Kut Overmars, gewoon je lul in je broek houden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef Landgeld het volgende:
Deze periode doet met denken aan meneer Frank de Boer.
Pure middelmaat.
Bizar.
We missen Overmars in combinatie met Ten Hag. Dit gaan nog moeilijke jaren worden. Helaas.
Frank maakte het gehele voetbal dood met dat balletje terug, op zo'n manier hoeft het van mij ook niet, dan nog liever dit.quote:
Wel van een tijd terug, toen het daar echt slecht ging.quote:
Dan haalde je wel betere resultaten.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Frank maakte het gehele voetbal dood met dat balletje terug, op zo'n manier hoeft het van mij ook niet, dan nog liever dit.
Had weinig uitgemaakt voor m’n gevoel.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg dramatisch ja, je middenveld komt gewoon tekort zonder Alvarez
Waarom dan TT aanpassen?quote:Op zondag 23 april 2023 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar kijk wie de TS is. Verbaast het je dan?
Ook met Alvarez, in elke linie komen we tekort. Ajax kan nauwelijks een topwedstrijd winnen. Plek 3 wordt nog lastig zat.quote:Op zondag 23 april 2023 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel erg dramatisch ja, je middenveld komt gewoon tekort zonder Alvarez
Kwam dat niet bij Hendriks vandaan, dat las ik ergens?quote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Sinds hij die oude archivaris heeft onslagen: ja, inderdaad.
Die werd vier keer op rij kampioen, hij was een trainer die Ajax tenminste op resultaat kon laten spelen. Ook al was het spel niet om aan te gluren, er werden wel punten gepakt.quote:Op zondag 23 april 2023 16:35 schreef Landgeld het volgende:
Deze periode doet met denken aan meneer Frank de Boer.
Pure middelmaat.
Bizar.
We missen Overmars in combinatie met Ten Hag. Dit gaan nog moeilijke jaren worden. Helaas.
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker verder gaan met Heitinga ook, lichtgewicht
Laten we hopen dat hij inmiddels voorbij gestreefd is door iemand anders.quote:
Tuurlijk niet joh.quote:
Ik heb het over Heitinga niet over het spelersmateriaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh.
Er komen aantal interessante talenten aan waaronder Vos, Setford en Axel Dongen. Komt goed
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.quote:Op zondag 23 april 2023 16:51 schreef Shreyas het volgende:
Ajax zal komend seizoen weer helemaal opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een compleet nieuw elftal en zonder CL-miljoenen is dat een nagenoeg een onmogelijk opgave.
We zullen dus weer sterk afhankelijk zijn van talentvolle jeugdspelers, maar als dat het niveau Baas, Hato, Rensch, Regeer, Fitz-Jim is dan zie ik het zeer somber in.
Het scenario 2005-2010, waar ik het begin van het seizoen zo voor gewaarschuwd heb, is nu ineens zeer realistisch geworden.
Het kan natuurlijk nooit dat je met een begroting van 200 miljoen euro zo een waardeloze selectie kan formeren. Ajax zal toch echt bij zichzelf te rade moeten gaan hoe dit zo mis heeft kunnen gaan.
Het ergste is nog wel dat je dit allang zag aankomen, zeker na de Johan Cruijff schaal was duidelijk dat de kabouterdefensie zeer matig is, het middenveld tekort komt en de aanval te weinig kwaliteit heeft. Toch werd dit allemaal weggewuifd en werd gedaan of Ajax gewoon mee kon gaan strijden om de landstitel.
“Heeft deze selectie niet kunnen bouwen”quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Te makkelijk om Heitinga hier de schuld van te geven, onder Schreuder was het net zo slecht. Het ligt vooral de selectie. Veel spelers zijn simpelweg niet genoeg om serieus mee te kunnen doen om het kampioenschap.quote:Op zondag 23 april 2023 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit klopt, maar als het gehele succes van Ajax valt of staat met de aanwezigheid van één persoon dan moet je je organisatie dringend onder de loep nemen, want dat mag natuurlijk nooit.quote:Op zondag 23 april 2023 16:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt, maar als het gehele succes van Ajax valt of staat met de aanwezigheid van één persoon dan moet je je hele organisatie dringend onder de loep nemen, want dat mag natuurlijk nooit.
Ook Ten Hag hoor. Ten Hag was gewoon kampioen geworden met dit materiaal.quote:Op zondag 23 april 2023 16:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welke spelers er ook zijn vertrokken, het vertrek van Overmans is het allergrootste probleem gebleken van Ajax.
quote:Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
Gelukkig hielp Malenovic mee.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Vervolgens anderhalf jaar wachten met een opvolger is de volgende fout geweest.
Er moet ook maar iemand beschikbaar zijnquote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Focking hellquote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...
En zo'n tarado en andere gasten dit statement dus gewoon serieus verdedigen HAHAHAHAHAHAHAquote:
Ben ik niet met je eens, een paar spelers hebben echt wel laten zien (vooral aan het begin) dat ze echt wel Ajax-materiaal waren.. Maar op de één of andere manier is het zelfvertrouwen bij een paar compleet weg.. Dat reken ik Schreuder aan, en Heitinga is niet de persoon die het zelfvertrouwen een boost kan geven.quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te makkelijk om Heitinga hier de schuld van te geven, onder Schreuder was het net zo slecht. Het ligt vooral de selectie. Veel spelers zijn simpelweg niet genoeg om serieus mee te kunnen doen om het kampioenschap.
Iedereen bij Ajax wist hoe belangrijk deze wedstrijd was, ik geloof dat niemand op 80% heeft gespeeld. Ze hebben het echt wel geprobeerd, maar ze hebben simpelweg te weinig kwaliteit. Daar kunnen ze ook niets aan doen. De helft van de selectie zou het prima doen bij FC Twente, Sparta of FC Utrecht, maar bij Ajax hebben ze niets te zoeken.
Het is het risico van een club dat de afgelopen jaren zichzelf ten onrechte 'te goed' is gaan vinden. Er zijn te veel mensen binnen het Ajax-bestuur dat het toch wel goed komt en dat het kampioenschap toch wel gepakt zal worden.quote:Op zondag 23 april 2023 16:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Maar Schreuder is ook een vrij slechte trainer.quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te makkelijk om Heitinga hier de schuld van te geven, onder Schreuder was het net zo slecht. Het ligt vooral de selectie. Veel spelers zijn simpelweg niet genoeg om serieus mee te kunnen doen om het kampioenschap.
Iedereen bij Ajax wist hoe belangrijk deze wedstrijd was, ik geloof dat niemand op 80% heeft gespeeld. Ze hebben het echt wel geprobeerd, maar ze hebben simpelweg te weinig kwaliteit. Daar kunnen ze ook niets aan doen. De helft van de selectie zou het prima doen bij FC Twente, Sparta of FC Utrecht, maar bij Ajax hebben ze niets te zoeken.
Mja ben geneigd dat ook te denken maar tegen het einde van Ten Hag werd het er ook niet beter op..quote:Op zondag 23 april 2023 16:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ook Ten Hag hoor. Ten Hag was gewoon kampioen geworden met dit materiaal.
Dan heb je het enkel over Brobbey die maar één helft mee deed?quote:Op zondag 23 april 2023 17:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, een paar spelers hebben echt wel laten zien (vooral aan het begin) dat ze echt wel Ajax-materiaal waren.. Maar op de één of andere manier is het zelfvertrouwen bij een paar compleet weg.. Dat reken ik Schreuder aan, en Heitinga is niet de persoon die het zelfvertrouwen een boost kan geven.
Hoe kan dat dan? Volgens je maten uit dit topic ligt het allemaal aan SchReuDeR. Nu ben jij sowieso de grootste realist, dus jou kan ik er eigenlijk niet op aankijken...quote:Op zondag 23 april 2023 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 april 2023 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je het kampioenschap verspeelt hebt dankzij Schreuder. Ik durf te zeggen dat als Heitinga vanaf het begin voor deze groep had gestaan je nog steeds boven Feyenoord had gestaan. Dan had je de marge al in de eerste seizoenshelft opgebouwd en redelijk vastgehouden tot nu toe.
Des te knapper vind ik het van Schreuder...quote:Op zondag 23 april 2023 17:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan heb je het enkel over Brobbey die maar één helft mee deed?
Spelers als Timber, Klaassen, Berghuis, Bergwijn, Tadic, Sanchez, Grilitsch, zelfs Bassey zijn allemaal internationals met zeer veel ervaring in (internationale) (top)wedstrijden. Als die nog een trainer nodig hebben om hun zelfvertrouwen te geven, kunnen ze beter morgen hun carrière beëindigen.
Zij moeten juist spelers als Hato en Taylor op sleeptouw nemen, al is dat in het geval van Taylor niet mogelijk want die kan er gewoon helemaal niets van.
Wat heb je daar te zoeken?quote:Op zondag 23 april 2023 17:13 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka @:mani89 vanavond naar de arena?
Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Als de eerste wedstrijd van de competitie wordt gewonnen roept iedereen ineens dat de schaal eind maart al binnen is. Na de eerste CL-overwinning wordt ineens gedaan alsof we sowieso wel de halve finale gaan halen.quote:Op zondag 23 april 2023 17:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Volgens je maten uit dit topic ligt het allemaal aan SchReuDeR. Nu ben jij sowieso de grootste realist, dus jou kan ik er eigenlijk niet op aankijken...
De bus opwachten!quote:
Heel veel stukken kwaliteit…quote:
Het is echt te debiel voor woorden dat ze dit soort opmerkingen maken drie dagen geleden. Met jullie programma eidnigen jullie easy 15+ punten achter Feyenoord.quote:Op zondag 23 april 2023 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, dat hoort er ook een beetje bij. Als de eerste wedstrijd van de competitie wordt gewonnen roept iedereen ineens dat de schaal eind maart al binnen is. Na de eerste CL-overwinning wordt ineens gedaan alsof we sowieso wel de halve finale gaan halen.
De realiteit is inderdaad anders, als ik ze daar dan op wijs wordt er door deze maten uit dit topic beweert dat ik een act opvoer. Nou ja, we hebben het gezien...zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Het heeft weinig zin om je nog druk te maken om dit seizoen. Het zou leuk zijn als we toch nog de beker winnen, maar eigenlijk geeft niemand daar om.quote:Op zondag 23 april 2023 17:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is echt te debiel voor woorden dat ze dit soort opmerkingen maken drie dagen geleden. Met jullie programma eidnigen jullie easy 15+ punten achter Feyenoord.
Het is zo'n bizar matige selectie bij ajax.
Nummero uno zoals ze dat in Spanje zouden zeggenquote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef peaceman het volgende:
Goede coach aanstellen lijkt mij prioriteit 1.
Wel zin in om vierde te worden.quote:Op zondag 23 april 2023 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we die bekerfinale niet schriftelijk af doen? 100% dat je weer voor joker staat volgende week.
En wordt ook maar gewoon vierde, dan is het gewoon duidelijk dat de bezem er doorheen moet
Het vanaf pole position zo verneuken.quote:Op zondag 23 april 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij ligt op poleposition dus tja dan ben je uit geluld...
quote:Op zondag 23 april 2023 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord en PSV verkloten het nog wel in de laatste 4 wedstrijden.
Geen idee, ik dacht conference leaguequote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar voetbal je voor dan eigenlijk. Is dat al plee offs?
Capuchon op en gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:35 schreef Tarado het volgende:
Dit was busopwacht niveau, niet normaal zo slecht.
Nee, directe plaatsing voorronde conference league. Dear Eastern Europe, we're back.quote:Op zondag 23 april 2023 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar voetbal je voor dan eigenlijk. Is dat al plee offs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |