Kut Overmars, gewoon je lul in je broek houden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef Landgeld het volgende:
Deze periode doet met denken aan meneer Frank de Boer.
Pure middelmaat.
Bizar.
We missen Overmars in combinatie met Ten Hag. Dit gaan nog moeilijke jaren worden. Helaas.
Frank maakte het gehele voetbal dood met dat balletje terug, op zo'n manier hoeft het van mij ook niet, dan nog liever dit.quote:
Wel van een tijd terug, toen het daar echt slecht ging.quote:
Dan haalde je wel betere resultaten.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Frank maakte het gehele voetbal dood met dat balletje terug, op zo'n manier hoeft het van mij ook niet, dan nog liever dit.
Had weinig uitgemaakt voor m’n gevoel.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg dramatisch ja, je middenveld komt gewoon tekort zonder Alvarez
Waarom dan TT aanpassen?quote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar kijk wie de TS is. Verbaast het je dan?
Ook met Alvarez, in elke linie komen we tekort. Ajax kan nauwelijks een topwedstrijd winnen. Plek 3 wordt nog lastig zat.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg dramatisch ja, je middenveld komt gewoon tekort zonder Alvarez
Kwam dat niet bij Hendriks vandaan, dat las ik ergens?quote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sinds hij die oude archivaris heeft onslagen: ja, inderdaad.
Die werd vier keer op rij kampioen, hij was een trainer die Ajax tenminste op resultaat kon laten spelen. Ook al was het spel niet om aan te gluren, er werden wel punten gepakt.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef Landgeld het volgende:
Deze periode doet met denken aan meneer Frank de Boer.
Pure middelmaat.
Bizar.
We missen Overmars in combinatie met Ten Hag. Dit gaan nog moeilijke jaren worden. Helaas.
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker verder gaan met Heitinga ook, lichtgewicht
Laten we hopen dat hij inmiddels voorbij gestreefd is door iemand anders.quote:
Tuurlijk niet joh.quote:
Ik heb het over Heitinga niet over het spelersmateriaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh.
Er komen aantal interessante talenten aan waaronder Vos, Setford en Axel Dongen. Komt goed
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.quote:Op zondag 23 april 2023 16:51 schreef Shreyas het volgende:
Ajax zal komend seizoen weer helemaal opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een compleet nieuw elftal en zonder CL-miljoenen is dat een nagenoeg een onmogelijk opgave.
We zullen dus weer sterk afhankelijk zijn van talentvolle jeugdspelers, maar als dat het niveau Baas, Hato, Rensch, Regeer, Fitz-Jim is dan zie ik het zeer somber in.
Het scenario 2005-2010, waar ik het begin van het seizoen zo voor gewaarschuwd heb, is nu ineens zeer realistisch geworden.
Het kan natuurlijk nooit dat je met een begroting van 200 miljoen euro zo een waardeloze selectie kan formeren. Ajax zal toch echt bij zichzelf te rade moeten gaan hoe dit zo mis heeft kunnen gaan.
Het ergste is nog wel dat je dit allang zag aankomen, zeker na de Johan Cruijff schaal was duidelijk dat de kabouterdefensie zeer matig is, het middenveld tekort komt en de aanval te weinig kwaliteit heeft. Toch werd dit allemaal weggewuifd en werd gedaan of Ajax gewoon mee kon gaan strijden om de landstitel.
“Heeft deze selectie niet kunnen bouwen”quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker verder gaan met Heitinga ook, lichtgewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |