Lekker naar Boedapest of Praag, niks mis mee. Leuke stadjes.quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.
Oh daar heb ik echt zin in.quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.
Voorronde, dus denk aan FC Banja Luka of Transnistrische Boysquote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker naar Boedapest of Praag, niks mis mee. Leuke stadjes.
Madquote:Op zondag 23 april 2023 17:43 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat al die kanker glory hunters dan lekker thuis blijven
Stukje burgeroorlog.quote:Op zondag 23 april 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voorronde, dus denk aan FC Banja Luka of Transnistrische Boys
Jaaaaaquote:Op zondag 23 april 2023 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voorronde, dus denk aan FC Banja Luka of Transnistrische Boys
Conference League is dat, bekerwinst is groepsfase ELquote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar voetbal je voor dan eigenlijk. Is dat al plee offs?
Wat zegt die dan?quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Die spierballentaal, taal die goed valt bij de achterban begint ook een beetje lachwekkend te worden bij Heitinga.
preciesquote:Op zondag 23 april 2023 17:43 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat al die kanker glory hunters dan lekker thuis blijven
Heitinga begint zich steeds meer debiel te gedragen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Die spierballentaal, taal die goed valt bij de achterban begint ook een beetje lachwekkend te worden bij Heitinga.
Tadic, wat een mongool.quote:Op zondag 23 april 2023 18:01 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Ik zie weinig Heitinga nu, alleen tadic
Ja het is lachwekkend met superlatieven waar je niets mee kunt, en ik zie het ook nooit terug in het spel van Ajax van wat hij vind dat zijn spelers moeten doen dus ook hij krijgt er geen grip op in de groep, dus conclusies trekken.quote:Op zondag 23 april 2023 18:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heitinga begint zich steeds meer debiel te gedragen.
Dus we gaan gewoon voor Heitinga.quote:Op zondag 23 april 2023 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om je nog druk te maken om dit seizoen. Het zou leuk zijn als we toch nog de beker winnen, maar eigenlijk geeft niemand daar om.
Ik kijk liever vooruit naar komen seizoen, het is altijd mogelijk om met een (op papier) mindere selectie toch kampioen te worden. Laten we in ieder geval hopen dat we een trainer kunnen aanstellen met een goede visie, veel ervaring, iemand die spelers beter kan maken, weet waar hij instapt en daar totaal niet bang voor is.
Beker winnen is volstrekt kansloosquote:Op zondag 23 april 2023 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Conference League is dat, bekerwinst is groepsfase EL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |