Dat Heitinga zichzelf wat overschat heeft, weten we inmiddels wel. Farioli is een stukje slimmer.quote:Op zondag 23 november 2025 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ok ik begrijp in ieder geval dan wat je bedoelt.
Desondanks was het volkomen logisch geweest als Heitinga had gezegd ‘Wijndal kan er geen klote van, zoek maar iets anders’. Als je op dat soort spelers gaat vertrouwen graaf je ook wel je eigen graf.
Als ik het zo lees willen ze eerst een TD aanstellen, en dan pas een trainer. Ajax kennende zou het al een wonder zijn als er in de winterstop een TD wordt aangesteld, laat staan direct een trainer daar achteraan. Ik vrees dat Grim het seizoen gewoon gaat afmaken.quote:Op zondag 23 november 2025 14:26 schreef Black-Death het volgende:
Ik mag toch hopen dat er in de winterstop een nieuwe trainer voor de groep staat. Dit kan echt niet.
En iemand die doodleuk Sneijder adviseert als td heeft een klap van de molen gehad.
Van 't Schip all over again met een trainer die er straks in maart al geen zin meer in heeft.quote:Op zondag 23 november 2025 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik het zo lees willen ze eerst een TD aanstellen, en dan pas een trainer. Ajax kennende zou het al een wonder zijn als er in de winterstop een TD wordt aangesteld, laat staan direct een trainer daar achteraan. Ik vrees dat Grim het seizoen gewoon gaat afmaken.
4 overwinningen en 35 tegendoelpunten, maar de sfeer is nooit beter geweestquote:Op zondag 23 november 2025 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me nog mee met 5 overwinningen, Mickey Mouse League.
Kutleven.quote:Op zondag 23 november 2025 11:45 schreef Tjacka het volgende:
Twee keer gekotst vanochtend @:wheeledwarrior @:wotte
Geen enkele wedstrijd is nog een zekerheidje.quote:Op zondag 23 november 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Groningen-thuis lijkt me intussen ook geen zekerheidje meer.
Sportief gezien zou ik het geen ramp vinden als we eens een jaar geen Europees voetbal spelen, dan bespaar je die kansloze wedstrijden. Maar financieel is het zo belangrijk, en mbt het halen van nieuwe spelers..quote:Op maandag 24 november 2025 09:22 schreef manny het volgende:
ongelooflijke mazzel dat de anderen er ook een bende van maken, en we dus nog min of meer een kans maken op top 3.... van de andere kant: waar hebben we het over als je naar ons eigen spel kijkt.
Laat ze maar niet haasten, seizoen is toch al klaar.quote:Op zondag 23 november 2025 14:26 schreef Black-Death het volgende:
Ik mag toch hopen dat er in de winterstop een nieuwe trainer voor de groep staat. Dit kan echt niet.
En iemand die doodleuk Sneijder adviseert als td heeft een klap van de molen gehad.
Sowieso is het hele verhaal 'Kroes' wel een fiasco geworden, zeg. Eerst als messias aangekondigd worden als AD, vervolgens maar verder als titulair TD. Nu na een paar maanden geeft er zelf de brui aan..quote:Op maandag 24 november 2025 10:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat ze maar niet haasten, seizoen is toch al klaar.
Kalm aan een TD, die vieze Kroes weg en daarna opnieuw verder bouwen.
Het begon met die aandelenquote:Op maandag 24 november 2025 10:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sowieso is het hele verhaal 'Kroes' wel een fiasco geworden, zeg. Eerst als messias aangekondigd worden als AD, vervolgens maar verder als titulair TD. Nu na een paar maanden geeft er zelf de brui aan..
Ja precies, dat was zo kansloos dat ik dat er bewust maar even tussenuit liet. Dat was inderdaad de reden dat hij geen AD werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |