Is hier een gifje van?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Prachtig moment bij onze eigen corner vlag. Regeer gaat niet achter de bal aan. Wandelt rustig achter de bal aan tot die over de zijlijn rolt. Geen enkele urgentie whatsoever. Vervolgens een ingooi in de buurt van onze cornervlag. Niemand beweegt, niemand biedt zich aan, Benfica krijgt rustig de tijd om bij iedereen een mannetje te zetten.
Godts verkloot de bal op komische wijze, rolt over de zijlijn, ingooi Benfica. 4 man van Benfica vol in beweging, sprinten, wegdraaien, 4 opties om de bal naar te gooien.
Pijnlijk.
Baas is ook prima.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bounida prima spelertje. Jammer van de rest.
Als het aan mij had gelegen mochten ze even banken na dom gekloot. Volgende dag vrijwilliger bij het AZC.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Prachtig moment bij onze eigen corner vlag. Regeer gaat niet achter de bal aan. Wandelt rustig achter de bal aan tot die over de zijlijn rolt. Geen enkele urgentie whatsoever. Vervolgens een ingooi in de buurt van onze cornervlag. Niemand beweegt, niemand biedt zich aan, Benfica krijgt rustig de tijd om bij iedereen een mannetje te zetten.
Godts verkloot de bal op komische wijze, rolt over de zijlijn, ingooi Benfica. 4 man van Benfica vol in beweging, sprinten, wegdraaien, 4 opties om de bal naar te gooien.
Pijnlijk.
Grim was ook heel even in beeld na dat moment die werd helemaal gek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen mochten ze even banken na dom gekloot. Volgende dag vrijwilliger bij het AZC.
Ik roep al weken dat Edvardsen of Moro daar moet staan..quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik begin echt zo'n enorme hekel aan Godts te ontwikkelen. Echt wtf was dat nu weer? Klaassen moet gewoon scoren, maar wat te fuck staat hij daar nu te zwaaien?
Zowaar eens wat aanpassingen gezien tijdens de wedstrijd, plan B zeg maar. Of het werkt, wie weet? Maar Grim laat tenminste zien dat die de LOI cursus hoofdtrainer afgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:02 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het vergeleken met de laatste weken best aardig staan.
Ze hebben in ieder geval gericht getraind op een duidelijk strijdplan. Dat idee had ik bij Heitinga niet veel dat was veelal een weifelende invulling van het idee op het veld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zowaar eens wat aanpassingen gezien tijdens de wedstrijd, plan B zeg maar. Of het werkt, wie weet? Maar Grim laat tenminste zien dat die de LOI cursus hoofdtrainer afgemaakt heeft.
Godts moet banken ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik roep al weken dat Edvardsen of Moro daar moet staan..
En Grim heeft "Tackle harder" aangevinkt. FM God.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval gericht getraind op een duidelijk strijdplan. Dat idee had ik bij Heitinga niet veel dat was veelal een weifelende invulling van het idee op het veld.
Een aantal intercepties in de omschakeling stemmen me tevreden. Er leek daadwerkelijk een idee achter de restverdediging te zitten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:09 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
En Grim heeft "Tackle harder" aangevinkt. FM God.
RKC was vrij aardig geloof ik ja. Grim is niet de oplossing, of een goede trainer. Maar na Sjon heb ik hier wel vrede mee voorlopig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een aantal intercepties in de omschakeling stemmen me tevreden. Er leek daadwerkelijk een idee achter de restverdediging te zitten.
Maar goed Grim heeft het ook vrij goed gedaan in Waalwijk of laat mijn geheugen me in de steek.
Dat flikt ie me ook al weken. En dan vergeten we weer even al zijn missers...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Godts moet banken ja.
Zul je zien dat ie zo scoort.
Ik was in de veronderstelling dat het lekker liep bij Ajax. Dit valt me rauw op mijn dak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef AmenhotepIV het volgende:
5 Wedstrijden, 1 goal (penalty).
5 Wedstrijden, 15 tegengoals.
Dit is niveau Conference League.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Het viel me niet eens tegen.. maar Benfica deed ook helemaal niks goed, behalve 2 goals maken
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Het viel me niet eens tegen.. maar Benfica deed ook helemaal niks goed, behalve 2 goals maken
Maximaal.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is niveau Conference League.
Je mag het niet zeggen maar het zat Benfica ook niet tegen bij die goal.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit ja.
Je had in elk geval het idee dat er een idee was.
Je loopt alleen weer veel te snel tegen een goal op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dan nog. Het is geen toeval dat er weer een tegengoal valt uit een dood spelmoment.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar het zat Benfica ook niet tegen bij die goal.
Anderlecht , Schalleke , Man Utd , HSV , Sampdoriaquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Godverdomme dit komt nooit meer goed
Dit is dan ook een Benfica in vervalquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar het zat Benfica ook niet tegen bij die goal.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
1-1Klaassen had hem mogen maken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat geldt wel al vaker dit jaar
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Van t weekend ook verliezen van groningen
Die kans lijkt me 95%quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Ben er bang voor…quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Nee hoor. Zo was hij altijd al.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weghorst wordt ook met de week meer een karikatuur van zichzelf.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:46 schreef Black-Death het volgende:
Domme sjon zal zich ook wel kapot lachen
Al sinds het Champions League heet spelen er ook extreem matige clubs die tweede of lager geworden zijn in hun nationale competitie (zoals ajax).quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
al hadden ze de CL wel een nieuwe naam moeten geven met de nieuwe opzet.
Het ligt niet aan Heitinga of Grim, eigenlijk is het wat ik al het hele seizoen zeg: deze selectie kan gewoon niet beterquote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
Het ligt niet aan Van Persie, eigenlijk is het wat ik al het hele seizoen zeg deze selectie kan gewoon niet veel beter
Ga je nu 'terugzeggen' wat ik zei?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Heitinga of Grim, eigenlijk is het wat ik al het hele seizoen zeg: deze selectie kan gewoon niet beter
Jong Ajax is niet de volledige representatie van de Ajax jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, kennelijk vinden ze zelfs bij Ajax de jeugdopleiding niet meer interessant.
Benfica heeft een aantal spelers in de gelederen die de eredivisie zijn ontgroeid, Ajax heeft spelers die bij Keukenkampioen divisie clubs nog niet eens in de basis zouden staan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het slechtste Ajax ooit tegen het slechtste Benfica ooit. En dan verliezen in eigen huis met 0-2.
Ja, dan weet je we waar je staat. Onderaan.
Je gelijk halen is niet altijd leuk, zeker nu niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anderlecht , Schalleke , Man Utd , HSV , Sampdoria
En nu wij .
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ware het niet dat Ajax er erg goed in is om met 100 miljoen euro meer geen (significant) betere selectie te formeren dan PSV. Dat is zeer zorgelijk en biedt geen enkele garantie voor komende seizoenen.
Je hoeft maar één keer de CL mis te lopen en je bevindt je in financieel moeilijk vaarwater omdat Haller al 5 miljoen euro per jaar verdient en een aantal andere zoals Berghuis, Tadic, Blind ook boven de 2 miljoen euro per jaar verdienen. Als je eenmaal in die negatieve spiraal terecht komt kun je zomaar in een fase komen zoals we hebben gehad tussen 2005-2010.
quote:Op zondag 23 april 2023 16:51 schreef Shreyas het volgende:
Ajax zal komend seizoen weer helemaal opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een compleet nieuw elftal en zonder CL-miljoenen is dat een nagenoeg een onmogelijk opgave.
We zullen dus weer sterk afhankelijk zijn van talentvolle jeugdspelers, maar als dat het niveau Baas, Hato, Rensch, Regeer, Fitz-Jim is dan zie ik het zeer somber in.
Het scenario 2005-2010, waar ik het begin van het seizoen zo voor gewaarschuwd heb, is nu ineens zeer realistisch geworden.
Het kan natuurlijk nooit dat je met een begroting van 200 miljoen euro zo een waardeloze selectie kan formeren. Ajax zal toch echt bij zichzelf te rade moeten gaan hoe dit zo mis heeft kunnen gaan.
Het ergste is nog wel dat je dit allang zag aankomen, zeker na de Johan Cruijff schaal was duidelijk dat de kabouterdefensie zeer matig is, het middenveld tekort komt en de aanval te weinig kwaliteit heeft. Toch werd dit allemaal weggewuifd en werd gedaan of Ajax gewoon mee kon gaan strijden om de landstitel.
Hoe is het met Dolberg eigenlijk ? Is die al op de weg terug ?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat is letterlijk wat je deed ten aanzien van mij opperknuppelquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nu 'terugzeggen' wat ik zei?
Wat ontzettend kinderachtig
Ver.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:54 schreef lunko1979 het volgende:
Hoe ver zit Ajax nog van een faillissement af? Weinig CL-inkomsten, weinig waarde op het veld, geen geld om te investeren en geen opkomende jeugd getuige de laatste plaats van Jong Ajax, en geen eigen stadion.
En om de zoveel maanden iemand met een doorlopend contract buiten flikkeren zal ook vast niet helpen.
Welke weg? Dolberg wordt nooit meer de oude. Gewoon de zoveelste miskoop.quote:Op woensdag 26 november 2025 02:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoe is het met Dolberg eigenlijk ? Is die al op de weg terug ?
Echt z.s.m. weer terug naar de bank.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het erge is dat er kennelijk geen goed alternatief is voor hem.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Echt z.s.m. weer terug naar de bank.
Is toch sowieso niks meerquote:Op woensdag 26 november 2025 02:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoe is het met Dolberg eigenlijk ? Is die al op de weg terug ?
Klopt. Je zag dat Itakura moest wennen op 6, maar defensief viel het me mee gisteren. Maar het blijft lastig in te schatten, want Benfica bakte er voetballend ook niks van.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval wat pluspunten dat het met Sutalo/Baas en Itakura op 6 verdedigend beter staat dan met al die andere 6'en die we geprobeerd hebben. Bounida mag blijven staan op rechts. Als je Gloukh dan ook op 10 zet en met Dolberg ipv Weghorst zou je toch voldoende creativiteit en scorend vermogen moeten hebben. Wout mag alleen nog opdraven als noodverband.
Blijf trouwens ook niet overtuigd van Godts, veel te weinig rendement van zijn acties.
Ja hij moet inderdaad wennen, maar hij heeft voldoende duelkracht en trekt zijn poot niet terug. Dat is op die positie al pure winst. Benfica deed weinig aanvallends maar de meeste Eredivisieploegen zijn natuurlijk niet beter.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. Je zag dat Itakura moest wennen op 6, maar defensief viel het me mee gisteren. Maar het blijft lastig in te schatten, want Benfica bakte er voetballend ook niks van.
Die geschoren haatbaard is natuurlijk bizar gehyped op basis van een paar aardige potjes in een verder abominabel team. Nu blijkt het niet meer dan “een aardig spelertje”.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Blijf trouwens ook niet overtuigd van Godts, veel te weinig rendement van zijn acties.
Je beseft niet dat Benfica altijd zo speelt?quote:Op woensdag 26 november 2025 09:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. Je zag dat Itakura moest wennen op 6, maar defensief viel het me mee gisteren. Maar het blijft lastig in te schatten, want Benfica bakte er voetballend ook niks van.
dit idd.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval wat pluspunten dat het met Sutalo/Baas en Itakura op 6 verdedigend beter staat dan met al die andere 6'en die we geprobeerd hebben. Bounida mag blijven staan op rechts. Als je Gloukh dan ook op 10 zet en met Dolberg ipv Weghorst zou je toch voldoende creativiteit en scorend vermogen moeten hebben. Wout mag alleen nog opdraven als noodverband.
Eens, met alles. Maar het tempo mag ook wel x23 want het was ontzettend traag gisteren.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Was tegen Excelsior anders niets van te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb medelijden met Oscar Gloukh. Ajax gaat zijn carrière verpesten. Die heeft echt meer talent in zijn linkerteen dan de hele rest van de selectie. Geen reclame als ze ooit nog meer talent willen halen.
Ja, want dat gaat een stuk beter inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2025 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Godts speelde gisteren (de eerste helft) ook erg ongelukkig. Al met al maar snel vergeten die Europese wedstrijden en gewoon focus op de competitie.
Ik had erg veel moeite om in het stadion bij de les te blijven. En was gisteren nuchter. Wat een saaiheid en laag tempo was het iddquote:Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, met alles. Maar het tempo mag ook wel x23 want het was ontzettend traag gisteren.
Dat heeft Bounida natuurlijk ook niet. Tuurlijk is het leuk en onbevangen aan het begin, maar dat was het bij Godts ook. Na een paar potten gaan mensen wat meer verwachten dan 2 panna's en een steekbal en dan komt de rem erop. Godts is natuurlijk geen mindere voetballer dan Bounida.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Slechts het vlaggenschip inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2025 00:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jong Ajax is niet de volledige representatie van de Ajax jeugdopleiding.
Nee, maar je moet wel proberen alsnog CL te halen volgend jaar gezien de inkomsten. Als je verder afzakt in de competitie wordt Europees voetbal halen een zeer grote uitdaging.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:
Ja, want dat gaat een stuk beter inderdaad
Je moet ook proberen om kampioen te wordenquote:Op woensdag 26 november 2025 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel proberen alsnog CL te halen volgend jaar gezien de inkomsten. Als je verder afzakt in de competitie wordt Europees voetbal halen een zeer grote uitdaging.
Klopt.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je moet ook proberen om kampioen te worden
Niets is zeker in deze competitiequote:Op woensdag 26 november 2025 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je moet ook proberen om kampioen te worden
Dat gebrek aan tempo is denk ik ook een deel angst en onzekerheid gezien de situatie. Met zelfvertrouwen durf je ook meer.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, met alles. Maar het tempo mag ook wel x23 want het was ontzettend traag gisteren.
Het is ook onzin om te zeggen dat er niks in zit natuurlijk. Een Bosz/Slot/Farioli zouden het gewoon 30% beter doen dan nu, met gemak. Bij vlagen zie je best wel dat er kwaliteit in de ploeg zit (sommige positie daargelaten), maar het komt er inderdaad totaal niet uit.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gebrek aan tempo is denk ik ook een deel angst en onzekerheid gezien de situatie. Met zelfvertrouwen durf je ook meer.
Ik blijft er bij dat het grootste probleem van deze selectie is dat ze mokerdom zijn. Deels gewoon dommigheid, deels het gebrek aan voetbalintelligentie. Ik heb constant het idee dat de hele selectie met 4 A4tjes aan instructies het veld in gestuurd moet worden omdat ze het zelf niet kunnen regelen.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is ook onzin om te zeggen dat er niks in zit natuurlijk. Een Bosz/Slot/Farioli zouden het gewoon 30% beter doen dan nu, met gemak. Bij vlagen zie je best wel dat er kwaliteit in de ploeg zit (sommige positie daargelaten), maar het komt er inderdaad totaal niet uit.
No worries. Mikautadze heeft zijn avonturen in A'dam ook overleefd en is er bij Metz en Lyon weer bovenop gekomen. Dat mag hij over 2 maanden laten zien als Ajax naar Villareal moetquote:Op woensdag 26 november 2025 10:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb medelijden met Oscar Gloukh. Ajax gaat zijn carrière verpesten. Die heeft echt meer talent in zijn linkerteen dan de hele rest van de selectie. Geen reclame als ze ooit nog meer talent willen halen.
Zo’n soort carrière gaat Gloukh ook wel krijgen, is het toch net niet. Helemaal voor een middenvelder is het wel handig als je wat loopvermogen hebtquote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
No worries. Mikautadze heeft zijn avonturen in A'dam ook overleefd en is er bij Metz en Lyon weer bovenop gekomen. Dat mag hij over 2 maanden laten zien als Ajax naar Villareal moet
Maar een trainer als Farioli snapt dus, dat hij domme spelers heeft. Dus krijgen ze veel instructies, en vooral duidelijke instructies. Heitinga, die zelf oerdom is, ziet dat niet in. En gaf ze dus teveel vrijheid ("gras opeten en poot laten staan", daar win je geen wedstrijden mee).quote:Op woensdag 26 november 2025 13:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik blijft er bij dat het grootste probleem van deze selectie is dat ze mokerdom zijn. Deels gewoon dommigheid, deels het gebrek aan voetbalintelligentie. Ik heb constant het idee dat de hele selectie met 4 A4tjes aan instructies het veld in gestuurd moet worden omdat ze het zelf niet kunnen regelen.
Dat is wat Farioli bijvoorbeeld deed, alle spelers had een set aan instructies, verdedigend en aanvallend. En zodra ze zich daar niet aan hielden werd een van die knettergekke assistenten helemaal wild langs de lijn.
Goed punt en dat wordt denk ik te weinig benoemd. Er zit weinig intelligentie in deze spelersgroep. Zet daar nog een domme trainer bij en dit is het resultaat. Deze spelers moeten geen vrijheid krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar een trainer als Farioli snapt dus, dat hij domme spelers heeft. Dus krijgen ze veel instructies, en vooral duidelijke instructies. Heitinga, die zelf oerdom is, ziet dat niet in. En gaf ze dus teveel vrijheid ("gras opeten en poot laten staan", daar win je geen wedstrijden mee).
Geen filosoof zoals Twente had met N'kufo.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Goed punt en dat wordt denk ik te weinig benoemd. Er zit weinig intelligentie in deze spelersgroep. Zet daar nog een domme trainer bij en dit is het resultaat. Deze spelers moeten geen vrijheid krijgen.
Lijkt mij sterk dat je na gemiddeld 14/15 jaar op het hoogste (jeugd)niveau niet relatief eenvoudige tactische concepten kan toepassen. Dat ze wellicht in de omgang niet bijster intellectueel overkomen is denk eerder welke maatstaaf jij op slimheid plakt. Worden in voetbal heel andere cognitieve vaardigheden gevraagd dan in een academische omgeving natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik blijft er bij dat het grootste probleem van deze selectie is dat ze mokerdom zijn. Deels gewoon dommigheid, deels het gebrek aan voetbalintelligentie. Ik heb constant het idee dat de hele selectie met 4 A4tjes aan instructies het veld in gestuurd moet worden omdat ze het zelf niet kunnen regelen.
Dat is wat Farioli bijvoorbeeld deed, alle spelers had een set aan instructies, verdedigend en aanvallend. En zodra ze zich daar niet aan hielden werd een van die knettergekke assistenten helemaal wild langs de lijn.
Bij ons zijn dat Berghuis en Klaassen. Beide kunnen niet meer mee.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Goed punt en dat wordt denk ik te weinig benoemd. Er zit weinig intelligentie in deze spelersgroep. Zet daar nog een domme trainer bij en dit is het resultaat. Deze spelers moeten geen vrijheid krijgen.
Dat zijn de enige twee spelers waar je bij Ajax aan denkt als het gaat over 'mokerdom'?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij ons zijn dat Berghuis en Klaassen. Beide kunnen niet meer mee.
Vergeet Pasveer nietquote:Op woensdag 26 november 2025 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij ons zijn dat Berghuis en Klaassen. Beide kunnen niet meer mee.
Vorm van intelligentie maar kunnen voetballend niet meer.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zijn de enige twee spelers waar je bij Ajax aan denkt als het gaat over 'mokerdom'?
Ik vind Klaassen qua voetbalintelligentie of eigenlijk meer intuïtie juist één van de betere spelers. Dat hij verder heel ver over the hill is ben ik wel met je eens.
Correct.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:40 schreef Loohcs het volgende:
Gaat imo vooral over kwaliteit. En als die niet overvloedig aanwezig is, moet je maar behoudender spelen. Met een plan en kleiner veld, zoals vorig seizoen. Maar er is ook totaal geen filosofie. Als je wel iets van een vast plan zou hebben had je ook met deze selectie niet thuis van Excelsior hoeven verliezen. Heitinga had opdracht nooit aan moeten nemen... met een mindere selectie kun je toch niet ineens weer 'ajax-voetbal' gaan spelen.
Heitinga weet niet eens wat Ajax voetbal is manquote:Op woensdag 26 november 2025 15:40 schreef Loohcs het volgende:
Gaat imo vooral over kwaliteit. En als die niet overvloedig aanwezig is, moet je maar behoudender spelen. Met een plan en kleiner veld, zoals vorig seizoen. Maar er is ook totaal geen filosofie. Als je wel iets van een vast plan zou hebben had je ook met deze selectie niet thuis van Excelsior hoeven verliezen. Heitinga had opdracht nooit aan moeten nemen... met een mindere selectie kun je toch niet ineens weer 'ajax-voetbal' gaan spelen.
Ja dat bedoel ik juist. Het verlengstuk van de trainer en de benodigde voetbalintelligentie.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zijn de enige twee spelers waar je bij Ajax aan denkt als het gaat over 'mokerdom'?
Ik vind Klaassen qua voetbalintelligentie of eigenlijk meer intuïtie juist één van de betere spelers. Dat hij verder heel ver over the hill is ben ik wel met je eens.
Was de beste speler in de Ajaxjeugd, maar vooral omdat hij voor zijn leeftijd nogal groot en sterk was.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heitinga weet niet eens wat Ajax voetbal is manDe verdediger waarbij je je afvroeg of hij niet per ongeluk de dozen nog om de schoenen had zitten moet ineens zorgen voor oogstrelend voetbal. Sorry hoor.
Ik weet niet wanneer dan, hij was wel groot voor z'n leeftijd inderdaad, ik meen altijd met Sneijder gespeeld, dan kan hij nooit de beste geweest zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Was de beste speler in de Ajaxjeugd, maar vooral omdat hij voor zijn leeftijd nogal groot en sterk was.
En dan heeft Ajax door het nieuwe format misschien ook de makkelijkste ploegen gehad? (Geen idee of dat klopt)quote:Op woensdag 26 november 2025 17:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godver, dat is wel een echt lijstje met put clubs zeg.
Als voetballer en CV was Heitinga toen hij doorbrak wel een sensatie hoor, dat moet niet opeens ook in twijfel worden getrokken. (Maar inderdaad Sneijder en Van der Vaart stonden daar nog wel boven)quote:Op woensdag 26 november 2025 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Was de beste speler in de Ajaxjeugd, maar vooral omdat hij voor zijn leeftijd nogal groot en sterk was.
Zeker. Zware knieblessures hebben zn carrière wel minder groots gemaakt. Maar wel gewoon Atletico, Premier League. 87 interlands.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als voetballer en CV was Heitinga toen hij doorbrak wel een sensatie hoor, dat moet niet opeens ook in twijfel worden getrokken. (Maar inderdaad Sneijder en Van der Vaart stonden daar nog wel boven)
Prima carriere, maar het is toch nooit een Ruud Krol geweest, om maar een echte topper te noemen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeker. Zware knieblessures hebben zn carrière wel minder groots gemaakt. Maar wel gewoon Atletico, Premier League. 87 interlands.
Ik heb een niet populaire mening hierover. De gasten uit o.a. de jaren zeventig zouden aan alle kanten overlopen worden in het moderne voetbal inclusief Cruijff.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima carriere, maar het is toch nooit een Ruud Krol geweest, om maar een echte topper te noemen.
Andere tijd he. Net als de NBA in de jaren 80/90 versus nu.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een niet populaire mening hierover. De gasten uit o.a. de jaren zeventig zouden aan alle kanten overlopen worden in het moderne voetbal inclusief Cruijff.
Maar Heitinga beter dan Krol, hier kan ik alleen maar heel hard om lachen.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Andere tijd he. Net als de NBA in de jaren 80/90 versus nu.
Nou ik lach uiteraard met je mee.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Heitinga beter dan Krol, hier kan ik alleen maar heel hard om lachen.
Nu zijn de mensen inderdaad genetisch superieur vergeleken met 40 jaar terug.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een niet populaire mening hierover. De gasten uit o.a. de jaren zeventig zouden aan alle kanten overlopen worden in het moderne voetbal inclusief Cruijff.
De sport is gewoon enorm geëvolueerd. Nu staan ze naast het veld echt niet meer te roken etc.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu zijn de mensen inderdaad genetisch superieur vergeleken met 40 jaar terug.
Dus de jaren 70 volk kan nu ook mee als ze die middelen/kennis hadden.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De sport is gewoon enorm geëvolueerd. Nu staan ze naast het veld echt niet meer te roken etc.
Geen ideequote:Op woensdag 26 november 2025 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus de jaren 70 volk kan nu ook mee als ze die middelen/kennis hadden.
Qua mindset waren ze vroeger wel beter vind ik.quote:
Aanraken = als een homofiel gaan spartelen op de grond.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua mindset waren ze vroeger wel beter vind ik.
Al die diva's nu
Lekker paffen en stappen. Genot.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Al die diva's nu
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Al die diva's nu
Met name de sterren op 10, vroeger kon je daar op je luie reet af en toe een fantastisch balletje geven, tegenwoordig ontsnap je echt niet meer aan het loopwerk en vuile meters.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De sport is gewoon enorm geëvolueerd. Nu staan ze naast het veld echt niet meer te roken etc.
Deze kwal is echt een belediging voor dit topic.quote:
Wie?quote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
No worries. Mikautadze heeft zijn avonturen in A'dam ook overleefd en is er bij Metz en Lyon weer bovenop gekomen. Dat mag hij over 2 maanden laten zien als Ajax naar Villareal moet
Wat een onzin, Feyenoord heeft niet eens een team in de Keukenkampioen Divisie, wat zeg dat? Dat ze een nietszeggende jeugdopleiding hebben?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Slechts het vlaggenschip inderdaad.
Alles beter dan Fred Grim.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:37 schreef William_Papadin het volgende:
Slot komt in de kerstvakantie beschikbaar.
Oke, Heitinga dan? Steijn?quote:
Fred Grim mag de veters nog niet eens vastmaken van Heitinga en Steijn.quote:
Dat zegt dat er een grove fout gemaakt is.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, Feyenoord heeft niet eens een team in de Keukenkampioen Divisie, wat zeg dat? Dat ze een nietszeggende jeugdopleiding hebben?
De winnaar van de Premier League met Liverpool die wereldwijd geroemd wordt voor zijn kwaliteiten zal vast kiezen voor het nietige ajax jaquote:Op woensdag 26 november 2025 22:37 schreef William_Papadin het volgende:
Slot komt in de kerstvakantie beschikbaar.
Dank voor het duiden van de werking van een jeugdopleiding voor een proffesioneel voetbalclub. Concluderend haalt slechts een enkeling het eerste elftal.quote:Op donderdag 27 november 2025 05:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
maar ook een aantal ontzettend matige jeugdselecties met extreem weinig echte talenten. Jong Ajax toont dat pijnlijk aan.
Slot kan ondanks deze kut periode echt overal aan de slag. Ajax moet blij zijn als iemand als Kluivert wil tekenen.quote:Op donderdag 27 november 2025 06:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De winnaar van de Premier League met Liverpool die wereldwijd geroemd wordt voor zijn kwaliteiten zal vast kiezen voor het nietige ajax ja
Zelfs de geflopte Eric ten Hag en seven games, zero goals, Frank de Boer is the worst trainer of the Premier League of all times trekken hun NEUS er voor op
Kluivert, alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Slot kan ondanks deze kut periode echt overal aan de slag. Ajax moet blij zijn als iemand als Kluivert wil tekenen.
Samen met Alex Pastoor. Prima duo voor de nummer 6 van Nederland.
Tja, dat wordt wel de vijver zo langzamerhand.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kluivert, alsjeblieft niet zeg.
zeker, geheel in lijn met hoe het tot nu toe gaat. What could go wrong?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:36 schreef Adames het volgende:
Ko Itakura zegt in Japanse media dat hij de dag voor Ajax-Benfica van Fred Grim te horen kreeg dat hij op 6 ging spelen. Er was niet op getraind.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m6m4cxsad22n
Kan dit?
We noteren voor komende zondag alvast weer een 2-tje in de Toto.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
zeker, geheel in lijn met hoe het tot nu toe gaat. What could go wrong?
Ik vraag me dan echt af wat je in godsnaam de hele week op de Toekomst uitvoert.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:36 schreef Adames het volgende:
Ko Itakura zegt in Japanse media dat hij de dag voor Ajax-Benfica van Fred Grim te horen kreeg dat hij op 6 ging spelen. Er was niet op getraind.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m6m4cxsad22n
Kan dit?
Je kan veel beter een gokje nemen met een onbekende jonge trainer dan na Heitinga en Grim nog een zekerheid op mislukking.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, dat wordt wel de vijver zo langzamerhand.
Ik denk dat Stijn Schaars wel klaar is voor de subtop van de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan veel beter een gokje nemen met een onbekende jonge trainer dan na Heitinga en Grim nog een zekerheid op mislukking.
Wat moeten we met Slot. Die lijkt ook het tij niet te kunnen keren als het tegenzit.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Slot kan ondanks deze kut periode echt overal aan de slag. Ajax moet blij zijn als iemand als Kluivert wil tekenen.
Samen met Alex Pastoor. Prima duo voor de nummer 6 van Nederland.
Slot is geen wereldtrainer, maar hij is wel iemand die duidelijkheid schept. Ik denk dat veel spelers bij Ajax daar wel behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat moeten we met Slot. Die lijkt ook het tij niet te kunnen keren als het tegenzit.
Of iemand als Robin Veldman.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan veel beter een gokje nemen met een onbekende jonge trainer dan na Heitinga en Grim nog een zekerheid op mislukking.
Met extreem weinig bedoelde ik eigenlijk nul in elke lichtingquote:Op donderdag 27 november 2025 10:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dank voor het duiden van de werking van een jeugdopleiding voor een proffesioneel voetbalclub. Concluderend haalt slechts een enkeling het eerste elftal.
Ik had dit niet gedacht.
Hoe goed Slot werkelijk is kunnen we pas bepalen als hij bij wat meer clubs heeft getraind.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slot is geen wereldtrainer, maar hij is wel iemand die duidelijkheid schept. Ik denk dat veel spelers bij Ajax daar wel behoefte aan hebben.
je bent kennelijk "goed" op de hoogte.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met extreem weinig bedoelde ik eigenlijk nul in elke lichting
Verschrikkelijk, hij kan er niets van. Laat hem wegblijven aub.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slot is geen wereldtrainer, maar hij is wel iemand die duidelijkheid schept. Ik denk dat veel spelers bij Ajax daar wel behoefte aan hebben.
Ik denk dat je je eigen moeder nog zou aanbieden als Slot erom zou vragen. Schei toch uit manquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, hij kan er niets van. Laat hem wegblijven aub.
Alleen het praten over Slot is al waanzin. Totaal niet de vijver waar Ajax momenteel in vier.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Het heeft geen zin om in discussie te gaan met iemand die er geen kijk op heeft.
Er zijn zoveel spelers en trainers die voor Ajax en Feyenoord gewerkt hebben. Is toch enorme onzin dat als hij nu naar Ajax gaat, hij dan niet meer bij Feyenoord geaccepteerd zou worden. Het is zoveel vaker voorgekomen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen het praten over Slot is al waanzin. Totaal niet de vijver waar Ajax momenteel in vier.
Bovendien, Slot zou wel gek zijn om bij Ajax in te stappen. Verknalt in 1x zijn hele legacy bij Feyenoord waardoor terugkeer daar nooit meer kan en er is ook nog eens geen eer aan te behalen.
Slot is veel te slim voor zo'n domme move. Ook financieel natuurlijk kansloos.
Het kan heus wel gebeuren, maar zeker niet op de korte termijn en ook voor hem geldt, net als voor iedere andere serieuze trainer, dat het op management niveau duidelijk moet zijn voor hij instapt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen het praten over Slot is al waanzin. Totaal niet de vijver waar Ajax momenteel in vier.
Bovendien, Slot zou wel gek zijn om bij Ajax in te stappen. Verknalt in 1x zijn hele legacy bij Feyenoord waardoor terugkeer daar nooit meer kan en er is ook nog eens geen eer aan te behalen.
Slot is veel te slim voor zo'n domme move. Ook financieel natuurlijk kansloos.
Uitstekend inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je bent kennelijk "goed" op de hoogte.
Slot.Gaat.Wel. Nog 2 wedstrijden krijgt hij nog toch? Met alle respect voor Forest en PSV, maar daar mag je gewoon niet van verliezen.quote:
9 keer verliezen in 12 wedstrijden kom je bij West Ham nog niet mee wegquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot.Gaat.Wel. Nog 2 wedstrijden krijgt hij nog toch? Met alle respect voor Forest en PSV, maar daar mag je gewoon niet van verliezen.
Ten Hag, Simonis, Kroes, Slot, Sibum en nog een boel anderen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:13 schreef William_Papadin het volgende:
ANNOUNCE SLOT NEW BALD FRAUD GENOT
#Forthefuturequote:Op vrijdag 28 november 2025 15:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Tijd om het volgende record te verbreken, nog nooit 5 keer achter elkaar verloren met Ajax in alle competities. Let's go!
Kleine positieve dingetjes heb ik wel gezien ja. Maar goed, dan is de meetlat inmiddels al wel heel ver naar beneden, dat geef ik meteen toe.. ik zag een soort van organisatie / plan. En zo waar 2,3 aardige aanvallen... met meneer klaasen als eindpunt, dat dan weer wel.quote:
Het lastige daarvan is dat het tegen een Benfica was die er geen fuck meer om gaf na de 1-0. Geen druk zetten. Dan lijkt het al snel alsof je opeens best aardig kan voetballen.quote:Op zondag 30 november 2025 09:32 schreef manny het volgende:
[..]
Kleine positieve dingetjes heb ik wel gezien ja. Maar goed, dan is de meetlat inmiddels al wel heel ver naar beneden, dat geef ik meteen toe.. ik zag een soort van organisatie / plan. En zo waar 2,3 aardige aanvallen... met meneer klaasen als eindpunt, dat dan weer wel.
Nog even wat borrelnootjes halen, dan ben ik er weer klaar voor.quote:
Ik zie het meer als ‘je kan niet alles fout doen’.quote:Op zondag 30 november 2025 09:32 schreef manny het volgende:
[..]
Kleine positieve dingetjes heb ik wel gezien ja. Maar goed, dan is de meetlat inmiddels al wel heel ver naar beneden, dat geef ik meteen toe.. ik zag een soort van organisatie / plan. En zo waar 2,3 aardige aanvallen... met meneer klaasen als eindpunt, dat dan weer wel.
En dan?quote:Op zondag 30 november 2025 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij snakken allemaal naar de winterstop.
Wel te hopen dat dit voor 2026 rond is, die TD dan.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe trainer, een fatsoenlijke TD.
Zal wel wishful thinking zijn.
Zal wel weer een eeuwigheid duren.quote:Op zondag 30 november 2025 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel te hopen dat dit voor 2026 rond is, die TD dan.
quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe trainer, een fatsoenlijke TD.
Zal wel wishful thinking zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves humor
Mooi tochquote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons niet winnen tegen Groningen en Sittard
Lekker belangrijk of hij bij Liverpool vertrekt. Die heeft een Premier League op zak en een contract van 10 miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot.Gaat.Wel. Nog 2 wedstrijden krijgt hij nog toch? Met alle respect voor Forest en PSV, maar daar mag je gewoon niet van verliezen.
Wim de Ron > Fred Grimquote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Er is iets aan het hoofd van Grim dat me niet aanstaat. Toen hij keeper van cambuur was en ik een paniniverzamelende belhamel vond ik zijn hoofd al veel te oud voor zijn kalenderleeftijd. Speel maar gewoon zonder trainer, alsof het iets uitmaakt.
Maakt niets uit met deze matige selectie inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Er is iets aan het hoofd van Grim dat me niet aanstaat. Toen hij keeper van cambuur was en ik een paniniverzamelende belhamel vond ik zijn hoofd al veel te oud voor zijn kalenderleeftijd. Speel maar gewoon zonder trainer, alsof het iets uitmaakt.
Ik gun jou erge jeuk aan je linkerteenquote:Op zondag 30 november 2025 16:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik gun je een leuke avond met drie punten voor Groningen
Een supporter van Feyenoord met deze teksten. Leuk.quote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Maakt niets uit met deze matige selectie inderdaad.
Sowieso de volgende keer tegen Feyenoordquote:Op zondag 30 november 2025 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gooi die Zuid-tribune lekker dicht de komende wedstrijden.
Het is wel duidelijk wie de touwtjes in handen heeft bij ajax, het bestuur heeft helemaal niets te vertellenquote:Op zondag 30 november 2025 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gooi die Zuid-tribune lekker dicht de komende wedstrijden.
Anders staan ze in je tuin vraag het anders even aan Mark Koevermans.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
Hoe kan je in godsnaam zoveel vuurwerk het stadion in krijgen?
Dat blijft ook bizar ja.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
Durft Zeist niet.quote:Op zondag 30 november 2025 20:23 schreef Elan het volgende:
0-3 gewoon oprotten man
Dit is een enorm veiligheidsrisico
Jij houdt ze wel tegen voor 14 euro in het uur.quote:Op zondag 30 november 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat blijft ook bizar ja.
Tijd voor fouillering bij binnenkomst voor die vakken.
T is een complotquote:
Dus omdat ik een Feyenoord-supporter ben mag ik alleen een mening hebben over ons doorgesnoven debielencircus.quote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
Blijft een leuke rubriek dat Rotterdamse vrienden achter de verplichte netten een mening hebben over wangedrag van andere supporters.
Nog even en bij jullie is het een ijzeren kooi. (Kunnen ze gelijk die betonbak volstorten)quote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
Blijft een leuke rubriek dat Rotterdamse vrienden achter de verplichte netten een mening hebben over wangedrag van andere supporters.
Hondjes waren verkoudenquote:
Genoeg documentaires hierover die het uitleggen. Veel doen ze in hun poepert veel ander vuurwerk wordt in de dagen voor de wedstrijd verstopt onder de stoelen, bij de toiletten etcquote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, er is gefouilleerd en er zijn honden ingezet blijkbaar.
Hoe dan![]()
![]()
Veelal moet je eerst je eigen reet afvegen voordat je de ander op remsporen wijst.quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus omdat ik een Feyenoord-supporter ben mag ik alleen een mening hebben over ons doorgesnoven debielencircus.
Wel een beetje kinderachtig om hier te komen zuigen natuurlijkquote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus omdat ik een Feyenoord-supporter ben mag ik alleen een mening hebben over ons doorgesnoven debielencircus.
Bij Feyenoord nemen ze tenminste maatregelen. De f-side heeft al jaren vrij spel en de directie durft/ doet niks. Schandalige houding.quote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
Het wangedrag van supporters bij ajax is echt al jaren vele malen problematischer. Dat nog los van medewerkers en spelers van club zelf, die louter lijken te bestaan uit moordenaars, massaverkrachters, aanranders, drugsdealers, stekers, dealers en ander gespuis.quote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
Touché.quote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het wangedrag van supporters bij ajax is echt al jaren vele malen problematischer. Dat nog los van medewerkers en spelers van club zelf, die louter lijken te bestaan uit moordenaars, massaverkrachters, aanranders, drugsdealers, stekers, dealers en ander gespuis.
Het bestuur is zo mogelijk nog rotterquote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord nemen ze tenminste maatregelen. De f-side heeft al jaren vrij spel en de directie durft/ doet niks. Schandalige houding.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een beetje kinderachtig om hier te komen zuigen natuurlijk
Wij hebben geen verantwoording/invloed over dit soort mongooltjes maat. De wij/zij is hier niet ‘Ajax vs Feyenoord’ maar ‘mongooltjes die zich niet gedragen vs mensen die zich wel gedragen’.quote:Op zondag 30 november 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veelal moet je eerst je eigen reet afvegen voordat je de ander op remsporen wijst.
Jeetjequote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het wangedrag van supporters bij ajax is echt al jaren vele malen problematischer. Dat nog los van medewerkers en spelers van club zelf, die louter lijken te bestaan uit moordenaars, massaverkrachters, aanranders, drugsdealers, stekers, dealers en ander gespuis.
Born and raised en inmiddels woonachtig in Hillegersberg. Verder nog vragenquote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Wotte het volgende:
Zoals ik Rotterdam ken, geloof ik niet dat al die kleinzerigheid hier in Rotterdam woont maar dat terzijde.
Haha ja vraag dat maar aan Tim hofman.quote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord nemen ze tenminste maatregelen. De f-side heeft al jaren vrij spel en de directie durft/ doet niks. Schandalige houding.
Tim fakenews Hofman?quote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha ja vraag dat maar aan Tim hofman.
Klopt. Nauwelijks boetes meer van de UEFA tegenwoordig.quote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben geen verantwoording/invloed over dit soort mongooltjes maat. De wij/zij is hier niet ‘Ajax vs Feyenoord’ maar ‘mongooltjes die zich niet gedragen vs mensen die zich wel gedragen’.
De mensen die in naam van Feyenoord of Ajax wedstrijden verstieren zijn voor mij precies dezelfde mensen.
Dit zijn van die figuren die de scheids voor homo uitmaken, maar er geen enkel probleem mee hebben om twee vuurpijlen en een fakkel in hun kont mee het stadion in te smokkelen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha ja vraag dat maar aan Tim hofman.
Omdat er een hoop mensen een oogje dichtknijpen hiervoor (al dan niet uit angst)quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef Karzai het volgende:
Eens. Maar heeft wel gewoon gelijk. Wat je nou ook van tim zelf vindquote:
Dat is niet echt Rotterdam.quote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Born and raised en inmiddels woonachtig in Hillegersberg. Verder nog vragen
5 seconden dus.quote:Op zondag 30 november 2025 20:42 schreef StevenHyde het volgende:
Nu nog 20 min ballen en dan is het dus klaar. Ook heel kut voor die uitfans
Ach we hebben er genoegquote:
Dit inderdaad. Opzouten met dat tuigquote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef peaceman het volgende:
F-side rest van het seizoen maar leeg laten. Wat een ongelofelijke zakken hooi!
Niks. Die debielen doen dit puur voor zichzelf.quote:Op zondag 30 november 2025 20:51 schreef Idisrom het volgende:
Wat is zo bijzonder aan die overleden Tum uit Purmerend?
Ze hoeven echt nooit meer terug te komen wat mij betreft.quote:Op zondag 30 november 2025 20:50 schreef peaceman het volgende:
F-side rest van het seizoen maar leeg laten. Wat een ongelofelijke zakken hooi!
Ach zeik toch niet, joodquote:Op zondag 30 november 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Prima maar dan ook voortaan voor antisemitische spreekkoren.
Voor het leven royeren inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
Voorgoed sluiten die F-Side. Dit soort mongooltjes hebben niks met voetbal te maken.
Die is er niet meer .quote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef Urquhart het volgende:
Menno Geelen, laat maar zien wat je waard bent
"Geworden"quote:Op zondag 30 november 2025 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks. Die debielen doen dit puur voor zichzelf.
Wat een door en door verrotte club is dit geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |