abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219346455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 02:15 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Hoe is het met Dolberg eigenlijk ? Is die al op de weg terug ?
Is toch sowieso niks meer
pi_219346472
In ieder geval wat pluspunten dat het met Sutalo/Baas en Itakura op 6 verdedigend beter staat dan met al die andere 6'en die we geprobeerd hebben. Bounida mag blijven staan op rechts. Als je Gloukh dan ook op 10 zet en met Dolberg ipv Weghorst zou je toch voldoende creativiteit en scorend vermogen moeten hebben. Wout mag alleen nog opdraven als noodverband.

Blijf trouwens ook niet overtuigd van Godts, veel te weinig rendement van zijn acties.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219346499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:53 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval wat pluspunten dat het met Sutalo/Baas en Itakura op 6 verdedigend beter staat dan met al die andere 6'en die we geprobeerd hebben. Bounida mag blijven staan op rechts. Als je Gloukh dan ook op 10 zet en met Dolberg ipv Weghorst zou je toch voldoende creativiteit en scorend vermogen moeten hebben. Wout mag alleen nog opdraven als noodverband.

Blijf trouwens ook niet overtuigd van Godts, veel te weinig rendement van zijn acties.
Klopt. Je zag dat Itakura moest wennen op 6, maar defensief viel het me mee gisteren. Maar het blijft lastig in te schatten, want Benfica bakte er voetballend ook niks van.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219346518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Klopt. Je zag dat Itakura moest wennen op 6, maar defensief viel het me mee gisteren. Maar het blijft lastig in te schatten, want Benfica bakte er voetballend ook niks van.
Ja hij moet inderdaad wennen, maar hij heeft voldoende duelkracht en trekt zijn poot niet terug. Dat is op die positie al pure winst. Benfica deed weinig aanvallends maar de meeste Eredivisieploegen zijn natuurlijk niet beter.
pi_219346599
quote:

Die geschoren haatbaard is natuurlijk bizar gehyped op basis van een paar aardige potjes in een verder abominabel team. Nu blijkt het niet meer dan “een aardig spelertje”.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219346614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Je beseft niet dat Benfica altijd zo speelt?
Groot fan van User Wotte
pi_219346653
quote:

dit idd.

En godts, dreigend en je ziet dat hij goed kan ballen. Maar te weinig rendement en vooral dat balverlies, dat moet echt beter en geloof dat dat ook wel kan
pi_219346740
Ik heb medelijden met Oscar Gloukh. Ajax gaat zijn carrière verpesten. Die heeft echt meer talent in zijn linkerteen dan de hele rest van de selectie. Geen reclame als ze ooit nog meer talent willen halen.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 26 november 2025 @ 10:47:27 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219346824
quote:

Eens, met alles. Maar het tempo mag ook wel x23 want het was ontzettend traag gisteren.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 26 november 2025 @ 10:48:36 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219346836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb medelijden met Oscar Gloukh. Ajax gaat zijn carrière verpesten. Die heeft echt meer talent in zijn linkerteen dan de hele rest van de selectie. Geen reclame als ze ooit nog meer talent willen halen.
Was tegen Excelsior anders niets van te zien.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_219346845
Godts speelde gisteren (de eerste helft) ook erg ongelukkig. Al met al maar snel vergeten die Europese wedstrijden en gewoon focus op de competitie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219346887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Godts speelde gisteren (de eerste helft) ook erg ongelukkig. Al met al maar snel vergeten die Europese wedstrijden en gewoon focus op de competitie.
Ja, want dat gaat een stuk beter inderdaad :)

https://www.voetbalzone.n(...)/bltfa8d07970ee60675

Overigens blijft Forbs nog behoorlijk netjes over Ajax. Dat kan je andersom niet bepaald stellen als je zijn verhaal mag geloven.
pi_219346888
quote:
99s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef Houniet het volgende:

[..]
Eens, met alles. Maar het tempo mag ook wel x23 want het was ontzettend traag gisteren.
Ik had erg veel moeite om in het stadion bij de les te blijven. En was gisteren nuchter. Wat een saaiheid en laag tempo was het idd :')
pi_219346897
quote:

Dat heeft Bounida natuurlijk ook niet. Tuurlijk is het leuk en onbevangen aan het begin, maar dat was het bij Godts ook. Na een paar potten gaan mensen wat meer verwachten dan 2 panna's en een steekbal en dan komt de rem erop. Godts is natuurlijk geen mindere voetballer dan Bounida.
pi_219347012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 00:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Jong Ajax is niet de volledige representatie van de Ajax jeugdopleiding.
Slechts het vlaggenschip inderdaad.
pi_219347017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:
Ja, want dat gaat een stuk beter inderdaad
Nee, maar je moet wel proberen alsnog CL te halen volgend jaar gezien de inkomsten. Als je verder afzakt in de competitie wordt Europees voetbal halen een zeer grote uitdaging.
pi_219347033
quote:
Leuk plaatje. En kijk nu eens naar de ranglijst? Dan heb je pas een leuk plaatje.
pi_219347195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Nee, maar je moet wel proberen alsnog CL te halen volgend jaar gezien de inkomsten. Als je verder afzakt in de competitie wordt Europees voetbal halen een zeer grote uitdaging.
Je moet ook proberen om kampioen te worden
pi_219347199
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Klopt.
  woensdag 26 november 2025 @ 12:08:35 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219347298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Niets is zeker in deze competitie :').
pi_219347299
quote:
99s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:47 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dat gebrek aan tempo is denk ik ook een deel angst en onzekerheid gezien de situatie. Met zelfvertrouwen durf je ook meer.
pi_219347750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 12:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat gebrek aan tempo is denk ik ook een deel angst en onzekerheid gezien de situatie. Met zelfvertrouwen durf je ook meer.
Het is ook onzin om te zeggen dat er niks in zit natuurlijk. Een Bosz/Slot/Farioli zouden het gewoon 30% beter doen dan nu, met gemak. Bij vlagen zie je best wel dat er kwaliteit in de ploeg zit (sommige positie daargelaten), maar het komt er inderdaad totaal niet uit.
pi_219347906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:27 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is ook onzin om te zeggen dat er niks in zit natuurlijk. Een Bosz/Slot/Farioli zouden het gewoon 30% beter doen dan nu, met gemak. Bij vlagen zie je best wel dat er kwaliteit in de ploeg zit (sommige positie daargelaten), maar het komt er inderdaad totaal niet uit.
Ik blijft er bij dat het grootste probleem van deze selectie is dat ze mokerdom zijn. Deels gewoon dommigheid, deels het gebrek aan voetbalintelligentie. Ik heb constant het idee dat de hele selectie met 4 A4tjes aan instructies het veld in gestuurd moet worden omdat ze het zelf niet kunnen regelen.
Dat is wat Farioli bijvoorbeeld deed, alle spelers had een set aan instructies, verdedigend en aanvallend. En zodra ze zich daar niet aan hielden werd een van die knettergekke assistenten helemaal wild langs de lijn.
pi_219347907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:34 schreef Tjacka het volgende:
No worries. Mikautadze heeft zijn avonturen in A'dam ook overleefd en is er bij Metz en Lyon weer bovenop gekomen. Dat mag hij over 2 maanden laten zien als Ajax naar Villareal moet })
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 26 november 2025 @ 13:59:55 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219347956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Sabata het volgende:

[..]
No worries. Mikautadze heeft zijn avonturen in A'dam ook overleefd en is er bij Metz en Lyon weer bovenop gekomen. Dat mag hij over 2 maanden laten zien als Ajax naar Villareal moet })
Zo’n soort carrière gaat Gloukh ook wel krijgen, is het toch net niet. Helemaal voor een middenvelder is het wel handig als je wat loopvermogen hebt

De tijden dat een type Sneijder kon excelleren zijn (helaas imo) voorbij
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')