Stop er dan gewoon meequote:Op vrijdag 5 december 2025 22:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ook wel lastig om het elk jaar leuk te houden..
Van mij mag die Chris wel echt opdonderen. Totaaldebiel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En toch vind ik Valentijn een leuke gast.
De rest is wel echt kut. Met Wierd als de allerslechtste ooit
Chris is gewoon geit. Goede commerciële man.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Van mij mag die Chris wel echt opdonderen. Totaaldebiel.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon de tijden van Hansie, Jan Boskamp, de kantineheld en soms zelfs het Graydon-mannetje.
En ik denk Van der Gijp ook.
Dat was zo goed, Jan met zijn versprekingen. Toen bespraken ze ook wel het dagelijkse nieuws maar was het niet ongezellig rechts gezanik zoals met Wierd Duk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon de tijden van Hansie, Jan Boskamp, de kantineheld en soms zelfs het Graydon-mannetje.
Dagelijks is soms gewoon te veel. Op dagen zonder echt groot nieuws is het een herhaling van zetten en ondertussen kan je alle meningen al van te voren uitstippelen. Sint duurde gister ook korter dan afgelopen jaren. Denk dat het na het WK niet meer zo lang duurt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef kalinhos het volgende:
Opvolger van de kantineheldquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Van mij mag die Chris wel echt opdonderen. Totaaldebiel.
Pfff, kan die neplach van hem niet meer horen. Ook wel een beetje pijnlijk dat ie er voornamelijk zit om het voetbal te duiden maar ook dat nog maar amper lijkt te volgenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:04 schreef Paul het volgende:
Vind sinterklaasje ook niet meer zo leuk. Gelukkig gijp wel
Hiiiiiiiiihiiiii Dickie!quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Pfff, kan die neplach van hem niet meer horen. Ook wel een beetje pijnlijk dat ie er voornamelijk zit om het voetbal te duiden maar ook dat nog maar amper lijkt te volgen.
Ik kijk VI echt nooit -op wat stukjes op Youtube na- maar er is verder toch ook barweinig leuks op televisie om eerlijk te zijn. Kijk echt zelden tv meer, op sport na.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vraag me af of het overgrote deel van het huidige publiek vooral kijkt 'uit gewoonte' en niet omdat ze het programma echt zo leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |