Nou, dat ging goed tot vandaagquote:Op zondag 23 november 2025 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Norris heeft een mental coach ingehuurd rond die tijd
Volgende week gaan we eigenlijk nog beter zien hoe hij er mentaal voorstaat. Vandaag verprutste die misschien de start, maar heeft verder geen domme dingen gedaan.quote:Op zondag 23 november 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat ging goed tot vandaag
Misschien hadden ze toen al een vermoeden van die overmatige slijtage van de bodemplaat.quote:Op zondag 23 november 2025 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de leukigheid even de laatste 10 rondetijden van Lando erbij gepakt. Pas bij de laatste 5 rondjes gingen er alarmbellen af daar in de McLaren stal.
Heel interessant wat er daar zou hebben plaatsgevonden achter de schermen.
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Volgens een eerder in dit topic geplaatst nieuwsartikel werd bij McLaren tijdens de race (op wat voor wijze dan ook) die slijtage ontdekt. https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/quote:Op zondag 23 november 2025 19:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien hadden ze toen al een vermoeden van die overmatige slijtage van de bodemplaat.
quote:Although McLaren said they discovered the problem “during the race”, they likely saw the first indication of it during the pre-race reconnaissance laps, allowing them to notify their drivers before they got into the cars. There is no indication they discovered the problem mid-race and communicated it to their drivers then.
Daar durft met niet op te hopen, er zijn al gesprekken met Latifi heb ik vernomenquote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef jigggy het volgende:
Kan Kamikaze Yuki lando niet ff van de baan rijden
Dit was niet zijn fout lijkt me.quote:Op zondag 23 november 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt L1 T1 bedoeld.quote:Op zondag 23 november 2025 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit was niet zijn fout lijkt me.
Dit was een zeer verkeerde inschatting (ie. blunder) van de race engineer. Of een bewuste actie van het team.
Dankjequote:Op zondag 23 november 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Even ter informatie: Piastri en Norris hebben elk 7 races gewonnen, Verstappen 6.
Dus daarom staat Verstappen nog derde
En toch hebben ze er niet genoeg mee gedaanquote:Op zondag 23 november 2025 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat sowieso. Volgens een eerder in dit topic geplaatst nieuwsartikel werd bij McLaren tijdens de race (op wat voor wijze dan ook) die slijtage ontdekt. https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
[..]
Dat blijkt vanuit die diskwalificatie.quote:Op zondag 23 november 2025 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En toch hebben ze er niet genoeg mee gedaan
Mwoah reed gewoon weer solide.quote:Op zondag 23 november 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is voorbehouden aan Ferrari en ook vandaag was de strategie daar niet optimaalquote:Op zondag 23 november 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Kwam net weer die ene lollipopman tegen waarmee dat kanaal ooit groot geworden is op dit forum
Stragedy!
Op de eerste paar bochten na dan.quote:Op zondag 23 november 2025 19:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mwoah reed gewoon weer solide.
De eerste bocht verkloot die. Kan gebeuren. Met die diskwalificatie had dat ook niks uitgemaakt verder.quote:Op zondag 23 november 2025 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de eerste paar bochten na dan.
Blijkbaar te weinig informatie over de juiste rijhoogte ondat ze in de eerste training nooit long runs met volle tanks doen. Als FP2 en FP3 (of de sprintrace) dan niet representatief zijn voor de race, bijvoorbeeld door regen, missen ze cruciale informatie. In Austin reden ze daardoor te conservatief met teveel rijhoogte en nu teveel de andere kant op met te weinig rijhoogte.quote:Op zondag 23 november 2025 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit was niet zijn fout lijkt me.
Dit was een zeer verkeerde inschatting (ie. blunder) van de race engineer. Of een bewuste actie van het team.
Ja, dat ging ook over Ferrari. Blijft geniaalquote:Op zondag 23 november 2025 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is voorbehouden aan Ferrari en ook vandaag was de strategie daar niet optimaal
1 bocht en de schade was beperkt.quote:Op zondag 23 november 2025 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de eerste paar bochten na dan.
Nijmegenquote:Op zondag 23 november 2025 19:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeg, het is daar geen Nijmegen.
Zit nu het YT kanaal te bekijken, die stemmetjes zijn geweldig.quote:Op zondag 23 november 2025 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat ging ook over Ferrari. Blijft geniaal
https://www.instagram.com/p/CgrxZnUA3Zj/
en dan had ze dus twee van die pakken want later had ze de rooie van ferrari aan.quote:
Klopt dat was zondag, deze foto zal dan op vrijdag of zaterdag gemaakt zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan had ze dus twee van die pakken want later had ze de rooie van ferrari aan.
quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een gifje heeft waar max die roze bril opzet?
wow... krijg ineens een Nedrlandse AI-track... pauze en op Engels zetten...quote:
en beiden waren ze te kleinquote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt dat was zondag, deze foto zal dan op vrijdag of zaterdag gemaakt zijn.
ik denk niet dat dit de bedoeling wasquote:
Ja meer kan ik toch echt niet doenquote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit de bedoeling was
verbaast me nietquote:Op zondag 23 november 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja meer kan ik toch echt niet doen
Het had je eerder verbaasd als ik wel beelden uit de hoge hoed had kunnen toveren die niet uitgezonden zijnquote:
Sorry,steeds meer irritante AI meukquote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wow... krijg ineens een Nedrlandse AI-track... pauze en op Engels zetten...
een kwartier mn oren rust gunnen voor ik weer wat durf te luisteren..
Hij is leuk!!
[..]
waarschijnlijk niet jouw schuld maar gewoon de schuld van youtubequote:Op zondag 23 november 2025 20:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry,steeds meer irritante AI meuk
een seconde na dit beeld dan speelt hij nog met de bril terwijl lando gaat zitten. Dan heb je camera vanaf lando's kant. Ik denk dat dat bedoeld werd.quote:Op zondag 23 november 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het had je eerder verbaasd als ik wel beelden uit de hoge hoed had kunnen toveren die niet uitgezonden zijn
Dat Lando zo instapt of dat Lando instapt?quote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit de bedoeling was
beeld zoeken van dat Max die bril op zet..quote:Op zondag 23 november 2025 20:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat Lando zo instapt of dat Lando instapt?
Dat Lando zo instapt is omdat die lego wagen geen deuren heeft die open kunnen.
Dat Lando instapt is omdat de plank onder de wagen pas daarna getest is.
Ja weet ik, je moet wat in de instellingen rommelen van je youtube account. Ik ben te lui om het nu te bekijkenquote:Op zondag 23 november 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet jouw schuld maar gewoon de schuld van youtube
Misschien op een interne camera feed maar helaas was dat moment dan weer niet uitgezonden.quote:Op zondag 23 november 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
beeld zoeken van dat Max die bril op zet..
denk dat er om beeld gevraagd werd waar je Max zijn gezicht ziet van dat moment.
quote:Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien op een interne camera feed maar helaas was dat moment dan weer niet uitgezonden.
Maar de regie was wel vaker [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
een seconde na dit beeld dan speelt hij nog met de bril terwijl lando gaat zitten. Dan heb je camera vanaf lando's kant. Ik denk dat dat bedoeld werd.
Niet goed gecheckt dus, ik las ergens dat het binnen de 5 seconden was, my badquote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe wordt Antonelli tweede als zijn 5 seconden penalty wordt verwijderd? Hij finisht 6.942 seconden achter George inclusief tijdpenalty
dit was wat je zocht?!quote:
Dan had die eerst George moeten inhalen als die tweede had willen worden. Die tijdpenalty was namelijk niet ingelost bij de pitstop. (Kimi boxte in ronde 2 namelijk al)quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet goed gecheckt dus, ik las ergens dat het binnen de 5 seconden was, my bad
quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een gifje heeft waar max die roze bril opzet?
quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
ik kan geen screens maken vanaf f1tv, anders had ik het laten zien
ja deze dacht ik dat gezocht werd.quote:
Klap in het gezicht van Andre Rieuquote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Armani XL het volgende:
Eindelijk de race kunnen kijken zonder spoilers!
Mooi resultaat en de uiteindelijke dubbele DSQ maakt dat er twee leuke weekenden aan gaan komen.
We hebben voor 7 december kaarten voor een concert maar die zetten we te koop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |