[X] Ongeschiktquote:Op maandag 24 november 2025 10:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sowieso is het hele verhaal 'Kroes' wel een fiasco geworden, zeg. Eerst als messias aangekondigd worden als AD, vervolgens maar verder als titulair TD. Nu na een paar maanden geeft er zelf de brui aan..
Geen CL kwalificeren maakt het al extra lastig om goede spelers aan te trekken. Geen Europees voetbal maakt dat helemaal onmogelijk.quote:Op maandag 24 november 2025 10:50 schreef lunko1979 het volgende:
Ajax heeft de duurste selectie en geen eigen stadion. Staan op de 6de en plek het is crisis, met de nummers 7 t/m 11 hijgend in de nek. De CL voor komend seizoen is verder weg dan ooit, en de Europese toernooien daaronder zijn geen uitgemaakte zaak.
Een begroting op basis van CL-inkomsten met veel "brandhout" in de selectie. Zelfs de bondscoach kan niet zonder goed fatsoen een ajacied selecteren. En geen trainer van niveau die nog in wil stappen bij Ajax.
Brobbey verkopen voor 20 miljoen heeft vooralsnog de meubelen een beetje gered.
Wie ziet er nog licht aan het einde van de tunnel en op basis waarvan?
Volgens mij is het ergste wat er kan gebeuren dat de supporters van andere clubs medelijden krijgen met jouw club. Een aantal jaar geleden had ik dat met Feyenoord en nu heb ik dat met Ajax.
Ik ben oprecht benieuwd wat er gebeurd als Ajax onverhoopt geen Europees voetbal haalt.
Enne?quote:Op maandag 24 november 2025 15:47 schreef Houniet het volgende:
Wat loopt Fitz Jim nou stampij te maken op Instagram, mijn god.
Dat is voorbij dementerende Henk Spaan.quote:Op maandag 24 november 2025 15:47 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2025 15:46 schreef Houniet het volgende:
We hebben in EU niets te zoeken, dat wordt morgen weer eventjes gedemonstreerd.
In de winterstop naar een subtopper, waar hij ook de bank mag gaan warmhoudenquote:Op maandag 24 november 2025 15:47 schreef Houniet het volgende:
Hij had die post van Free Kyan opnieuw gepostquote:
NEC thuis kan je verliezen he.quote:Op zondag 23 november 2025 17:30 schreef William_Papadin het volgende:
Weer een rustig weekje voor de boeg nu onze vrienden uit Rotterdam ook niet zo best presteren
Wat een droeftoeter. Gast komt op alle vlakken tekort.quote:Op maandag 24 november 2025 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij had die post van Free Kyan opnieuw gepost.
Het stijgt allemaal in hun bol, net als bij Mokio.quote:Op maandag 24 november 2025 16:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter. Gast komt op alle vlakken tekort.
Maak daar maar de KKD vanquote:Op maandag 24 november 2025 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de winterstop naar een subtopper, waar hij ook de bank mag gaan warmhouden
Excelsior is op dit moment een mooi stapje omhoogquote:Op maandag 24 november 2025 16:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de winterstop naar een subtopper, waar hij ook de bank mag gaan warmhouden
Bij Ajax denken ze ook nog steeds dat Hato er echt wat van kon.quote:Op maandag 24 november 2025 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het stijgt allemaal in hun bol, net als bij Mokio.
Kijk, ik laat ook wel eens wat leuks zien op zondag, maar ga er zelf ook niet in geloven.
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?quote:Op maandag 24 november 2025 16:20 schreef Houniet het volgende:
Kijk, ik laat ook wel eens wat leuks zien op zondag,
Zit helaas nauwelijks verschil meer inquote:Op maandag 24 november 2025 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?
wanhoop?quote:Op maandag 24 november 2025 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar was dat vertrouwen in Kroes überhaupt op gebaseerd?
De volgende bald fraud.quote:Op maandag 24 november 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Jordi Cruijff
Het enige wat die vent ooit bereikt heeft is het hebben van de achternaam Cruijff
Topbeleidgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |