Ook dat nog jaquote:Op zondag 23 november 2025 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan had die eerst George moeten inhalen als die tweede had willen worden. Die tijdpenalty was namelijk niet ingelost bij de pitstop. (Kimi boxte in ronde 2 namelijk al)
Denk dat hij het wel overleefdquote:
Wel tamelijk bizar hoe Kimi zo dichtbij George heeft kunnen komen eigenlijk. 48 rondjes gereden op die hards en blijkbaar alsnog binnen 2 seconden gefinisht van George. Helemaal vanaf P17 ook nog.quote:Op zondag 23 november 2025 20:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat nog janiet heel scherp van me.
Ja knap, hij lijkt wel los te komen, dat is mooi om te zien.quote:Op zondag 23 november 2025 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel tamelijk bizar hoe Kimi zo dichtbij George heeft kunnen komen eigenlijk. 48 rondjes gereden op die hards en blijkbaar alsnog binnen 2 seconden gefinisht van George. Helemaal vanaf P17 ook nog.
zoals ik op AD zie was het ook zondag in het wit, dat ze met Lewis een rondje ook heeft gereden.quote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt dat was zondag, deze foto zal dan op vrijdag of zaterdag gemaakt zijn.
Ik mogelijk wel met Firefox, ik weet alleen niet hoequote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
ik kan geen screens maken vanaf f1tv, anders had ik het laten zien
Zou wel even komend weekend afwachten, kans is nog steeds aanwezig dat het dan klaar isquote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Armani XL het volgende:
Eindelijk de race kunnen kijken zonder spoilers!
Mooi resultaat en de uiteindelijke dubbele DSQ maakt dat er twee leuke weekenden aan gaan komen.
We hebben voor 7 december kaarten voor een concert maar die zetten we te koop![]()
Aha dan ben ik in de war.quote:Op zondag 23 november 2025 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Piastri heeft er dit jaar 7 gewonnen en Max 6
In Chrome de optie "Use graphics acceleration when available" uitzetten en het kan wel.quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
ik kan geen screens maken vanaf f1tv, anders had ik het laten zien
quote:Op zondag 23 november 2025 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Chrome de optie "Use graphics acceleration when available" uitzetten en het kan wel.
Nu nog even knippen en achteruit afspelen zodat het lijkt alsof Max die bril opzet en direct naar Lando staart.quote:
hoezo hoefde Pia niet te liften van zijn teamquote:PIA didn't lift at all
Ik denk dat ze wel iets gaan vinden.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
Vraag mij trouwens wel af hoe McLaren de volgende twee races gaat aanpakken. Gaan ze auto iets hoger zetten voor de zekerheid? Gaan ze daardoor snelheid verliezen? Denk dat een klein beetje hogere setting al heel veel invloed gaat hebben op de volgende twee circuits. In Austin zaten ze te veilig en daar ging het ook niet super.
dikke invulling van mijquote:Op maandag 24 november 2025 09:14 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat hij nou dacht dat er ging gebeuren bij Ferrari. Het is daar al jaren een bende. Dacht hij nou echt dat hij vanuit Mercedes, wat gewoon een super team is qua structuur en discipline, zonder problemen bij Ferrari zou kunnen gaan aarden?
Denk ook wel dat hij mega spijt heeft als hij kijkt hoe goed Russell het nu heeft bij Mercedes vergeleken met de bende bij Ferrari.
Ergens wel heel erg sneu.quote:Op maandag 24 november 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
de mentale staat van Ham is ook niet helemaal ok
Interessant als je bedenkt dat hij nog meer slijtage had.quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
hoezo hoefde Pia niet te liften van zijn team
gelijke behandeling???
Mja, dat denk ik ook, maar de harde realiteit is dat hij geen Schumacher is. Hij heeft ook niet zo'n geniale team om zich heen zoals Schumacher dat wel had. De manier waarop Schumacher info vanuit de auto naar de engineers kon overbrengen heb ik verder alleen maar bij Max gezien.quote:Op maandag 24 november 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke invulling van mij
maar hij dacht dat hij een Schumachertje kon doen
Dan heeft-ie niet begrepen wat daar allemaal bij kwam kijken. Dat was alles behalve alleen een driver transfer, zo ongeveer de hele organisatie bij Ferrari ging op de schop.quote:Op maandag 24 november 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke invulling van mij
maar hij dacht dat hij een Schumachertje kon doen
Ik dacht dat hij het zelf ook wel wist en gewoon z'n laatste jaren zo ging uitzingen. Al z'n fans die hoge verwachtingen hadden verklaarde ik echt voor gek.quote:Op maandag 24 november 2025 09:14 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat hij nou dacht dat er ging gebeuren bij Ferrari. Het is daar al jaren een bende. Dacht hij nou echt dat hij vanuit Mercedes, wat gewoon een super team is qua structuur en discipline, zonder problemen bij Ferrari zou kunnen gaan aarden?
Denk ook wel dat hij mega spijt heeft als hij kijkt hoe goed Russell het nu heeft bij Mercedes vergeleken met de bende bij Ferrari.
Omdat als je goed kijkt er bij mclaren helemaal geen gelijk speelveld is.quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
gelijke behandeling???
Ik denk toch dat het enigszins een shock voor Lewis is, hoor.quote:Op maandag 24 november 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc had hem altijd wel verslagen, dat is geen verrassing.
ik heb Ham mentaal nooit de sterkste gevondenquote:Op maandag 24 november 2025 10:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het enigszins een shock voor Lewis is, hoor.
Max gaat dat sowieso volgend jaar niet doen.quote:Op maandag 24 november 2025 10:22 schreef plesner het volgende:
Zou het niet eens zo een gek idee vinden als Max na volgend seizoen ter vervanging van Lewis naar Ferrari gaat. Want laten we wel wezen, Ferrari is het meest legendarische team om voor te rijden. Zou wat zijn als Max het kampioenschap weer terug naar Ferrari kan brengen
Als volgend jaar de RBR met ford motor voor geen meter gaat is Max wegquote:Op maandag 24 november 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max gaat dat sowieso volgend jaar niet doen.
Als hij in 2028 na het huidige RBR contract ergens heen gaat wordt dat een team waar in 2027 al flink mee thee gedronken is
Omdat die in die ronden onder druk stond van Leclerc uiteraard. Tegen beide rijders is gesproken over li-co gedurende deze race. Wat al eerder in dit topic is aangetoond middels dit nieuwsartikel waarin een deel van de radiocommuncatie is getranscribeerd.quote:Op maandag 24 november 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
en
[..]
gelijke behandeling???
als dat het geval is zie ik hem niet in de F1 blijvenquote:Op maandag 24 november 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als volgend jaar de RBR met ford motor voor geen meter gaat is Max weg
dan blijft hij niet tot 2028
ik denk van welquote:Op maandag 24 november 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat het geval is zie ik hem niet in de F1 blijven
dus gaat hij ook niet naar Ferrari, maar ook geen thee drinken
Als die alles goed voor elkaar hebben dan wel idd.quote:Op maandag 24 november 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk van wel
merc blijft een reële optie
Las Vegas is natuurlijk als stratencircuit vrij hobbelig met grote potentiële slijtage bij een misrekening. En in elke andere race heeft McLaren wel safe gezeten. Zullen vast nog beter gaan dan de meeste teams in de laatste twee GP’s.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
Vraag mij trouwens wel af hoe McLaren de volgende twee races gaat aanpakken. Gaan ze auto iets hoger zetten voor de zekerheid? Gaan ze daardoor snelheid verliezen? Denk dat een klein beetje hogere setting al heel veel invloed gaat hebben op de volgende twee circuits. In Austin zaten ze te veilig en daar ging het ook niet super.
Nee volgend jaar niet, maar wellicht na volgend seizoen zoals aangegeven. Mocht de RB niet vooruit te branden zijn met die Ford motor zou het me niks verbazen als ie verkast naar een ander team. Stoppen zou ook kunnen maar zou mooi zijn als Max Ferrari kampioen zou maken.quote:Op maandag 24 november 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max gaat dat sowieso volgend jaar niet doen.
Als hij in 2028 na het huidige RBR contract ergens heen gaat wordt dat een team waar in 2027 al flink mee thee gedronken is
tuulk, dromen zijn leuk, twee teams kampioen maken, zeker als het dan Ferrari is waar een ander net gefaald heeft.quote:Op maandag 24 november 2025 11:06 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee volgend jaar niet, maar wellicht na volgend seizoen zoals aangegeven. Mocht de RB niet vooruit te branden zijn met die Ford motor zou het me niks verbazen als ie verkast naar een ander team. Stoppen zou ook kunnen maar zou mooi zijn als Max Ferrari kampioen zou maken.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Ferrari ipv Mercedes, ipv status en historie
Als Russell naar behoren presteert dan loopt z'n contract ook in 2027 nog door.quote:Op maandag 24 november 2025 11:14 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie Max niet naar Ferrari gaan. Hij is slim genoeg om te weten dat het daar niet gaat lukken.
Mercedes zie ik wel gebeuren. Naast Antonelli denk ik.
Max interesseert die status van Ferrari niets. Enige wat hij wil is een auto waarmee hij kan winnen.quote:Op maandag 24 november 2025 11:06 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee volgend jaar niet, maar wellicht na volgend seizoen zoals aangegeven. Mocht de RB niet vooruit te branden zijn met die Ford motor zou het me niks verbazen als ie verkast naar een ander team. Stoppen zou ook kunnen maar zou mooi zijn als Max Ferrari kampioen zou maken.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Ferrari ipv Mercedes, ipv status en historie
Zorgen dat ze meer data over de slijtage van de plank hebben, door al in FP1 long runs met veel brandstof te doen zoals de rest van de teams doet.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
precies.quote:Op maandag 24 november 2025 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max interesseert die status van Ferrari niets. Enige wat hij wil is een auto waarmee hij kan winnen.
Totdat Max zegt: ik ga bij Red Bull weg. Dan is Toto de eerste die hem belt. En zegt tegen Russell: hier is je afkoopsom, veel plezier verder.quote:Op maandag 24 november 2025 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Russell naar behoren presteert dan loopt z'n contract ook in 2027 nog door.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien was deze lagere afstelling van McLaren wel een antwoord op de, vaak snellere, Red Bull van de afgelopen tijd. Dus terug naar de tekentafel.quote:Op maandag 24 november 2025 09:17 schreef Evenstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |