Moskou betaalt de rekening wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:22 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a7c98862/
Weird Duck gaat er een beetje te veel in geloven
Typisch iemand die niet kan incasseren. Eén kritisch vraagje en hij is voor het leven verbolgen.quote:
Een gast die de afgelopen weken daadwerkelijk wat meegemaakt heeft, dat maakt wel verschil.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Eindelijk weer eens een leuke uitzending op de maandag.
Wat? Dan kijk ik het terug?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Typisch iemand die niet kan incasseren. Eén kritisch vraagje en hij is voor het leven verbolgen.
Ik haalde eigenlijk zijn oude vete met Fidan Ekiz uit de sloot.quote:
Gaat denk ik over Raymond van Barneveld.quote:
Wilfred scheen als manager van Koert bij Talpa vooral bezig te zijn met groter worden dan Humberto.quote:
Eindelijk weer eens ja ipv al die nutteloze monologen over stikstofquote:
Leuke kerel idd.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens ja ipv al die nutteloze monologen over stikstof
Koert is sowieso een absolute eindbaas
Ja, Dickie komt tenminste z'n huis uit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een gast die de afgelopen weken daadwerkelijk wat meegemaakt heeft, dat maakt wel verschil.
10 jaar te laat maar goed.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Wierd wordt ontmaskerd als radicale engnek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |