Aan Kroes vragen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:31 schreef LethalNinja het volgende:
Moet ik blij zijn als dit 2-2 wordt???
Ik had gelukkig niet door dat het al om 18:45 was, de twee tegendoelpunten daardoor gemist.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:37 schreef LethalNinja het volgende:
Achja.. ik heb mijn plicht gedaan (kijken) hierna gelukkig weer een paar dagen geen wedstrijd.
Trust the process.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, tegen de wat kleinere teams gebeurd dit wel vaker na een interlandbreak.
@onlogisch en @GGMM zijn het hier roerend mee eensquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerlijk is eerlijk, tegen de wat kleinere teams gebeurd dit wel vaker na een interlandbreak.
Wat dat betreft knap dat Excelsior er direct staat en zonder al te veel problemen deze ‘bananenschil’ overleeft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
gebeurdquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Kansloos ja, al die spelers en staff denken dus dat zij zo belangrijk zijn dat er speciaal voor hen een (professionele) liplezer wordt ingeschakeld. Door zo met je hand voor je mond te praten val je alleen maar meer op en krijg je JUIST de camera op je.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:41 schreef RipCity het volgende:
Landzaat overschat zichzelf alweer en praat met handje voor de mond
Ik heb ooit eens gehoord dat ze dat voornamelijk doen omdat je elkaar door alle herrie in een stadion niet altijd even goed kan verstaan. Met zo'n handje "stuur" je het geluid meer en ben je beter verstaanbaar voor je gesprekspartner. Vond ik best plausibel klinken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kansloos ja, al die spelers en staff denken dus dat zij zo belangrijk zijn dat er speciaal voor hen een (professionele) liplezer wordt ingeschakeld. Door zo met je hand voor je mond te praten val je alleen maar meer op en krijg je JUIST de camera op je.
En als je dingen wil zeggen die tegen je gebruikt kunnen worden waarom dan niet gewoon wachten tot je ergens kan praten waar er privacy is? Dit is dus voor Landzaat maar ook voor veel van de voetballers.
Hopelijk stinkt die niet uit zn mond danquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat ze dat voornamelijk doen omdat je elkaar door alle herrie in een stadion niet altijd even goed kan verstaan. Met zo'n handje "stuur" je het geluid meer en ben je beter verstaanbaar voor je gesprekspartner. Vond ik best plausibel klinken.
Domme Sjon heeft een goed fundament neergezet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik sta nog altijd achter het ontslag van domme Sjon maar ik had er wel meer van verwacht
Gebeurt Lans. Gebeurt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb veel alcohol gehat al.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gebeurt Lans. Gebeurt.
Die hebben wel van Excelsior Rotterdam gewonnen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Excelsior Maassluis staat ook al te wachten.
Hoezo? Zoals ik al maanden zeg hier: deze selectie van ajax stelt gewoon niet zo veel voor. Heitinga haalde het maximale uit dit matige materieelquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:19 schreef Caland het volgende:
Het is tijd om Fred Grim te ontslaan.
Dat komt omdat jullie deze selectie nog steeds extreem overschattenquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik sta nog altijd achter het ontslag van domme Sjon maar ik had er wel meer van verwacht
Zoals na Ajax - Feyenoord destijds ?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
Valt er nog wat te bestormen? Shitshow
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie deze selectie nog steeds extreem overschatten
Ja MaAr OnDeR FaRiOli
Ja toen had je 15 punten teveel door arbitrale dwalingen & debiel geluk én een Feyenoord+ AZ die een debiel seizoen hadden.
Daarbij is deze selectie feitelijk nog net zo matig als vorig jaar bij jullie.
Plekje vier is het hoogst haalbare.
Gelukkig pas zondagavond om 20 uur, scheelt weer een hoop ergernis in het weekendquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Jammer jongens. Volgende week weer een kans
Taylor is misschien wel de grootste mongool van de selectie.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was debiele Wout weer allemaal aan het doen dan.
Liet daarnaast weer eens elke bal van zijn poot stuiteren genot. Kapotschamen dat zo’n kutspits Oranje-materiaal is tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was debiele Wout weer allemaal aan het doen dan.
Nee, dat is toch echt Weghorst.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Taylor is misschien wel de grootste mongool van de selectie.
Waarom vind je dat? Ik vind dat Weghorst als spits zijnde goed werk levert. Meerdere malen gescoord, voor dreiging gezorgd etc. Taylert is echter vaak onzichtbaar, kan niet snel de bal richting doorspelen richting de aanvallers etc...... Vorig jaar was dat btw ook zo maar toen kon hij dat verbloemen door zelf dan maar af en toe te scoren maar nu hij dat niet meer doet valt vooral hij door de mand bij mij.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt Weghorst.
Achja had iemand wat anders verwacht? Met deze selectie en met het huidige klimaat? dat verander je niet even met een andere trainer.... dit is een veel grotere klusquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:40 schreef De_Pel het volgende:
Fijn dat Freddie gewoon verdergaat waar Sjonnie was gebleven
50 Miljoen uitgegeven door 'de club die even geen grote uitgaven kan doen'.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja had iemand wat anders verwacht? Met deze selectie en met het huidige klimaat? dat verander je niet even met een andere trainer.... dit is een veel grotere klus
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt Weghorst.
Vergeet 'beste linksback van Europa Wijndal' niet,quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik vind dat Weghorst als spits zijnde goed werk levert. Meerdere malen gescoord, voor dreiging gezorgd etc. Taylert is echter vaak onzichtbaar, kan niet snel de bal richting doorspelen richting de aanvallers etc...... Vorig jaar was dat btw ook zo maar toen kon hij dat verbloemen door zelf dan maar af en toe te scoren maar nu hij dat niet meer doet valt vooral hij door de mand bij mij.
We zitten nu eind 2025? Moeten we nog steesds doorgaan met dat bashen op zijn uitspraak in een interview van Ajax dat hij de beste linksback van Europa is? daar heeft iedereen inmiddels toch zijn plasje wel over gedaan. Ik denk eerder dat hij dat deed om zichzelf te "boosten" een beetje van zijn onzekerheid weg te lullen dan dat hij het echt zo ziet/ zo zag.....quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
50 Miljoen uitgegeven door 'de club die even geen grote uitgaven kan doen'.
[..]
[..]
Vergeet 'beste linksback van Europa Wijndal' niet,
Bij Sjonnie leek er nog wel iets van een idee achter te zitten, heb alleen de samenvatting gekeken maar dat verdedigen bij de 0-2 zo dwars door het midden krijg je bij de f-jes toch gewoon gelijk een wissel voor? Wij zijn ook wel wat gewend maar dit was echt bizar om te zienquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:40 schreef De_Pel het volgende:
Fijn dat Freddie gewoon verdergaat waar Sjonnie was gebleven
Ook bij AZ was Weindal niet zo heel bijzonder hoor, paste gewoon in het spel van AZ waarbij frivoliteit voorop staat, en het allemaal niet zo erg is als je een keer verliest doordat je op een counter geen back meer hebt staan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
We zitten nu eind 2025? Moeten we nog steesds doorgaan met dat bashen op zijn uitspraak in een interview van Ajax dat hij de beste linksback van Europa is? daar heeft iedereen inmiddels toch zijn plasje wel over gedaan. Ik denk eerder dat hij dat deed om zichzelf te "boosten" een beetje van zijn onzekerheid weg te lullen dan dat hij het echt zo ziet/ zo zag.....
Hij moet het maar houden aan terug denken aan de tijd bij AZ waar hij duidelijk zijn "prime" beste dagen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |