Ik was in de veronderstelling dat het lekker liep bij Ajax. Dit valt me rauw op mijn dak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef AmenhotepIV het volgende:
5 Wedstrijden, 1 goal (penalty).
5 Wedstrijden, 15 tegengoals.
Dit is niveau Conference League.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Het viel me niet eens tegen.. maar Benfica deed ook helemaal niks goed, behalve 2 goals maken
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:34 schreef Black-Death het volgende:
Het viel me niet eens tegen.. maar Benfica deed ook helemaal niks goed, behalve 2 goals maken
Maximaal.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is niveau Conference League.
Je mag het niet zeggen maar het zat Benfica ook niet tegen bij die goal.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit ja.
Je had in elk geval het idee dat er een idee was.
Je loopt alleen weer veel te snel tegen een goal op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dan nog. Het is geen toeval dat er weer een tegengoal valt uit een dood spelmoment.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar het zat Benfica ook niet tegen bij die goal.
Anderlecht , Schalleke , Man Utd , HSV , Sampdoriaquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Godverdomme dit komt nooit meer goed
Dit is dan ook een Benfica in vervalquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar het zat Benfica ook niet tegen bij die goal.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
1-1Klaassen had hem mogen maken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat geldt wel al vaker dit jaar
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Van t weekend ook verliezen van groningen
Die kans lijkt me 95%quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
Ben er bang voor…quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |