Ik weet nooit of ze echt zo lief en aardig is of dat ze stiekem heel leep is en altijd het goeie wiel kiest. Misschien ben ik te achterdochtig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:31 schreef Adrie072 het volgende:
En ze is een mooie verschijning, ook niet onbelangrijk. Vind haar eigenlijk ook best aardig, lieve tafelgast zeg maar, niets mis mee.
Hij had kunnen blijven en zich kunnen verdedigen, maar die vrouw zat daar niet voor een redelijk gesprek. Die leek al over de rooie doordat Duk daar überhaupt zat.quote:
Omdat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen woorden?quote:Op zondag 23 november 2025 06:56 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Wierd Duk, maar dit was een rare aanval.
Zonder enige context. Het was een volstrekt chaotische opsomming. Iemand wil geen hand geven, apocrief verhaal, verdwijnende dorpen. En dat had ze allemaal uit Duks podcast gevist. Nou, gefeliciteerd. Plus dat gerol met haar ogen terwijl Duk met Seegers praatte. Een aanstellerig, kwaad mens.quote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Omdat hij geconfronteerd wordt met zijn eigen woorden?
Toen zat ik anders ook met mijn ogen te rollen, wat een raar gesprek was dat.quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Plus dat gerol met haar ogen terwijl Duk met Seegers praatte.
Het duurde vrij lang voordat ik (en Duk geloof ik ook) snapte wat Segers bedoelde: "Als versterkte gebedsoproepen van moslims alleen kunnen worden afgeschaft als luiden van kerkklokken ook wordt afgeschaft, dan moet dat maar." Ik dacht eerst dat hij het tegenovergestelde bedoelde.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toen zat ik anders ook met mijn ogen te rollen, wat een raar gesprek was dat.
'dat joodse meisje'quote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd watvan Ronit Palache vindt.
Moet hij weten.quote:Op zondag 23 november 2025 20:21 schreef RipCity het volgende:
Mevrouw Genee is boos https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Is het niet een groter probleem dat haar man steeds met andere vrouwen ligt te ladyshaven?quote:Op zondag 23 november 2025 20:21 schreef RipCity het volgende:
Mevrouw Genee is boos https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Hysterisch wijfquote:Op zondag 23 november 2025 17:26 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd watvan Ronit Palache vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |