Ik snap ook niet dat ze niet vorige week Las Vegas deden en dan even 2 weken de tijd hebben om alles op de plek te brengenquote:Op zondag 23 november 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, dit weekend ook meerdere keren benoemd door Viaplay dat de monteurs en de rest van de crew van de teams er echt he-le-maal doorheen zitten.
Dan helpen dit soort geintjes ook niet. Maarja, alles voor die zoete Arabische olie dollars hè.
Dan is de auto niet snel genoeg of de rest heeft liggen slapen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende: [..] Het hang niet zozeer van Verstappen z'n vermogen af om ermee om te gaan verwacht ik. De driveability zal de sleutel zijn van de '26 bolide. Als die relatief eenvoudig naar de limiet te pushen is (stable operating window), dan heeft Hadjar het wel in huis om binnen 3-5 tienden van Max te kwalificeren. Maar als het een diva blijkt te zijn zoals de RB21, dan wacht Hadjar hetzelfde lot als Yuki. [..] Ik help je met hopen.
![]()
😬quote:Op zondag 23 november 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarschuw even van te voren
Is hier in dit topic en in het Algemeen topic al eerder genoemdquote:Op zondag 23 november 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor dit nieuws nu voor het eerst.
Ja toen was ik nog druk bezig met de race kijken.quote:Op zondag 23 november 2025 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is hier in dit topic en in het Algemeen topic al eerder genoemd
Is hier gewoon gemeld hoorquote:
Vooraf opnemen en dan alsnog het beeld en geluid niet sync .. dan faal je best hard.quote:Op zondag 23 november 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
Gniffel, die Disney show was pre recorded gisteren .
Vond hem al matig. Maar nu wordt het helemaal triest als dit het resultaat is geworden.
Niets tegen reclame, mits het goed uitgevoerd wordt.
En meer drones ipv die sphere en shots van het publiek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooraf opnemen en dan alsnog het beeld en geluid niet sync .. dan faal je best hard.
Plus mickey had z'n fantasia pak aan moeten hebben
Zie ze hier en daar ook voorbijkomen ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Heerlijk al die reacties van zure Britten
Ga Facebook maar eens op, kan je je lol opquote:Op zondag 23 november 2025 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie ze hier en daar ook voorbijkomen ja.
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
Ik zag net YT comments. Sweet Jesus.quote:Op zondag 23 november 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga Facebook maar eens op, kan je je lol op
Als die motor het niet volhoudt dan moeten ze wel. Beter een gridstraf en finishen dan uitvallen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.
Helaas, denk ook net te groot.quote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.
Alles kan nog.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, denk ook net te groot.
24 punten verschil, alles winnen is 15 punten inlopen als Norris steeds 2e wordt, dus Norris moet nog ergens 9 punten verspillen en dat is best veel. Twee keer derde worden is 6 punten verliezen, dus zelfs dan houdt hij over, maar goed het kan gek lopen zoals wij hebben gezien
McLaren neemt wel vaker tactisch niet de beste beslissingen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als die motor het niet volhoudt dan moeten ze wel. Beter een gridstraf en finishen dan uitvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |