Veel ervaring in Israël toch?quote:Op maandag 24 november 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar heeft Jordi verdedigende middenvelder gespeeld![]()
Haal eens iemand die al wat bewezen heeft...
Vergelijkbaar met Johnny de Mol inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Jordi Cruijff
Het enige wat die vent ooit bereikt heeft is het hebben van de achternaam Cruijff
Topbeleidgenot
Jong Ajax boeit echt niemand.quote:Op maandag 24 november 2025 23:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Jong Ajax gaat ook lekker. Nog 2 punten verschil van een team dat begon met -15 punten. Ajax is ziek
De lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 25 november 2025 05:39 schreef manny het volgende:
Matchday! Op naar glorie!
Benfica thuis. What can go wrong….
En toch ga ik weer vanavond, tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen jullie nou verliezen van Excelsior? Heb het niet gezien, maar die zijn echt wel next level slecht.
Dan moet zelfs Benfica ronduit kansloos worden. Ik heb niet het idee dat het onder Grim beter gaat.
Dat is toch hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2025 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen jullie nou verliezen van Excelsior? Heb het niet gezien, maar die zijn echt wel next level slecht.
Dan moet zelfs Benfica ronduit kansloos worden. Ik heb niet het idee dat het onder Grim beter gaat.
Ook mooi dat Grim het in het interview puur bij de spelers legt. "Als jullie niet veranderen, dan verandert er niets met een trainerswissel."quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.
Je kan toch ook niet in 2 weken alles veranderd krijgen. Dit seizoen is gewoon klaar, afschrijven en naar volgend jaar kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.
Ik zie echt niet in hoe ajax benfica vanavond kan verrassen idd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gisteren...quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:50 schreef Houniet het volgende:
Hoe laat is de perso, ben wel benieuwd wat the Special One te vertellen heeft.
Ik meende op de basisschool dat ze mij ook liefkozend speciaal noemden zoals Mourinho in die tijd. Bleek de opmaat naar speciaal onderwijs.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:50 schreef Houniet het volgende:
Hoe laat is de perso, ben wel benieuwd wat the Special One te vertellen heeft.
Ja, dat was genieten. Ik had het idee dat hij open solliciteerde.quote:
Maakt niet uit vriend, we lopen allemaal een speciale route in het leven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik meende op de basisschool dat ze mij ook liefkozend speciaal noemden zoals Mourinho in die tijd. Bleek de opmaat naar speciaal onderwijs.
quote:Winnen van Ajax zou in meerdere opzichten bijzonder zijn, zo hield Mourinho zijn gehoor voor. "Ik ben geboren in 1963, dan weet iedereen wat Ajax voor mij betekent. Ik ben opgegroeid met het gouden Ajax en heb nog altijd veel respect voor deze club. Zo moest voetbal gespeeld worden. Fenomenale voetballers, fenomenaal spel. Ajax brengt altijd warme gevoelens in me naar boven."
Die foto met Cruijff kan ook personeel van het restaurant zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Hoezo komt er zoveel naar buiten?
Dicht de lekken. Trap die gasten er uit ajb.
Nee er is altijd maar 1 persco de dag voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, dat was genieten. Ik had het idee dat hij open solliciteerde.
Vandaag is er toch ook nog 1?
Gonzalo Crettaz was anders een gouden greep bij NEC (ok Argentijn, maar hij werd door Schreuder uit Castellon meegenomen)quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker wat derderangs Spanjaarden binnenhalen die niemand in La Liga meer wil.
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:32 schreef Black-Death het volgende:
Na 25 minuten al 0-3 achter in de Youth League
Inclusief babystem commentator van 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jordi Cruijff
Zullen ze hem een YouTube-compilatie van wat eredivisiewedstrijden hebben opgestuurd? @:PowerLoungen
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jordi Cruijff
Zullen ze hem een YouTube-compilatie van wat eredivisiewedstrijden hebben opgestuurd? @:PowerLoungen
Zou zeggen snap niet helemaal waarom je deze direct moet afschrijven. Vrij aardig trackrecord als technisch directeur. Ook bij FC Barcelona soortgelijke rol gehad en volgens mij was daar ook gewoon waardering voor zijn werk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ehh Jordi heeft toch gewoon prima werk geleverd in Cyprus en Israël?
Xavi.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.
Dat. En het feit dat we met een enorme teringbende van een club zitten. Wie heeft er zin om hierin te stappen, elke week met Ajax DNA dino's in discussie gaan. Elke week compleet door de stront getrokken worden in de media. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou zeggen snap niet helemaal waarom je deze direct moet afschrijven. Vrij aardig trackrecord als technisch directeur. Ook bij FC Barcelona soortgelijke rol gehad en volgens mij was daar ook gewoon waardering voor zijn werk.
Alsquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.
Nou, ben onder de indrukquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ehh Jordi heeft toch gewoon prima werk geleverd in Cyprus en Israël?
Gelukkig ben jij onder de indruk. Wie zie jij als de absolute droomkandidaat om onze mooie club uit dit diepe moeras te trekken?quote:
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onder de indruk. Wie zie jij als de absolute droomkandidaat om onze mooie club uit dit diepe moeras te trekken?
Overmars heeft bedankt voor de eer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.
Maakt nu niet uit wie je er neer zet.
Misschien moet je toch Overmars terug halen? Jordi heeft te weinig ervaring en zou weer een risico zijn. Huiberts of Jordi zijn lood om oud ijzer lijkt mij.
Ik weet het ook niet vriend
Overmars kan slechts parttime werken omdat zijn hart naar de klote is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.
Maakt nu niet uit wie je er neer zet.
Misschien moet je toch Overmars terug halen? Jordi heeft te weinig ervaring en zou weer een risico zijn. Huiberts of Jordi zijn lood om oud ijzer lijkt mij.
Ik weet het ook niet vriend
In ieder geval terug naar Ajax mensen, al die baantjes geile mensen er uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Overmars heeft bedankt voor de eer.
Te veel bloed naar andere lichaamsdelen gepompt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars kan slechts parttime werken omdat zijn hart naar de klote is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen
Misschien moet je toch Overmars terug halen?
Dit zeg maar, lol.quote:
Hij werd ook hard op de zaak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit zeg maar, lol.
Overmars heeft bedankt, zijn hart doet het niet.
Matige trol. Ik, jij, mijn hont, mijn bureaustoel, mijn zolderkamer, en zelfs @Wotte weten dat dit 0 punten gaat worden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel echt pijnlijk zijn als jullie verliezen tegen een ploeg die in de CL nog op nul punten staat.
Ik ga er vanuit dat jullie er alles aan doen om dat te voorkomen.
Zeg je dit ook in het Benfica topic?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel echt pijnlijk zijn als jullie verliezen tegen een ploeg die in de CL nog op nul punten staat.
Ik ga er vanuit dat jullie er alles aan doen om dat te voorkomen.
Deze ploeg lijkt mij zelfs tegen USV Hercules niet de favoriet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Matige trol. Ik, jij, mijn hont, mijn bureaustoel, mijn zolderkamer, en zelfs @:wotte weten dat dit 0 punten gaat worden.
Zou het wat uitmaken? Ik kan echt geen motivatie meer opbrengen om dit zooitje te aanschouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Jaros, Regeer, Sutalo, Itakura, Baas, Wijndal, Klaassen, Bounida, Taylor, Weghorst, Godts.
De opstelling, voor de volledigheid
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Jaros, Regeer, Sutalo, Itakura, Baas, Wijndal, Klaassen, Bounida, Taylor, Weghorst, Godts.
De opstelling, voor de volledigheid
Stukje grabbelton.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwens
Dit ja, z'n vader redde het maar net, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Jordi gaat gesloopt worden door de bestuursraad met Henniegod dus die sneuvelt ook binnen 2 jaar.
En ook zijn vader haakte na een jaar of 2 helemaal af .quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, z'n vader redde het maar net, kan je nagaan.
Catenaccio tegen de koning van de Catenaccioquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwens
Klopt ja, maar die kreeg in die 2 jaar wel wat voor elkaar, denk niet dat Jordi dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ook zijn vader haakte na een jaar of 2 helemaal af .
Die mag lekker vechten tegen minstens 3 clubjes + Van Gaal en hij kan ze in tegenstelling tot pa niet wegsturen met behulp van een rechter.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die kreeg in die 2 jaar wel wat voor elkaar, denk niet dat Jordi dat gaat lukken.
Prima. Vdv erbij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Sneijder dingen zeggen en suggereren waarbij ik het vermoeden krijg dat hij ook een rol krijgt als Cruyff binnenkomt.
Is altijd matig geweestquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst is ook echt verschrikkelijk matig de laatste weken
Vorig jaar ook toen hij basisspeler wasquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ging Ziyech prima af anders.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts weer ouderwets op dreef sinds zijn bekering tot die sekte.
*zijn hele carrièrequote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |