Past goed bij het dalende niveau.quote:Op maandag 24 november 2025 22:09 schreef DrDentz het volgende:
De AI brainrot filmpjes mogen wel wat minder
En toch blijven de kijkcijfers goed en overeind. Ook al voegt het al weken niks meer toe naar mijn idee. Vanavond weer Job. Begint zo onderhand wel heel voorspelbaar te worden. Nog een maandje, dan 3 weken Helène en 19 januari weer VI terug.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Past goed bij het dalende niveau.
Ja was weer verassend dat Johan het roerend eens was met het weglopen van Wierd. Echt zo voorspelbaar allemaal, Rene pruttelde nog wat maar die geeft ook geen tegengas meer.quote:Op maandag 24 november 2025 17:09 schreef superniger het volgende:
Ach Wierd.
Wel uitdelen m aar niet kunnen incasseren.
Morgen weer Wierd die weer gaat zitten ranten over het feit dat hij wegliep en over Rusland.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
En toch blijven de kijkcijfers goed en overeind. Ook al voegt het al weken niks meer toe naar mijn idee. Vanavond weer Job. Begint zo onderhand wel heel voorspelbaar te worden. Nog een maandje, dan 3 weken Helène en 19 januari weer VI terug.
Zou ook vreemd zijn als nota bene Derksen een negatieve mening had over weglopen tijdens een uitzendingquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:24 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ja was weer verassend dat Johan het roerend eens was met het weglopen van Wierd. Echt zo voorspelbaar allemaal, Rene pruttelde nog wat maar die geeft ook geen tegengas meer.
Het is echt om te huilen, zo sneu. Wierdquote:Op woensdag 26 november 2025 22:23 schreef kalinhos het volgende:
Ik word zo moe van die act van Wierd, eigenlijk luister ik daarom die woensdagaflevering nooit terug. Net zapp ik er in:
Wierd: “Thomas, jij komt wel eens in Den Haag, waarom wordt ons land toch gegijzeld door een heel klein groepje ideologische gekken wat die wolf per se wil behouden?”
Die act irriteert me. Wierd ziet Thomas 83x per week met nieuws vd dag en wat niet al, en Wierd wéét ook dat je niet met een AK47 de Veluwe op zou mogen op wolvenjacht, al zou heel Den Haag het willen. Het is allemaal zo de achterban pleasen
Haar lichaamstaal zegt dat ze zich stierlijk zit te vervelenquote:Op donderdag 27 november 2025 22:17 schreef RipCity het volgende:
Irritant mens achter Johan. Ga lekker thuis lopen te kletsen met je vriendinnen
Zijn er nog mensen die kijken op de woensdag? Yikesquote:Op donderdag 27 november 2025 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is echt om te huilen, zo sneu. Wierd
Dat die man nog niet moe van zichzelf wordt
Lekker wijn drinken. Maar bij alle seksistische opmerkingen kon je haar afkeer duidelijk zien.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:36 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Haar lichaamstaal zegt dat ze zich stierlijk zit te vervelen
Ja, ga ik ook me stoppenquote:Op donderdag 27 november 2025 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die kijken op de woensdag? Yikes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |