Mooi tochquote:Op donderdag 27 november 2025 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons niet winnen tegen Groningen en Sittard
Lekker belangrijk of hij bij Liverpool vertrekt. Die heeft een Premier League op zak en een contract van 10 miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot.Gaat.Wel. Nog 2 wedstrijden krijgt hij nog toch? Met alle respect voor Forest en PSV, maar daar mag je gewoon niet van verliezen.
Wim de Ron > Fred Grimquote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Er is iets aan het hoofd van Grim dat me niet aanstaat. Toen hij keeper van cambuur was en ik een paniniverzamelende belhamel vond ik zijn hoofd al veel te oud voor zijn kalenderleeftijd. Speel maar gewoon zonder trainer, alsof het iets uitmaakt.
Maakt niets uit met deze matige selectie inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Er is iets aan het hoofd van Grim dat me niet aanstaat. Toen hij keeper van cambuur was en ik een paniniverzamelende belhamel vond ik zijn hoofd al veel te oud voor zijn kalenderleeftijd. Speel maar gewoon zonder trainer, alsof het iets uitmaakt.
Ik gun jou erge jeuk aan je linkerteenquote:Op zondag 30 november 2025 16:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik gun je een leuke avond met drie punten voor Groningen
Een supporter van Feyenoord met deze teksten. Leuk.quote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Maakt niets uit met deze matige selectie inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |