgende:

[..]
Ik volg jaar pas sinds de poly over is, volg MB ook niet, haar plastic leven interesseert mij helemaal niet.
Dan kan ik me voorstellen dat je er anders naar kijkt dan ik. Grappig want Jacqueline was twee maanden geleden exact hetzelfde als Michelle, dus met het exacte plastic leven. Die verandering ineens, kan ik dus niet rijmen
pi_219367827
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:48 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Trots op jou! Dat mens is echt niemands energie waard.

Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig wat ze nu weer heeft gedeeld over die antihistamine. Het is zo duidelijk een typisch gevalletje “ik heb iets in een Facebookgroep gelezen, ik zie dat anderen erover praten, dus ik neem het verhaal over alsof het mijn eigen ervaring is.” Inclusief de van ChatGpt gestolen symptomen bij gebruik.

Fijn voor de mensen bij wie het daadwerkelijk wat verlichting geeft, maar bij mij doet het helemaal niks. Ik slikte het al vanwege een anafylactische shock voordat ik überhaupt LC kreeg, dus als het een wondermiddel zou zijn, had ik het wel gemerkt.

En ja er staat dat je vermoeider kan raken door antihistamine, maar ik slik ze elke dag en heb er gewoon 40 uur mee gewerkt voordat ik ziek werd, dus overdrijven is ook een vak mevrouw Lether!
Bij mij deed het ook (helaas) niks dus ik ben er mee gestopt. Ook absoluut geen last gehad van bijwerkingen.
pi_219367953
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:46 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als AM al 30k per maand binnenharkt wat denk je van MB dan? Dubbel aantal volgers ook nog..

Je wil denk ik echt niet weten wat die binnenharkt met een simpele campagne. Toevallig iemand in mij. Omgeving die voor een eigen merk wel eens samenwerkingen met influencers wil doen maar je slaat echt steil achterover van de tarieven. Blijft soms niet bij 30k🥲
pi_219368202
Binnenkort zien jullie nieuwe truien bij Judith, want ze heeft ¤500 shop tegoed gewonnen bij Most Wanted!
Iets in mij denkt dat ze die kleding op Vinted gaat zetten...
pi_219368283
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 00:50 schreef slowie het volgende:
Binnenkort zien jullie nieuwe truien bij Judith, want ze heeft ¤500 shop tegoed gewonnen bij Most Wanted!
Iets in mij denkt dat ze die kleding op Vinted gaat zetten...
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…
pi_219368512
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 01:36 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…
Ik denk dat Danique gespiekt heeft bij Juud en de krokante truien écht niet aan kon dus maar de giftcard in haar bestelling gedaan.
pi_219368578
De kleintjes van @thezhoufamily wakker om 1u 's nachts en zij zet de tv aan..
pi_219368584
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 07:16 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik denk dat Danique gespiekt heeft bij Juud en de krokante truien écht niet aan kon dus maar de giftcard in haar bestelling gedaan.
Of is het een verkapte samenwerking? Juuds heeft echt superveel stories gepost met de vraag 'is dit echt???? Is dit echt?????' En dan proberen de tekst te lezen door de folie heen. Haal gewoon die kaart eruit joh
pi_219368590
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 07:47 schreef slowie het volgende:

[..]
Of is het een verkapte samenwerking? Juuds heeft echt superveel stories gepost met de vraag 'is dit echt???? Is dit echt?????' En dan proberen de tekst te lezen door de folie heen. Haal gewoon die kaart eruit joh
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Plus dat ik het echt te toevallig vindt dat zij dit heeft gewonnen.
pi_219368592
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 07:45 schreef slowie het volgende:
De kleintjes van @:thezhoufamily wakker om 1u 's nachts en zij zet de tv aan..
Dat snap ik ook nooit, ja het is echt kut dat je kind(eren) wakker zijn, maar die tv helpt dan echt niet
pi_219368605
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die de uitgeverij van de stickerboekjesmevrouw tagt.. 🙄

En er lag nog een flinke stapel van haar opstel bij de boekhandel. Gelukkig hadden ze groot ingekocht!
Ik vind Esther Krol leuk om te volgen, ze maakt zulke herkenbare dingen voor mensen van mij leeftijd :D . Ik vind het een soort van jammer dat Annemarie nu zo zet haar aan de haal gaat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219368607
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik vind ze allebei vermoeiend worden.
Michelle, omdat ze maar blijft doorgaan en ik al onrustig word van haar verhalen op Instagram inclusief de zoetsappige teksten, en Jacqueline omdat ze eigenlijk gewoon enorm saai is. Ik vind het nogal triest dat ze blijkbaar een heel ander persoon is dan hoe ze zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan. Daarom blijft er bij mij een stemmetje dat die laatste een verborgen agenda had.
🤣🤣🤣

Jvp is een kameleon als je het mij vraagt, gewoon eng!

Zij past zich aan de persoon met wie zij is. Scary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')