Ik snap ook niet dat ze niet vorige week Las Vegas deden en dan even 2 weken de tijd hebben om alles op de plek te brengenquote:Op zondag 23 november 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, dit weekend ook meerdere keren benoemd door Viaplay dat de monteurs en de rest van de crew van de teams er echt he-le-maal doorheen zitten.
Dan helpen dit soort geintjes ook niet. Maarja, alles voor die zoete Arabische olie dollars hè.
Dan is de auto niet snel genoeg of de rest heeft liggen slapen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende: [..] Het hang niet zozeer van Verstappen z'n vermogen af om ermee om te gaan verwacht ik. De driveability zal de sleutel zijn van de '26 bolide. Als die relatief eenvoudig naar de limiet te pushen is (stable operating window), dan heeft Hadjar het wel in huis om binnen 3-5 tienden van Max te kwalificeren. Maar als het een diva blijkt te zijn zoals de RB21, dan wacht Hadjar hetzelfde lot als Yuki. [..] Ik help je met hopen.
![]()
😬quote:Op zondag 23 november 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarschuw even van te voren
Is hier in dit topic en in het Algemeen topic al eerder genoemdquote:Op zondag 23 november 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor dit nieuws nu voor het eerst.
Ja toen was ik nog druk bezig met de race kijken.quote:Op zondag 23 november 2025 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is hier in dit topic en in het Algemeen topic al eerder genoemd
Is hier gewoon gemeld hoorquote:
Vooraf opnemen en dan alsnog het beeld en geluid niet sync .. dan faal je best hard.quote:Op zondag 23 november 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
Gniffel, die Disney show was pre recorded gisteren .
Vond hem al matig. Maar nu wordt het helemaal triest als dit het resultaat is geworden.
Niets tegen reclame, mits het goed uitgevoerd wordt.
En meer drones ipv die sphere en shots van het publiek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooraf opnemen en dan alsnog het beeld en geluid niet sync .. dan faal je best hard.
Plus mickey had z'n fantasia pak aan moeten hebben
Zie ze hier en daar ook voorbijkomen ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Heerlijk al die reacties van zure Britten
Ga Facebook maar eens op, kan je je lol opquote:Op zondag 23 november 2025 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie ze hier en daar ook voorbijkomen ja.
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
Ik zag net YT comments. Sweet Jesus.quote:Op zondag 23 november 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga Facebook maar eens op, kan je je lol op
Als die motor het niet volhoudt dan moeten ze wel. Beter een gridstraf en finishen dan uitvallen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.
Helaas, denk ook net te groot.quote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.
Alles kan nog.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, denk ook net te groot.
24 punten verschil, alles winnen is 15 punten inlopen als Norris steeds 2e wordt, dus Norris moet nog ergens 9 punten verspillen en dat is best veel. Twee keer derde worden is 6 punten verliezen, dus zelfs dan houdt hij over, maar goed het kan gek lopen zoals wij hebben gezien
McLaren neemt wel vaker tactisch niet de beste beslissingen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als die motor het niet volhoudt dan moeten ze wel. Beter een gridstraf en finishen dan uitvallen.
Afgekeken van Ferrari.quote:Op zondag 23 november 2025 16:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
McLaren neemt wel vaker tactisch niet de beste beslissingen.
Heb niet alles gelezen of je daarna al meer info kreeg maar zag dit netquote:Op zondag 23 november 2025 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lando's wagen was niet kapot.
quote:Teambaas Stella maakt excuses aan de rijders, partners en fans. "We onderzoeken de oorzaak van dit gedrag van de auto, inclusief het effect van de schade aan beide auto's, die we na de race hebben opgemerkt, die leidde tot meer beweging van de vloer."
Die schade kwam door het porpoising? Norris heeft toch niemand geraakt verder.quote:Op zondag 23 november 2025 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb niet alles gelezen of je daarna al meer info kreeg maar zag dit net
[..]
Geen idee, zag alleen dat vermeld worden in de NOS blogquote:Op zondag 23 november 2025 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schade kwam door het porpoising? Norris heeft toch niemand geraakt verder.
Lees het hier ookquote:Op zondag 23 november 2025 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen dat vermeld worden in de NOS blog
Er wordt verder niet uitgelegd hoe of wat.quote:“During the race, both cars experienced unexpected, high levels of porpoising not seen in the practice sessions, which led to excessive contact with the ground. We are investigating the reasons for this behaviour of the car, including the effect of accidental damage sustained by both cars, which we found after the race, and that led to an increase of movement of the floor. As the FIA noted, the breach was unintentional, there was no deliberate attempt to circumvent the regulations, and mitigating circumstances also existed. We apologise to Lando and Oscar for the loss of points today, at a critical time in their Championship campaigns after two strong performances from them all weekend. As a team, we also apologise to our partners and fans, whose support means so much. While this outcome is extremely disappointing, we remain fully focused on the last two races of the season.”
Maar het heftige bouncen was totaal niet verwachtquote:Op zondag 23 november 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was het al een issue vanaf het begin, want beide McLaren coureurs wordt de hele race al verteld dat ze moeten liften in bepaalde bochten.
https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
Ik lees het als dat de porpoising voor schade zorgde waardoor ze nog meer porpoising kregen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees het hier ook
Here's what Andrea Stella has to say on the exclusion of
@:LandoNorris
and
@:OscarPiastri
:
[..]
Er wordt verder niet uitgelegd hoe of wat.
Vergeet de sprint niet hèquote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
24 punten verschil, alles winnen is 15 punten inlopen als Norris steeds 2e wordt, dus Norris moet nog ergens 9 punten verspillen en dat is best veel. Twee keer derde worden is 6 punten verliezen, dus zelfs dan houdt hij over, maar goed het kan gek lopen zoals wij hebben gezien
Gewoon niet slim bezig geweest.quote:
Als Max alledrie wint en Lando wordt 3de bij de sprint en 3de/4de of 4de/3de in de 2 races -of slechter- is Max kampioen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat bijna aan het einde van het tijdperk van deze auto's ze toch verrast worden door porpoising.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon niet slim bezig geweest.
Kan hij nog 2e worden, zal George blij mee zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 17:16 schreef wdn het volgende:
Mercedes heeft beroep aangetekend tegen de 5s straf voor Antonelli voor de valse start
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon niet slim bezig geweest.
Hoe wordt Antonelli tweede als zijn 5 seconden penalty wordt verwijderd? Hij finisht 6.942 seconden achter George inclusief tijdpenaltyquote:Op zondag 23 november 2025 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij nog 2e worden, zal George blij mee zijn.
Als ze ermee waren weggekomen waren ze nu niet gediskwalificeerd denk ikquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.
We gaan het zien de volgende race als McLaren geen performance meer heeft.
Nu hadden ze ook geen verwarmde skidblocks in tegenstelling tot de vorige races volgens de geruchten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ze ermee waren weggekomen waren ze nu niet gediskwalificeerd denk ik
Ze zijn 3 of 4 races op rij al gecontroleerd. Dat had @Starflyer eerder al gepostquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.
Geen beroep maar uitleg gevraagd.quote:Op zondag 23 november 2025 17:16 schreef wdn het volgende:
Mercedes heeft beroep aangetekend tegen de 5s straf voor Antonelli voor de valse start
Zullen ze wel iets anders vinden.quote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgende race er gewoon een plankje MDF onder schroevenquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit. Overduidelijk dat ze al wel door hadden dat dit een probleem kon worden. En ook de coureurs wisten het dus al wel. Als ze dit voor de race al wisten, zou je toch denken dat ze dan alsnog de rijhoogte aanpassen. Dan maar vanuit de pits starten, met dit auto haal je dan alsnog vast wel aardig wat punten binnen. Altijd beter dan een dsq riskeren. Ben benieuwd of het echte verhaal nog eens helder wordt.quote:Op zondag 23 november 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was het al een issue vanaf het begin, want beide McLaren coureurs wordt de hele race al verteld dat ze moeten liften in bepaalde bochten.
https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
Denk dat het puur een misrekening is geweest. Voor de echte aanleiding zou je een diepe duik in de werkprocessen van McLaren moeten nemen zou ik denken.quote:Op zondag 23 november 2025 17:38 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit. Overduidelijk dat ze al wel door hadden dat dit een probleem kon worden. En ook de coureurs wisten het dus al wel. Als ze dit voor de race al wisten, zou je toch denken dat ze dan alsnog de rijhoogte aanpassen. Dan maar vanuit de pits starten, met dit auto haal je dan alsnog vast wel aardig wat punten binnen. Altijd beter dan een dsq riskeren. Ben benieuwd of het echte verhaal nog eens helder wordt.
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat opzicht is het vreemd dat Norris aangemoedigd wordt om Max maar even te gaan pakken, op dat moment wetende dat de plankslijtage een cruciale factor was.
Typisch Amerikaans. Veel risico nemen en dat kan wel eens fout aflopenquote:Op zondag 23 november 2025 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.
Nee joh, druk zit er vol op bij Lando, hoe hij ook als een bezetene die eerste bocht in gaat door alleen maar oog te hebben voor Max, ik zie nog wel een kletser komen waarbij Lando eraf gaat eerlijk gezegd. En Max onder druk gaat smullen worden.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat het ook was, er was echt wel iets aan de hand die laatste paar ronden, want Norris verloor iets van anderhalve seconde per sector ofzo.quote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.
Jos Verstappen zei precies hetzelfde. Ze zijn alleen maar bezig met Max. En die geniet daarvan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee joh, druk zit er vol op bij Lando, hoe hij ook als een bezetene die eerste bocht in gaat door alleen maar oog te hebben voor Max, ik zie nog wel een kletser komen waarbij Lando eraf gaat eerlijk gezegd. En Max onder druk gaat smullen worden.
De druk staat vol op de ketel bij de Engelsman Lando Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jos Verstappen zei precies hetzelfde. Ze zijn alleen maar bezig met Max. En die geniet daarvan.
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het nietquote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.
Ze hadden gewoon die plaat van Piastri bij Norris erbij kunnen schroeven. Die wordt toch al het hele seizoen genaaid.quote:Op zondag 23 november 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende race er gewoon een plankje MDF onder schroeven
Je zag Piastri ook flink stuiteren in die auto.quote:Op zondag 23 november 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het niet
Nou ja de gap stond in beeld.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat het ook was, er was echt wel iets aan de hand die laatste paar ronden, want Norris verloor iets van anderhalve seconde per sector ofzo.
Niks van in beeld geweest trouwens
Wie zegt dat het niet heeft geholpen? Zonder de li-co van de coureurs was de plank wellicht nog verder afgesleten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het niet
Ode to the Bouncerquote:Op zondag 23 november 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zag Piastri ook flink stuiteren in die auto.
En bakt er ook gewoon helemaal niks meer vanquote:Op zondag 23 november 2025 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die plaat van Piastri bij Norris erbij kunnen schroeven. Die wordt toch al het hele seizoen genaaid.
Als je eerst het radiobericht aan Lando uitzendt waarin 'm verteld wordt dat-ie Max moet pakken en vervolgens loopt de gap binnen 3 rondjes van 6 seconden op naar 18 seconden, dan zou ik denken dat je misschien even naar Lando zou moeten switchen om te kijken wat er aan de hand is. Maar goed, ik ben geen professionele TV-regisseur, dus wat weet ik ervanquote:Op zondag 23 november 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja de gap stond in beeld.
Gelukkig hadden we Allard die kon duiden wat er aan de hand was bij Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je eerst het radiobericht aan Lando uitzendt waarin 'm verteld wordt dat-ie Max moet pakken en vervolgens loopt de gap binnen 3 rondjes van 6 seconden op naar 18 seconden, dan zou ik denken dat je misschien even naar Lando zou moeten switchen om te kijken wat er aan de hand is. Maar goed, ik ben geen professionele TV-regisseur, dus wat weet ik ervan
Niet zo verwonderlijk als je een kant van de garage voortrekt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bakt er ook gewoon helemaal niks meer van
Het was dus niet pas in de eindfase. Ze hadden het bijna de hele race er al over dat hij in bepaalde bochten moest liften.quote:Op zondag 23 november 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja de gap stond in beeld.
Maar het is dus vreemd dat pas in de eindfase van die race McLaren doorhad dat ze blijkbaar iets compleet hadden misrekend. Dus daar is op één of andere manier een omslagpunt geweest.
Zak is fan van Norris en niet van die andere knul.quote:Op zondag 23 november 2025 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk als je een kant van de garage voortrekt.
Ja klopt, de hele race inderdaad was het al "daar en daar lico".quote:Op zondag 23 november 2025 18:14 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het was dus niet pas in de eindfase. Ze hadden het bijna de hele race er al over dat hij in bepaalde bochten moest liften.
Aan het einde had Norris door dat hij Verstappen toch niet meer kon inhalen en het gat naar Russell groot genoeg was, dus besloot hij om nog veel meer te gaan liften, in de hoop zn skid plate te sparen. Althans, dat is waar het op lijkt als je de boordradio's terug luistert (met de kennis van nu).
Dat Norris populairder is binnen het team dan Piastri, is wel een zekerheidje ja, maar dat staat toch los van het feit dat Piastri het volledig zelf heeft verprutst in het laatste deel van het seizoen?quote:Op zondag 23 november 2025 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zak is fan van Norris en niet van die andere knul.
Dat het zomaar ineens gaat vind ik vreemd. Hij was altijd ijskoud en berekend. En dan ineens slaat het om. Dat is opmerkelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat Norris populairder is binnen het team dan Piastri, is wel een zekerheidje ja, maar dat staat toch los van het feit dat Piastri het volledig zelf heeft verprutst in het laatste deel van het seizoen?
Maar hadden ze het wel gehaald als Norris eerder het tempo terug had geschroefd?quote:Op zondag 23 november 2025 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, de hele race inderdaad was het al "daar en daar lico".
Nu heeft die dus precies genoeg gespaard om voor Russell te blijven, maar niet genoeg om door de test heen te komen. Terwijl dat laatste toch wat belangrijker was. (lol)
Vermoedelijk nietquote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hadden ze het wel gehaald als Norris eerder het tempo terug had geschroefd?
Sinds de switch op Monza.quote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het zomaar ineens gaat vind ik vreemd. Hij was altijd ijskoud en berekend. En dan ineens slaat het om. Dat is opmerkelijk.
Ongetwijfeld, dat zijn nu wel dure punten.quote:Op zondag 23 november 2025 18:36 schreef Middelpunt het volgende:
Zou Verstappen al voorzichtig terugdenken aan Spanje, toen hij botsautootje ging spelen tegen Russell uit pure frustratie?
Die punten die hij daarmee weggooide zou hij nu wel eens tekort kunnen komen..
Wellicht.quote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hadden ze het wel gehaald als Norris eerder het tempo terug had geschroefd?
Of vermoedelijk wel. Voor ons lijkt het moeilijk om daar een sluitend oordeel over te geven.quote:
Die punten waren zonde, blijven zonde, en mogelijk aan het eind zelfs cruciaal. Maar dat is pas te concluderen na AD.quote:Op zondag 23 november 2025 18:42 schreef heywoodu het volgende:
Ach, die punten van Spanje zijn natuurlijk niet duurder geworden nu![]()
Maar zonde was het destijds al wel inderdaad.
Norris kan hetzelfde denken over Canada, Piastri hetzelfde over Australië. Om maar wat te noemen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:36 schreef Middelpunt het volgende:
Zou Verstappen al voorzichtig terugdenken aan Spanje, toen hij botsautootje ging spelen tegen Russell uit pure frustratie?
Die punten die hij daarmee weggooide zou hij nu wel eens tekort kunnen komen..
Jep, als hij die niet had weggegooid had hij nu meer punten gehad.quote:Op zondag 23 november 2025 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die punten waren zonde, blijven zonde, en mogelijk aan het eind zelfs cruciaal. Maar dat is pas te concluderen na AD.
Nee, Piastri heeft er dit jaar 7 gewonnen en Max 6quote:Op zondag 23 november 2025 18:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Waarom wordt Max in alle rijtjes nog steeds als 3e weergegeven. Hij heeft toch meer overwinningen dan Piastri? Dan zou hij er toch boven moeten staan?
Snel ingelopen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Piastri heeft er dit jaar 7 gewonnen en Max 6
Jazeker. Voodoopop heeft een 100% scorequote:Op zondag 23 november 2025 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Wat hoor ik? Zijn die twee druiven gediskwalificeerd?![]()
![]()
Werkte de voodoo toch een beetje![]()
[ afbeelding ]
Norris heeft een mental coach ingehuurd rond die tijdquote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het zomaar ineens gaat vind ik vreemd. Hij was altijd ijskoud en berekend. En dan ineens slaat het om. Dat is opmerkelijk.
Dat zou kunnen. Zie alleen niet helemaal in wat daar wenselijk aan is. Toen Max door de teamgenoot van een concurrent werd geraakt werd dat volgens mij ook niet heel erg geapprecieerd op dit forum.quote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef jigggy het volgende:
Kan Kamikaze Yuki lando niet ff van de baan rijden
Zeg, het is daar geen Nijmegen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef jigggy het volgende:
Nou, dat ging goed tot vandaagquote:Op zondag 23 november 2025 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Norris heeft een mental coach ingehuurd rond die tijd
Volgende week gaan we eigenlijk nog beter zien hoe hij er mentaal voorstaat. Vandaag verprutste die misschien de start, maar heeft verder geen domme dingen gedaan.quote:Op zondag 23 november 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat ging goed tot vandaag
Misschien hadden ze toen al een vermoeden van die overmatige slijtage van de bodemplaat.quote:Op zondag 23 november 2025 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de leukigheid even de laatste 10 rondetijden van Lando erbij gepakt. Pas bij de laatste 5 rondjes gingen er alarmbellen af daar in de McLaren stal.
Heel interessant wat er daar zou hebben plaatsgevonden achter de schermen.
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Volgens een eerder in dit topic geplaatst nieuwsartikel werd bij McLaren tijdens de race (op wat voor wijze dan ook) die slijtage ontdekt. https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/quote:Op zondag 23 november 2025 19:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien hadden ze toen al een vermoeden van die overmatige slijtage van de bodemplaat.
quote:Although McLaren said they discovered the problem “during the race”, they likely saw the first indication of it during the pre-race reconnaissance laps, allowing them to notify their drivers before they got into the cars. There is no indication they discovered the problem mid-race and communicated it to their drivers then.
Daar durft met niet op te hopen, er zijn al gesprekken met Latifi heb ik vernomenquote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef jigggy het volgende:
Dit was niet zijn fout lijkt me.quote:Op zondag 23 november 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt L1 T1 bedoeld.quote:Op zondag 23 november 2025 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit was niet zijn fout lijkt me.
Dit was een zeer verkeerde inschatting (ie. blunder) van de race engineer. Of een bewuste actie van het team.
Dankjequote:Op zondag 23 november 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Even ter informatie: Piastri en Norris hebben elk 7 races gewonnen, Verstappen 6.
Dus daarom staat Verstappen nog derde
En toch hebben ze er niet genoeg mee gedaanquote:Op zondag 23 november 2025 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat sowieso. Volgens een eerder in dit topic geplaatst nieuwsartikel werd bij McLaren tijdens de race (op wat voor wijze dan ook) die slijtage ontdekt. https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
[..]
Dat blijkt vanuit die diskwalificatie.quote:Op zondag 23 november 2025 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En toch hebben ze er niet genoeg mee gedaan
Mwoah reed gewoon weer solide.quote:Op zondag 23 november 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is voorbehouden aan Ferrari en ook vandaag was de strategie daar niet optimaalquote:Op zondag 23 november 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Kwam net weer die ene lollipopman tegen waarmee dat kanaal ooit groot geworden is op dit forum
Stragedy!
Op de eerste paar bochten na dan.quote:Op zondag 23 november 2025 19:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah reed gewoon weer solide.
De eerste bocht verkloot die. Kan gebeuren. Met die diskwalificatie had dat ook niks uitgemaakt verder.quote:Op zondag 23 november 2025 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de eerste paar bochten na dan.
Blijkbaar te weinig informatie over de juiste rijhoogte ondat ze in de eerste training nooit long runs met volle tanks doen. Als FP2 en FP3 (of de sprintrace) dan niet representatief zijn voor de race, bijvoorbeeld door regen, missen ze cruciale informatie. In Austin reden ze daardoor te conservatief met teveel rijhoogte en nu teveel de andere kant op met te weinig rijhoogte.quote:Op zondag 23 november 2025 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit was niet zijn fout lijkt me.
Dit was een zeer verkeerde inschatting (ie. blunder) van de race engineer. Of een bewuste actie van het team.
Ja, dat ging ook over Ferrari. Blijft geniaalquote:Op zondag 23 november 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is voorbehouden aan Ferrari en ook vandaag was de strategie daar niet optimaal
1 bocht en de schade was beperkt.quote:Op zondag 23 november 2025 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de eerste paar bochten na dan.
Nijmegenquote:Op zondag 23 november 2025 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeg, het is daar geen Nijmegen.
Zit nu het YT kanaal te bekijken, die stemmetjes zijn geweldig.quote:Op zondag 23 november 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat ging ook over Ferrari. Blijft geniaal
https://www.instagram.com/p/CgrxZnUA3Zj/
en dan had ze dus twee van die pakken want later had ze de rooie van ferrari aan.quote:
Klopt dat was zondag, deze foto zal dan op vrijdag of zaterdag gemaakt zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan had ze dus twee van die pakken want later had ze de rooie van ferrari aan.
quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een gifje heeft waar max die roze bril opzet?
wow... krijg ineens een Nedrlandse AI-track... pauze en op Engels zetten...quote:
en beiden waren ze te kleinquote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt dat was zondag, deze foto zal dan op vrijdag of zaterdag gemaakt zijn.
ik denk niet dat dit de bedoeling wasquote:
Ja meer kan ik toch echt niet doenquote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit de bedoeling was
verbaast me nietquote:Op zondag 23 november 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja meer kan ik toch echt niet doen
Het had je eerder verbaasd als ik wel beelden uit de hoge hoed had kunnen toveren die niet uitgezonden zijnquote:
Sorry,steeds meer irritante AI meukquote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wow... krijg ineens een Nedrlandse AI-track... pauze en op Engels zetten...
een kwartier mn oren rust gunnen voor ik weer wat durf te luisteren..
Hij is leuk!!
[..]
waarschijnlijk niet jouw schuld maar gewoon de schuld van youtubequote:Op zondag 23 november 2025 20:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry,steeds meer irritante AI meuk
een seconde na dit beeld dan speelt hij nog met de bril terwijl lando gaat zitten. Dan heb je camera vanaf lando's kant. Ik denk dat dat bedoeld werd.quote:Op zondag 23 november 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het had je eerder verbaasd als ik wel beelden uit de hoge hoed had kunnen toveren die niet uitgezonden zijn
Dat Lando zo instapt of dat Lando instapt?quote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit de bedoeling was
beeld zoeken van dat Max die bril op zet..quote:Op zondag 23 november 2025 20:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat Lando zo instapt of dat Lando instapt?
Dat Lando zo instapt is omdat die lego wagen geen deuren heeft die open kunnen.
Dat Lando instapt is omdat de plank onder de wagen pas daarna getest is.
Ja weet ik, je moet wat in de instellingen rommelen van je youtube account. Ik ben te lui om het nu te bekijkenquote:Op zondag 23 november 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet jouw schuld maar gewoon de schuld van youtube
Misschien op een interne camera feed maar helaas was dat moment dan weer niet uitgezonden.quote:Op zondag 23 november 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
beeld zoeken van dat Max die bril op zet..
denk dat er om beeld gevraagd werd waar je Max zijn gezicht ziet van dat moment.
quote:Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien op een interne camera feed maar helaas was dat moment dan weer niet uitgezonden.
Maar de regie was wel vaker [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
een seconde na dit beeld dan speelt hij nog met de bril terwijl lando gaat zitten. Dan heb je camera vanaf lando's kant. Ik denk dat dat bedoeld werd.
Niet goed gecheckt dus, ik las ergens dat het binnen de 5 seconden was, my badquote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe wordt Antonelli tweede als zijn 5 seconden penalty wordt verwijderd? Hij finisht 6.942 seconden achter George inclusief tijdpenalty
dit was wat je zocht?!quote:
Dan had die eerst George moeten inhalen als die tweede had willen worden. Die tijdpenalty was namelijk niet ingelost bij de pitstop. (Kimi boxte in ronde 2 namelijk al)quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet goed gecheckt dus, ik las ergens dat het binnen de 5 seconden was, my bad
quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een gifje heeft waar max die roze bril opzet?
quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
ik kan geen screens maken vanaf f1tv, anders had ik het laten zien
ja deze dacht ik dat gezocht werd.quote:
Klap in het gezicht van Andre Rieuquote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Armani XL het volgende:
Eindelijk de race kunnen kijken zonder spoilers!
Mooi resultaat en de uiteindelijke dubbele DSQ maakt dat er twee leuke weekenden aan gaan komen.
We hebben voor 7 december kaarten voor een concert maar die zetten we te koop![]()
Ook dat nog jaquote:Op zondag 23 november 2025 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan had die eerst George moeten inhalen als die tweede had willen worden. Die tijdpenalty was namelijk niet ingelost bij de pitstop. (Kimi boxte in ronde 2 namelijk al)
Denk dat hij het wel overleefdquote:
Wel tamelijk bizar hoe Kimi zo dichtbij George heeft kunnen komen eigenlijk. 48 rondjes gereden op die hards en blijkbaar alsnog binnen 2 seconden gefinisht van George. Helemaal vanaf P17 ook nog.quote:Op zondag 23 november 2025 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat nog janiet heel scherp van me.
Ja knap, hij lijkt wel los te komen, dat is mooi om te zien.quote:Op zondag 23 november 2025 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel tamelijk bizar hoe Kimi zo dichtbij George heeft kunnen komen eigenlijk. 48 rondjes gereden op die hards en blijkbaar alsnog binnen 2 seconden gefinisht van George. Helemaal vanaf P17 ook nog.
zoals ik op AD zie was het ook zondag in het wit, dat ze met Lewis een rondje ook heeft gereden.quote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt dat was zondag, deze foto zal dan op vrijdag of zaterdag gemaakt zijn.
Ik mogelijk wel met Firefox, ik weet alleen niet hoequote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
Zou wel even komend weekend afwachten, kans is nog steeds aanwezig dat het dan klaar isquote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Armani XL het volgende:
Eindelijk de race kunnen kijken zonder spoilers!
Mooi resultaat en de uiteindelijke dubbele DSQ maakt dat er twee leuke weekenden aan gaan komen.
We hebben voor 7 december kaarten voor een concert maar die zetten we te koop![]()
Aha dan ben ik in de war.quote:Op zondag 23 november 2025 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Piastri heeft er dit jaar 7 gewonnen en Max 6
In Chrome de optie "Use graphics acceleration when available" uitzetten en het kan wel.quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2025 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Chrome de optie "Use graphics acceleration when available" uitzetten en het kan wel.
Nu nog even knippen en achteruit afspelen zodat het lijkt alsof Max die bril opzet en direct naar Lando staart.quote:
hoezo hoefde Pia niet te liften van zijn teamquote:PIA didn't lift at all
Ik denk dat ze wel iets gaan vinden.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
Vraag mij trouwens wel af hoe McLaren de volgende twee races gaat aanpakken. Gaan ze auto iets hoger zetten voor de zekerheid? Gaan ze daardoor snelheid verliezen? Denk dat een klein beetje hogere setting al heel veel invloed gaat hebben op de volgende twee circuits. In Austin zaten ze te veilig en daar ging het ook niet super.
dikke invulling van mijquote:Op maandag 24 november 2025 09:14 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat hij nou dacht dat er ging gebeuren bij Ferrari. Het is daar al jaren een bende. Dacht hij nou echt dat hij vanuit Mercedes, wat gewoon een super team is qua structuur en discipline, zonder problemen bij Ferrari zou kunnen gaan aarden?
Denk ook wel dat hij mega spijt heeft als hij kijkt hoe goed Russell het nu heeft bij Mercedes vergeleken met de bende bij Ferrari.
Ergens wel heel erg sneu.quote:Op maandag 24 november 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
de mentale staat van Ham is ook niet helemaal ok
Interessant als je bedenkt dat hij nog meer slijtage had.quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
hoezo hoefde Pia niet te liften van zijn team
gelijke behandeling???
Mja, dat denk ik ook, maar de harde realiteit is dat hij geen Schumacher is. Hij heeft ook niet zo'n geniale team om zich heen zoals Schumacher dat wel had. De manier waarop Schumacher info vanuit de auto naar de engineers kon overbrengen heb ik verder alleen maar bij Max gezien.quote:Op maandag 24 november 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke invulling van mij
maar hij dacht dat hij een Schumachertje kon doen
Dan heeft-ie niet begrepen wat daar allemaal bij kwam kijken. Dat was alles behalve alleen een driver transfer, zo ongeveer de hele organisatie bij Ferrari ging op de schop.quote:Op maandag 24 november 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke invulling van mij
maar hij dacht dat hij een Schumachertje kon doen
Ik dacht dat hij het zelf ook wel wist en gewoon z'n laatste jaren zo ging uitzingen. Al z'n fans die hoge verwachtingen hadden verklaarde ik echt voor gek.quote:Op maandag 24 november 2025 09:14 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat hij nou dacht dat er ging gebeuren bij Ferrari. Het is daar al jaren een bende. Dacht hij nou echt dat hij vanuit Mercedes, wat gewoon een super team is qua structuur en discipline, zonder problemen bij Ferrari zou kunnen gaan aarden?
Denk ook wel dat hij mega spijt heeft als hij kijkt hoe goed Russell het nu heeft bij Mercedes vergeleken met de bende bij Ferrari.
Omdat als je goed kijkt er bij mclaren helemaal geen gelijk speelveld is.quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
gelijke behandeling???
Ik denk toch dat het enigszins een shock voor Lewis is, hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc had hem altijd wel verslagen, dat is geen verrassing.
ik heb Ham mentaal nooit de sterkste gevondenquote:Op maandag 24 november 2025 10:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het enigszins een shock voor Lewis is, hoor.
Max gaat dat sowieso volgend jaar niet doen.quote:Op maandag 24 november 2025 10:22 schreef plesner het volgende:
Zou het niet eens zo een gek idee vinden als Max na volgend seizoen ter vervanging van Lewis naar Ferrari gaat. Want laten we wel wezen, Ferrari is het meest legendarische team om voor te rijden. Zou wat zijn als Max het kampioenschap weer terug naar Ferrari kan brengen
Als volgend jaar de RBR met ford motor voor geen meter gaat is Max wegquote:Op maandag 24 november 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max gaat dat sowieso volgend jaar niet doen.
Als hij in 2028 na het huidige RBR contract ergens heen gaat wordt dat een team waar in 2027 al flink mee thee gedronken is
Omdat die in die ronden onder druk stond van Leclerc uiteraard. Tegen beide rijders is gesproken over li-co gedurende deze race. Wat al eerder in dit topic is aangetoond middels dit nieuwsartikel waarin een deel van de radiocommuncatie is getranscribeerd.quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
gelijke behandeling???
als dat het geval is zie ik hem niet in de F1 blijvenquote:Op maandag 24 november 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als volgend jaar de RBR met ford motor voor geen meter gaat is Max weg
dan blijft hij niet tot 2028
ik denk van welquote:Op maandag 24 november 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat het geval is zie ik hem niet in de F1 blijven
dus gaat hij ook niet naar Ferrari, maar ook geen thee drinken
Als die alles goed voor elkaar hebben dan wel idd.quote:Op maandag 24 november 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk van wel
merc blijft een reële optie
Las Vegas is natuurlijk als stratencircuit vrij hobbelig met grote potentiële slijtage bij een misrekening. En in elke andere race heeft McLaren wel safe gezeten. Zullen vast nog beter gaan dan de meeste teams in de laatste twee GP’s.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
Vraag mij trouwens wel af hoe McLaren de volgende twee races gaat aanpakken. Gaan ze auto iets hoger zetten voor de zekerheid? Gaan ze daardoor snelheid verliezen? Denk dat een klein beetje hogere setting al heel veel invloed gaat hebben op de volgende twee circuits. In Austin zaten ze te veilig en daar ging het ook niet super.
Nee volgend jaar niet, maar wellicht na volgend seizoen zoals aangegeven. Mocht de RB niet vooruit te branden zijn met die Ford motor zou het me niks verbazen als ie verkast naar een ander team. Stoppen zou ook kunnen maar zou mooi zijn als Max Ferrari kampioen zou maken.quote:Op maandag 24 november 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max gaat dat sowieso volgend jaar niet doen.
Als hij in 2028 na het huidige RBR contract ergens heen gaat wordt dat een team waar in 2027 al flink mee thee gedronken is
tuulk, dromen zijn leuk, twee teams kampioen maken, zeker als het dan Ferrari is waar een ander net gefaald heeft.quote:Op maandag 24 november 2025 11:06 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee volgend jaar niet, maar wellicht na volgend seizoen zoals aangegeven. Mocht de RB niet vooruit te branden zijn met die Ford motor zou het me niks verbazen als ie verkast naar een ander team. Stoppen zou ook kunnen maar zou mooi zijn als Max Ferrari kampioen zou maken.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Ferrari ipv Mercedes, ipv status en historie
Als Russell naar behoren presteert dan loopt z'n contract ook in 2027 nog door.quote:Op maandag 24 november 2025 11:14 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie Max niet naar Ferrari gaan. Hij is slim genoeg om te weten dat het daar niet gaat lukken.
Mercedes zie ik wel gebeuren. Naast Antonelli denk ik.
Max interesseert die status van Ferrari niets. Enige wat hij wil is een auto waarmee hij kan winnen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:06 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee volgend jaar niet, maar wellicht na volgend seizoen zoals aangegeven. Mocht de RB niet vooruit te branden zijn met die Ford motor zou het me niks verbazen als ie verkast naar een ander team. Stoppen zou ook kunnen maar zou mooi zijn als Max Ferrari kampioen zou maken.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Ferrari ipv Mercedes, ipv status en historie
Zorgen dat ze meer data over de slijtage van de plank hebben, door al in FP1 long runs met veel brandstof te doen zoals de rest van de teams doet.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
precies.quote:Op maandag 24 november 2025 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max interesseert die status van Ferrari niets. Enige wat hij wil is een auto waarmee hij kan winnen.
Totdat Max zegt: ik ga bij Red Bull weg. Dan is Toto de eerste die hem belt. En zegt tegen Russell: hier is je afkoopsom, veel plezier verder.quote:Op maandag 24 november 2025 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Russell naar behoren presteert dan loopt z'n contract ook in 2027 nog door.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien was deze lagere afstelling van McLaren wel een antwoord op de, vaak snellere, Red Bull van de afgelopen tijd. Dus terug naar de tekentafel.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
Qatar en Abu Dhabi zijn biljartlakens vergeleken met de straten van Las Vegas qua asfaltoppervlak.quote:Op maandag 24 november 2025 11:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien was deze lagere afstelling van McLaren wel een antwoord op de, vaak snellere, Red Bull van de afgelopen tijd. Dus terug naar de tekentafel.
Hij zou wel gek zijn. Bij RBR krijgt hij de snelste auto. Bij Ferrari krijg je chaos.quote:Op maandag 24 november 2025 10:22 schreef plesner het volgende:
Zou het niet eens zo een gek idee vinden als Max na volgend seizoen ter vervanging van Lewis naar Ferrari gaat. Want laten we wel wezen, Ferrari is het meest legendarische team om voor te rijden. Zou wat zijn als Max het kampioenschap weer terug naar Ferrari kan brengen
Ik betwijfel of RBR volgend jaar een van de snelste is.quote:Op maandag 24 november 2025 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zou wel gek zijn. Bij RBR krijgt hij de snelste auto. Bij Ferrari krijg je chaos.
Ik ga er ook niet vanuit maar sinds Christian Horner vervangen is hebben ze wel een ommekeer gemaakt en is Max weer in staat voorin mee te vechten.quote:Op maandag 24 november 2025 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik betwijfel of RBR volgend jaar een van de snelste is.
Maar ik laat me graag verrassen.
Vraag is vooral of ze niet teveel geld en tijd in verbetering van huidige auto hebben gestopt ipv focus op 2026quote:Op maandag 24 november 2025 11:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit maar sinds Christian Horner vervangen is hebben ze wel een ommekeer gemaakt en is Max weer in staat voorin mee te vechten.
Laurent Mekies heeft zelf een engineering achtergrond en dat is een grote plus lijkt me.
Dat is het gerucht ja.quote:Op maandag 24 november 2025 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Begrijp ik nou goed dat sommige teams metaaltjes verhitten om de druk op de plank te verminderen en dat dat sinds Brazilie is verboden en McLaren waarschijnlijk één van die teams was?
quote:Op maandag 24 november 2025 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Begrijp ik nou goed dat sommige teams metaaltjes verhitten om de druk op de plank te verminderen en dat dat sinds Brazilie is verboden en McLaren waarschijnlijk één van die teams was?
dat is wat het gerucht isquote:The only manipulation is McLaren using a thermo plate to cheat on plank wear.
Hoewel ik het onwaarschijnlijk acht, mocht Max alsnog de titel winnen dan is dat wel loon naar werken voor het team.quote:Op maandag 24 november 2025 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Vraag is vooral of ze niet teveel geld en tijd in verbetering van huidige auto hebben gestopt ipv focus op 2026
Het hoeft niet per se cheaten te zijn. Als het gewoon feitelijk de slijtage aan de plank vermindert dan is het waarschijnlijk weer zo eente van het mag tot de FIA erachter komt en zegt dat het niet meer mag.quote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zoiets ja
dus de stelling dat McLaren geen problemen zou hebben voor de volgende 2 races zou dan niet opgaan
[ x ]
[..]
dat is wat het gerucht is
Verstappen zei dat elke coureur de droom heeft om voor Ferrari te rijden. Alleen daar zei hij bij dat hij een auto wil dat kan winnen. Hij is er dus niet ongevoelig voorquote:Op maandag 24 november 2025 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max interesseert die status van Ferrari niets. Enige wat hij wil is een auto waarmee hij kan winnen.
ja al vind ik zo langzamerhand die loopholes wel wat ongeloofwaardig wordenquote:Op maandag 24 november 2025 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se cheaten te zijn. Als het gewoon feitelijk de slijtage aan de plank vermindert dan is het waarschijnlijk weer zo eente van het mag tot de FIA erachter komt en zegt dat het niet meer mag.
Gerucht was dat meerdere teams hier op één of andere manier misbruik van maakten in ieder geval. Ben heel benieuwd hoe het bij de volgende GP is. Qatar is volgens mij best glad/vlak, dus stuiteren zal wel meevallen, maar ook op vlakke circuits levert dat trucje wel wat op, want je kan gewoon net een beetje lager afstellen dan gebruikelijk.quote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zoiets ja
dus de stelling dat McLaren geen problemen zou hebben voor de volgende 2 races zou dan niet opgaan
[ x ]
[..]
Ik denk ook wel dat Verstappen enig historisch besef heeft van F1 en dus kan plaatsen wat Ferrari voor de sport en racerij betekent. Mooi om te zien.quote:Op maandag 24 november 2025 12:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen zei dat elke coureur de droom heeft om voor Ferrari te rijden. Alleen daar zei hij bij dat hij een auto wil dat kan winnen. Hij is er dus niet ongevoelig voor
Nou ja, ik vind het leuk dat ze bij F1 de grenzen opzoeken, maar dit is wat mij betreft wel over het randje. Vooral omdat als het goed uitgevoerd wordt het gewoon niet zichtbaar is. Ze zijn er eigenlijk pas achtergekomen toen men wel constant vonken zag, maar de planken eigenlijk nooit versletenquote:Op maandag 24 november 2025 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se cheaten te zijn. Als het gewoon feitelijk de slijtage aan de plank vermindert dan is het waarschijnlijk weer zo eente van het mag tot de FIA erachter komt en zegt dat het niet meer mag.
quote:The rear skids were re-measured in the presence of the Stewards and the three
McLaren representatives, and those measurements confirmed that the skids did not
comply with the regulations. The relevant measurements were even lower than those
measured originally by the Technical Delegate.
Waren ze nog verder afgekoeldquote:Op maandag 24 november 2025 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
Volgens mij is dit toch wel een opvallende passage in de dsq documenten.
[..]
Nou daar dacht ik aan alleen dat de skids uitzetten en dus sneller het asfalt raken lijkt me weer niet in er belang van McLaren.quote:
alle mclaren fans vallen er over 'quote:Op maandag 24 november 2025 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, het is vuil spel van McLaren lol ....quote:Op maandag 24 november 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle mclaren fans vallen er over '
want ja
hoe kan de FIA nu 2 verschillende metingen hebben
dat moet wel vuil spel zijn
Of de Mclaren lag zo laag dat er zoveel contact was met de skids en dat ze daardoor zo warm werdenquote:Op maandag 24 november 2025 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik aan alleen dat de skids uitzetten en dus sneller het asfalt raken lijkt me weer niet in er belang van McLaren.
Dat is ook zo. Maar Piastri leek ook weer last van proposing te hebben dus zo laag lag zijn auto ook weer niet. Ofzo. grmblquote:Op maandag 24 november 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of de Mclaren lag zo laag dat er zoveel contact was met de skids en dat ze daardoor zo warm werden
de eerste meting was dan met nog niet volledig afgekoelde skids en de 2de dan met volledig
maar dat is wel allemaal if my mum had balls
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 24 november 2025 12:44 schreef Evenstar het volgende:
Zoals ik het begreep uit eerdere meldingen en berichten is het dus zo dat ze op één of andere manier, dus niet door normale wrijving, de skid blocks extra verwarmen.
De skid blocks zetten uit en steken dus zo meer uit dan normaal en beschermen de plank veel meer dan anders mogelijk is. Het is wel een "fine line" want als de skid blocks weer teveel zouden uitsteken dan lijkt mij dat ook geen fijn gevoel en komt het je grip vast ook niet ten goede als je de hele tijd over blokjes titanium aan het stuiteren bent.
De testen kwame vaak dusdanig laat dat de skid blocks alweer afgekoeld waren en het dus niet opviel dat ze aan het "uitsteken" waren. Dit werd in Brazilië verboden. Na Brazilië controleren ze ook meteen na de race, dus als je het alsnog zou gebruiken zou het opvallen.
Dat McLaren dit dan als enige team niet op orde heeft en beide auto's een DSQ krijgen zet wel meteen vraagtekens neer bij de behaalde resultaten.
Gecorrigeerd.quote:Op maandag 24 november 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als volgend jaar de RBR met ford Red Bull Powertrains motor voor geen meter gaat is Max weg
dan blijft hij niet tot 2028
Ik maak me daar niet enorm veel zorgen om.quote:Op maandag 24 november 2025 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Vraag is vooral of ze niet teveel geld en tijd in verbetering van huidige auto hebben gestopt ipv focus op 2026
De mate waarin McLaren in de laatste twee races een "probleem" zou hebben is denk ik afhankelijk van hoeveel profijt McLaren genereert uit een dergelijke voorheen gebruikte skidblock-constructie, en in de mate waarin het circuit oppervlak van Vegas invloed heeft gehad op de slijtage van de plank.quote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
zoiets ja
[ x ]
[..]
Volgens mij won Verstappen gister met 23 seconden op de eerstvolgende legale auto. Ik denk niet dat je kan stellen dat in handen van Verstappen deze auto "niet goed" is.quote:Op maandag 24 november 2025 12:52 schreef Evenstar het volgende:
Zolang ze Max een beetje competitieve auto geven komt het wel goed. De Red Bull is echt geen goede auto.
Lawson doet het beter in de Racing Bulls dan bij Red Bull, Tsunoda deet het beter in de Racing Bulls dan bij Red Bull etc. Perez is geen topper, maar die kon ook helemaal niks met die auto.
Als de motor een beetje competitief is geloof ik er wel in dat Max in ieder geval weer een beetje mee kan doen.
Gast…quote:Op maandag 24 november 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij won Verstappen gister met 23 seconden op de eerstvolgende legale auto. Ik denk niet dat je kan stellen dat in handen van Verstappen deze auto "niet goed" is.
Op Bahrein en Hongarije konden we misschien zeggen dat de auto slecht was. Maar na Hongarije heeft Verstappen iedere race het podium kunnen bereiken.
Hoi. Wat is het probleem?quote:
Ford zou vooral input leveren op de elektrificatie dacht ik gelezen te hebben. En ze hebben geen invloed op het F1 team.quote:Op maandag 24 november 2025 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gecorrigeerd.
Die Ford badge is niet veel meer dan dat: een vooral commercieel gemotiveerde deal. De basis zal nog altijd de Honda kennis zijn van de afgelopen jaren.
En de historie van Stewart GP en Jaguar erop naslaand doet RBR er ook verstandig aan om de corporate Ford cultuur buiten de deur te houden. Die komen niet met enkel wat tips en hulp: Die willen meteen alles overnemen en daar een Amerikaanse bedrijfscultuur injecteren met Ford mensen op sleutel posities.
Dat bracht Jaguar van de regen in de drup.
[..]
Ik maak me daar niet enorm veel zorgen om.
Hetzelfde vroeg men zich richting het einde van 2021 ook hardop af. Dat ging zelfs zover dat Mercedes tot de absolute gedoodverfde titelkandidaat uitgeroepen werd in aanloop naar 2022, ze hadden immers al maanden geen aandacht meer besteed aan de '21 bolide.
We weten allemaal hoe dat uiteindelijk afliep.
Ik maak me er eerder druk om of RBR met het verlies van Newey dik ingeleverd heeft om adequaat in te kunnen spelen op de nieuwe reglementen.
Max Verstappen heeft met 23 seconden gewonnen op George. Volgens mij is dat een feit.quote:Op maandag 24 november 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet op wie je reageert, belangrijke regel.
Heb je de race ook gekeken of ga je nu alleen uit van de uitslagdocumenten?quote:Op maandag 24 november 2025 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft met 23 seconden gewonnen op George. Volgens mij is dat een feit.
Of is dat op één of andere manier hier ook al controversieel?
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 13:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ford zou vooral input leveren op de elektrificatie dacht ik gelezen te hebben. En ze hebben geen invloed op het F1 team.
Die cultuur is ook een van de redenen dat de deal met Porsche niet doorging. Die wilden ook teveel invloed hebben op de beslissingen.
Ik ben benieuwd wat het probleem was aan boord waardoor Kimi Antonelli zo dichtbij kon komen op die oude banden.quote:Op maandag 24 november 2025 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft met 23 seconden gewonnen op George. Volgens mij is dat een feit.
Of is dat op één of andere manier hier ook al controversieel?
Ik heb de race gekeken én die 23 seconden heb ik uit de definitieve race uitslag.quote:Op maandag 24 november 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb je de race ook gekeken of ga je nu alleen uit van de uitslagdocumenten?
Ik weet dat begrijpend lezen soms lastig kan zijn ....quote:Op maandag 24 november 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij won Verstappen gister met 23 seconden op de eerstvolgende legale auto. Ik denk niet dat je kan stellen dat in handen van Verstappen deze auto "niet goed" is.
Op Bahrein en Hongarije konden we misschien zeggen dat de auto slecht was. Maar na Hongarije heeft Verstappen iedere race het podium kunnen bereiken.
Dus dan weet je dat George problemen verwachtte met de banden en daarom besloten had om Norris er voor te laten?quote:Op maandag 24 november 2025 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb de race gekeken én die 23 seconden heb ik uit de definitieve race uitslag.
Probleem was toch iets met de stuurbekrachtiging?quote:Op maandag 24 november 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus dan weet je dat George problemen verwachtte met de banden en daarom besloten had om Norris er voor te laten?
Dat Max dus in de vrije lucht reed en George in vuilere lucht de banden aan het sparen was?
Dit idd. Hij klaagde over het sturen.quote:Op maandag 24 november 2025 13:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Probleem was toch iets met de stuurbekrachtiging?
Als we het hebben over de titelkansen van Max is het volgens mij alleen relevant wat Max uit deze auto kan halen. En dat is blijkbaar meer dan Yuki. Dat is al sinds Yuki's eerste weekend een feit. En al Max zijn andere teamgenoten sinds Gasly.quote:Op maandag 24 november 2025 13:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet dat begrijpend lezen soms lastig kan zijn ....
Ja, in de handen van Max. Dat is precies wat ik zeg. De Red Bull is al jaren geen goede auto en je kan er van alles bij halen, maar dat gaat het niet veranderen. Het is een feit dat Perez, Lawson en Tsunoda helemaal niks met die auto hebben kunnen bereiken. Perez is dan even weg, maar Tsunoda deed het prima in de Racing Bull. Lawson doet het nu prima in de Racing Bull. Zet morgen Hadjar in de Red Bull en ook die zal er niks van bakken, want het is gewoon een kut auto. Feit.
Dat Max er dan belachelijk veel uithaalt is omdat Max buitengewoon goed is. Ik weet dat dat lastig is voor je.
Daarnaast had Russell de hele race een probleem en kwam Antonelli van achteren terwijl die op miljoenmiljard rondjes oude banden reed.
De echte Red Bull is de auto waarbij zelfs Max het niet uit freaking Q1 kon krijgen in Brazilië .....
Yup, maar daardoor had hij ook weinig zin om te gaan vechten met Norris. Dat kon zijn banden kosten en dat zou weer nog meer plekken hebben gekost. Denk dat dat zijn beredenering was in ieder geval.quote:Op maandag 24 november 2025 13:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
even terug geluisterd en dacht dat hij ook noemde over de banden maar had het inderdaad alleen over het stuurprobleem.quote:Op maandag 24 november 2025 13:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
George heeft inderdaad veel meer in vuile lucht gereden dan Max.quote:Op maandag 24 november 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dus dan weet je dat George problemen verwachtte met de banden en daarom besloten had om Norris er voor te laten?
Dat Max dus in de vrije lucht reed en George in vuilere lucht de banden aan het sparen was?
Maar je opmerking over die 23 seconden als voorbeeld gebruiken gaat dus niet op.quote:Op maandag 24 november 2025 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George heeft inderdaad veel meer in vuile lucht gereden dan Max.
Gezien het feit dat Max aan het einde van elke ronde van deze race aan de leiding heeft gelegen. Maar om dat te bereiken is natuurlijk ook wel enige pace in de auto benodigd.
Een kanttekening bij zo'n getal kan natuurlijk altijd geplaatst worden. Maar ik denk dat we wel moeten beseffen hoe Max Verstappen deze race aan het einde van elke ronde heeft kunnen leiden. Zoals hij zelf namelijk ook al heeft gezegd: banden konden ze prima managen, pace konden ze prima managen. En dat komt natuurlijk ook door de goede kwalificatie en het feit dat Max zonder fouten die eerste bochten doorkwam.quote:Op maandag 24 november 2025 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar je opmerking over die 23 seconden als voorbeeld gebruiken gaat dus niet op.
Daar ging de Gast over
Denk dat het niet het geval is.quote:Op maandag 24 november 2025 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Je meet de eerste keer vluchtiger waardoor je het vermoeden krijgt. Later meet je het een tweede keer na wat secuurder gaatquote:Op maandag 24 november 2025 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Arme Alonso. Wordt recht in zijn gezicht voorgelogen.quote:Op maandag 24 november 2025 14:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het was op tv, dus was Alonso blij
[ x ]
quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
hebben we al berichten vanuit de FIA over de fuck van Lando ?
Het is al jaren praktijk om de regels te verduidelijken in plaats van de overtreding te bestraffen. Het voordeel is dat grijs gebied niet tot onterechte straffen of onterecht blijvende praktijken leidt, het nadeel is dat men meer risico kan nemen bij het opzoeken van de randjes omdat het meestal toch blijft bij een 'foei, niet meer doen.'quote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het leuk dat ze bij F1 de grenzen opzoeken, maar dit is wat mij betreft wel over het randje. Vooral omdat als het goed uitgevoerd wordt het gewoon niet zichtbaar is. Ze zijn er eigenlijk pas achtergekomen toen men wel constant vonken zag, maar de planken eigenlijk nooit versleten
gemist?quote:
Gek genoeg nog niet inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
Dat lijkt me persoonlijk dus dat denk ik niet.quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
Nee johquote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
gewoon in 6 seconden is makkelijkerquote:Op maandag 24 november 2025 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me persoonlijk dus dat denk ik niet.![]()
Vanaf 3:00
Bekijk deze YouTube-video
Nope!quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
Wat is die fuck volgens jou dan?quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2025 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wat is die fuck volgens jou dan?
quote:Op maandag 24 november 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in 6 seconden is makkelijker
[ x ]
Fuck no.quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
De vraag is of het waar is.quote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het leuk dat ze bij F1 de grenzen opzoeken, maar dit is wat mij betreft wel over het randje. Vooral omdat als het goed uitgevoerd wordt het gewoon niet zichtbaar is. Ze zijn er eigenlijk pas achtergekomen toen men wel constant vonken zag, maar de planken eigenlijk nooit versleten
https://www.the-race.com/(...)lank-wear-dsq-shock/quote:Stories suggested that this involved an unspecified number of competitors using expanding titanium skid blocks that would run lower to the ground to help protect the plank.
It sounded like a nice theory, but it was one that was scoffed at by both engineers in the pitlane and the FIA – because the tactic was the complete opposite of what is needed.
The priority for teams when it comes to skid blocks is in trying to protect them, rather than having them run closer to the ground and wear down more. Ultimately how much the plank itself wears down is irrelevant as legality is measured purely on the depth of skid blocks themselves.
You want to skids out of the way rather than taking the brunt of the damage.
RBR is hoe dan ook een safer bet dan Ferrari.quote:Op maandag 24 november 2025 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik betwijfel of RBR volgend jaar een van de snelste is.
Maar ik laat me graag verrassen.
De Red Bull is gewoon al jarenlang de snelste. Dat is toch vrij belangrijk. Dat er de afgelopen jaren delen van het seizoen zijn geweest dat de auto redelijk onvoorspelbaar was of andere problemen is vers twee.quote:Op maandag 24 november 2025 13:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet dat begrijpend lezen soms lastig kan zijn ....
Ja, in de handen van Max. Dat is precies wat ik zeg. De Red Bull is al jaren geen goede auto en je kan er van alles bij halen, maar dat gaat het niet veranderen. Het is een feit dat Perez, Lawson en Tsunoda helemaal niks met die auto hebben kunnen bereiken. Perez is dan even weg, maar Tsunoda deed het prima in de Racing Bull. Lawson doet het nu prima in de Racing Bull. Zet morgen Hadjar in de Red Bull en ook die zal er niks van bakken, want het is gewoon een kut auto. Feit.
Dat Max er dan belachelijk veel uithaalt is omdat Max buitengewoon goed is. Ik weet dat dat lastig is voor je.
Daarnaast had Russell de hele race een probleem en kwam Antonelli van achteren terwijl die op miljoenmiljard rondjes oude banden reed. Toen Russell nog geen probleem had kon die Max makkelijk bijbenen, dus doe nou niet alsof de Red Bull zo dominant is met je 23 seconden voorsprong. Grapjas.
De echte Red Bull is de auto waarbij zelfs Max het niet uit freaking Q1 kon krijgen in Brazilië .....
Het is is voor een topauto veel te wisselvallig, in 2023 was het een topauto, maar sinds 2024 is er maar 1 topauto en dat is de McLaren, wel is het zo dat als het allemaal klopt Verstappen er heel veel uit kan halen.quote:Op maandag 24 november 2025 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Red Bull is gewoon al jarenlang de snelste. Dat is toch vrij belangrijk. Dat er de afgelopen jaren delen van het seizoen zijn geweest dat de auto redelijk onvoorspelbaar was of andere problemen is vers twee.
Dus gewoon een topauto.
Wordt je zelf niet moe van je eeuwige gejank dat ze Max pesten?quote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Das alleen als Max het doet
heb jij berichten gezien wat de straf is voor Lando?quote:Op maandag 24 november 2025 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wordt je zelf niet moe van je eeuwige gejank dat ze Max pesten?
Zelfs nadat zijn beide concurrenten net gediskwalificeerd zijn?
zo klinkt het inderdaad wel.quote:Op maandag 24 november 2025 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom gaat die Hamilton eigenlijk niet gewoon met pensioen, het is echt pijnlijk aan het worden op deze manier en als ik hem zo beluister heeft hij ook weinig vertrouwen in volgend jaar.
Ik denk dat hij hoopt op volgend jaar, misschien liggen die regels z'n rijstijl beter, zou ik ook op wachten als ik hem was, ook tegen beter weten in.quote:Op maandag 24 november 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo klinkt het inderdaad wel.
Krijg ook steeds het gevoel nu dat hij maar de rondjes aan het rijden is want ja het geld waarvoor hij heeft getekend komt bij een contractbreuk niet binnen.
Hij zegt letterlijk dat-ie niet naar volgend jaar uitkijkt.quote:Op maandag 24 november 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hoopt op volgend jaar
De beste man wordt in januari 41, ik zie het echt niet meer gebeuren. Inderdaad vooral tegen beter weten in.quote:Op maandag 24 november 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hoopt op volgend jaar, misschien liggen die regels z'n rijstijl beter, zou ik ook op wachten als ik hem was, ook tegen beter weten in.
Dan moet hij wat anders gaan doen.quote:Op maandag 24 november 2025 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat-ie niet naar volgend jaar uitkijkt.
Jaja ik weet het.. Was op mobiel, normaal zie ik die balans-act nietquote:Op maandag 24 november 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet op wie je reageert, belangrijke regel.
Met een beetje fantasie lijkt de auto van 2026 best wel een beetje op die van 2007, wie weet helpt dat.quote:Op maandag 24 november 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hoopt op volgend jaar, misschien liggen die regels z'n rijstijl beter, zou ik ook op wachten als ik hem was, ook tegen beter weten in.
Heb ik gisteren dan ook gemeldquote:Op maandag 24 november 2025 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft ook 0 zin in volgend seizoen volgens eigen zeggen.quote:Op maandag 24 november 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie mijn vorige post:quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
gelijke behandeling???
Ja vooral omdat deze regel juist vanwege de veiligheid is geintroduceerdquote:Op maandag 24 november 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
Threads stelt niet teleur. Je blijft er lachen.
[ afbeelding ]
Er worden sowieso random coureurs uitgepiktquote:Op maandag 24 november 2025 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
zie mijn vorige post:
- alleen de eerste 3 worden altijd gecontroleerd maar niet perse op de bodemplaat
- dus Piastri had er mee weg kunnen komen. Als Norris niet was gepakt was Piastri niet extra gecontroleerd.
Was dus een bewust risico wat ze namen.
Oh en ze wisten het al tijdens de formatie ronde. Norris werd toen al verteld te lico'n in 3 bochten
volgens mij de skid plank standaard de top10quote:Op maandag 24 november 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er worden sowieso random coureurs uitgepikt
niet enkel top 3
met de laatste DSQ van Ferrari is er een hele uitleg gedaan
of was het met de DSQ van Merc?
maar niet allemaalquote:Op maandag 24 november 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij de skid plank standaard de top10
Nee meen van niet. Zelfs bij de top 3 is het niet altijd de skid plank.quote:Op maandag 24 november 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij de skid plank standaard de top10
althans dat lees ik overal op threads en reddit voorbij komen
Altijd wat te zeiken.quote:
Het is te zien met meer fan-scharen dat wanneer hun favoriete coureur wordt benadeeld door de FIA, de integriteit van de FIA ook in twijfel getrokken wordt. Een beetje de sport eigen dus.quote:Op maandag 24 november 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken.
quote:Op maandag 24 november 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
dit is wel een mooi draadje
met veel telemetrie
De McLaren is net zo goed wisselvallig.quote:Op maandag 24 november 2025 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is is voor een topauto veel te wisselvallig, in 2023 was het een topauto, maar sinds 2024 is er maar 1 topauto en dat is de McLaren, wel is het zo dat als het allemaal klopt Verstappen er heel veel uit kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |