TR gemacht. In your face!quote:Op zondag 23 april 2023 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel plezier in de Conference League
3-0
Ga weg hier!quote:Op zondag 23 april 2023 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel plezier in de Conference League
3-0
Taylor? Whut?quote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja maar dit Ajax is oprecht gewoon nog matiger Taylor vind ik nog wel een aardige speler en Tadic is nuttig als het draait. Maar gewoon te veel spelers die het eigenlijk niet echt zijn.
Zo dan.quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Taylor een aardige speler. Zoek een flatgebouw echt.
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.quote:
Die man kan niet eens een bal op drie meter overspelen johquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.
Ik vind Taylor ook geen wereldtop, maar in een goed Ajax is het wel een “nuttige speler”
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat johquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die man kan niet eens een bal op drie meter overspelen joh
Die kan niksquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.
Ik vind Taylor ook geen wereldtop, maar in een goed Ajax is het wel een “nuttige speler”
Voor jouw idem vriendelijke vriend!quote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Utrecht gaat Feyenoord om zijn moeder laten roepen"
Nee. Alleen Alvarez kan nog wel watquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat joh
Totale ineenstorting van alles wat er de afgelopen jaren is opgebouwd. En dat in 9 maanden tijd. Het is gewoon knap.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het zou me bijna nog verbazen als we derde worden. Wat een waanzinnige puinhoop man
Grillitschquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat joh
Die vond ik ook erg zwak eigenlijkquote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van alle spelers vandaag kon alleen Hato wat.
Die jongen heeft net schaamhaar.
AZ is ook niet geweldig, denk dat jullie dat wel op redden hoorquote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het zou me bijna nog verbazen als we derde worden. Wat een waanzinnige puinhoop man
Totale implosie. Enige wat gaat helpen is de bezem erdoor.quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel echt oprecht geschrokken van dit Ajax vandaag. Individueel vind ik dat ze op tal van posities beter spelers hebben dan PSV. Maar vandaag echt niks van gezien. Berghuis, Tadic, Bergwijn. Dat zijn toch in principe geen koekenbakkers, maar echt nul van gezien.
Nou klaag ik niet als PSV'er maar je vraagt je wel af wat er aan de hand is in zo'n spelersgroep dan. Ik had echt een strijd op het scherpst van de snede verwacht.
Totale offday, Schreuder-tijdperk....quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel echt oprecht geschrokken van dit Ajax vandaag. Individueel vind ik dat ze op tal van posities beter spelers hebben dan PSV. Maar vandaag echt niks van gezien. Berghuis, Tadic, Bergwijn. Dat zijn toch in principe geen koekenbakkers, maar echt nul van gezien.
Nou klaag ik niet als PSV'er maar je vraagt je wel af wat er aan de hand is in zo'n spelersgroep dan. Ik had echt een strijd op het scherpst van de snede verwacht.
Bezem door de selectie dan? Er zit eigenlijk plenty kwaliteit in.quote:Op zondag 23 april 2023 19:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale implosie. Enige wat gaat helpen is de bezem erdoor.
Maximaal 4 punten in de komende wedstrijden. Winst op Groningen en gelijk tegen AZ of Twente. AZ gaat minder verspelen. Gat met AZ is morgen 2 punten.quote:Op zondag 23 april 2023 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
AZ is ook niet geweldig, denk dat jullie dat wel op redden hoor
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoorquote:Op zondag 23 april 2023 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maximaal 4 punten in de komende wedstrijden. Winst op Groningen en gelijk tegen AZ of Twente. AZ gaat minder verspelen. Gat met AZ is morgen 2 punten.
Wat? Gewoon nog 2 zware wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2023 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |