Alsquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jordi Cruijff is net zo'n slechte aanstelling als Patrick Kluivert die overal baantjes krijgt. Nog nergens IETS gepresteerd maar telkens wel weer 'n nieuwe job. Nog ergere baantjes carrousel als PVDA-volk wat overal altijd burgemeesters functies krijgt.
Nou, ben onder de indrukquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ehh Jordi heeft toch gewoon prima werk geleverd in Cyprus en Israël?
Gelukkig ben jij onder de indruk. Wie zie jij als de absolute droomkandidaat om onze mooie club uit dit diepe moeras te trekken?quote:
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij onder de indruk. Wie zie jij als de absolute droomkandidaat om onze mooie club uit dit diepe moeras te trekken?
Overmars heeft bedankt voor de eer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.
Maakt nu niet uit wie je er neer zet.
Misschien moet je toch Overmars terug halen? Jordi heeft te weinig ervaring en zou weer een risico zijn. Huiberts of Jordi zijn lood om oud ijzer lijkt mij.
Ik weet het ook niet vriend
Overmars kan slechts parttime werken omdat zijn hart naar de klote is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen in de directie en rvc, te veel nobody's.
Maakt nu niet uit wie je er neer zet.
Misschien moet je toch Overmars terug halen? Jordi heeft te weinig ervaring en zou weer een risico zijn. Huiberts of Jordi zijn lood om oud ijzer lijkt mij.
Ik weet het ook niet vriend
In ieder geval terug naar Ajax mensen, al die baantjes geile mensen er uit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Overmars heeft bedankt voor de eer.
Te veel bloed naar andere lichaamsdelen gepompt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars kan slechts parttime werken omdat zijn hart naar de klote is.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat je moet beginnen met fatsoenlijke mensen
Misschien moet je toch Overmars terug halen?
Dit zeg maar, lol.quote:
Hij werd ook hard op de zaak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit zeg maar, lol.
Overmars heeft bedankt, zijn hart doet het niet.
Matige trol. Ik, jij, mijn hont, mijn bureaustoel, mijn zolderkamer, en zelfs @Wotte weten dat dit 0 punten gaat worden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel echt pijnlijk zijn als jullie verliezen tegen een ploeg die in de CL nog op nul punten staat.
Ik ga er vanuit dat jullie er alles aan doen om dat te voorkomen.
Zeg je dit ook in het Benfica topic?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel echt pijnlijk zijn als jullie verliezen tegen een ploeg die in de CL nog op nul punten staat.
Ik ga er vanuit dat jullie er alles aan doen om dat te voorkomen.
Deze ploeg lijkt mij zelfs tegen USV Hercules niet de favoriet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Matige trol. Ik, jij, mijn hont, mijn bureaustoel, mijn zolderkamer, en zelfs @:wotte weten dat dit 0 punten gaat worden.
Zou het wat uitmaken? Ik kan echt geen motivatie meer opbrengen om dit zooitje te aanschouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Jaros, Regeer, Sutalo, Itakura, Baas, Wijndal, Klaassen, Bounida, Taylor, Weghorst, Godts.
De opstelling, voor de volledigheid
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:40 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Jaros, Regeer, Sutalo, Itakura, Baas, Wijndal, Klaassen, Bounida, Taylor, Weghorst, Godts.
De opstelling, voor de volledigheid
Stukje grabbelton.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2? Wat is dit voor kut opstelling trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |