Is hier een gifje van?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Prachtig moment bij onze eigen corner vlag. Regeer gaat niet achter de bal aan. Wandelt rustig achter de bal aan tot die over de zijlijn rolt. Geen enkele urgentie whatsoever. Vervolgens een ingooi in de buurt van onze cornervlag. Niemand beweegt, niemand biedt zich aan, Benfica krijgt rustig de tijd om bij iedereen een mannetje te zetten.
Godts verkloot de bal op komische wijze, rolt over de zijlijn, ingooi Benfica. 4 man van Benfica vol in beweging, sprinten, wegdraaien, 4 opties om de bal naar te gooien.
Pijnlijk.
Baas is ook prima.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bounida prima spelertje. Jammer van de rest.
Als het aan mij had gelegen mochten ze even banken na dom gekloot. Volgende dag vrijwilliger bij het AZC.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Prachtig moment bij onze eigen corner vlag. Regeer gaat niet achter de bal aan. Wandelt rustig achter de bal aan tot die over de zijlijn rolt. Geen enkele urgentie whatsoever. Vervolgens een ingooi in de buurt van onze cornervlag. Niemand beweegt, niemand biedt zich aan, Benfica krijgt rustig de tijd om bij iedereen een mannetje te zetten.
Godts verkloot de bal op komische wijze, rolt over de zijlijn, ingooi Benfica. 4 man van Benfica vol in beweging, sprinten, wegdraaien, 4 opties om de bal naar te gooien.
Pijnlijk.
Grim was ook heel even in beeld na dat moment die werd helemaal gek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen mochten ze even banken na dom gekloot. Volgende dag vrijwilliger bij het AZC.
Ik roep al weken dat Edvardsen of Moro daar moet staan..quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik begin echt zo'n enorme hekel aan Godts te ontwikkelen. Echt wtf was dat nu weer? Klaassen moet gewoon scoren, maar wat te fuck staat hij daar nu te zwaaien?
Zowaar eens wat aanpassingen gezien tijdens de wedstrijd, plan B zeg maar. Of het werkt, wie weet? Maar Grim laat tenminste zien dat die de LOI cursus hoofdtrainer afgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:02 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het vergeleken met de laatste weken best aardig staan.
Ze hebben in ieder geval gericht getraind op een duidelijk strijdplan. Dat idee had ik bij Heitinga niet veel dat was veelal een weifelende invulling van het idee op het veld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Zowaar eens wat aanpassingen gezien tijdens de wedstrijd, plan B zeg maar. Of het werkt, wie weet? Maar Grim laat tenminste zien dat die de LOI cursus hoofdtrainer afgemaakt heeft.
Godts moet banken ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik roep al weken dat Edvardsen of Moro daar moet staan..
En Grim heeft "Tackle harder" aangevinkt. FM God.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval gericht getraind op een duidelijk strijdplan. Dat idee had ik bij Heitinga niet veel dat was veelal een weifelende invulling van het idee op het veld.
Een aantal intercepties in de omschakeling stemmen me tevreden. Er leek daadwerkelijk een idee achter de restverdediging te zitten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:09 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
En Grim heeft "Tackle harder" aangevinkt. FM God.
RKC was vrij aardig geloof ik ja. Grim is niet de oplossing, of een goede trainer. Maar na Sjon heb ik hier wel vrede mee voorlopig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een aantal intercepties in de omschakeling stemmen me tevreden. Er leek daadwerkelijk een idee achter de restverdediging te zitten.
Maar goed Grim heeft het ook vrij goed gedaan in Waalwijk of laat mijn geheugen me in de steek.
Dat flikt ie me ook al weken. En dan vergeten we weer even al zijn missers...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Godts moet banken ja.
Zul je zien dat ie zo scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |