Veel ervaring in Israël toch?quote:Op maandag 24 november 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar heeft Jordi verdedigende middenvelder gespeeld![]()
Haal eens iemand die al wat bewezen heeft...
Vergelijkbaar met Johnny de Mol inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Jordi Cruijff
Het enige wat die vent ooit bereikt heeft is het hebben van de achternaam Cruijff
Topbeleidgenot
Jong Ajax boeit echt niemand.quote:Op maandag 24 november 2025 23:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Jong Ajax gaat ook lekker. Nog 2 punten verschil van een team dat begon met -15 punten. Ajax is ziek
De lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 25 november 2025 05:39 schreef manny het volgende:
Matchday! Op naar glorie!
Benfica thuis. What can go wrong….
En toch ga ik weer vanavond, tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen jullie nou verliezen van Excelsior? Heb het niet gezien, maar die zijn echt wel next level slecht.
Dan moet zelfs Benfica ronduit kansloos worden. Ik heb niet het idee dat het onder Grim beter gaat.
Dat is toch hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2025 19:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de eredivisie of bij FC Bal op ‘t Dak?
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kunnen jullie nou verliezen van Excelsior? Heb het niet gezien, maar die zijn echt wel next level slecht.
Dan moet zelfs Benfica ronduit kansloos worden. Ik heb niet het idee dat het onder Grim beter gaat.
Ook mooi dat Grim het in het interview puur bij de spelers legt. "Als jullie niet veranderen, dan verandert er niets met een trainerswissel."quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.
Je kan toch ook niet in 2 weken alles veranderd krijgen. Dit seizoen is gewoon klaar, afschrijven en naar volgend jaar kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grim en Landzaat is gewoon doormodderen op dezelfde voet.
Ik zie echt niet in hoe ajax benfica vanavond kan verrassen idd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |