We noteren voor komende zondag alvast weer een 2-tje in de Toto.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
zeker, geheel in lijn met hoe het tot nu toe gaat. What could go wrong?
Ik vraag me dan echt af wat je in godsnaam de hele week op de Toekomst uitvoert.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:36 schreef Adames het volgende:
Ko Itakura zegt in Japanse media dat hij de dag voor Ajax-Benfica van Fred Grim te horen kreeg dat hij op 6 ging spelen. Er was niet op getraind.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m6m4cxsad22n
Kan dit?
Je kan veel beter een gokje nemen met een onbekende jonge trainer dan na Heitinga en Grim nog een zekerheid op mislukking.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, dat wordt wel de vijver zo langzamerhand.
Ik denk dat Stijn Schaars wel klaar is voor de subtop van de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan veel beter een gokje nemen met een onbekende jonge trainer dan na Heitinga en Grim nog een zekerheid op mislukking.
Wat moeten we met Slot. Die lijkt ook het tij niet te kunnen keren als het tegenzit.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Slot kan ondanks deze kut periode echt overal aan de slag. Ajax moet blij zijn als iemand als Kluivert wil tekenen.
Samen met Alex Pastoor. Prima duo voor de nummer 6 van Nederland.
Slot is geen wereldtrainer, maar hij is wel iemand die duidelijkheid schept. Ik denk dat veel spelers bij Ajax daar wel behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat moeten we met Slot. Die lijkt ook het tij niet te kunnen keren als het tegenzit.
Of iemand als Robin Veldman.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kan veel beter een gokje nemen met een onbekende jonge trainer dan na Heitinga en Grim nog een zekerheid op mislukking.
Met extreem weinig bedoelde ik eigenlijk nul in elke lichtingquote:Op donderdag 27 november 2025 10:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dank voor het duiden van de werking van een jeugdopleiding voor een proffesioneel voetbalclub. Concluderend haalt slechts een enkeling het eerste elftal.
Ik had dit niet gedacht.
Hoe goed Slot werkelijk is kunnen we pas bepalen als hij bij wat meer clubs heeft getraind.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slot is geen wereldtrainer, maar hij is wel iemand die duidelijkheid schept. Ik denk dat veel spelers bij Ajax daar wel behoefte aan hebben.
je bent kennelijk "goed" op de hoogte.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met extreem weinig bedoelde ik eigenlijk nul in elke lichting
Verschrikkelijk, hij kan er niets van. Laat hem wegblijven aub.quote:Op donderdag 27 november 2025 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slot is geen wereldtrainer, maar hij is wel iemand die duidelijkheid schept. Ik denk dat veel spelers bij Ajax daar wel behoefte aan hebben.
Ik denk dat je je eigen moeder nog zou aanbieden als Slot erom zou vragen. Schei toch uit manquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, hij kan er niets van. Laat hem wegblijven aub.
Alleen het praten over Slot is al waanzin. Totaal niet de vijver waar Ajax momenteel in vier.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Het heeft geen zin om in discussie te gaan met iemand die er geen kijk op heeft.
Er zijn zoveel spelers en trainers die voor Ajax en Feyenoord gewerkt hebben. Is toch enorme onzin dat als hij nu naar Ajax gaat, hij dan niet meer bij Feyenoord geaccepteerd zou worden. Het is zoveel vaker voorgekomen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen het praten over Slot is al waanzin. Totaal niet de vijver waar Ajax momenteel in vier.
Bovendien, Slot zou wel gek zijn om bij Ajax in te stappen. Verknalt in 1x zijn hele legacy bij Feyenoord waardoor terugkeer daar nooit meer kan en er is ook nog eens geen eer aan te behalen.
Slot is veel te slim voor zo'n domme move. Ook financieel natuurlijk kansloos.
Het kan heus wel gebeuren, maar zeker niet op de korte termijn en ook voor hem geldt, net als voor iedere andere serieuze trainer, dat het op management niveau duidelijk moet zijn voor hij instapt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen het praten over Slot is al waanzin. Totaal niet de vijver waar Ajax momenteel in vier.
Bovendien, Slot zou wel gek zijn om bij Ajax in te stappen. Verknalt in 1x zijn hele legacy bij Feyenoord waardoor terugkeer daar nooit meer kan en er is ook nog eens geen eer aan te behalen.
Slot is veel te slim voor zo'n domme move. Ook financieel natuurlijk kansloos.
Uitstekend inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je bent kennelijk "goed" op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |