https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Van de VVD dus dan blijven alle doofpotten weer dichtquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n blaag van 35 moet zich niet beschikbaar stellen als kamervoorzitter
Dat zijn allemaal beroepen waar wat meer opleiding voor nodig is, dus die mensen zijn automatisch vaak linkserquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:49 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
De linkervleugel van de VVD wel (Rutte, Hermans, en die gast uit Breda). Die linkervleugel kon sinds Joris Voorhoeve het heel goed vinden met de PVDA.
En verder: al zou NL een echt rechts kabinet krijgen, toch zal het verder geregeerd worden door links, omdat al enkele tientallen jaren bijna alle ambtenaren, rechters, leraren en verdragen links geörienteerd zijn.
Met die neger zonder zwembroek die de zee uitlooptquote:Op woensdag 19 november 2025 14:43 schreef RipCity het volgende:
Wel zin in de zomer WK vandaag inside die ze gaan uitzenden vanaf locatie daar.
Onjuist, maar wel grappig.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal beroepen waar wat meer opleiding voor nodig is, dus die mensen zijn automatisch vaak linkser
Wat is hier precies mis mee?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:34 schreef koemleit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)ijeenkomst~a8d24b60/
al voorbij gekomen?
Dat Johan zichzelf nog serieus kan nemen joh.
Ook best grappigquote:Op woensdag 19 november 2025 19:07 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Onjuist, maar wel grappig.
Bij de overheid werken voornamelijk alfa’s en die zijn meestal links (en demonstreren graag), terwijl beta’s meestal bij het bedrijfsleven werken ( en dus het land draaiend houden).
Ik heb nog niemand in die partij gezien die niet volslagen gestoord is.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan wel kan overstappen naar een stem op Lidewij de Vos, ze delen hun standpunten over asielzoekers, de woke-gemeenschap en wolven, en ze is geen gekkie zoals Baudet.
Hopelijk gewoon in het teken van alleen het WK.quote:
Denk niet dat ome John daarvoor de poeplap gaat trekken.quote:
Vandaag Inside volgend jaar waarschijnlijk drie weken vanuit Curaçao, dat voor het eerst WK speeltquote:
En dan zit die Tina ook nog vrijwel iedere week bij Van Roosmalen en Groenteman. Beetje Tina-overkill.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond overigens weer Tina. Zoveel heeft ze toch niet te melden in een week tijd? De gasten lijken een beetje op.. het is de laatste tijd wel erg veel Valentijn, Job, Wierd en Tina.
Ik denk oprecht dat hij Humberto met een aapje vergeleek in de zin van dat hij elke keer dezelfde act opvoert.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:10 schreef Battlecruiser het volgende:
En dan zegt Johan een minuut verder dat al die racistisch bejegende voetballers meteen aangifte moeten doen. Is hij al dement of zo?
Het is wel erg onhandig.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat hij Humberto met een aapje vergeleek in de zin van dat hij elke keer dezelfde act opvoert.
Derksen kwam bij de stemwijzer letterlijk uit op Demofoben66 als nummer twee. Zo een vrijgevochten anti-autoritaire jongen uit de sixties heeft geen reet te zoeken bij de conservatieven en reactionairen van FVD.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan wel kan overstappen naar een stem op Lidewij de Vos, ze delen hun standpunten over asielzoekers, de woke-gemeenschap en wolven, en ze is geen gekkie zoals Baudet.
Je maakt een grapje, neem ik aan?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan wel kan overstappen naar een stem op Lidewij de Vos, ze delen hun standpunten over de woke-gemeenschap en wolven
Volgens mij zei hij gisteren al iets positiefs over haar, dat ze verstandig is en Baudet een gekkie en dat ze zetels paktquote:Op vrijdag 21 november 2025 04:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, neem ik aan?
Derksen waait met alle winden mee. Hij gaat altijd prat op zn eigen mening en dat ie overal schijt aan heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:37 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Derksen kwam bij de stemwijzer letterlijk uit op Demofoben66 als nummer twee. Zo een vrijgevochten anti-autoritaire jongen uit de sixties heeft geen reet te zoeken bij de conservatieven en reactionairen van FVD.
Ja, en de roomblanke Arie Boomsma, Louis van Gaal, Tim Hofman, Sander Schimmelpenninck, Gordon, Sylvie Meis, Dirk Kuijt en alle andere ''helden'' van J. Derksen worden ook vaak genoeg afgezeken. Nee, niet om hun huidskleur, maar Simons en Tan ook niet. ''Nagemaakt aapje'' komt zeer waarschijnlijk gewoon van ''na-apen'' en dat heeft niets met huidskleur te maken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:02 schreef DrDentz het volgende:
Humberto Tan is een namaak-aapje en Sylvana Simons is een hysterisch aapje, zou dat toeval zijn? 🐵🐒🦧
Oranjezomer is er niet dus moet ze geplugd worden anders is deze nitwit zo vergetenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Dacht dat Stompje wat minder zou aanschuiven? Zit er nog elke vrijdag. Zo ook vandaag.
Ik zit me af te vragen of het racistisch is. Beau is ook een inhoudsloze pleaser. Is het denkbaar dat Derksen hem een namaak-aapje zou noemen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Derksen waait met alle winden mee. Hij gaat altijd prat op zn eigen mening en dat ie overal schijt aan heeft.
Maar tot nu toe waait ie altijd mee met de op dat moment populaire rechts populistische stroming.
Het noemen van namaak-aapje is overigens 100 procent racistisch. Maar dat is eruit voordat je door hebt dat het op tv is.
Honderd procent.quote:Op zaterdag 22 november 2025 03:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of het racistisch is. Beau is ook een inhoudsloze pleaser. Is het denkbaar dat Derksen hem een namaak-aapje zou noemen?
Stompje?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Dacht dat Stompje wat minder zou aanschuiven? Zit er nog elke vrijdag. Zo ook vandaag.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 03:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of het racistisch is. Beau is ook een inhoudsloze pleaser. Is het denkbaar dat Derksen hem een namaak-aapje zou noemen?
Nooit opgevallen. Gelukkig is het een vinger en geen ander stompje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongelukje met hockey.
Cesar is gebruikt om de show op te leuken en mocht daarvoor zijn boek promotenquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:13 schreef Harvest89 het volgende:
Dan heb je dus de grote Cesar Zuiderwijk te gast en die moet dan aan de bar zitten in plaats van aan tafel. Ze hadden Helene met haar domme kut gewoon thuis kunnen laten, wat heeft zij nu eigenlijk toegevoegd in die aflevering?
Ik weet nooit of ze echt zo lief en aardig is of dat ze stiekem heel leep is en altijd het goeie wiel kiest. Misschien ben ik te achterdochtig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:31 schreef Adrie072 het volgende:
En ze is een mooie verschijning, ook niet onbelangrijk. Vind haar eigenlijk ook best aardig, lieve tafelgast zeg maar, niets mis mee.
Hij had kunnen blijven en zich kunnen verdedigen, maar die vrouw zat daar niet voor een redelijk gesprek. Die leek al over de rooie doordat Duk daar überhaupt zat.quote:
Omdat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen woorden?quote:Op zondag 23 november 2025 06:56 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Wierd Duk, maar dit was een rare aanval.
Zonder enige context. Het was een volstrekt chaotische opsomming. Iemand wil geen hand geven, apocrief verhaal, verdwijnende dorpen. En dat had ze allemaal uit Duks podcast gevist. Nou, gefeliciteerd. Plus dat gerol met haar ogen terwijl Duk met Seegers praatte. Een aanstellerig, kwaad mens.quote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Omdat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen woorden?
Toen zat ik anders ook met mijn ogen te rollen, wat een raar gesprek was dat.quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Plus dat gerol met haar ogen terwijl Duk met Seegers praatte.
Het duurde vrij lang voordat ik (en Duk geloof ik ook) snapte wat Segers bedoelde: "Als versterkte gebedsoproepen van moslims alleen kunnen worden afgeschaft als luiden van kerkklokken ook wordt afgeschaft, dan moet dat maar." Ik dacht eerst dat hij het tegenovergestelde bedoelde.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toen zat ik anders ook met mijn ogen te rollen, wat een raar gesprek was dat.
'dat joodse meisje'quote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd watvan Ronit Palache vindt.
Moet hij weten.quote:Op zondag 23 november 2025 20:21 schreef RipCity het volgende:
Mevrouw Genee is boos https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Is het niet een groter probleem dat haar man steeds met andere vrouwen ligt te ladyshaven?quote:Op zondag 23 november 2025 20:21 schreef RipCity het volgende:
Mevrouw Genee is boos https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Hysterisch wijfquote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd watvan Ronit Palache vindt.
Past goed bij het dalende niveau.quote:Op maandag 24 november 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
De AI brainrot filmpjes mogen wel wat minder
En toch blijven de kijkcijfers goed en overeind. Ook al voegt het al weken niks meer toe naar mijn idee. Vanavond weer Job. Begint zo onderhand wel heel voorspelbaar te worden. Nog een maandje, dan 3 weken Helène en 19 januari weer VI terug.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Past goed bij het dalende niveau.
Ja was weer verassend dat Johan het roerend eens was met het weglopen van Wierd. Echt zo voorspelbaar allemaal, Rene pruttelde nog wat maar die geeft ook geen tegengas meer.quote:Op maandag 24 november 2025 17:09 schreef superniger het volgende:
Ach Wierd.
Wel uitdelen m aar niet kunnen incasseren.
Morgen weer Wierd die weer gaat zitten ranten over het feit dat hij wegliep en over Rusland.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
En toch blijven de kijkcijfers goed en overeind. Ook al voegt het al weken niks meer toe naar mijn idee. Vanavond weer Job. Begint zo onderhand wel heel voorspelbaar te worden. Nog een maandje, dan 3 weken Helène en 19 januari weer VI terug.
Zou ook vreemd zijn als nota bene Derksen een negatieve mening had over weglopen tijdens een uitzendingquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:24 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ja was weer verassend dat Johan het roerend eens was met het weglopen van Wierd. Echt zo voorspelbaar allemaal, Rene pruttelde nog wat maar die geeft ook geen tegengas meer.
Het is echt om te huilen, zo sneu. Wierdquote:Op woensdag 26 november 2025 22:23 schreef kalinhos het volgende:
Ik word zo moe van die act van Wierd, eigenlijk luister ik daarom die woensdagaflevering nooit terug. Net zapp ik er in:
Wierd: “Thomas, jij komt wel eens in Den Haag, waarom wordt ons land toch gegijzeld door een heel klein groepje ideologische gekken wat die wolf per se wil behouden?”
Die act irriteert me. Wierd ziet Thomas 83x per week met nieuws vd dag en wat niet al, en Wierd wéét ook dat je niet met een AK47 de Veluwe op zou mogen op wolvenjacht, al zou heel Den Haag het willen. Het is allemaal zo de achterban pleasen
Haar lichaamstaal zegt dat ze zich stierlijk zit te vervelenquote:Op donderdag 27 november 2025 22:17 schreef RipCity het volgende:
Irritant mens achter Johan. Ga lekker thuis lopen te kletsen met je vriendinnen
Zijn er nog mensen die kijken op de woensdag? Yikesquote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is echt om te huilen, zo sneu. Wierd
Dat die man nog niet moe van zichzelf wordt
Lekker wijn drinken. Maar bij alle seksistische opmerkingen kon je haar afkeer duidelijk zien.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:36 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Haar lichaamstaal zegt dat ze zich stierlijk zit te vervelen
Ja, ga ik ook me stoppenquote:Op donderdag 27 november 2025 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die kijken op de woensdag? Yikes
Viel mij ook op ja, en heb maar de helft vd aflevering gekeken. Wat doé je daar dan als je dat soort grappen zo walgelijk vindt!? Retorische vraag btw hè, maar ik vond haar irritatie dan weer irritantquote:Op donderdag 27 november 2025 23:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Lekker wijn drinken. Maar bij alle seksistische opmerkingen kon je haar afkeer duidelijk zien.
Sommige opmerkingen zijn zwaar onsmakelijk en al helemaal omdat het uit de muil komt van een paar kleuterige bejaardenquote:Op donderdag 27 november 2025 23:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Lekker wijn drinken. Maar bij alle seksistische opmerkingen kon je haar afkeer duidelijk zien.
Ik kijk niet meer naar gelul over voetbal, omdat het grotendeels bestaat uit ex-Ajacieden die over Ajax praten. Amsterdamse zelfpijperij doen ze maar op AT5.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb weer met een half oor zitten luisteren net maar in hun babbeltje over de wedstrijd van Liverpool tegen PSV werd er volgens mij niet één keer benoemd dat PSV daar best een spetterende uitslag neerzette, het ging voornamelijk over hoe matig Liverpool wel lijkt en hoe sneu dat voor arme Arne is. Als Genee nou eens wat minder onderwerpen er doorheen zou drukken kunnen we misschien iets meer aandacht hebben voor een onderwerp.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Marsenal het volgende:
Goedele Liekens is mijn spirit animal.
Stuk beter dan Helene.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:22 schreef Poefbank het volgende:
Mooie vent die Duk. Kan je er goed bij hebben aan tafel.
Prima dan posten we wel over Ajax na de uitzending waar ze het ongetwijfeld over gaan hebbenquote:Op maandag 1 december 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[modbreak]Het is hier geen VBL. Random voetbal-nieuwsberichten mogen gewoon op de plek in VBL waar je nieuws kwijt kan.
Hier gaat het over het TV Programma Vandaag Inside.[/modbreak]
Bespreken wat er in de uitzending wordt besproken is toch ook geen probleem? Maar dat is wat anders dan dat eeuwige gedump van random nieuwsberichten.quote:Op maandag 1 december 2025 14:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Prima dan posten we wel over Ajax na de uitzending waar ze het ongetwijfeld over gaan hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |