Slot.Gaat.Wel. Nog 2 wedstrijden krijgt hij nog toch? Met alle respect voor Forest en PSV, maar daar mag je gewoon niet van verliezen.quote:
9 keer verliezen in 12 wedstrijden kom je bij West Ham nog niet mee wegquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot.Gaat.Wel. Nog 2 wedstrijden krijgt hij nog toch? Met alle respect voor Forest en PSV, maar daar mag je gewoon niet van verliezen.
Ten Hag, Simonis, Kroes, Slot, Sibum en nog een boel anderen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:13 schreef William_Papadin het volgende:
ANNOUNCE SLOT NEW BALD FRAUD GENOT
#Forthefuturequote:Op vrijdag 28 november 2025 15:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Tijd om het volgende record te verbreken, nog nooit 5 keer achter elkaar verloren met Ajax in alle competities. Let's go!
Kleine positieve dingetjes heb ik wel gezien ja. Maar goed, dan is de meetlat inmiddels al wel heel ver naar beneden, dat geef ik meteen toe.. ik zag een soort van organisatie / plan. En zo waar 2,3 aardige aanvallen... met meneer klaasen als eindpunt, dat dan weer wel.quote:
Het lastige daarvan is dat het tegen een Benfica was die er geen fuck meer om gaf na de 1-0. Geen druk zetten. Dan lijkt het al snel alsof je opeens best aardig kan voetballen.quote:Op zondag 30 november 2025 09:32 schreef manny het volgende:
[..]
Kleine positieve dingetjes heb ik wel gezien ja. Maar goed, dan is de meetlat inmiddels al wel heel ver naar beneden, dat geef ik meteen toe.. ik zag een soort van organisatie / plan. En zo waar 2,3 aardige aanvallen... met meneer klaasen als eindpunt, dat dan weer wel.
Nog even wat borrelnootjes halen, dan ben ik er weer klaar voor.quote:
Ik zie het meer als ‘je kan niet alles fout doen’.quote:Op zondag 30 november 2025 09:32 schreef manny het volgende:
[..]
Kleine positieve dingetjes heb ik wel gezien ja. Maar goed, dan is de meetlat inmiddels al wel heel ver naar beneden, dat geef ik meteen toe.. ik zag een soort van organisatie / plan. En zo waar 2,3 aardige aanvallen... met meneer klaasen als eindpunt, dat dan weer wel.
En dan?quote:Op zondag 30 november 2025 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij snakken allemaal naar de winterstop.
Wel te hopen dat dit voor 2026 rond is, die TD dan.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe trainer, een fatsoenlijke TD.
Zal wel wishful thinking zijn.
Zal wel weer een eeuwigheid duren.quote:Op zondag 30 november 2025 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel te hopen dat dit voor 2026 rond is, die TD dan.
quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe trainer, een fatsoenlijke TD.
Zal wel wishful thinking zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hyves humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |