Ik snap ook niet dat ze niet vorige week Las Vegas deden en dan even 2 weken de tijd hebben om alles op de plek te brengenquote:Op zondag 23 november 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, dit weekend ook meerdere keren benoemd door Viaplay dat de monteurs en de rest van de crew van de teams er echt he-le-maal doorheen zitten.
Dan helpen dit soort geintjes ook niet. Maarja, alles voor die zoete Arabische olie dollars hè.
Dan is de auto niet snel genoeg of de rest heeft liggen slapen.quote:Op zondag 23 november 2025 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende: [..] Het hang niet zozeer van Verstappen z'n vermogen af om ermee om te gaan verwacht ik. De driveability zal de sleutel zijn van de '26 bolide. Als die relatief eenvoudig naar de limiet te pushen is (stable operating window), dan heeft Hadjar het wel in huis om binnen 3-5 tienden van Max te kwalificeren. Maar als het een diva blijkt te zijn zoals de RB21, dan wacht Hadjar hetzelfde lot als Yuki. [..] Ik help je met hopen.
![]()
😬quote:Op zondag 23 november 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarschuw even van te voren
Is hier in dit topic en in het Algemeen topic al eerder genoemdquote:Op zondag 23 november 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor dit nieuws nu voor het eerst.
Ja toen was ik nog druk bezig met de race kijken.quote:Op zondag 23 november 2025 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is hier in dit topic en in het Algemeen topic al eerder genoemd
Is hier gewoon gemeld hoorquote:
Vooraf opnemen en dan alsnog het beeld en geluid niet sync .. dan faal je best hard.quote:Op zondag 23 november 2025 15:44 schreef Droopie het volgende:
Gniffel, die Disney show was pre recorded gisteren .
Vond hem al matig. Maar nu wordt het helemaal triest als dit het resultaat is geworden.
Niets tegen reclame, mits het goed uitgevoerd wordt.
En meer drones ipv die sphere en shots van het publiek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooraf opnemen en dan alsnog het beeld en geluid niet sync .. dan faal je best hard.
Plus mickey had z'n fantasia pak aan moeten hebben
Zie ze hier en daar ook voorbijkomen ja.quote:Op zondag 23 november 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Heerlijk al die reacties van zure Britten
Ga Facebook maar eens op, kan je je lol opquote:Op zondag 23 november 2025 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zie ze hier en daar ook voorbijkomen ja.
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.quote:Op zondag 23 november 2025 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, ik denk ook dat het gat tussen Norris en Verstappen net wat te groot is om echt in Lando z'n hoofd te gaan leven.
Ik zag net YT comments. Sweet Jesus.quote:Op zondag 23 november 2025 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga Facebook maar eens op, kan je je lol op
Als die motor het niet volhoudt dan moeten ze wel. Beter een gridstraf en finishen dan uitvallen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.
Helaas, denk ook net te groot.quote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mentaal is Lando niet zo sterk, of iig niet tot voor kort, dus Max zal wel in zijn hoofd zitten. En als hij een grid penalty moet pakken vanwege nieuwe onderdelen krijgt hij mogelijk nog een mentale klap daarvan ook. Maar zonder een flinke gridpenalty zal het gat ook we net iets te groot zijn denk ik.
Alles kan nog.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, denk ook net te groot.
24 punten verschil, alles winnen is 15 punten inlopen als Norris steeds 2e wordt, dus Norris moet nog ergens 9 punten verspillen en dat is best veel. Twee keer derde worden is 6 punten verliezen, dus zelfs dan houdt hij over, maar goed het kan gek lopen zoals wij hebben gezien
McLaren neemt wel vaker tactisch niet de beste beslissingen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als die motor het niet volhoudt dan moeten ze wel. Beter een gridstraf en finishen dan uitvallen.
Afgekeken van Ferrari.quote:Op zondag 23 november 2025 16:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
McLaren neemt wel vaker tactisch niet de beste beslissingen.
Heb niet alles gelezen of je daarna al meer info kreeg maar zag dit netquote:Op zondag 23 november 2025 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lando's wagen was niet kapot.
quote:Teambaas Stella maakt excuses aan de rijders, partners en fans. "We onderzoeken de oorzaak van dit gedrag van de auto, inclusief het effect van de schade aan beide auto's, die we na de race hebben opgemerkt, die leidde tot meer beweging van de vloer."
Die schade kwam door het porpoising? Norris heeft toch niemand geraakt verder.quote:Op zondag 23 november 2025 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb niet alles gelezen of je daarna al meer info kreeg maar zag dit net
[..]
Geen idee, zag alleen dat vermeld worden in de NOS blogquote:Op zondag 23 november 2025 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die schade kwam door het porpoising? Norris heeft toch niemand geraakt verder.
Lees het hier ookquote:Op zondag 23 november 2025 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen dat vermeld worden in de NOS blog
Er wordt verder niet uitgelegd hoe of wat.quote:“During the race, both cars experienced unexpected, high levels of porpoising not seen in the practice sessions, which led to excessive contact with the ground. We are investigating the reasons for this behaviour of the car, including the effect of accidental damage sustained by both cars, which we found after the race, and that led to an increase of movement of the floor. As the FIA noted, the breach was unintentional, there was no deliberate attempt to circumvent the regulations, and mitigating circumstances also existed. We apologise to Lando and Oscar for the loss of points today, at a critical time in their Championship campaigns after two strong performances from them all weekend. As a team, we also apologise to our partners and fans, whose support means so much. While this outcome is extremely disappointing, we remain fully focused on the last two races of the season.”
Maar het heftige bouncen was totaal niet verwachtquote:Op zondag 23 november 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was het al een issue vanaf het begin, want beide McLaren coureurs wordt de hele race al verteld dat ze moeten liften in bepaalde bochten.
https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
Ik lees het als dat de porpoising voor schade zorgde waardoor ze nog meer porpoising kregen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees het hier ook
Here's what Andrea Stella has to say on the exclusion of
@:LandoNorris
and
@:OscarPiastri
:
[..]
Er wordt verder niet uitgelegd hoe of wat.
Vergeet de sprint niet hèquote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
24 punten verschil, alles winnen is 15 punten inlopen als Norris steeds 2e wordt, dus Norris moet nog ergens 9 punten verspillen en dat is best veel. Twee keer derde worden is 6 punten verliezen, dus zelfs dan houdt hij over, maar goed het kan gek lopen zoals wij hebben gezien
Gewoon niet slim bezig geweest.quote:
Als Max alledrie wint en Lando wordt 3de bij de sprint en 3de/4de of 4de/3de in de 2 races -of slechter- is Max kampioen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat bijna aan het einde van het tijdperk van deze auto's ze toch verrast worden door porpoising.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon niet slim bezig geweest.
Kan hij nog 2e worden, zal George blij mee zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 17:16 schreef wdn het volgende:
Mercedes heeft beroep aangetekend tegen de 5s straf voor Antonelli voor de valse start
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon niet slim bezig geweest.
Hoe wordt Antonelli tweede als zijn 5 seconden penalty wordt verwijderd? Hij finisht 6.942 seconden achter George inclusief tijdpenaltyquote:Op zondag 23 november 2025 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij nog 2e worden, zal George blij mee zijn.
Als ze ermee waren weggekomen waren ze nu niet gediskwalificeerd denk ikquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.
We gaan het zien de volgende race als McLaren geen performance meer heeft.
Nu hadden ze ook geen verwarmde skidblocks in tegenstelling tot de vorige races volgens de geruchten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ze ermee waren weggekomen waren ze nu niet gediskwalificeerd denk ik
Ze zijn 3 of 4 races op rij al gecontroleerd. Dat had @Starflyer eerder al gepostquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.
Geen beroep maar uitleg gevraagd.quote:Op zondag 23 november 2025 17:16 schreef wdn het volgende:
Mercedes heeft beroep aangetekend tegen de 5s straf voor Antonelli voor de valse start
Zullen ze wel iets anders vinden.quote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgende race er gewoon een plankje MDF onder schroevenquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit. Overduidelijk dat ze al wel door hadden dat dit een probleem kon worden. En ook de coureurs wisten het dus al wel. Als ze dit voor de race al wisten, zou je toch denken dat ze dan alsnog de rijhoogte aanpassen. Dan maar vanuit de pits starten, met dit auto haal je dan alsnog vast wel aardig wat punten binnen. Altijd beter dan een dsq riskeren. Ben benieuwd of het echte verhaal nog eens helder wordt.quote:Op zondag 23 november 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was het al een issue vanaf het begin, want beide McLaren coureurs wordt de hele race al verteld dat ze moeten liften in bepaalde bochten.
https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
Denk dat het puur een misrekening is geweest. Voor de echte aanleiding zou je een diepe duik in de werkprocessen van McLaren moeten nemen zou ik denken.quote:Op zondag 23 november 2025 17:38 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit. Overduidelijk dat ze al wel door hadden dat dit een probleem kon worden. En ook de coureurs wisten het dus al wel. Als ze dit voor de race al wisten, zou je toch denken dat ze dan alsnog de rijhoogte aanpassen. Dan maar vanuit de pits starten, met dit auto haal je dan alsnog vast wel aardig wat punten binnen. Altijd beter dan een dsq riskeren. Ben benieuwd of het echte verhaal nog eens helder wordt.
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat opzicht is het vreemd dat Norris aangemoedigd wordt om Max maar even te gaan pakken, op dat moment wetende dat de plankslijtage een cruciale factor was.
Typisch Amerikaans. Veel risico nemen en dat kan wel eens fout aflopenquote:Op zondag 23 november 2025 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.
Nee joh, druk zit er vol op bij Lando, hoe hij ook als een bezetene die eerste bocht in gaat door alleen maar oog te hebben voor Max, ik zie nog wel een kletser komen waarbij Lando eraf gaat eerlijk gezegd. En Max onder druk gaat smullen worden.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat het ook was, er was echt wel iets aan de hand die laatste paar ronden, want Norris verloor iets van anderhalve seconde per sector ofzo.quote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.
Jos Verstappen zei precies hetzelfde. Ze zijn alleen maar bezig met Max. En die geniet daarvan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee joh, druk zit er vol op bij Lando, hoe hij ook als een bezetene die eerste bocht in gaat door alleen maar oog te hebben voor Max, ik zie nog wel een kletser komen waarbij Lando eraf gaat eerlijk gezegd. En Max onder druk gaat smullen worden.
De druk staat vol op de ketel bij de Engelsman Lando Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jos Verstappen zei precies hetzelfde. Ze zijn alleen maar bezig met Max. En die geniet daarvan.
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het nietquote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.
Ze hadden gewoon die plaat van Piastri bij Norris erbij kunnen schroeven. Die wordt toch al het hele seizoen genaaid.quote:Op zondag 23 november 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende race er gewoon een plankje MDF onder schroeven
Je zag Piastri ook flink stuiteren in die auto.quote:Op zondag 23 november 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het niet
Nou ja de gap stond in beeld.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat het ook was, er was echt wel iets aan de hand die laatste paar ronden, want Norris verloor iets van anderhalve seconde per sector ofzo.
Niks van in beeld geweest trouwens
Wie zegt dat het niet heeft geholpen? Zonder de li-co van de coureurs was de plank wellicht nog verder afgesleten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het niet
Ode to the Bouncerquote:Op zondag 23 november 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zag Piastri ook flink stuiteren in die auto.
En bakt er ook gewoon helemaal niks meer vanquote:Op zondag 23 november 2025 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die plaat van Piastri bij Norris erbij kunnen schroeven. Die wordt toch al het hele seizoen genaaid.
Als je eerst het radiobericht aan Lando uitzendt waarin 'm verteld wordt dat-ie Max moet pakken en vervolgens loopt de gap binnen 3 rondjes van 6 seconden op naar 18 seconden, dan zou ik denken dat je misschien even naar Lando zou moeten switchen om te kijken wat er aan de hand is. Maar goed, ik ben geen professionele TV-regisseur, dus wat weet ik ervanquote:Op zondag 23 november 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja de gap stond in beeld.
Gelukkig hadden we Allard die kon duiden wat er aan de hand was bij Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je eerst het radiobericht aan Lando uitzendt waarin 'm verteld wordt dat-ie Max moet pakken en vervolgens loopt de gap binnen 3 rondjes van 6 seconden op naar 18 seconden, dan zou ik denken dat je misschien even naar Lando zou moeten switchen om te kijken wat er aan de hand is. Maar goed, ik ben geen professionele TV-regisseur, dus wat weet ik ervan
Niet zo verwonderlijk als je een kant van de garage voortrekt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bakt er ook gewoon helemaal niks meer van
Het was dus niet pas in de eindfase. Ze hadden het bijna de hele race er al over dat hij in bepaalde bochten moest liften.quote:Op zondag 23 november 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja de gap stond in beeld.
Maar het is dus vreemd dat pas in de eindfase van die race McLaren doorhad dat ze blijkbaar iets compleet hadden misrekend. Dus daar is op één of andere manier een omslagpunt geweest.
Zak is fan van Norris en niet van die andere knul.quote:Op zondag 23 november 2025 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk als je een kant van de garage voortrekt.
Ja klopt, de hele race inderdaad was het al "daar en daar lico".quote:Op zondag 23 november 2025 18:14 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het was dus niet pas in de eindfase. Ze hadden het bijna de hele race er al over dat hij in bepaalde bochten moest liften.
Aan het einde had Norris door dat hij Verstappen toch niet meer kon inhalen en het gat naar Russell groot genoeg was, dus besloot hij om nog veel meer te gaan liften, in de hoop zn skid plate te sparen. Althans, dat is waar het op lijkt als je de boordradio's terug luistert (met de kennis van nu).
Dat Norris populairder is binnen het team dan Piastri, is wel een zekerheidje ja, maar dat staat toch los van het feit dat Piastri het volledig zelf heeft verprutst in het laatste deel van het seizoen?quote:Op zondag 23 november 2025 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zak is fan van Norris en niet van die andere knul.
Dat het zomaar ineens gaat vind ik vreemd. Hij was altijd ijskoud en berekend. En dan ineens slaat het om. Dat is opmerkelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat Norris populairder is binnen het team dan Piastri, is wel een zekerheidje ja, maar dat staat toch los van het feit dat Piastri het volledig zelf heeft verprutst in het laatste deel van het seizoen?
Maar hadden ze het wel gehaald als Norris eerder het tempo terug had geschroefd?quote:Op zondag 23 november 2025 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt, de hele race inderdaad was het al "daar en daar lico".
Nu heeft die dus precies genoeg gespaard om voor Russell te blijven, maar niet genoeg om door de test heen te komen. Terwijl dat laatste toch wat belangrijker was. (lol)
Vermoedelijk nietquote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hadden ze het wel gehaald als Norris eerder het tempo terug had geschroefd?
Sinds de switch op Monza.quote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het zomaar ineens gaat vind ik vreemd. Hij was altijd ijskoud en berekend. En dan ineens slaat het om. Dat is opmerkelijk.
Ongetwijfeld, dat zijn nu wel dure punten.quote:Op zondag 23 november 2025 18:36 schreef Middelpunt het volgende:
Zou Verstappen al voorzichtig terugdenken aan Spanje, toen hij botsautootje ging spelen tegen Russell uit pure frustratie?
Die punten die hij daarmee weggooide zou hij nu wel eens tekort kunnen komen..
Wellicht.quote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hadden ze het wel gehaald als Norris eerder het tempo terug had geschroefd?
Of vermoedelijk wel. Voor ons lijkt het moeilijk om daar een sluitend oordeel over te geven.quote:
Die punten waren zonde, blijven zonde, en mogelijk aan het eind zelfs cruciaal. Maar dat is pas te concluderen na AD.quote:Op zondag 23 november 2025 18:42 schreef heywoodu het volgende:
Ach, die punten van Spanje zijn natuurlijk niet duurder geworden nu![]()
Maar zonde was het destijds al wel inderdaad.
Norris kan hetzelfde denken over Canada, Piastri hetzelfde over Australië. Om maar wat te noemen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:36 schreef Middelpunt het volgende:
Zou Verstappen al voorzichtig terugdenken aan Spanje, toen hij botsautootje ging spelen tegen Russell uit pure frustratie?
Die punten die hij daarmee weggooide zou hij nu wel eens tekort kunnen komen..
Jep, als hij die niet had weggegooid had hij nu meer punten gehad.quote:Op zondag 23 november 2025 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die punten waren zonde, blijven zonde, en mogelijk aan het eind zelfs cruciaal. Maar dat is pas te concluderen na AD.
Nee, Piastri heeft er dit jaar 7 gewonnen en Max 6quote:Op zondag 23 november 2025 18:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Waarom wordt Max in alle rijtjes nog steeds als 3e weergegeven. Hij heeft toch meer overwinningen dan Piastri? Dan zou hij er toch boven moeten staan?
Snel ingelopen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Piastri heeft er dit jaar 7 gewonnen en Max 6
Jazeker. Voodoopop heeft een 100% scorequote:Op zondag 23 november 2025 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Wat hoor ik? Zijn die twee druiven gediskwalificeerd?![]()
![]()
Werkte de voodoo toch een beetje![]()
[ afbeelding ]
Norris heeft een mental coach ingehuurd rond die tijdquote:Op zondag 23 november 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het zomaar ineens gaat vind ik vreemd. Hij was altijd ijskoud en berekend. En dan ineens slaat het om. Dat is opmerkelijk.
Dat zou kunnen. Zie alleen niet helemaal in wat daar wenselijk aan is. Toen Max door de teamgenoot van een concurrent werd geraakt werd dat volgens mij ook niet heel erg geapprecieerd op dit forum.quote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef jigggy het volgende:
Kan Kamikaze Yuki lando niet ff van de baan rijden
Zeg, het is daar geen Nijmegen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:52 schreef jigggy het volgende:
Kan Kamikaze Yuki lando niet ff van de baan rijden
Nou, dat ging goed tot vandaagquote:Op zondag 23 november 2025 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Norris heeft een mental coach ingehuurd rond die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |