Kut Overmars, gewoon je lul in je broek houden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef Landgeld het volgende:
Deze periode doet met denken aan meneer Frank de Boer.
Pure middelmaat.
Bizar.
We missen Overmars in combinatie met Ten Hag. Dit gaan nog moeilijke jaren worden. Helaas.
Frank maakte het gehele voetbal dood met dat balletje terug, op zo'n manier hoeft het van mij ook niet, dan nog liever dit.quote:
Wel van een tijd terug, toen het daar echt slecht ging.quote:
Dan haalde je wel betere resultaten.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Frank maakte het gehele voetbal dood met dat balletje terug, op zo'n manier hoeft het van mij ook niet, dan nog liever dit.
Had weinig uitgemaakt voor m’n gevoel.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg dramatisch ja, je middenveld komt gewoon tekort zonder Alvarez
Waarom dan TT aanpassen?quote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar kijk wie de TS is. Verbaast het je dan?
Ook met Alvarez, in elke linie komen we tekort. Ajax kan nauwelijks een topwedstrijd winnen. Plek 3 wordt nog lastig zat.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg dramatisch ja, je middenveld komt gewoon tekort zonder Alvarez
Kwam dat niet bij Hendriks vandaan, dat las ik ergens?quote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sinds hij die oude archivaris heeft onslagen: ja, inderdaad.
Die werd vier keer op rij kampioen, hij was een trainer die Ajax tenminste op resultaat kon laten spelen. Ook al was het spel niet om aan te gluren, er werden wel punten gepakt.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef Landgeld het volgende:
Deze periode doet met denken aan meneer Frank de Boer.
Pure middelmaat.
Bizar.
We missen Overmars in combinatie met Ten Hag. Dit gaan nog moeilijke jaren worden. Helaas.
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker verder gaan met Heitinga ook, lichtgewicht
Laten we hopen dat hij inmiddels voorbij gestreefd is door iemand anders.quote:
Tuurlijk niet joh.quote:
Ik heb het over Heitinga niet over het spelersmateriaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh.
Er komen aantal interessante talenten aan waaronder Vos, Setford en Axel Dongen. Komt goed
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.quote:Op zondag 23 april 2023 16:51 schreef Shreyas het volgende:
Ajax zal komend seizoen weer helemaal opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een compleet nieuw elftal en zonder CL-miljoenen is dat een nagenoeg een onmogelijk opgave.
We zullen dus weer sterk afhankelijk zijn van talentvolle jeugdspelers, maar als dat het niveau Baas, Hato, Rensch, Regeer, Fitz-Jim is dan zie ik het zeer somber in.
Het scenario 2005-2010, waar ik het begin van het seizoen zo voor gewaarschuwd heb, is nu ineens zeer realistisch geworden.
Het kan natuurlijk nooit dat je met een begroting van 200 miljoen euro zo een waardeloze selectie kan formeren. Ajax zal toch echt bij zichzelf te rade moeten gaan hoe dit zo mis heeft kunnen gaan.
Het ergste is nog wel dat je dit allang zag aankomen, zeker na de Johan Cruijff schaal was duidelijk dat de kabouterdefensie zeer matig is, het middenveld tekort komt en de aanval te weinig kwaliteit heeft. Toch werd dit allemaal weggewuifd en werd gedaan of Ajax gewoon mee kon gaan strijden om de landstitel.
“Heeft deze selectie niet kunnen bouwen”quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Te makkelijk om Heitinga hier de schuld van te geven, onder Schreuder was het net zo slecht. Het ligt vooral de selectie. Veel spelers zijn simpelweg niet genoeg om serieus mee te kunnen doen om het kampioenschap.quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit klopt, maar als het gehele succes van Ajax valt of staat met de aanwezigheid van één persoon dan moet je je organisatie dringend onder de loep nemen, want dat mag natuurlijk nooit.quote:Op zondag 23 april 2023 16:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt, maar als het gehele succes van Ajax valt of staat met de aanwezigheid van één persoon dan moet je je hele organisatie dringend onder de loep nemen, want dat mag natuurlijk nooit.
Ook Ten Hag hoor. Ten Hag was gewoon kampioen geworden met dit materiaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.
quote:Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
Gelukkig hielp Malenovic mee.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Vervolgens anderhalf jaar wachten met een opvolger is de volgende fout geweest.
Er moet ook maar iemand beschikbaar zijnquote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Focking hellquote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...
En zo'n tarado en andere gasten dit statement dus gewoon serieus verdedigen HAHAHAHAHAHAHAquote:
Ben ik niet met je eens, een paar spelers hebben echt wel laten zien (vooral aan het begin) dat ze echt wel Ajax-materiaal waren.. Maar op de één of andere manier is het zelfvertrouwen bij een paar compleet weg.. Dat reken ik Schreuder aan, en Heitinga is niet de persoon die het zelfvertrouwen een boost kan geven.quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te makkelijk om Heitinga hier de schuld van te geven, onder Schreuder was het net zo slecht. Het ligt vooral de selectie. Veel spelers zijn simpelweg niet genoeg om serieus mee te kunnen doen om het kampioenschap.
Iedereen bij Ajax wist hoe belangrijk deze wedstrijd was, ik geloof dat niemand op 80% heeft gespeeld. Ze hebben het echt wel geprobeerd, maar ze hebben simpelweg te weinig kwaliteit. Daar kunnen ze ook niets aan doen. De helft van de selectie zou het prima doen bij FC Twente, Sparta of FC Utrecht, maar bij Ajax hebben ze niets te zoeken.
Het is het risico van een club dat de afgelopen jaren zichzelf ten onrechte 'te goed' is gaan vinden. Er zijn te veel mensen binnen het Ajax-bestuur dat het toch wel goed komt en dat het kampioenschap toch wel gepakt zal worden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Maar Schreuder is ook een vrij slechte trainer.quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te makkelijk om Heitinga hier de schuld van te geven, onder Schreuder was het net zo slecht. Het ligt vooral de selectie. Veel spelers zijn simpelweg niet genoeg om serieus mee te kunnen doen om het kampioenschap.
Iedereen bij Ajax wist hoe belangrijk deze wedstrijd was, ik geloof dat niemand op 80% heeft gespeeld. Ze hebben het echt wel geprobeerd, maar ze hebben simpelweg te weinig kwaliteit. Daar kunnen ze ook niets aan doen. De helft van de selectie zou het prima doen bij FC Twente, Sparta of FC Utrecht, maar bij Ajax hebben ze niets te zoeken.
Mja ben geneigd dat ook te denken maar tegen het einde van Ten Hag werd het er ook niet beter op..quote:Op zondag 23 april 2023 16:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ook Ten Hag hoor. Ten Hag was gewoon kampioen geworden met dit materiaal.
Dan heb je het enkel over Brobbey die maar één helft mee deed?quote:Op zondag 23 april 2023 17:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, een paar spelers hebben echt wel laten zien (vooral aan het begin) dat ze echt wel Ajax-materiaal waren.. Maar op de één of andere manier is het zelfvertrouwen bij een paar compleet weg.. Dat reken ik Schreuder aan, en Heitinga is niet de persoon die het zelfvertrouwen een boost kan geven.
Hoe kan dat dan? Volgens je maten uit dit topic ligt het allemaal aan SchReuDeR. Nu ben jij sowieso de grootste realist, dus jou kan ik er eigenlijk niet op aankijken...quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
Des te knapper vind ik het van Schreuder...quote:Op zondag 23 april 2023 17:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan heb je het enkel over Brobbey die maar één helft mee deed?
Spelers als Timber, Klaassen, Berghuis, Bergwijn, Tadic, Sanchez, Grilitsch, zelfs Bassey zijn allemaal internationals met zeer veel ervaring in (internationale) (top)wedstrijden. Als die nog een trainer nodig hebben om hun zelfvertrouwen te geven, kunnen ze beter morgen hun carrière beëindigen.
Zij moeten juist spelers als Hato en Taylor op sleeptouw nemen, al is dat in het geval van Taylor niet mogelijk want die kan er gewoon helemaal niets van.
Wat heb je daar te zoeken?quote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka @:mani89 vanavond naar de arena?
Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Als de eerste wedstrijd van de competitie wordt gewonnen roept iedereen ineens dat de schaal eind maart al binnen is. Na de eerste CL-overwinning wordt ineens gedaan alsof we sowieso wel de halve finale gaan halen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Volgens je maten uit dit topic ligt het allemaal aan SchReuDeR. Nu ben jij sowieso de grootste realist, dus jou kan ik er eigenlijk niet op aankijken...
De bus opwachten!quote:
Heel veel stukken kwaliteit…quote:
Het is echt te debiel voor woorden dat ze dit soort opmerkingen maken drie dagen geleden. Met jullie programma eidnigen jullie easy 15+ punten achter Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2023 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Als de eerste wedstrijd van de competitie wordt gewonnen roept iedereen ineens dat de schaal eind maart al binnen is. Na de eerste CL-overwinning wordt ineens gedaan alsof we sowieso wel de halve finale gaan halen.
De realiteit is inderdaad anders, als ik ze daar dan op wijs wordt er door deze maten uit dit topic beweert dat ik een act opvoer. Nou ja, we hebben het gezien...zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Het heeft weinig zin om je nog druk te maken om dit seizoen. Het zou leuk zijn als we toch nog de beker winnen, maar eigenlijk geeft niemand daar om.quote:Op zondag 23 april 2023 17:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is echt te debiel voor woorden dat ze dit soort opmerkingen maken drie dagen geleden. Met jullie programma eidnigen jullie easy 15+ punten achter Feyenoord.
Het is zo'n bizar matige selectie bij ajax.
Nummero uno zoals ze dat in Spanje zouden zeggenquote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef peaceman het volgende:
Goede coach aanstellen lijkt mij prioriteit 1.
Wel zin in om vierde te worden.quote:Op zondag 23 april 2023 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we die bekerfinale niet schriftelijk af doen? 100% dat je weer voor joker staat volgende week.
En wordt ook maar gewoon vierde, dan is het gewoon duidelijk dat de bezem er doorheen moet
Het vanaf pole position zo verneuken.quote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...
quote:Op zondag 23 april 2023 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord en PSV verkloten het nog wel in de laatste 4 wedstrijden.
Geen idee, ik dacht conference leaguequote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar voetbal je voor dan eigenlijk. Is dat al plee offs?
Capuchon op en gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:35 schreef Tarado het volgende:
Dit was busopwacht niveau, niet normaal zo slecht.
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.quote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker naar Boedapest of Praag, niks mis mee. Leuke stadjes.quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.
Oh daar heb ik echt zin in.quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.
Voorronde, dus denk aan FC Banja Luka of Transnistrische Boysquote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker naar Boedapest of Praag, niks mis mee. Leuke stadjes.
Madquote:Op zondag 23 april 2023 17:43 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat al die kanker glory hunters dan lekker thuis blijven
Stukje burgeroorlog.quote:Op zondag 23 april 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voorronde, dus denk aan FC Banja Luka of Transnistrische Boys
Jaaaaaquote:Op zondag 23 april 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voorronde, dus denk aan FC Banja Luka of Transnistrische Boys
Conference League is dat, bekerwinst is groepsfase ELquote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zegt die dan?quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Die spierballentaal, taal die goed valt bij de achterban begint ook een beetje lachwekkend te worden bij Heitinga.
preciesquote:Op zondag 23 april 2023 17:43 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat al die kanker glory hunters dan lekker thuis blijven
Heitinga begint zich steeds meer debiel te gedragen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Die spierballentaal, taal die goed valt bij de achterban begint ook een beetje lachwekkend te worden bij Heitinga.
Tadic, wat een mongool.quote:Op zondag 23 april 2023 18:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Ik zie weinig Heitinga nu, alleen tadic
Ja het is lachwekkend met superlatieven waar je niets mee kunt, en ik zie het ook nooit terug in het spel van Ajax van wat hij vind dat zijn spelers moeten doen dus ook hij krijgt er geen grip op in de groep, dus conclusies trekken.quote:Op zondag 23 april 2023 18:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heitinga begint zich steeds meer debiel te gedragen.
Dus we gaan gewoon voor Heitinga.quote:Op zondag 23 april 2023 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om je nog druk te maken om dit seizoen. Het zou leuk zijn als we toch nog de beker winnen, maar eigenlijk geeft niemand daar om.
Ik kijk liever vooruit naar komen seizoen, het is altijd mogelijk om met een (op papier) mindere selectie toch kampioen te worden. Laten we in ieder geval hopen dat we een trainer kunnen aanstellen met een goede visie, veel ervaring, iemand die spelers beter kan maken, weet waar hij instapt en daar totaal niet bang voor is.
Beker winnen is volstrekt kansloosquote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Conference League is dat, bekerwinst is groepsfase EL
Op de vraag waarom Heitinga een goede trainer is, kwam hij niet verder dan dat hij een Ajacied is…quote:
Dan ben je wel heel boos want dat zijn volkomen strijdige verlangens.quote:Op zondag 23 april 2023 18:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben zo boos dat ik verlang naar Bosz of De Boer. Mijn hemel
Flikkerstraal eens op met die Bosz actquote:Op zondag 23 april 2023 18:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dan hoop ik niet dat we de beker winnenquote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Conference League is dat, bekerwinst is groepsfase EL
Dat lijkt me dus niet, er is maar 1 verschil met Schreuder en dat is dat hij meer punten tegen de kleintjes pakte maar daar ben je geen trainer van Ajax voor.quote:
Ja, die kan er ook niks van. Maar waar we nu zijn is echt volkomen debielquote:Op zondag 23 april 2023 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikkerstraal eens op met die Bosz act
Het is ook wel erg vervelend materiaal hoorquote:Op zondag 23 april 2023 18:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, die kan er ook niks van. Maar waar we nu zijn is echt volkomen debiel
Als dit bestuur verder gaat met Heitinga is het gewoon oppertunistisch kutbeleid van de bovenste plank.quote:Op zondag 23 april 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het is lachwekkend met superlatieven waar je niets mee kunt, en ik zie het ook nooit terug in het spel van Ajax van wat hij vind dat zijn spelers moeten doen dus ook hij krijgt er geen grip op in de groep, dus conclusies trekken.
Ik ben trots op je vriend. Sta je al bij de bus?quote:Op zondag 23 april 2023 18:17 schreef KingRoland het volgende:
het is maar dat het zondag is en dat ik mij nog beheers
Ik hoef geen Heitinga of de boer.quote:Op zondag 23 april 2023 18:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
loop nu richting de busquote:Op zondag 23 april 2023 18:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben trots op je vriend. Sta je al bij de bus?
Zou fijn zijn. Begin maar met Sar eruit te gooien. Daarna die hockeyer.quote:Op zondag 23 april 2023 18:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoef geen Heitinga of de boer.
Bosz meh.
Ik wil gewoon normaal beleid.
Dan kun je jezelf maar beter opheffen, dat is niet des Ajax en is absoluut niet te aanvaarden, nooit niet!quote:
[..]
Hef jezelf dan maar opquote:Op zondag 23 april 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kun je jezelf maar beter opheffen, dat is niet des Ajax en is absoluut niet te aanvaarden, nooit niet!
Tsja maar dit Ajax is oprecht gewoon nog matiger Taylor vind ik nog wel een aardige speler en Tadic is nuttig als het draait. Maar gewoon te veel spelers die het eigenlijk niet echt zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niet, er is maar 1 verschil met Schreuder en dat is dat hij meer punten tegen de kleintjes pakte maar daar ben je geen trainer van Ajax voor.
En met alle respect voor PSV, dat heeft verdiend gewonnen maar is gewoon een vrij matige ploeg en dat maakt het eigenlijk nog een stukje erger.
Taylor een aardige speler. Zoek een flatgebouw echt.quote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja maar dit Ajax is oprecht gewoon nog matiger Taylor vind ik nog wel een aardige speler en Tadic is nuttig als het draait. Maar gewoon te veel spelers die het eigenlijk niet echt zijn.
TR gemacht. In your face!quote:Op zondag 23 april 2023 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel plezier in de Conference League
3-0
Ga weg hier!quote:Op zondag 23 april 2023 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel plezier in de Conference League
3-0
Taylor? Whut?quote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja maar dit Ajax is oprecht gewoon nog matiger Taylor vind ik nog wel een aardige speler en Tadic is nuttig als het draait. Maar gewoon te veel spelers die het eigenlijk niet echt zijn.
Zo dan.quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Taylor een aardige speler. Zoek een flatgebouw echt.
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.quote:
Die man kan niet eens een bal op drie meter overspelen johquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.
Ik vind Taylor ook geen wereldtop, maar in een goed Ajax is het wel een “nuttige speler”
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat johquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die man kan niet eens een bal op drie meter overspelen joh
Die kan niksquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.
Ik vind Taylor ook geen wereldtop, maar in een goed Ajax is het wel een “nuttige speler”
Voor jouw idem vriendelijke vriend!quote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Utrecht gaat Feyenoord om zijn moeder laten roepen"
Nee. Alleen Alvarez kan nog wel watquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat joh
Totale ineenstorting van alles wat er de afgelopen jaren is opgebouwd. En dat in 9 maanden tijd. Het is gewoon knap.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het zou me bijna nog verbazen als we derde worden. Wat een waanzinnige puinhoop man
Grillitschquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik ook erg zwak eigenlijkquote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van alle spelers vandaag kon alleen Hato wat.
Die jongen heeft net schaamhaar.
AZ is ook niet geweldig, denk dat jullie dat wel op redden hoorquote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het zou me bijna nog verbazen als we derde worden. Wat een waanzinnige puinhoop man
Totale implosie. Enige wat gaat helpen is de bezem erdoor.quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel echt oprecht geschrokken van dit Ajax vandaag. Individueel vind ik dat ze op tal van posities beter spelers hebben dan PSV. Maar vandaag echt niks van gezien. Berghuis, Tadic, Bergwijn. Dat zijn toch in principe geen koekenbakkers, maar echt nul van gezien.
Nou klaag ik niet als PSV'er maar je vraagt je wel af wat er aan de hand is in zo'n spelersgroep dan. Ik had echt een strijd op het scherpst van de snede verwacht.
Totale offday, Schreuder-tijdperk....quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel echt oprecht geschrokken van dit Ajax vandaag. Individueel vind ik dat ze op tal van posities beter spelers hebben dan PSV. Maar vandaag echt niks van gezien. Berghuis, Tadic, Bergwijn. Dat zijn toch in principe geen koekenbakkers, maar echt nul van gezien.
Nou klaag ik niet als PSV'er maar je vraagt je wel af wat er aan de hand is in zo'n spelersgroep dan. Ik had echt een strijd op het scherpst van de snede verwacht.
Bezem door de selectie dan? Er zit eigenlijk plenty kwaliteit in.quote:Op zondag 23 april 2023 19:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale implosie. Enige wat gaat helpen is de bezem erdoor.
Maximaal 4 punten in de komende wedstrijden. Winst op Groningen en gelijk tegen AZ of Twente. AZ gaat minder verspelen. Gat met AZ is morgen 2 punten.quote:Op zondag 23 april 2023 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
AZ is ook niet geweldig, denk dat jullie dat wel op redden hoor
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoorquote:Op zondag 23 april 2023 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maximaal 4 punten in de komende wedstrijden. Winst op Groningen en gelijk tegen AZ of Twente. AZ gaat minder verspelen. Gat met AZ is morgen 2 punten.
Wat? Gewoon nog 2 zware wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2023 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoor
Ik kan alleen Twente uit als ''zwaar'' benoemen eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2023 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat? Gewoon nog 2 zware wedstrijden.
Na vandaag heb ik er weinig fiducie meer in. Beste is gewoon een heel ander elftal op te stellen met Rulli en Hato in ieder geval.quote:Op zondag 23 april 2023 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoor
Het lijkt mij niet het juiste moment om te gaan experimenteren hoorquote:Op zondag 23 april 2023 19:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na vandaag heb ik er weinig fiducie meer in. Beste is gewoon een heel ander elftal op te stellen met Rulli en Hato in ieder geval.
Met de huidige selectie gaat het gewoon niet meer gebeuren, dus je zal iets moeten omgooien en drastisch ook.quote:Op zondag 23 april 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet het juiste moment om te gaan experimenteren hoor
Als het mislukt word je sowieso 4e, denk niet dat Heitinga dat gaat doen hoor.quote:Op zondag 23 april 2023 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met de huidige selectie gaat het gewoon niet meer gebeuren, dus je zal iets moeten omgooien en drastisch ook.
Az thuis wordt ook pittig zatquote:Op zondag 23 april 2023 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan alleen Twente uit als ''zwaar'' benoemen eigenlijk.
Jullie hebben veel meer kwaliteit en AZ zit niet in hun beste fase, ik zie dat wel goedkomen hoor.quote:
laten we het hopenquote:Op zondag 23 april 2023 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jullie hebben veen meer kwaliteit en AZ zit niet in hun beste fase, ik zie dat wel goedkomen hoor.
is dat niet grillitschquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taylor heeft een kutwedstrijd gespeeld tegen Frankrijk en is daarom 's lands Kop van Jut, maar is inderdaad helemaal niet zo slecht en heeft zowel de technische als de fysieke mogelijkheden om een prima Ajax speler te worden al heeft hij misschien een langere aanloop nodig dan de grotere talenten maar heeft wel meer wapens dan Eiting, De Wit of Ekkelenkamp hadden. Was bij tijd en wijle de tweede helft ook best aardig.quote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met fysiek bedoel ik dat hij het lichaam heeft om zich te zetten in duels en er zit ook wel iets explosiefs in. Hij is vooral te onrustig en te druistig en moet zich inderdaad realiseren dat hij geen briljante passer is of trequartista kan spelen en als een complete middenvelder ook gewoon verdedigend moet bikkelen.quote:Op zondag 23 april 2023 19:38 schreef Scorpie het volgende:
Taylor roemen om zijn fysiek terwijl hij alleen maar aan alibi verdedigen doet
Rot toch op. Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten maar kijk ik geen Nederlands elftal en ik vind dat Taylor echt een waardeloze speler is. Davy Klaassen 0.5.quote:Op zondag 23 april 2023 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Taylor heeft een kutwedstrijd gespeeld tegen Frankrijk en is daarom 's lands Kop van Jut, maar is inderdaad helemaal niet zo slecht en heeft zowel de technische als de fysieke mogelijkheden om een prima Ajax speler te worden al heeft hij misschien een langere aanloop nodig dan de grotere talenten maar heeft wel meer wapens dan Eiting, De Wit of Ekkelenkamp hadden. Was bij tijd en wijle de tweede helft ook best aardig.
Die jongen is toch de belichaming van alles wat er mis is met Ajax ?quote:Op zondag 23 april 2023 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met fysiek bedoel ik dat hij het lichaam heeft om zich te zetten in duels en er zit ook wel iets explosiefs in. Hij is vooral te onrustig en te druistig en moet zich inderdaad realiseren dat hij geen briljante passer is of trequartista kan spelen en als een complete middenvelder ook gewoon verdedigend moet bikkelen.
Uiteraard moet hij beter en ik vond het voor het WK al bizar dat hij ipv Gravenberch meeging naar Qatar, maar hij is wel een speler die op termijn een goede Ajax-speler kan zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die jongen is toch de belichaming van alles wat er mis is met Ajax ?
Dan snap je er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 23 april 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij beter en ik vond het voor het WK al bizar dat hij ipv Gravenberch meeging naar Qatar, maar hij is wel een speler die op termijn een goede Ajax-speler kan zijn.
Ik heb het ook over de beker volgende week.quote:Op zondag 23 april 2023 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het mislukt word je sowieso 4e, denk niet dat Heitinga dat gaat doen hoor.
Het hangt er natuurlijk ook beetje vanaf van wat er omheen staat, in de basis kan hij best wel voetballen maar hij moet sowieso verder naar voren spelen dan hij nu doet.quote:Op zondag 23 april 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij beter en ik vond het voor het WK al bizar dat hij ipv Gravenberch meeging naar Qatar, maar hij is wel een speler die op termijn een goede Ajax-speler kan zijn.
Gravenberch met 0 goals en 0 assists in de Bundesliga?quote:Op zondag 23 april 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Taylor had 0 minuten gemaakt in de Bundesliga. Zelfs bij Mainz hoeven ze zulke troep niet.quote:Op zondag 23 april 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gravenberch met 0 goals en 0 assists in de Bundesliga?
Ja, was in de jeugd geloof ik meer een verbindingsspeler maar ik zie zijn kwaliteit inderdaad ook in het laatste derde. Het werkt natuurlijk ook niet mee dat hij als jonge speler moet functioneren in een team dat niet draait met een coach die geen idee heeft.quote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook beetje vanaf van wat er omheen staat, in de basis kan hij best wel voetballen maar hij moet sowieso verder naar voren spelen dan hij nu doet.
Dennenappel naar PSV dusquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de beker volgende week.
Maar in alles toch een betere voetballer dan Taylor? Maar dan ook letterlijk alles.quote:Op zondag 23 april 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die was 10 wedstrijden bezig. Het jaar ervoor was Ajax geweldig en Gravenberch een van de beste spelers van de eredivisie waarmee hij een transfer naar Bayern afdwong. Taylor was zijn opvolger, die in de jeugd al 2 klasse minder was en voor het WK het middelmatige Ajax-niveau niet ontsteeg. Dan neem je de betere speler mee.quote:Op zondag 23 april 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gravenberch had ook gewoon lekker nog even in Nederland moeten blijven, al snap ik de lokroep van een grotere competitie wel.quote:Op zondag 23 april 2023 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die was 10 wedstrijden bezig. Het jaar ervoor was Ajax geweldig en Gravenberch een van de beste spelers van de eredivisie waarmee hij een transfer naar Bayern afdwong. Taylor was zijn opvolger, die in de jeugd al 2 klasse minder was en voor het WK het middelmatige Ajax-niveau niet ontsteeg. Dan neem je de betere speler mee.
Dat zit er dik in tenzij je een paar ballen hebt die wel goed vallen, ik zei voor deze wedstrijd al dat als Ajax wil winnen ze er 3 moeten maken en dat geldt voor volgende week eigenlijk ook.quote:
Hardop gelachen om de zin “Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten.”quote:Op zondag 23 april 2023 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rot toch op. Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten maar kijk ik geen Nederlands elftal en ik vind dat Taylor echt een waardeloze speler is. Davy Klaassen 0.5.
Snap heitinga wel, je kunt wel proberen te voetballen, maar als je niet het materiaal hebt om dit te doen moet je wel vechtertjes opstellenquote:Op zondag 23 april 2023 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet gewoon de conclusie trekken dat Heitinga gewoon keihard faalt
HIj wisselt Tadic nooit
Hij blijft KLaassen maar opstellen, Waarom? Waarschijnlijk omdat hij een vechtertje in het veld wil hebben. HIj moet voetballers opstellen. Dat is het DNA van 020.
Hij stelt de meest debiele linkbacks op terwijl hij een linksback heeft die oranje potentie heeft
Hij stelt weer Bassie op nadat hij een maand niet meer gespeeld had en vandaag weer hopeloos was.
ik kan nog wel even doorgaan....
Conclusie hij is geen trainer voor het hoogste niveau en zeker niet voor een club met een begroting van 200 miljoen
hij is zelf 1 van de zwakste schakels maar dat beseft hij zelf nog nietquote:Tadic concludeert dat selectie Ajax te zwak is en roept om versterkingen
18.52,
Vandaag
73 Reacties
Dusan Tadic heeft een hard oordeel geveld over Ajax. Volgens de aanvoerder is de kwaliteit van de huidige selectie niet hoog genoeg. Tadic zou dan ook graag versterkingen zien komende zomer.
Klopt. Taylor is inderdaad slechterquote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hardop gelachen om de zin “Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten.”
Ook Taylor en en 0.5 versie van Klaassen noemen zegt eigenlijk al meer dan genoeg dat je er geen kijk op hebt. Bijna tegenpolen van elkaar op het middenveld.
Wel alvarez erbij, hopelijk scheelt dat iets.quote:Op zondag 23 april 2023 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er dik in tenzij je een paar ballen hebt die wel goed vallen, ik zei voor deze wedstrijd al dat als Ajax wil winnen ze er 3 moeten maken en dat geldt voor volgende week eigenlijk ook.
Het was ook wel flauw dat PSV wel met een middenveld speeldequote:Op zondag 23 april 2023 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale ineenstorting van alles wat er de afgelopen jaren is opgebouwd. En dat in 9 maanden tijd. Het is gewoon knap.
Schattig dat je denkt dat we de EL in gaanquote:Op zondag 23 april 2023 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Financieel best een klap geen Champions League en ook jammer dat we niet kunnen profiteren van een waarschijnlijke op papier gunstige poule. Maar met het team team en coach sta je anderzijds toch weer schut.
Nu dan maar 3e worden of beter nog de beker winnen en dan hopen dat je een b-team loot in de play-offs voor de Europa League. Dan kan er misschien in september een enigszins ingespeeld nieuw team staan.
Ja wel anders zoek ik je thuis op!quote:
Tadic, Tadic, wat gaan we doen vandaag.quote:Op zondag 23 april 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
leuk voor zijn medespelers dat tadic toept dat ze niet goed genoeg ZIJN terwijl die zelf er geen tering van bakt
En dan vind ik Sangare en Til ook allesbehalve bijzonderquote:Op zondag 23 april 2023 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was ook wel flauw dat PSV wel met een middenveld speelde
Dat is ook troep idd.quote:Op zondag 23 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan vind ik Sangare en Til ook allesbehalve bijzonder
quote:Op zondag 23 april 2023 20:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hardop gelachen om de zin “Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten.”
Ook Taylor en en 0.5 versie van Klaassen noemen zegt eigenlijk al meer dan genoeg dat je er geen kijk op hebt. Bijna tegenpolen van elkaar op het middenveld.
Wat ben jij een kleuter.quote:
Sangare is perfect voor dit soort wedstrijden. Gaat ook geweldig zijn voor middenmoters in de PLquote:Op zondag 23 april 2023 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan vind ik Sangare en Til ook allesbehalve bijzonder
En wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op zondag 23 april 2023 23:46 schreef PSVCL het volgende:
Sanagare is top. had even een mindere periode..kan gebeuren.
Til is een nuttige 12 e man. en nog altijd beter dan Taylor (hahaha)
en Heitinga en de selectie. Eigenlijk presteert gewoon alles ondermaats.quote:Op maandag 24 april 2023 00:30 schreef Caland het volgende:
Het lag allemaal aan Alfred Schreuder (lol)
Ik was nog zo teleurgesteld toen hij werd ontslagen. Maar elk nadeel hep z'n voordeel, want toen kwam Sjonniequote:Op maandag 24 april 2023 00:30 schreef Caland het volgende:
Het is me nu duidelijk geworden, het is gewoon een tussenjaar!quote:Op maandag 24 april 2023 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was nog zo teleurgesteld toen hij werd ontslagen. Maar elk nadeel hep z'n voordeel, want toen kwam Sjonnie
Geef die man een contract voor het leven!quote:Op maandag 24 april 2023 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk geworden, het is gewoon een tussenjaar!
[ twitter ]
Niet allemaal, wel genoegquote:Op maandag 24 april 2023 00:30 schreef Caland het volgende:
Hij zegt letterlijk dat volgend jaar een tussenjaar is, ik hoop maar dat hij dit jaar bedoelt.quote:Op maandag 24 april 2023 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geef die man een contract voor het leven!
Feyenoord heeft meer basissspelers moeten inpassen dan Ajax.quote:Op maandag 24 april 2023 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk geworden, het is gewoon een tussenjaar!
[ twitter ]
Weten jullie zeker dat hij niet gewoon een Ted Lasso comic relief verhaallijn is?quote:Op maandag 24 april 2023 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat volgend jaar een tussenjaar is, ik hoop maar dat hij dit jaar bedoelt.
Jaaaaa nog meer geld uitgeven aan de Brubbies, de Basseys en de Bergwijns. Triple B'ed.quote:Op zondag 23 april 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
leuk voor zijn medespelers dat tadic toept dat ze niet goed genoeg ZIJN terwijl die zelf er geen tering van bakt
Ajax heeft 90 minuten lang ballen over de zijlijn gejankt, allemaal de schuld van Schreuder (nu nog)quote:
Alle vertrouwen in onze nieuwe duitserquote:Op maandag 24 april 2023 01:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jaaaaa nog meer geld uitgeven aan de Brubbies, de Basseys en de Bergwijns. Triple B'ed.
dat zegt toch niemand? Het is nog steeds oogaids maar wel gewoon meer punten gehaald. Daarnaast is er wel een verschil in people management tussen de 2.quote:Op maandag 24 april 2023 01:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax heeft 90 minuten lang ballen over de zijlijn gejankt, allemaal de schuld van Schreuder (nu nog)
Schreuder liet dit team beter voetballen dan domme Sjon.quote:Op maandag 24 april 2023 01:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat zegt toch niemand? Het is nog steeds oogaids maar wel gewoon meer punten gehaald. Daarnaast is er wel een verschil in people management tussen de 2.
Schreuder heeft aardig wat kapotgemaakt, heitinga heeft niet de ervaring (en wellicht ook niet de kwaliteiten) om die troep op te ruimen.
Oneens.quote:Op maandag 24 april 2023 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Schreuder liet dit team beter voetballen dan domme Sjon.
Ja maar Sjon hep branie.quote:Op maandag 24 april 2023 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Schreuder liet dit team beter voetballen dan domme Sjon.
? Alles beter dan schreuder. Heitinga is het ook niet, daar zijn de meesten het wel over eens hoor.quote:Op maandag 24 april 2023 01:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een blindensectie in de Arena?
Volgens mij zit Henk Spaan daar.quote:Op maandag 24 april 2023 01:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een blindensectie in de Arena?
Heitinga won 7 wedstrijden, maar elk van die wedstrijden was tegen "kleintjes" waarbij die kleintjes eerst nog open kansen misten voordat Ajax op voorsorong kwam. De puntjes verbloemden het wellicht, maar het spel was nog slechter dan onder Schreuder.quote:Op maandag 24 april 2023 01:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
? Alles beter dan schreuder. Heitinga is het ook niet, daar zijn de meesten het wel over eens hoor.
en onder schreuder speelden we die gelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heitinga won 7 wedstrijden, maar elk van die wedstrijden was tegen "kleintjes" waarbij die kleintjes eerst nog open kansen misten voordat Ajax op voorsorong kwam. De puntjes verbloemden het wellicht, maar het spel was nog slechter dan onder Schreuder.
Als Heitinga volgende week met zijn lange halen snel thuis tactiek per ongeluk de beker wint (net als in de halve finale) vind ik dat ze hem hoofdtrainer moeten makenquote:Op maandag 24 april 2023 01:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heitinga won 7 wedstrijden, maar elk van die wedstrijden was tegen "kleintjes" waarbij die kleintjes eerst nog open kansen misten voordat Ajax op voorsorong kwam. De puntjes verbloemden het wellicht, maar het spel was nog slechter dan onder Schreuder.
Nee nee nee. Zo gaan we het niet doen. Wel als hij via een monster ontsnapping toch nog landskampioen wordt, mag hij trainer worden én minister president van dit land! Zo.quote:Op maandag 24 april 2023 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Heitinga volgende week met zijn lange halen snel thuis tactiek per ongeluk de beker wint (net als in de halve finale) vind ik dat ze hem hoofdtrainer moeten maken
Geheel verwacht? Met deze meer dan geweldige selectie, waarvan meerdere mensen hier aangegeven hebben dat jullie ruim boven Feyenoord zouden staan als het niet aan SchReuDeR gelegen had? Kampioenschap was anders slechts een futiliteitje geweest, want tja, slechts acht punten achter Feyenoord en die reeks onder Schreuder was toch wel echt dé reden waarom het mis ging? Inclusief tarado enzo...quote:Op zondag 23 april 2023 23:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat ben jij een kleuter.
Jammer van vanmiddag maar geheel verwacht. Veel te weinig kwaliteit en we zijn gewoon minder dit jaar. Er is ontzettend slecht ingekocht na het verlies van Overmars.
Contract voor het levenquote:Op maandag 24 april 2023 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Heitinga volgende week met zijn lange halen snel thuis tactiek per ongeluk de beker wint (net als in de halve finale) vind ik dat ze hem hoofdtrainer moeten maken
Die zijn allemaal dus gewoon niet zo goed. Berghuis gaat over zijn top, Tadic is al zwaar over zijn top en Bergwijn is nooit wat geweest.quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bergwijn moeten ze echt proberen te slijten, grootste dissonant in de selectie.quote:Op maandag 24 april 2023 04:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dus gewoon niet zo goed. Berghuis gaat over zijn top, Tadic is al zwaar over zijn top en Bergwijn is nooit wat geweest.
Bergwijnquote:Op maandag 24 april 2023 06:05 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Bergwijn moeten ze echt proberen te slijten, grootste dissonant in de selectie.
Je kunt ook gewoon zeggen dat beide trainers kut met peren zijn. Dat is namelijk zo.quote:Op maandag 24 april 2023 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en Heitinga en de selectie. Eigenlijk presteert gewoon alles ondermaats.
Ik heb Heitinga nooit als meer beschouwd dan een tussenpaus tot einde seizoen. Hopelijk ziet onze Duitser dat nu ook zo.quote:Op maandag 24 april 2023 07:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat beide trainers kut met peren zijn. Dat is namelijk zo.
Ik denk vooral dat Heitinga aantoont dat je er met wat topvoetbalervaring en een mavo-diploma niet meer komt als trainer in het moderne voetbal. Je hebt intelligentere trainers nodig dan jongens die het alleen over strijd en passie hebben.quote:Op maandag 24 april 2023 07:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb Heitinga nooit als meer beschouwd dan een tussenpaus tot einde seizoen. Hopelijk ziet onze Duitser dat nu ook zo.
Laten we hopen dat hij de tijd krijgt om naar iets toe te werken. Zeven magere jaren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 april 2023 07:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb Heitinga nooit als meer beschouwd dan een tussenpaus tot einde seizoen. Hopelijk ziet onze Duitser dat nu ook zo.
Alles is nog mogelijkquote:Op maandag 24 april 2023 02:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee nee nee. Zo gaan we het niet doen. Wel als hij via een monster ontsnapping toch nog landskampioen wordt, mag hij trainer worden én minister president van dit land! Zo.
Lange zijdes niet.quote:Op maandag 24 april 2023 07:50 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop dat die netten er nog hangen want ik zie de bekerfinale anders niet uitgespeeld worden.
een voetballer die aan zichzelf denkt, ook qua PRquote:Op maandag 24 april 2023 08:09 schreef StevenHyde het volgende:
Veel respect voor de voetballer tadic. Maar dat hij als aanvoerder enkele dagen geleden aan de pers liet weten dat hij niet weet of hij volgend seizoen nog Ajacied is, omdat dit enorm afhankt van veel versterkingen, want volgens hem kan deze selectie niet om prijzen spelen is tuurlijk dodelijk en stom.
gelukkig hebben die gasten in dat lijstje nog een goedkoop kort contractquote:Op maandag 24 april 2023 06:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn
Bassey
Sanchez
Taylor
Wijndal
Grillitsch
Rensch
Mogen allemaal wel weg.
Tadic moet een andere rol krijgen, dat gaat niet meer.
Timber moet even gaan werken aan zijn vorm en zijn inzet.
Berghuis ach ach ach wat blijft dat toch een beperkte voetballer als het even niet loopt.
Klaassen tsja, blijft Klaassen.
Brobbey is een mysterie, geen idee wat we daar mee moeten.
misschien moet Brobbey in de spitsquote:Op maandag 24 april 2023 06:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn
Bassey
Sanchez
Taylor
Wijndal
Grillitsch
Rensch
Mogen allemaal wel weg.
Berghuis ach ach ach wat blijft dat toch een beperkte voetballer als het even niet loopt.
Zo'n Bergwijn daar kan je wel aardig wat op af gaan schrijven. Wat een natte krant is dat. Benieuwd aan wat voor club je hem zou willen slijten.quote:Op maandag 24 april 2023 08:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig hebben die gasten in dat lijstje nog een goedkoop kort contract
Het probleem is een beetje dat de spelers die weg "mogen" meestal blijven en die je wil behouden vertrekken, dat hebben we afgelopen seizoen gezien en dat gaan we nu weer meemaken.quote:Op maandag 24 april 2023 06:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn
Bassey
Sanchez
Taylor
Wijndal
Grillitsch
Rensch
Mogen allemaal wel weg.
Ja eigenlijk wel eens met het overgrote deel van dit lijstje. Zelf was ik wel echt fan van Taylor en Rensch in de jaren 15-18 in hun loopbaan. Zag er enorm veelbelovend uit. Taylor ook echt een heerlijek dynamische middenvelder met enorm goede passing. Snap dat het lastig is voor hem en Rensch om sterkhouders te zijn in Ajax 1 direct. Maar naast dat ze voetbaltechnisch al heel lang niet de vorm hebben. Daar wordt het wat betreft voetbal intelligentie en vooral karakter echt met de maand schrijnender.quote:Op maandag 24 april 2023 06:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn
Bassey
Sanchez
Taylor
Wijndal
Grillitsch
Rensch
Mogen allemaal wel weg.
Dat is nog wel de grootste tegenvaller ja. Bassey is vooral totaal verkeerd gescout, maar van Bergwijn mag je gewoon veel meer verwachten. Die is enkel met zichzelf aan het worstelen, en gunt een ander ook niets. Zoals ie gisteren vlak voor rust zelf schoot ipv Berghuis die open kans te gunnen.quote:Op maandag 24 april 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n Bergwijn daar kan je wel aardig wat op af gaan schrijven. Wat een natte krant is dat. Benieuwd aan wat voor club je hem zou willen slijten.
Berghuis moet je als eerste verkopen hoorquote:Op maandag 24 april 2023 08:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is nog wel de grootste tegenvaller ja. Bassey is vooral totaal verkeerd gescout, maar van Bergwijn mag je gewoon veel meer verwachten. Die is enkel met zichzelf aan het worstelen, en gunt een ander ook niets. Zoals ie gisteren vlak voor rust zelf schoot ipv Berghuis die open kans te gunnen.
Als de rest van het team goed zou lopen zou Berghuis gewoon zeer nuttig zijn. Bijna de enige die dit seizoen wel passie laat zien..quote:Op maandag 24 april 2023 09:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Berghuis moet je als eerste verkopen hoor
Moest ik gisteren ook aan denken, maar ook voor zijn vertrek was iedereen extreem kritisch op hem. Toen concludeerden "we" al dat hij het niveau ook niet meer aankon... om hem nu terug te halen is ook van de regen in de drup..quote:Op maandag 24 april 2023 09:09 schreef Jeroboam het volgende:
Blind terughalen, die is ook overbodig bij Bayern?! Het waren 131 leuke minuten in de Bundesliga.
Dit, al het aids komt bij elkaar zondag.quote:Op maandag 24 april 2023 07:50 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop dat die netten er nog hangen want ik zie de bekerfinale anders niet uitgespeeld worden.
$$$$$quote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit, al het aids komt bij elkaar zondag.
Maar wat boeit plek 1, 2 of 3 nou heren, niemand van deze top 3 clubs hoort in de Champions League.
Komt ook wel omdat iedereen enkel kijkt naar het individuele spel en niet in ogenschouw neemt wat een Blind voor een elftal als geheel betekent aan kwaliteitsimpuls, je mist in de verdediging nu een leider.quote:Op maandag 24 april 2023 09:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moest ik gisteren ook aan denken, maar ook voor zijn vertrek was iedereen extreem kritisch op hem. Toen concludeerden "we" al dat hij het niveau ook niet meer aankon... om hem nu terug te halen is ook van de regen in de drup..
Ik wou het even in de groep gooien. Geen serieuze suggestie. In Blind zit ook geen coach of leiderschap (zeggen ze altijd) die jonge gasten op sleeptouw neemt.quote:Op maandag 24 april 2023 09:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moest ik gisteren ook aan denken, maar ook voor zijn vertrek was iedereen extreem kritisch op hem. Toen concludeerden "we" al dat hij het niveau ook niet meer aankon... om hem nu terug te halen is ook van de regen in de drup..
Juist wel.quote:Op maandag 24 april 2023 09:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik wou het even in de groep gooien. Geen serieuze suggestie. In Blind zit ook geen coach of leiderschap (zeggen ze altijd) die jonge gasten op sleeptouw neemt.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 24 april 2023 09:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat iedereen enkel kijkt naar het individuele spel en niet in ogenschouw neemt wat een Blind voor een elftal als geheel betekent aan kwaliteitsimpuls, je mist in de verdediging nu een leider.
Opbouwend is Blind wel een leider maar verdedigend is dat toch wel voorbij, die goal van Luuk gisteren had er bij hem ook ingegaan.quote:Op maandag 24 april 2023 09:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat iedereen enkel kijkt naar het individuele spel en niet in ogenschouw neemt wat een Blind voor een elftal als geheel betekent aan kwaliteitsimpuls, je mist in de verdediging nu een leider.
Voordeel is wel dat je best een kans maakt om de conference league te winnen, en leukere tripjes dan in de CLquote:Op maandag 24 april 2023 09:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Het blijft/is ook angstvallig stil qua spelers die met Ajax in verband worden gebracht voor een transfer. Maarja zonder CL wordt het een heel stuk lastiger natuurlijk..
Ja want Ajax heeft echt een goed track record tegen 'dat soort clubs'quote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je best een kans maakt om de conference league te winnen, en leukere tripjes dan in de CL
Die moet eigenlijk niet eens een transfer willen, want die gaat in elke grote competitie op deze manier voor gaas.quote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Houniet het volgende:
Timber viel ook vies door de mand gisteren.
die is denk ik nog wel te porren voor een seizoen met spelers van een niveau die hij niet meer heeft gezien sinds de jeugdquote:Op maandag 24 april 2023 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk niet eens een transfer willen, want die gaat in elke grote competitie op deze manier voor gaas.
quote:Op maandag 24 april 2023 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet eigenlijk niet eens een transfer willen, want die gaat in elke grote competitie op deze manier voor gaas.
Prachtig taalgebruik. @tong80quote:(1961) (ook: voor het gaas gaan, voor ’t gaas gooien) (Barg.) voor `schut' gaan, bespotting moeten ondergaan; zich belachelijk maken, voor gek staan; betrapt worden. Het verband met 1 is echter niet helemaal duidelijk. Wellicht gaat het om een foutieve interpretatie hiervan. Vnl. Rotterdams.
'Kom op jongens, we pakken ze' is leuk als je vierde klasse zondag traint, maar 2 wisselspelers hebt en je verder alleen druk hoeft te maken om het carpoolschema.quote:Op maandag 24 april 2023 07:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Heitinga aantoont dat je er met wat topvoetbalervaring en een mavo-diploma niet meer komt als trainer in het moderne voetbal. Je hebt intelligentere trainers nodig dan jongens die het alleen over strijd en passie hebben.
Hangt er ook bij hem vanaf wie er bij hem staan, zo'n Martinez was toch een stuk beter dan menigeen dacht.quote:Op maandag 24 april 2023 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan loopt hij er wel aardig ongeïnteresseerd bij altijd, dat vind ik nou juist niet het goede voorbeeld voor een jonge speler.quote:
Ajax en hij hebben spijt denk ik dat hij vorige zomer niet voor veel geld vertrokken is. Nog 1 zo'n seizoen en je krijgt van die Veltman vibes.quote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Houniet het volgende:
Timber viel ook vies door de mand gisteren.
quote:Op maandag 24 april 2023 09:09 schreef Jeroboam het volgende:
Blind terughalen, die is ook overbodig bij Bayern?! Het waren 131 leuke minuten in de Bundesliga.
Klopt wel, maar Timber zou nu juist op moeten staan als een van de leiders, ondanks zijn leeftijd.quote:Op maandag 24 april 2023 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er ook bij hem vanaf wie er bij hem staan, zo'n Martinez was toch een stuk beter dan menigeen dacht.
Hahahaha, mimimimimimi ajax is één grote bende dus de anderen gaan t Europees ook niet aantikkenquote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit, al het aids komt bij elkaar zondag.
Maar wat boeit plek 1, 2 of 3 nou heren, niemand van deze top 3 clubs hoort in de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |