Nu hadden ze ook geen verwarmde skidblocks in tegenstelling tot de vorige races volgens de geruchten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ze ermee waren weggekomen waren ze nu niet gediskwalificeerd denk ik
Ze zijn 3 of 4 races op rij al gecontroleerd. Dat had @Starflyer eerder al gepostquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.
We gaan het zien de volgende race als McLaren geen performance meer heeft.
Geen beroep maar uitleg gevraagd.quote:Op zondag 23 november 2025 17:16 schreef wdn het volgende:
Mercedes heeft beroep aangetekend tegen de 5s straf voor Antonelli voor de valse start
Zullen ze wel iets anders vinden.quote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of ze zijn er gewoon mee weggekomen. Die hele uitzettende bodemplaat is gewoon zo sketchy als het maar kan zijn.
Volgende race er gewoon een plankje MDF onder schroevenquote:Op zondag 23 november 2025 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit. Overduidelijk dat ze al wel door hadden dat dit een probleem kon worden. En ook de coureurs wisten het dus al wel. Als ze dit voor de race al wisten, zou je toch denken dat ze dan alsnog de rijhoogte aanpassen. Dan maar vanuit de pits starten, met dit auto haal je dan alsnog vast wel aardig wat punten binnen. Altijd beter dan een dsq riskeren. Ben benieuwd of het echte verhaal nog eens helder wordt.quote:Op zondag 23 november 2025 16:11 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was het al een issue vanaf het begin, want beide McLaren coureurs wordt de hele race al verteld dat ze moeten liften in bepaalde bochten.
https://www.racefans.net/(...)ear-during-the-race/
Denk dat het puur een misrekening is geweest. Voor de echte aanleiding zou je een diepe duik in de werkprocessen van McLaren moeten nemen zou ik denken.quote:Op zondag 23 november 2025 17:38 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit. Overduidelijk dat ze al wel door hadden dat dit een probleem kon worden. En ook de coureurs wisten het dus al wel. Als ze dit voor de race al wisten, zou je toch denken dat ze dan alsnog de rijhoogte aanpassen. Dan maar vanuit de pits starten, met dit auto haal je dan alsnog vast wel aardig wat punten binnen. Altijd beter dan een dsq riskeren. Ben benieuwd of het echte verhaal nog eens helder wordt.
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dat opzicht is het vreemd dat Norris aangemoedigd wordt om Max maar even te gaan pakken, op dat moment wetende dat de plankslijtage een cruciale factor was.
Typisch Amerikaans. Veel risico nemen en dat kan wel eens fout aflopenquote:Op zondag 23 november 2025 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.quote:Op zondag 23 november 2025 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat ze blijkbaar geen benzine meer hadden? Ik begrijp er echt niks van dat ze Lando dan toch vertellen dat-ie moet aanvallen.
Nee joh, druk zit er vol op bij Lando, hoe hij ook als een bezetene die eerste bocht in gaat door alleen maar oog te hebben voor Max, ik zie nog wel een kletser komen waarbij Lando eraf gaat eerlijk gezegd. En Max onder druk gaat smullen worden.quote:Op zondag 23 november 2025 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helaas, denk ook net te groot.
24 punten verschil, alles winnen is 15 punten inlopen als Norris steeds 2e wordt, dus Norris moet nog ergens 9 punten verspillen en dat is best veel. Twee keer derde worden is 6 punten verliezen, dus zelfs dan houdt hij over, maar goed het kan gek lopen zoals wij hebben gezien
Wat het ook was, er was echt wel iets aan de hand die laatste paar ronden, want Norris verloor iets van anderhalve seconde per sector ofzo.quote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.
Jos Verstappen zei precies hetzelfde. Ze zijn alleen maar bezig met Max. En die geniet daarvan.quote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee joh, druk zit er vol op bij Lando, hoe hij ook als een bezetene die eerste bocht in gaat door alleen maar oog te hebben voor Max, ik zie nog wel een kletser komen waarbij Lando eraf gaat eerlijk gezegd. En Max onder druk gaat smullen worden.
De druk staat vol op de ketel bij de Engelsman Lando Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jos Verstappen zei precies hetzelfde. Ze zijn alleen maar bezig met Max. En die geniet daarvan.
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het nietquote:Op zondag 23 november 2025 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof hierin geen rol speelde. Was puur lift en coast, wat vaak een techniek is om brandstof te besparen, maar in dit geval werd het gebruikt om de plank te besparen.
Ze hadden gewoon die plaat van Piastri bij Norris erbij kunnen schroeven. Die wordt toch al het hele seizoen genaaid.quote:Op zondag 23 november 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende race er gewoon een plankje MDF onder schroeven
Je zag Piastri ook flink stuiteren in die auto.quote:Op zondag 23 november 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het niet
Nou ja de gap stond in beeld.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat het ook was, er was echt wel iets aan de hand die laatste paar ronden, want Norris verloor iets van anderhalve seconde per sector ofzo.
Niks van in beeld geweest trouwens
Wie zegt dat het niet heeft geholpen? Zonder de li-co van de coureurs was de plank wellicht nog verder afgesleten.quote:Op zondag 23 november 2025 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Op de rechte stukken vonkte dat ding als een malle, dus geholpen heeft het niet
Ode to the Bouncerquote:Op zondag 23 november 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zag Piastri ook flink stuiteren in die auto.
En bakt er ook gewoon helemaal niks meer vanquote:Op zondag 23 november 2025 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die plaat van Piastri bij Norris erbij kunnen schroeven. Die wordt toch al het hele seizoen genaaid.
Als je eerst het radiobericht aan Lando uitzendt waarin 'm verteld wordt dat-ie Max moet pakken en vervolgens loopt de gap binnen 3 rondjes van 6 seconden op naar 18 seconden, dan zou ik denken dat je misschien even naar Lando zou moeten switchen om te kijken wat er aan de hand is. Maar goed, ik ben geen professionele TV-regisseur, dus wat weet ik ervanquote:Op zondag 23 november 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja de gap stond in beeld.
Gelukkig hadden we Allard die kon duiden wat er aan de hand was bij Norris.quote:Op zondag 23 november 2025 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je eerst het radiobericht aan Lando uitzendt waarin 'm verteld wordt dat-ie Max moet pakken en vervolgens loopt de gap binnen 3 rondjes van 6 seconden op naar 18 seconden, dan zou ik denken dat je misschien even naar Lando zou moeten switchen om te kijken wat er aan de hand is. Maar goed, ik ben geen professionele TV-regisseur, dus wat weet ik ervan
Niet zo verwonderlijk als je een kant van de garage voortrekt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En bakt er ook gewoon helemaal niks meer van
Het was dus niet pas in de eindfase. Ze hadden het bijna de hele race er al over dat hij in bepaalde bochten moest liften.quote:Op zondag 23 november 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja de gap stond in beeld.
Maar het is dus vreemd dat pas in de eindfase van die race McLaren doorhad dat ze blijkbaar iets compleet hadden misrekend. Dus daar is op één of andere manier een omslagpunt geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |