Arme Alonso. Wordt recht in zijn gezicht voorgelogen.quote:Op maandag 24 november 2025 14:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het was op tv, dus was Alonso blij
[ x ]
quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
hebben we al berichten vanuit de FIA over de fuck van Lando ?
Het is al jaren praktijk om de regels te verduidelijken in plaats van de overtreding te bestraffen. Het voordeel is dat grijs gebied niet tot onterechte straffen of onterecht blijvende praktijken leidt, het nadeel is dat men meer risico kan nemen bij het opzoeken van de randjes omdat het meestal toch blijft bij een 'foei, niet meer doen.'quote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het leuk dat ze bij F1 de grenzen opzoeken, maar dit is wat mij betreft wel over het randje. Vooral omdat als het goed uitgevoerd wordt het gewoon niet zichtbaar is. Ze zijn er eigenlijk pas achtergekomen toen men wel constant vonken zag, maar de planken eigenlijk nooit versleten
gemist?quote:
Gek genoeg nog niet inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
Dat lijkt me persoonlijk dus dat denk ik niet.quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
Nee johquote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
gewoon in 6 seconden is makkelijkerquote:Op maandag 24 november 2025 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me persoonlijk dus dat denk ik niet.![]()
Vanaf 3:00
Bekijk deze YouTube-video
Nope!quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
Wat is die fuck volgens jou dan?quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2025 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wat is die fuck volgens jou dan?
quote:Op maandag 24 november 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon in 6 seconden is makkelijker
[ x ]
Fuck no.quote:Op maandag 24 november 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
De vraag is of het waar is.quote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het leuk dat ze bij F1 de grenzen opzoeken, maar dit is wat mij betreft wel over het randje. Vooral omdat als het goed uitgevoerd wordt het gewoon niet zichtbaar is. Ze zijn er eigenlijk pas achtergekomen toen men wel constant vonken zag, maar de planken eigenlijk nooit versleten
https://www.the-race.com/(...)lank-wear-dsq-shock/quote:Stories suggested that this involved an unspecified number of competitors using expanding titanium skid blocks that would run lower to the ground to help protect the plank.
It sounded like a nice theory, but it was one that was scoffed at by both engineers in the pitlane and the FIA – because the tactic was the complete opposite of what is needed.
The priority for teams when it comes to skid blocks is in trying to protect them, rather than having them run closer to the ground and wear down more. Ultimately how much the plank itself wears down is irrelevant as legality is measured purely on the depth of skid blocks themselves.
You want to skids out of the way rather than taking the brunt of the damage.
RBR is hoe dan ook een safer bet dan Ferrari.quote:Op maandag 24 november 2025 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik betwijfel of RBR volgend jaar een van de snelste is.
Maar ik laat me graag verrassen.
De Red Bull is gewoon al jarenlang de snelste. Dat is toch vrij belangrijk. Dat er de afgelopen jaren delen van het seizoen zijn geweest dat de auto redelijk onvoorspelbaar was of andere problemen is vers twee.quote:Op maandag 24 november 2025 13:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet dat begrijpend lezen soms lastig kan zijn ....
Ja, in de handen van Max. Dat is precies wat ik zeg. De Red Bull is al jaren geen goede auto en je kan er van alles bij halen, maar dat gaat het niet veranderen. Het is een feit dat Perez, Lawson en Tsunoda helemaal niks met die auto hebben kunnen bereiken. Perez is dan even weg, maar Tsunoda deed het prima in de Racing Bull. Lawson doet het nu prima in de Racing Bull. Zet morgen Hadjar in de Red Bull en ook die zal er niks van bakken, want het is gewoon een kut auto. Feit.
Dat Max er dan belachelijk veel uithaalt is omdat Max buitengewoon goed is. Ik weet dat dat lastig is voor je.
Daarnaast had Russell de hele race een probleem en kwam Antonelli van achteren terwijl die op miljoenmiljard rondjes oude banden reed. Toen Russell nog geen probleem had kon die Max makkelijk bijbenen, dus doe nou niet alsof de Red Bull zo dominant is met je 23 seconden voorsprong. Grapjas.
De echte Red Bull is de auto waarbij zelfs Max het niet uit freaking Q1 kon krijgen in Brazilië .....
Het is is voor een topauto veel te wisselvallig, in 2023 was het een topauto, maar sinds 2024 is er maar 1 topauto en dat is de McLaren, wel is het zo dat als het allemaal klopt Verstappen er heel veel uit kan halen.quote:Op maandag 24 november 2025 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Red Bull is gewoon al jarenlang de snelste. Dat is toch vrij belangrijk. Dat er de afgelopen jaren delen van het seizoen zijn geweest dat de auto redelijk onvoorspelbaar was of andere problemen is vers twee.
Dus gewoon een topauto.
Wordt je zelf niet moe van je eeuwige gejank dat ze Max pesten?quote:Op maandag 24 november 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Das alleen als Max het doet
heb jij berichten gezien wat de straf is voor Lando?quote:Op maandag 24 november 2025 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wordt je zelf niet moe van je eeuwige gejank dat ze Max pesten?
Zelfs nadat zijn beide concurrenten net gediskwalificeerd zijn?
zo klinkt het inderdaad wel.quote:Op maandag 24 november 2025 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom gaat die Hamilton eigenlijk niet gewoon met pensioen, het is echt pijnlijk aan het worden op deze manier en als ik hem zo beluister heeft hij ook weinig vertrouwen in volgend jaar.
Ik denk dat hij hoopt op volgend jaar, misschien liggen die regels z'n rijstijl beter, zou ik ook op wachten als ik hem was, ook tegen beter weten in.quote:Op maandag 24 november 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo klinkt het inderdaad wel.
Krijg ook steeds het gevoel nu dat hij maar de rondjes aan het rijden is want ja het geld waarvoor hij heeft getekend komt bij een contractbreuk niet binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |