Dan moet je wel heel wanhopig zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:40 schreef GGMM het volgende:
Ik had liever nog een weekje interlands gehad
De komende jaren interlandsquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:40 schreef GGMM het volgende:
Ik had liever nog een weekje interlands gehad
Bier, vodka, melk, thee?quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb straks voordat ik de ArenA inloop al 3 liter in mijn mik.
Je moet er toch zelf iets van maken
Kan me nier voorstellen dat ie glimlachtquote:
IS gangers geven er altijd een eigen draai aan inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me nier voorstellen dat ie glimlacht
Er zal wellicht een reden zijn dat Heitinga hem niet opsteldequote:Op zaterdag 22 november 2025 19:32 schreef mitt het volgende:
Van thuis tegen Excelsior mag je wel iets beters verwachten van Gloukh. Mijn hemel.
Ervaring.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:34 schreef Caland het volgende:
Die Pasveer jongens, dat kan echt niet meer he?
Sow koekoekquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
als ze zo doorgaan alsnog kans dat de familie de stekker eruit trekt bij nouri.
Aan Kroes vragen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:31 schreef LethalNinja het volgende:
Moet ik blij zijn als dit 2-2 wordt???
Ik had gelukkig niet door dat het al om 18:45 was, de twee tegendoelpunten daardoor gemist.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:37 schreef LethalNinja het volgende:
Achja.. ik heb mijn plicht gedaan (kijken) hierna gelukkig weer een paar dagen geen wedstrijd.
Trust the process.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, tegen de wat kleinere teams gebeurd dit wel vaker na een interlandbreak.
@onlogisch en @GGMM zijn het hier roerend mee eensquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, tegen de wat kleinere teams gebeurd dit wel vaker na een interlandbreak.
Wat dat betreft knap dat Excelsior er direct staat en zonder al te veel problemen deze ‘bananenschil’ overleeft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
gebeurdquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Kansloos ja, al die spelers en staff denken dus dat zij zo belangrijk zijn dat er speciaal voor hen een (professionele) liplezer wordt ingeschakeld. Door zo met je hand voor je mond te praten val je alleen maar meer op en krijg je JUIST de camera op je.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:41 schreef RipCity het volgende:
Landzaat overschat zichzelf alweer en praat met handje voor de mond
Ik heb ooit eens gehoord dat ze dat voornamelijk doen omdat je elkaar door alle herrie in een stadion niet altijd even goed kan verstaan. Met zo'n handje "stuur" je het geluid meer en ben je beter verstaanbaar voor je gesprekspartner. Vond ik best plausibel klinken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kansloos ja, al die spelers en staff denken dus dat zij zo belangrijk zijn dat er speciaal voor hen een (professionele) liplezer wordt ingeschakeld. Door zo met je hand voor je mond te praten val je alleen maar meer op en krijg je JUIST de camera op je.
En als je dingen wil zeggen die tegen je gebruikt kunnen worden waarom dan niet gewoon wachten tot je ergens kan praten waar er privacy is? Dit is dus voor Landzaat maar ook voor veel van de voetballers.
Hopelijk stinkt die niet uit zn mond danquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat ze dat voornamelijk doen omdat je elkaar door alle herrie in een stadion niet altijd even goed kan verstaan. Met zo'n handje "stuur" je het geluid meer en ben je beter verstaanbaar voor je gesprekspartner. Vond ik best plausibel klinken.
Domme Sjon heeft een goed fundament neergezet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik sta nog altijd achter het ontslag van domme Sjon maar ik had er wel meer van verwacht
Gebeurt Lans. Gebeurt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb veel alcohol gehat al.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gebeurt Lans. Gebeurt.
Die hebben wel van Excelsior Rotterdam gewonnen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Excelsior Maassluis staat ook al te wachten.
Hoezo? Zoals ik al maanden zeg hier: deze selectie van ajax stelt gewoon niet zo veel voor. Heitinga haalde het maximale uit dit matige materieelquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:19 schreef Caland het volgende:
Het is tijd om Fred Grim te ontslaan.
Dat komt omdat jullie deze selectie nog steeds extreem overschattenquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik sta nog altijd achter het ontslag van domme Sjon maar ik had er wel meer van verwacht
Zoals na Ajax - Feyenoord destijds ?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
Valt er nog wat te bestormen? Shitshow
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie deze selectie nog steeds extreem overschatten
Ja MaAr OnDeR FaRiOli
Ja toen had je 15 punten teveel door arbitrale dwalingen & debiel geluk én een Feyenoord+ AZ die een debiel seizoen hadden.
Daarbij is deze selectie feitelijk nog net zo matig als vorig jaar bij jullie.
Plekje vier is het hoogst haalbare.
Gelukkig pas zondagavond om 20 uur, scheelt weer een hoop ergernis in het weekendquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Jammer jongens. Volgende week weer een kans
Taylor is misschien wel de grootste mongool van de selectie.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was debiele Wout weer allemaal aan het doen dan.
Liet daarnaast weer eens elke bal van zijn poot stuiteren genot. Kapotschamen dat zo’n kutspits Oranje-materiaal is tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was debiele Wout weer allemaal aan het doen dan.
Nee, dat is toch echt Weghorst.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Taylor is misschien wel de grootste mongool van de selectie.
Waarom vind je dat? Ik vind dat Weghorst als spits zijnde goed werk levert. Meerdere malen gescoord, voor dreiging gezorgd etc. Taylert is echter vaak onzichtbaar, kan niet snel de bal richting doorspelen richting de aanvallers etc...... Vorig jaar was dat btw ook zo maar toen kon hij dat verbloemen door zelf dan maar af en toe te scoren maar nu hij dat niet meer doet valt vooral hij door de mand bij mij.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt Weghorst.
Achja had iemand wat anders verwacht? Met deze selectie en met het huidige klimaat? dat verander je niet even met een andere trainer.... dit is een veel grotere klusquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:40 schreef De_Pel het volgende:
Fijn dat Freddie gewoon verdergaat waar Sjonnie was gebleven
50 Miljoen uitgegeven door 'de club die even geen grote uitgaven kan doen'.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja had iemand wat anders verwacht? Met deze selectie en met het huidige klimaat? dat verander je niet even met een andere trainer.... dit is een veel grotere klus
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt Weghorst.
Vergeet 'beste linksback van Europa Wijndal' niet,quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik vind dat Weghorst als spits zijnde goed werk levert. Meerdere malen gescoord, voor dreiging gezorgd etc. Taylert is echter vaak onzichtbaar, kan niet snel de bal richting doorspelen richting de aanvallers etc...... Vorig jaar was dat btw ook zo maar toen kon hij dat verbloemen door zelf dan maar af en toe te scoren maar nu hij dat niet meer doet valt vooral hij door de mand bij mij.
We zitten nu eind 2025? Moeten we nog steesds doorgaan met dat bashen op zijn uitspraak in een interview van Ajax dat hij de beste linksback van Europa is? daar heeft iedereen inmiddels toch zijn plasje wel over gedaan. Ik denk eerder dat hij dat deed om zichzelf te "boosten" een beetje van zijn onzekerheid weg te lullen dan dat hij het echt zo ziet/ zo zag.....quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
50 Miljoen uitgegeven door 'de club die even geen grote uitgaven kan doen'.
[..]
[..]
Vergeet 'beste linksback van Europa Wijndal' niet,
Bij Sjonnie leek er nog wel iets van een idee achter te zitten, heb alleen de samenvatting gekeken maar dat verdedigen bij de 0-2 zo dwars door het midden krijg je bij de f-jes toch gewoon gelijk een wissel voor? Wij zijn ook wel wat gewend maar dit was echt bizar om te zienquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:40 schreef De_Pel het volgende:
Fijn dat Freddie gewoon verdergaat waar Sjonnie was gebleven
Ook bij AZ was Weindal niet zo heel bijzonder hoor, paste gewoon in het spel van AZ waarbij frivoliteit voorop staat, en het allemaal niet zo erg is als je een keer verliest doordat je op een counter geen back meer hebt staan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
We zitten nu eind 2025? Moeten we nog steesds doorgaan met dat bashen op zijn uitspraak in een interview van Ajax dat hij de beste linksback van Europa is? daar heeft iedereen inmiddels toch zijn plasje wel over gedaan. Ik denk eerder dat hij dat deed om zichzelf te "boosten" een beetje van zijn onzekerheid weg te lullen dan dat hij het echt zo ziet/ zo zag.....
Hij moet het maar houden aan terug denken aan de tijd bij AZ waar hij duidelijk zijn "prime" beste dagen had.
Als Taylor bij laten we zeggen Utrecht of Heracles zou spelen, zouden we hem een aardige speler vinden, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb nog met Bas gevoetbald, prima nuttige Rechtsback in de opbouw, kun je prima bij Ajax inbrengenquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:29 schreef Wotte het volgende:
Ik heb dat nieuwe boekje besteld. Ter zijner tijd zal ik een review plaatsen.
Taylor is een prima voetballer, alleen wel een typische ‘teamspeler’. Vooral lopend is hij goed maar daar heb je niet veel aan als de rest een teringzooi is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achterenquote:Op zondag 23 november 2025 05:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nu moet meneer Grim weer oprotten, zeker?! Nou, ik denk dat Ajacieden eindelijk eens wat realiteitszin aan de dag moeten leggen en tot het besef moeten komen dat hun voetbalclub niet zoveel voorstelt. Want dat theatrale gedoe na iedere nederlaag begint behoorlijk vermoeiond te worden, als je het mij vraagt.
Sjon zou zeggen: 'we hebben gewoon een keer een overwinning nodig'.quote:Op zondag 23 november 2025 09:27 schreef Urquhart het volgende:
De vrije val is ook nog lang niet ten einde. Kijkend naar het programma tot de winterstop is het niet ondenkbaar dat je 0 punten pakt. CL heb ik sowieso al afgeschreven, en in de Eredivisie ruiken alle ploegen bloed (of het nu thuis of uit is). Ook een nieuwe beker blamage op een koude decemberavond, zou zo maar weer kunnen.
Je ziet het gisteren ook gebeuren: een paar kansen missen, tegentreffer krijgen…nul vertrouwen, een en al gelatenheid bij de spelers
Je zit ook gewoon in de hoek waar de klappen vallen (en patiënt Weghorst elke wedstrijd ontsnapt aan rood)quote:Op zondag 23 november 2025 09:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sjon zou zeggen: 'we hebben gewoon een keer een overwinning nodig'.
De selectie is ook gewoon heel matig. Maar dat wil niemand zien hier. Misschien alleen ShreyasGOD ofzo.quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon in de hoek waar de klappen vallen (en patiënt Weghorst elke wedstrijd ontsnapt aan rood)
Ook met deze selectie mag je thuis nooit in de problemen komen tegen teams als Excelsior, NAC, PEC etc.quote:Op zondag 23 november 2025 09:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De selectie is ook gewoon heel matig. Maar dat wil niemand zien hier. Misschien alleen ShreyasGOD ofzo.
Waarom kreeg die gek geen rood eigenlijk? Sloeg toch helemaal nergens op wat hij deed?quote:Op zondag 23 november 2025 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon in de hoek waar de klappen vallen (en patiënt Weghorst elke wedstrijd ontsnapt aan rood)
@Wienerschnitzelsquote:Op zondag 23 november 2025 01:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Taylor bij laten we zeggen Utrecht of Heracles zou spelen, zouden we hem een aardige speler vinden, niets meer, niets minder.
Ik was goed lamquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang @:Tjacka maar heeft genoten van zijn biertjes.
Begin het te begrijpen ja.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal wellicht een reden zijn dat Heitinga hem niet opstelde
Nou ja, financieel natuurlijk niet, maar ik had wel gehoopt dat ze een stapje erna hadden kunnen maken, al wist ik wel dat met de aanstelling van Heitinga dat nooit zou gebeuren.quote:
Prima, maar hij speelt als een klein kind.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
We zitten nu eind 2025? Moeten we nog steesds doorgaan met dat bashen op zijn uitspraak in een interview van Ajax dat hij de beste linksback van Europa is? daar heeft iedereen inmiddels toch zijn plasje wel over gedaan. Ik denk eerder dat hij dat deed om zichzelf te "boosten" een beetje van zijn onzekerheid weg te lullen dan dat hij het echt zo ziet/ zo zag.....
Hij moet het maar houden aan terug denken aan de tijd bij AZ waar hij duidelijk zijn "prime" beste dagen had.
Is ook wel een grap dat zo'n jongen nog bij Ajax speelt, gewoon een grove miskoop waar je je verlies al op had moeten nemen, zegt genoeg over dit zachte heelmeester stinkende wonden beleid.quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Prima, maar hij speelt als een klein kind.
Dat we nog niet eerder aan de Wessias hebben gedacht!quote:Op zondag 23 november 2025 11:54 schreef Makamba_ het volgende:
Advocaat tipt Sneijder als opvolger van Kroes: 'Hij wordt gewoon genegeerd'
Ajax is gered.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
Valt er nog wat te bestormen? Shitshow
Dit lijkt mij een goed plan.quote:Dick Advocaat pleit voor Wesley Sneijder als nieuwe technisch directeur van Ajax, zo laat hij blijken in Goedemorgen Eredivisie op ESPN. Volgens de bondscoach van Curaçao zou de recordinternational van het Nederlands elftal de ideale opvolger zijn van Alex Kroes.
Jij bent geen Ajax supporter zeker?quote:Op zondag 23 november 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een goed plan.
Hoe Ajax de afgelopen seizoenen is omgegaan met spelers die niet meer welkom waren geeft mij geen gevoel van ‘zachte heelmeester stinkende wonden’, dit is gewoon een totaal verkeerde inschatting geweest van Heitinga.quote:Op zondag 23 november 2025 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook wel een grap dat zo'n jongen nog bij Ajax speelt, gewoon een grove miskoop waar je je verlies al op had moeten nemen, zegt genoeg over dit zachte heelmeester stinkende wonden beleid.
Niet alleen Heitinga, hij is nog door Overmars gehaald.quote:Op zondag 23 november 2025 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe Ajax de afgelopen seizoenen is omgegaan met spelers die niet meer welkom waren geeft mij geen gevoel van ‘zachte heelmeester stinkende wonden’, dit is gewoon een totaal verkeerde inschatting geweest van Heitinga.
Hoe kun je, Dick zijnde, dat met droge ogen beweren? Echt ongelofelijkquote:Op zondag 23 november 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij was Overmars al weg destijds, al wilde hij hem wel hebben dacht ik.quote:Op zondag 23 november 2025 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen Heitinga, hij is nog door Overmars gehaald.
Maar we weten niet hoe dat ingegeven is, als de TD zegt; hier moet je het maar mee doen want we raken hem aan de straatstenen niet kwijt, moet je er wat mee.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij was Overmars al weg destijds, al wilde hij hem wel hebben dacht ik.
Dat zo iemand een miskoop blijkt kan gebeuren. Het is vooral absurd dat Heitinga op basis van een middelmatig halfjaar drie seizoenen terug hem toch weer een kans geeft terwijl hij daarna ook bij Antwerpen en Farioli niet voldeed.
Dick heeft geen enkel idee meer, en Sneijder maakte volgens mij toen Dick nog bij Feyenoord zat deel uit van Dick’s PR-machine die altijd vertelde dat hij er het maximale uitperste (als een sinaasappel). Dus dat doet hij ook weer terug.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je, Dick zijnde, dat met droge ogen beweren? Echt ongelofelijk
Nee, Heitinga heeft hem zelf die nieuwe kans gegeven:quote:Op zondag 23 november 2025 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar we weten niet hoe dat ingegeven is, als de TD zegt; hier moet je het maar mee doen want we raken hem aan de straatstenen niet kwijt, moet je er wat mee.
quote:Met de terugkeer van Heitinga lijken er opnieuw kansen te liggen voor Wijndal.
'Hij moet het wel laten zien in de voorbereiding!', zei Heitinga daarover in een interview. 'Tot nu toe geeft hij gas. Ik heb met hem gezeten en hem het voorbeeld van Milos Kerkez gegeven. Die vervangt hem bij AZ, die gaat naar Bournemouth en nu zelfs naar Liverpool. Dus: “Wat wil jij? Wat ambieer je nog? Je krijgt de voorbereiding in ieder geval. Daarna gaat het moment komen dat wij de beslissing gaan nemen.” Ik heb ook met Arne (Slot, red.) over hem gesproken. Hij moet het laten zien, net als de rest.'
Krijgen we dan ook een RVC van mensen uit Ondiep?quote:Op zondag 23 november 2025 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Want dan kan je zien hoe het gegaan is? Dat Heitinga er het beste met hem van wilde maken lees ik hier alleen uit, misschien heb je wel gelijk, maar dat blijft een aanname.quote:Op zondag 23 november 2025 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Heitinga heeft hem zelf die nieuwe kans gegeven:
[..]
Voor je het weet staat ie naakt op je auto te springen.quote:Op zondag 23 november 2025 12:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je, Dick zijnde, dat met droge ogen beweren? Echt ongelofelijk
Het is geen aanname, Kroes heeft hem tot nu toe iedere transferperiode verteld dat hij mocht vertrekken:quote:Op zondag 23 november 2025 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want dan kan je zien hoe het gegaan is? Dat Heitinga er het beste met hem van wilde maken lees ik hier alleen uit, misschien heb je wel gelijk, maar dat blijft een aanname.
Dan lijkt het mij dat deze nieuwe kans er puur is gekomen door Heitinga, die dat zelf dus ook zegt.quote:Afgelopen winter mocht ik vertrekken, vorige zomer mocht ik vertrekken. Dat wilde ik niet, omdat ik gewoon graag wil slagen bij Ajax. Dat zegt genoeg, toch?’
Lijkt ja,quote:Op zondag 23 november 2025 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen aanname, Kroes heeft hem tot nu toe iedere transferperiode verteld dat hij mocht vertrekken:
[..]
Dan lijkt het mij dat deze nieuwe kans er puur is gekomen door Heitinga, die dat zelf dus ook zegt.
Misschien is Heitinga in de rol van assistent, als onderdeel van een staf die al goed is, wel een prima trainer. Kan toch?quote:Op zondag 23 november 2025 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt ja,Arne heeft gezegd dat Heitinga een goeie trainer is, ook waar?
Het is gewoon bewezen dat deze nieuwe kans voor Wijndal er op voorspraak is gekomen van Heitinga, daar hoef je niet zo kribbig om te doen.quote:Op zondag 23 november 2025 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt ja,Arne heeft gezegd dat Heitinga een goeie trainer is, ook waar?
Ah, ik dacht dat we het over de persoon achter de voetballer hadden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik vind dat Weghorst als spits zijnde goed werk levert. Meerdere malen gescoord, voor dreiging gezorgd etc. Taylert is echter vaak onzichtbaar, kan niet snel de bal richting doorspelen richting de aanvallers etc...... Vorig jaar was dat btw ook zo maar toen kon hij dat verbloemen door zelf dan maar af en toe te scoren maar nu hij dat niet meer doet valt vooral hij door de mand bij mij.
Lees nou eens terug wat je zelf schrijft, het is bewezen maar het klopt dat het gedeeltelijk ingegeven is door gebrek aan middelen.quote:Op zondag 23 november 2025 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon bewezen dat deze nieuwe kans voor Wijndal er op voorspraak is gekomen van Heitinga, daar hoef je niet zo kribbig om te doen.
Dat die keuze gedeeltelijk is ingegeven door het gebrek aan middelen om een fatsoenlijke vervanger te halen, klopt ook wel. Maar het absurde is dan wel weer dat ze meer dan 10 miljoen voor Ikatura hebben afgeschreven, een 28-jarige verdediger die nu bankt. Dat geld hadden ze altijd moeten investeren in een back of een 6.
Alleen kennen we de achtergrond wel. Onder Farioli mocht Wijndal vertrekken. Heitinga geeft hem hoogstpersoonlijk een nieuwe kans en zegt dit zelfs in een interview.quote:Op zondag 23 november 2025 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees nou eens terug wat je zelf schrijft, het is bewezen maar het klopt dat het gedeeltelijk ingegeven is door gebrek aan middelen.
Ik ben helemaal niet kribbig, jij beweert wat, terwijl je de achtergrond niet weet, ik weet de achtergrond ook niet, maar beweer het dan ook niet.
Nee die kennen we niet want je weet alleen wat Heitinga erover gezegd heeft, maar wat er tussen hem en de TD over gezegd is niet.quote:Op zondag 23 november 2025 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen kennen we de achtergrond wel. Onder Farioli mocht Wijndal vertrekken. Heitinga geeft hem hoogstpersoonlijk een nieuwe kans en zegt dit zelfs in een interview.
Waarom zou Kroes Heitinga ermee in de maag splitsen als hij dat bij Farioli niet deed?quote:Op zondag 23 november 2025 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die kennen we niet want je weet alleen wat Heitinga erover gezegd heeft, maar wat er tussen hem en de TD over gezegd is niet.
Als jij als trainer een back in je maag gesplitst krijgt, kan je 2 dingen doen, of zeggen ik hoef hem niet of hem publiekelijk een vinger in z'n reet steken in de hoop dat hij dat oppakt.
Kwestie van prioriteiten, hij kon Wijndal vorig seizoen ook niet verkopen.quote:Op zondag 23 november 2025 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou Kroes Heitinga ermee in de maag splitsen als hij dat bij Farioli niet deed?
Wellicht doordat er bijna geen andere optie is voor die positie?quote:Op zondag 23 november 2025 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou Kroes Heitinga ermee in de maag splitsen als hij dat bij Farioli niet deed?
Ok ik begrijp in ieder geval dan wat je bedoelt.quote:Op zondag 23 november 2025 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten, hij kon Wijndal vorig seizoen ook niet verkopen.
Dat Heitinga zichzelf wat overschat heeft, weten we inmiddels wel. Farioli is een stukje slimmer.quote:Op zondag 23 november 2025 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ok ik begrijp in ieder geval dan wat je bedoelt.
Desondanks was het volkomen logisch geweest als Heitinga had gezegd ‘Wijndal kan er geen klote van, zoek maar iets anders’. Als je op dat soort spelers gaat vertrouwen graaf je ook wel je eigen graf.
Als ik het zo lees willen ze eerst een TD aanstellen, en dan pas een trainer. Ajax kennende zou het al een wonder zijn als er in de winterstop een TD wordt aangesteld, laat staan direct een trainer daar achteraan. Ik vrees dat Grim het seizoen gewoon gaat afmaken.quote:Op zondag 23 november 2025 14:26 schreef Black-Death het volgende:
Ik mag toch hopen dat er in de winterstop een nieuwe trainer voor de groep staat. Dit kan echt niet.
En iemand die doodleuk Sneijder adviseert als td heeft een klap van de molen gehad.
Van 't Schip all over again met een trainer die er straks in maart al geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 23 november 2025 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik het zo lees willen ze eerst een TD aanstellen, en dan pas een trainer. Ajax kennende zou het al een wonder zijn als er in de winterstop een TD wordt aangesteld, laat staan direct een trainer daar achteraan. Ik vrees dat Grim het seizoen gewoon gaat afmaken.
4 overwinningen en 35 tegendoelpunten, maar de sfeer is nooit beter geweestquote:Op zondag 23 november 2025 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me nog mee met 5 overwinningen, Mickey Mouse League.
Kutleven.quote:Op zondag 23 november 2025 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Twee keer gekotst vanochtend @:wheeledwarrior @:wotte
Geen enkele wedstrijd is nog een zekerheidje.quote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Groningen-thuis lijkt me intussen ook geen zekerheidje meer.
Sportief gezien zou ik het geen ramp vinden als we eens een jaar geen Europees voetbal spelen, dan bespaar je die kansloze wedstrijden. Maar financieel is het zo belangrijk, en mbt het halen van nieuwe spelers..quote:Op maandag 24 november 2025 09:22 schreef manny het volgende:
ongelooflijke mazzel dat de anderen er ook een bende van maken, en we dus nog min of meer een kans maken op top 3.... van de andere kant: waar hebben we het over als je naar ons eigen spel kijkt.
Laat ze maar niet haasten, seizoen is toch al klaar.quote:Op zondag 23 november 2025 14:26 schreef Black-Death het volgende:
Ik mag toch hopen dat er in de winterstop een nieuwe trainer voor de groep staat. Dit kan echt niet.
En iemand die doodleuk Sneijder adviseert als td heeft een klap van de molen gehad.
Sowieso is het hele verhaal 'Kroes' wel een fiasco geworden, zeg. Eerst als messias aangekondigd worden als AD, vervolgens maar verder als titulair TD. Nu na een paar maanden geeft er zelf de brui aan..quote:Op maandag 24 november 2025 10:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat ze maar niet haasten, seizoen is toch al klaar.
Kalm aan een TD, die vieze Kroes weg en daarna opnieuw verder bouwen.
Het begon met die aandelenquote:Op maandag 24 november 2025 10:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sowieso is het hele verhaal 'Kroes' wel een fiasco geworden, zeg. Eerst als messias aangekondigd worden als AD, vervolgens maar verder als titulair TD. Nu na een paar maanden geeft er zelf de brui aan..
Ja precies, dat was zo kansloos dat ik dat er bewust maar even tussenuit liet. Dat was inderdaad de reden dat hij geen AD werd.quote:
[X] Ongeschiktquote:Op maandag 24 november 2025 10:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sowieso is het hele verhaal 'Kroes' wel een fiasco geworden, zeg. Eerst als messias aangekondigd worden als AD, vervolgens maar verder als titulair TD. Nu na een paar maanden geeft er zelf de brui aan..
Geen CL kwalificeren maakt het al extra lastig om goede spelers aan te trekken. Geen Europees voetbal maakt dat helemaal onmogelijk.quote:Op maandag 24 november 2025 10:50 schreef lunko1979 het volgende:
Ajax heeft de duurste selectie en geen eigen stadion. Staan op de 6de en plek het is crisis, met de nummers 7 t/m 11 hijgend in de nek. De CL voor komend seizoen is verder weg dan ooit, en de Europese toernooien daaronder zijn geen uitgemaakte zaak.
Een begroting op basis van CL-inkomsten met veel "brandhout" in de selectie. Zelfs de bondscoach kan niet zonder goed fatsoen een ajacied selecteren. En geen trainer van niveau die nog in wil stappen bij Ajax.
Brobbey verkopen voor 20 miljoen heeft vooralsnog de meubelen een beetje gered.
Wie ziet er nog licht aan het einde van de tunnel en op basis waarvan?
Volgens mij is het ergste wat er kan gebeuren dat de supporters van andere clubs medelijden krijgen met jouw club. Een aantal jaar geleden had ik dat met Feyenoord en nu heb ik dat met Ajax.
Ik ben oprecht benieuwd wat er gebeurd als Ajax onverhoopt geen Europees voetbal haalt.
Enne?quote:Op maandag 24 november 2025 15:47 schreef Houniet het volgende:
Wat loopt Fitz Jim nou stampij te maken op Instagram, mijn god.
Dat is voorbij dementerende Henk Spaan.quote:Op maandag 24 november 2025 15:47 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2025 15:46 schreef Houniet het volgende:
We hebben in EU niets te zoeken, dat wordt morgen weer eventjes gedemonstreerd.
In de winterstop naar een subtopper, waar hij ook de bank mag gaan warmhoudenquote:Op maandag 24 november 2025 15:47 schreef Houniet het volgende:
Hij had die post van Free Kyan opnieuw gepostquote:
NEC thuis kan je verliezen he.quote:Op zondag 23 november 2025 17:30 schreef William_Papadin het volgende:
Weer een rustig weekje voor de boeg nu onze vrienden uit Rotterdam ook niet zo best presteren
Wat een droeftoeter. Gast komt op alle vlakken tekort.quote:Op maandag 24 november 2025 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij had die post van Free Kyan opnieuw gepost.
Het stijgt allemaal in hun bol, net als bij Mokio.quote:Op maandag 24 november 2025 16:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter. Gast komt op alle vlakken tekort.
Maak daar maar de KKD vanquote:Op maandag 24 november 2025 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de winterstop naar een subtopper, waar hij ook de bank mag gaan warmhouden
Excelsior is op dit moment een mooi stapje omhoogquote:Op maandag 24 november 2025 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de winterstop naar een subtopper, waar hij ook de bank mag gaan warmhouden
Bij Ajax denken ze ook nog steeds dat Hato er echt wat van kon.quote:Op maandag 24 november 2025 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het stijgt allemaal in hun bol, net als bij Mokio.
Kijk, ik laat ook wel eens wat leuks zien op zondag, maar ga er zelf ook niet in geloven.
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?quote:Op maandag 24 november 2025 16:20 schreef Houniet het volgende:
Kijk, ik laat ook wel eens wat leuks zien op zondag,
Zit helaas nauwelijks verschil meer inquote:Op maandag 24 november 2025 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?
wanhoop?quote:Op maandag 24 november 2025 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar was dat vertrouwen in Kroes überhaupt op gebaseerd?
De volgende bald fraud.quote:Op maandag 24 november 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Jordi Cruijff
Het enige wat die vent ooit bereikt heeft is het hebben van de achternaam Cruijff
Topbeleidgenot
Veel ervaring in Israël toch?quote:Op maandag 24 november 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar heeft Jordi verdedigende middenvelder gespeeld![]()
Haal eens iemand die al wat bewezen heeft...
Vergelijkbaar met Johnny de Mol inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Jordi Cruijff
Het enige wat die vent ooit bereikt heeft is het hebben van de achternaam Cruijff
Topbeleidgenot
Jong Ajax boeit echt niemand.quote:Op maandag 24 november 2025 23:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Jong Ajax gaat ook lekker. Nog 2 punten verschil van een team dat begon met -15 punten. Ajax is ziek
De lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 25 november 2025 05:39 schreef manny het volgende:
Matchday! Op naar glorie!
Benfica thuis. What can go wrong….
En toch ga ik weer vanavond, tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen jullie nou verliezen van Excelsior? Heb het niet gezien, maar die zijn echt wel next level slecht.
Dan moet zelfs Benfica ronduit kansloos worden. Ik heb niet het idee dat het onder Grim beter gaat.
Dat is toch hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2025 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen jullie nou verliezen van Excelsior? Heb het niet gezien, maar die zijn echt wel next level slecht.
Dan moet zelfs Benfica ronduit kansloos worden. Ik heb niet het idee dat het onder Grim beter gaat.
Ook mooi dat Grim het in het interview puur bij de spelers legt. "Als jullie niet veranderen, dan verandert er niets met een trainerswissel."quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.
Je kan toch ook niet in 2 weken alles veranderd krijgen. Dit seizoen is gewoon klaar, afschrijven en naar volgend jaar kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.
Ik zie echt niet in hoe ajax benfica vanavond kan verrassen idd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gisteren...quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:50 schreef Houniet het volgende:
Hoe laat is de perso, ben wel benieuwd wat the Special One te vertellen heeft.
Ik meende op de basisschool dat ze mij ook liefkozend speciaal noemden zoals Mourinho in die tijd. Bleek de opmaat naar speciaal onderwijs.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:50 schreef Houniet het volgende:
Hoe laat is de perso, ben wel benieuwd wat the Special One te vertellen heeft.
Ja, dat was genieten. Ik had het idee dat hij open solliciteerde.quote:
Maakt niet uit vriend, we lopen allemaal een speciale route in het leven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik meende op de basisschool dat ze mij ook liefkozend speciaal noemden zoals Mourinho in die tijd. Bleek de opmaat naar speciaal onderwijs.
quote:Winnen van Ajax zou in meerdere opzichten bijzonder zijn, zo hield Mourinho zijn gehoor voor. "Ik ben geboren in 1963, dan weet iedereen wat Ajax voor mij betekent. Ik ben opgegroeid met het gouden Ajax en heb nog altijd veel respect voor deze club. Zo moest voetbal gespeeld worden. Fenomenale voetballers, fenomenaal spel. Ajax brengt altijd warme gevoelens in me naar boven."
Die foto met Cruijff kan ook personeel van het restaurant zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 18:50 schreef Red_85 het volgende:
Hoezo komt er zoveel naar buiten?
Dicht de lekken. Trap die gasten er uit ajb.
Nee er is altijd maar 1 persco de dag voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, dat was genieten. Ik had het idee dat hij open solliciteerde.
Vandaag is er toch ook nog 1?
Gonzalo Crettaz was anders een gouden greep bij NEC (ok Argentijn, maar hij werd door Schreuder uit Castellon meegenomen)quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker wat derderangs Spanjaarden binnenhalen die niemand in La Liga meer wil.
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:32 schreef Black-Death het volgende:
Na 25 minuten al 0-3 achter in de Youth League
Inclusief babystem commentator van 15 jaar geledenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jordi Cruijff
Zullen ze hem een YouTube-compilatie van wat eredivisiewedstrijden hebben opgestuurd? @:PowerLoungen
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jordi Cruijff
Zullen ze hem een YouTube-compilatie van wat eredivisiewedstrijden hebben opgestuurd? @:PowerLoungen
Zou zeggen snap niet helemaal waarom je deze direct moet afschrijven. Vrij aardig trackrecord als technisch directeur. Ook bij FC Barcelona soortgelijke rol gehad en volgens mij was daar ook gewoon waardering voor zijn werk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ehh Jordi heeft toch gewoon prima werk geleverd in Cyprus en Israël?
Xavi.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.
Dat. En het feit dat we met een enorme teringbende van een club zitten. Wie heeft er zin om hierin te stappen, elke week met Ajax DNA dino's in discussie gaan. Elke week compleet door de stront getrokken worden in de media. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou zeggen snap niet helemaal waarom je deze direct moet afschrijven. Vrij aardig trackrecord als technisch directeur. Ook bij FC Barcelona soortgelijke rol gehad en volgens mij was daar ook gewoon waardering voor zijn werk.
Alsquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.
Nou, ben onder de indrukquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ehh Jordi heeft toch gewoon prima werk geleverd in Cyprus en Israël?
Gelukkig ben jij onder de indruk. Wie zie jij als de absolute droomkandidaat om onze mooie club uit dit diepe moeras te trekken?quote:
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onder de indruk. Wie zie jij als de absolute droomkandidaat om onze mooie club uit dit diepe moeras te trekken?
Overmars heeft bedankt voor de eer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.
Maakt nu niet uit wie je er neer zet.
Misschien moet je toch Overmars terug halen? Jordi heeft te weinig ervaring en zou weer een risico zijn. Huiberts of Jordi zijn lood om oud ijzer lijkt mij.
Ik weet het ook niet vriend
Overmars kan slechts parttime werken omdat zijn hart naar de klote is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.
Maakt nu niet uit wie je er neer zet.
Misschien moet je toch Overmars terug halen? Jordi heeft te weinig ervaring en zou weer een risico zijn. Huiberts of Jordi zijn lood om oud ijzer lijkt mij.
Ik weet het ook niet vriend
In ieder geval terug naar Ajax mensen, al die baantjes geile mensen er uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Overmars heeft bedankt voor de eer.
Te veel bloed naar andere lichaamsdelen gepompt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars kan slechts parttime werken omdat zijn hart naar de klote is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen
Misschien moet je toch Overmars terug halen?
Dit zeg maar, lol.quote:
Hij werd ook hard op de zaak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit zeg maar, lol.
Overmars heeft bedankt, zijn hart doet het niet.
Matige trol. Ik, jij, mijn hont, mijn bureaustoel, mijn zolderkamer, en zelfs @Wotte weten dat dit 0 punten gaat worden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel echt pijnlijk zijn als jullie verliezen tegen een ploeg die in de CL nog op nul punten staat.
Ik ga er vanuit dat jullie er alles aan doen om dat te voorkomen.
Zeg je dit ook in het Benfica topic?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel echt pijnlijk zijn als jullie verliezen tegen een ploeg die in de CL nog op nul punten staat.
Ik ga er vanuit dat jullie er alles aan doen om dat te voorkomen.
Deze ploeg lijkt mij zelfs tegen USV Hercules niet de favoriet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Matige trol. Ik, jij, mijn hont, mijn bureaustoel, mijn zolderkamer, en zelfs @:wotte weten dat dit 0 punten gaat worden.
Zou het wat uitmaken? Ik kan echt geen motivatie meer opbrengen om dit zooitje te aanschouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Jaros, Regeer, Sutalo, Itakura, Baas, Wijndal, Klaassen, Bounida, Taylor, Weghorst, Godts.
De opstelling, voor de volledigheid
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Jaros, Regeer, Sutalo, Itakura, Baas, Wijndal, Klaassen, Bounida, Taylor, Weghorst, Godts.
De opstelling, voor de volledigheid
Stukje grabbelton.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwens
Dit ja, z'n vader redde het maar net, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Jordi gaat gesloopt worden door de bestuursraad met Henniegod dus die sneuvelt ook binnen 2 jaar.
En ook zijn vader haakte na een jaar of 2 helemaal af .quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, z'n vader redde het maar net, kan je nagaan.
Catenaccio tegen de koning van de Catenaccioquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwens
Klopt ja, maar die kreeg in die 2 jaar wel wat voor elkaar, denk niet dat Jordi dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ook zijn vader haakte na een jaar of 2 helemaal af .
Die mag lekker vechten tegen minstens 3 clubjes + Van Gaal en hij kan ze in tegenstelling tot pa niet wegsturen met behulp van een rechter.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die kreeg in die 2 jaar wel wat voor elkaar, denk niet dat Jordi dat gaat lukken.
Prima. Vdv erbij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor Sneijder dingen zeggen en suggereren waarbij ik het vermoeden krijg dat hij ook een rol krijgt als Cruyff binnenkomt.
Is altijd matig geweestquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst is ook echt verschrikkelijk matig de laatste weken
Vorig jaar ook toen hij basisspeler wasquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ging Ziyech prima af anders.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts weer ouderwets op dreef sinds zijn bekering tot die sekte.
*zijn hele carrièrequote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |