abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219365185
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:15 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Haar kledingsmaak en verder gehele voorkomen vind ik niet om aan te gluren. Ze doet amper of niks om er wat voordeliger uit te zien. Nu ook weer die bos touw inclusief teletubbie antenne op haar hoofd. Nooit van haarverzorgingsproducten gehoord? Ze heeft dat notabene nog in een van haar gebakkenluchtboxen aangesmeerd aan haar volgmoekes.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  vrijdag 28 november 2025 @ 18:44:50 #202
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219365416
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:26 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb trouwens AM haar boek gekocht: met spijt. Wát een slecht geschreven boek.
Wel tof dat je ‘m blijkbaar kon vinden.

Er staan er ook een hoop op Vinted, voor wie wel wil lezen maar niet de pot van AM wil spekken.
Graag verwijderen
pi_219365590
Debbie bijna beter door anti histamine pillen 👍 nou fijn op naar de volgende diagnose deze is al uitgespeeld
pi_219365738
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie bijna beter door anti histamine pillen 👍 nou fijn op naar de volgende diagnose deze is al uitgespeeld
Knap ook hoe ze zo bij die kachel kan zitten. Maar duplo opruimen was te zwaar. Ja hoor, ja. Kletskous.
pi_219365896
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijven

Ik vermoed dat er na dit weekend weer ene emotionele post komt over hoe nodig dit was, dat ze diepe gesprekken had, ze door Iris wel begrepen wordt, even niet op der hoede hoeft te zijn, maataar dat ze haar kindjes uiteraard maximaal gemist heeft.

En AM....ik moet zo lachen! Ik vermoed dat ze echt onderschat wat de gevolgen van haar grote mond over Tim zouden zijn.
Jij snapt 'm 🤘
pi_219365994
Gisteren in Moraira:

“Wolfje, wil je even je telefoon pakken? Iris staat voor de deur. Oké, film mij even goed. Iris, doe de deur maar open! Dan ga ik in je armen springen.”

“Oké, take 314, nog één keer dan!”

Ik snap dit echt niet. 🫠
pi_219366003
quote:

[..]
Haar kledingsmaak en verder gehele voorkomen vind ik niet om aan te gluren. Ze doet amper of niks om er wat voordeliger uit te zien. Nu ook weer die bos touw inclusief teletubbie antenne op haar hoofd. Nooit van haarverzorgingsproducten gehoord? Ze heeft dat notabene nog in een van haar gebakkenluchtboxen aangesmeerd aan haar volgmoekes.
Ze zou vaker naar de kapper moeten gaan, misschien kan ze advies aan KC vragen
pi_219366014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wonderbaarlijke genezing, ze weet dat mensen haar niet meer geloven, dus moet ze doen alsof dit de magische kuur is om zich uit haar leugens te lullen
pi_219366336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM met die eeuwige Timberlands 🫣 kan ze nu niet een keer wat netter schoeisel kopen? En die eeuwige broek erin gefrot
Ze wil over komen als de gewone vrouw
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219366384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:26 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou, dat je het zegt. Was het niet naar Noorwegen deze november?
Precies.
Maar wat ze daarover zei was sowieso wat verwarrend. Volgens mij zei ze in eerste instantie dat ze weer een reisje met Julia en haar schoonouders zou maken, iets met sneeuw. En week of twee later meldde ze dat met Sam in november naar Noorwegen ging.
pi_219366401
quote:

[..]
Ik moet steeds lachen nu als ik haar en Rens in beeld zie, alsof ze afspreken hun haar hetzelfde te doen.
pi_219366532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze post net een filmpje van kantoor😉
Ja dat bewijst niet echt het tegendeel toch? Zelden betekent niet nooit.
pi_219366608
Had
quote:
ze dat niet eerder kunnen proberen, die liggen gewoon bij iedere super in het schap.
Ach het was gewoon hooikoorts
pi_219366898
Black friday. Een drukke dag bij Jolie. Hoezo zit MB dan uitgerekend nu in Spanje? Ik denk dat zij idd uiteindelijk uit de zaak verdwijnt. Of het wordt helemaal opgedoekt, aangezien Koen ook opzoek is naar ander werk.
pi_219366991
Verrassend dat uitgerekend Debbie weer vermoeid wordt door de anti histamine, natuurlijk heeft zij deze bijwerking 😆 Nu slaapt ze nóg meer, hoe is het überhaupt mogelijk 🫣
pi_219367029
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Of thuis in huis zitten zonder kids.
Echtgenoot heeft ze ook niet meer , poly is over .
Ik geef haar geen ongelijk.
Dekmantel naar de volgers ? Is dat nodig dan?
Als iemand het er niet mee eens is , kan diegene haar toch gewoon ontvolgen?
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Om lachen zoals ze iedereen bezighoudt.
Zelfs de roddelsite zijn er druk mee
Maar ze heeft wel een eigen zaak waar het wsl ongelooflijk druk is op black friday. Prioriteiten much?
pi_219367035
Ik heb al 10x een bericht getypt en weer weggehaald over Debbie..
Ik kan er heel veel over gaan zeggen en hoe het niet klopt wat ze zegt, maar voor vandaag heb ik even besloten dat ze mijn energie niet waard is. Ik hoop dat ze ooit echt goede hulp krijgt.
pi_219367062
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM met die eeuwige Timberlands 🫣 kan ze nu niet een keer wat netter schoeisel kopen? En die eeuwige broek erin gefrot
Dit is het enige schoeisel waar haar kromme teen nog redelijk in past. Ze benoemt ook heel vaak dat haar voeten zo’n pijn doen. Daar zou ze eens iets aan moeten doen.
pi_219367160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Black friday. Een drukke dag bij Jolie. Hoezo zit MB dan uitgerekend nu in Spanje? Ik denk dat zij idd uiteindelijk uit de zaak verdwijnt. Of het wordt helemaal opgedoekt, aangezien Koen ook opzoek is naar ander werk.
Ik heb (o.b.v. de stories die ze allebei delen) het idee dat Jacqueline vaker op locatie is en ook echt meedraait in alle facetten van het bedrijf (magazijn, kantoor, inkoop, etc.) en dat Michelle af en toe langskomt om nieuwe collectie te showen voor hun webshop. Of naar Amsterdam rijdt om in te kopen. Maar in ieder geval minder meedraait in alle facetten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219367178
Zat me ook al te verbazen over dat mb weer eens in het vliegtuig is gestapt, ook nog op zo’n drukke dag… jvp doet tenminste nog wat… MB is echt zo’n verwende luxepoes zonder eigen karakter geworden
pi_219367193
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik dacht gisteren even; misschien hebben ze het wel zo verdeeld dat jvp Jolie noe houd.
pi_219367196
Vermoeidheid is een hele gewone bijwerking vna anti-histamine.
pi_219367198
Michelle schrijft dat ze 'op zijn zachtst gezegd' deze week mindere dagen had.
Er is duidelijk trouble in paradise.

Een scheiding regelen met zoveel zakelijke belangen gaat denk ik niet gemakkelijk, dat kan nog weleens vies tegenvallen.

En zoals ik al zei: waar zijn de BFF's ineens. Sinds die vakantie naar Curaçao niet echt meer gezien, toch?
Sowieso niet sinds weekendje Parijs met Tim.
Denk dat er heel veel speelt.

Gelukkig is daar Iris in Moraira die haar kan opvangen ( en the invisible Tim natuurlijk)
pi_219367205
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik dacht gisteren even; misschien hebben ze het wel zo verdeeld dat jvp Jolie noe houd.
Dat zou heel goed kunnen!
Ging ook al door mij heen.
pi_219367211
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar ze heeft wel een eigen zaak waar het wsl ongelooflijk druk is op black friday. Prioriteiten much?
Ja klopt, maar lijkt me ook shit om steeds je ex tegen te komen.
Jvp is er wel veel
pi_219367219
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jvp is er wel veel
Hebben ze denk ik onderschat.
Ze zijn niet voor niets uit elkaar gegaan.
pi_219367220
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jvp is er wel veel
En Jvp is geen ex van Koen?
pi_219367227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Nieve het volgende:
Ik kan er heel veel over gaan zeggen en hoe het niet klopt wat ze zegt, maar voor vandaag heb ik even besloten dat ze mijn energie niet waard is. Ik hoop dat ze ooit echt goede hulp krijgt.
Ik denk dat Debbie al te ver heen is.
Ze heeft al zoveel hulp gehad maar niets schijnt te werken, of ze wil het niet.
Ik denk steeds vaker het laatste.
pi_219367235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Knap ook hoe ze zo bij die kachel kan zitten. Maar duplo opruimen was te zwaar. Ja hoor, ja. Kletskous.
Was dat niet toen in die yurt? Met haar vriendin koeien knuffelen?
Ja maar dat was haar me time hè dan kan ze veel
pi_219367239
Michelle vliegt wat heen en weer, zeg! Ongelooflijk.
Wat een apart leven, staat mijlenver van mij af.

Ik volg JvP daarom liever, is allemaal wat 'normaler' en rustiger.
pi_219367243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Die lijken nog wel goed samen door 1 deur te kunnen.
pi_219367248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef lila01 het volgende:

[..]
Hebben ze denk ik onderschat.
Ze zijn niet voor niets uit elkaar gegaan.
Dat denk ik ook, met 3 uit elkaar gaan is waarschijnlijk stuk ingewikkelder dan met 2. En dan nog 7 kinderen.
pi_219367252
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet
Maar zal Koen nog wel veel op de zaak zijn? Omdat hij ander werk zoekt?
pi_219367257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:39 schreef lila01 het volgende:

[..]
Die lijken nog wel goed samen door 1 deur te kunnen.
Als ze samen bij intratuin zijn gespot ...
Weet natuurlijk niet wat daar van klopt
pi_219367260
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Was dat niet toen in die yurt? Met haar vriendin koeien knuffelen?
Ja maar dat was haar me time hè dan kan ze veel
Klopt. Toen kon ze zelfs een avond lang kletsen en lezen. Aparte dame.
pi_219367268
Iris de nieuwe bestie van MB. Michelle heeft zoooo veel gehad aan Iris omdat ze elke paar dagen bellen. Ondertussen is Iris nog geen 1x in Uden geweest.
pi_219367275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als ze samen bij intratuin zijn gespot ...
Weet natuurlijk niet wat daar van klopt
Kan ook gewoon kerstversiering voor de zaak zijn, lijkt me.
pi_219367276
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet gecrashed om 18;00 uur, perfecte
Timing .
Avindritueel met 3 kids, eten , douchen, bed
pi_219367287
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Timing .
Ik heb het al vaker gezegd: zij heeft gekozen voor een gezin maar ze wil er niks mee.
pi_219367298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Nieve het volgende:
Trots op jou! Dat mens is echt niemands energie waard.

Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig wat ze nu weer heeft gedeeld over die antihistamine. Het is zo duidelijk een typisch gevalletje “ik heb iets in een Facebookgroep gelezen, ik zie dat anderen erover praten, dus ik neem het verhaal over alsof het mijn eigen ervaring is.” Inclusief de van ChatGpt gestolen symptomen bij gebruik.

Fijn voor de mensen bij wie het daadwerkelijk wat verlichting geeft, maar bij mij doet het helemaal niks. Ik slikte het al vanwege een anafylactische shock voordat ik überhaupt LC kreeg, dus als het een wondermiddel zou zijn, had ik het wel gemerkt.

En ja er staat dat je vermoeider kan raken door antihistamine, maar ik slik ze elke dag en heb er gewoon 40 uur mee gewerkt voordat ik ziek werd, dus overdrijven is ook een vak mevrouw Lether!
pi_219367350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:38 schreef lila01 het volgende:
Michelle vliegt wat heen en weer, zeg! Ongelooflijk.
Wat een apart leven, staat mijlenver van mij af.

Ik volg JvP daarom liever, is allemaal wat 'normaler' en rustiger.
Ik vind ze allebei vermoeiend worden.
Michelle, omdat ze maar blijft doorgaan en ik al onrustig word van haar verhalen op Instagram inclusief de zoetsappige teksten, en Jacqueline omdat ze eigenlijk gewoon enorm saai is. Ik vind het nogal triest dat ze blijkbaar een heel ander persoon is dan hoe ze zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan. Daarom blijft er bij mij een stemmetje dat die laatste een verborgen agenda had.
pi_219367354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Timing .
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Kan ook gewoon kerstversiering voor de zaak zijn, lijkt me.
ja kan ook
pi_219367371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik vind ze allebei vermoeiend worden.
Michelle, omdat ze maar blijft doorgaan en ik al onrustig word van haar verhalen op Instagram inclusief de zoetsappige teksten, en Jacqueline omdat ze eigenlijk gewoon enorm saai is. Ik vind het nogal triest dat ze blijkbaar een heel ander persoon is dan hoe ze zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan. Daarom blijft er bij mij een stemmetje dat die laatste een verborgen agenda had.
Zelfde stemmetje.
  vrijdag 28 november 2025 @ 22:01:19 #244
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219367373
Antihistamine is gewoon vrij verkrijgbaar en zal wat vermoeidheid kunnen geven, maar overdrijven is inderdaad een vak (waar Debbie hooggeleerd in is). En een wondermiddel is het inderdaad ook niet. Hoe groot kan iets weer gemaakt worden door haar, zucht.
Graag verwijderen
pi_219367383
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:43 schreef QuintyQ het volgende:
Iris de nieuwe bestie van MB. Michelle heeft zoooo veel gehad aan Iris omdat ze elke paar dagen bellen. Ondertussen is Iris nog geen 1x in Uden geweest.
Tijdens de breuk belde Iris 3x per dag.
Ik denk echt dat zij haar best doet om Michelle te helpen
En Michelle gaat er weer vol in.

Het lijkt net alsof ze haar andere vriendinnen is vergeten.
pi_219367396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:01 schreef NineMilka het volgende:
Antihistamine is gewoon vrij verkrijgbaar en zal wat vermoeidheid kunnen geven, maar overdrijven is inderdaad een vak (waar Debbie hooggeleerd in is). En een wondermiddel is het inderdaad ook niet. Hoe groot kan iets weer gemaakt worden door haar, zucht.
Dit. Bij MCAS is er echt heel wat meer nodig om enige verlichting te krijgen en dat is vaak een hele zoektocht, dus dit zal wel weer part of the script zijn.
pi_219367401
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:48 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Trots op jou! Dat mens is echt niemands energie waard.

Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig wat ze nu weer heeft gedeeld over die antihistamine. Het is zo duidelijk een typisch gevalletje “ik heb iets in een Facebookgroep gelezen, ik zie dat anderen erover praten, dus ik neem het verhaal over alsof het mijn eigen ervaring is.” Inclusief de van ChatGpt gestolen symptomen bij gebruik.

Fijn voor de mensen bij wie het daadwerkelijk wat verlichting geeft, maar bij mij doet het helemaal niks. Ik slikte het al vanwege een anafylactische shock voordat ik überhaupt LC kreeg, dus als het een wondermiddel zou zijn, had ik het wel gemerkt.

En ja er staat dat je vermoeider kan raken door antihistamine, maar ik slik ze elke dag en heb er gewoon 40 uur mee gewerkt voordat ik ziek werd, dus overdrijven is ook een vak mevrouw Lether!
Mevr Lether slikt en spuit zoveel dat ze zelf niet meer weet waar welke bijwerking vandaan komt.
Iedere week probeert ze wat nieuws, dat werkt niet toch
pi_219367406
AM die de uitgeverij van de stickerboekjesmevrouw tagt.. 🙄

En er lag nog een flinke stapel van haar opstel bij de boekhandel. Gelukkig hadden ze groot ingekocht!
pi_219367414
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 18:26 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb trouwens AM haar boek gekocht: met spijt. Wát een slecht geschreven boek.
Heb je al een recensie geschreven? Dat wil ze graag!
pi_219367447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 22:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Mevr Lether slikt en spuit zoveel dat ze zelf niet meer weet waar welke bijwerking vandaan komt.
Iedere week probeert ze wat nieuws, dat werkt niet toch
Dit! Lijkt wel of ze iedere 2 weken een nieuw pilletje, drankje, spuitje koopt om uit te proberen... ik moet steeds weken opbouwen en dosering uitpluizen van een medicijn en deze dame slikt alles in en om elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')