https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Van de VVD dus dan blijven alle doofpotten weer dichtquote:Op dinsdag 18 november 2025 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n blaag van 35 moet zich niet beschikbaar stellen als kamervoorzitter
Dat zijn allemaal beroepen waar wat meer opleiding voor nodig is, dus die mensen zijn automatisch vaak linkserquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:49 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
De linkervleugel van de VVD wel (Rutte, Hermans, en die gast uit Breda). Die linkervleugel kon sinds Joris Voorhoeve het heel goed vinden met de PVDA.
En verder: al zou NL een echt rechts kabinet krijgen, toch zal het verder geregeerd worden door links, omdat al enkele tientallen jaren bijna alle ambtenaren, rechters, leraren en verdragen links geörienteerd zijn.
Met die neger zonder zwembroek die de zee uitlooptquote:Op woensdag 19 november 2025 14:43 schreef RipCity het volgende:
Wel zin in de zomer WK vandaag inside die ze gaan uitzenden vanaf locatie daar.
Onjuist, maar wel grappig.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal beroepen waar wat meer opleiding voor nodig is, dus die mensen zijn automatisch vaak linkser
Wat is hier precies mis mee?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:34 schreef koemleit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)ijeenkomst~a8d24b60/
al voorbij gekomen?
Dat Johan zichzelf nog serieus kan nemen joh.
Ook best grappigquote:Op woensdag 19 november 2025 19:07 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Onjuist, maar wel grappig.
Bij de overheid werken voornamelijk alfa’s en die zijn meestal links (en demonstreren graag), terwijl beta’s meestal bij het bedrijfsleven werken ( en dus het land draaiend houden).
Ik heb nog niemand in die partij gezien die niet volslagen gestoord is.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan wel kan overstappen naar een stem op Lidewij de Vos, ze delen hun standpunten over asielzoekers, de woke-gemeenschap en wolven, en ze is geen gekkie zoals Baudet.
Hopelijk gewoon in het teken van alleen het WK.quote:
Denk niet dat ome John daarvoor de poeplap gaat trekken.quote:
Vandaag Inside volgend jaar waarschijnlijk drie weken vanuit Curaçao, dat voor het eerst WK speeltquote:
En dan zit die Tina ook nog vrijwel iedere week bij Van Roosmalen en Groenteman. Beetje Tina-overkill.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond overigens weer Tina. Zoveel heeft ze toch niet te melden in een week tijd? De gasten lijken een beetje op.. het is de laatste tijd wel erg veel Valentijn, Job, Wierd en Tina.
Ik denk oprecht dat hij Humberto met een aapje vergeleek in de zin van dat hij elke keer dezelfde act opvoert.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:10 schreef Battlecruiser het volgende:
En dan zegt Johan een minuut verder dat al die racistisch bejegende voetballers meteen aangifte moeten doen. Is hij al dement of zo?
Het is wel erg onhandig.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat hij Humberto met een aapje vergeleek in de zin van dat hij elke keer dezelfde act opvoert.
Derksen kwam bij de stemwijzer letterlijk uit op Demofoben66 als nummer twee. Zo een vrijgevochten anti-autoritaire jongen uit de sixties heeft geen reet te zoeken bij de conservatieven en reactionairen van FVD.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan wel kan overstappen naar een stem op Lidewij de Vos, ze delen hun standpunten over asielzoekers, de woke-gemeenschap en wolven, en ze is geen gekkie zoals Baudet.
Je maakt een grapje, neem ik aan?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Johan wel kan overstappen naar een stem op Lidewij de Vos, ze delen hun standpunten over de woke-gemeenschap en wolven
Volgens mij zei hij gisteren al iets positiefs over haar, dat ze verstandig is en Baudet een gekkie en dat ze zetels paktquote:Op vrijdag 21 november 2025 04:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, neem ik aan?
Derksen waait met alle winden mee. Hij gaat altijd prat op zn eigen mening en dat ie overal schijt aan heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:37 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Derksen kwam bij de stemwijzer letterlijk uit op Demofoben66 als nummer twee. Zo een vrijgevochten anti-autoritaire jongen uit de sixties heeft geen reet te zoeken bij de conservatieven en reactionairen van FVD.
Ja, en de roomblanke Arie Boomsma, Louis van Gaal, Tim Hofman, Sander Schimmelpenninck, Gordon, Sylvie Meis, Dirk Kuijt en alle andere ''helden'' van J. Derksen worden ook vaak genoeg afgezeken. Nee, niet om hun huidskleur, maar Simons en Tan ook niet. ''Nagemaakt aapje'' komt zeer waarschijnlijk gewoon van ''na-apen'' en dat heeft niets met huidskleur te maken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:02 schreef DrDentz het volgende:
Humberto Tan is een namaak-aapje en Sylvana Simons is een hysterisch aapje, zou dat toeval zijn? 🐵🐒🦧
Oranjezomer is er niet dus moet ze geplugd worden anders is deze nitwit zo vergetenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Dacht dat Stompje wat minder zou aanschuiven? Zit er nog elke vrijdag. Zo ook vandaag.
Ik zit me af te vragen of het racistisch is. Beau is ook een inhoudsloze pleaser. Is het denkbaar dat Derksen hem een namaak-aapje zou noemen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Derksen waait met alle winden mee. Hij gaat altijd prat op zn eigen mening en dat ie overal schijt aan heeft.
Maar tot nu toe waait ie altijd mee met de op dat moment populaire rechts populistische stroming.
Het noemen van namaak-aapje is overigens 100 procent racistisch. Maar dat is eruit voordat je door hebt dat het op tv is.
Honderd procent.quote:Op zaterdag 22 november 2025 03:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of het racistisch is. Beau is ook een inhoudsloze pleaser. Is het denkbaar dat Derksen hem een namaak-aapje zou noemen?
Stompje?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Dacht dat Stompje wat minder zou aanschuiven? Zit er nog elke vrijdag. Zo ook vandaag.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 03:03 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of het racistisch is. Beau is ook een inhoudsloze pleaser. Is het denkbaar dat Derksen hem een namaak-aapje zou noemen?
Nooit opgevallen. Gelukkig is het een vinger en geen ander stompje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongelukje met hockey.
Cesar is gebruikt om de show op te leuken en mocht daarvoor zijn boek promotenquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:13 schreef Harvest89 het volgende:
Dan heb je dus de grote Cesar Zuiderwijk te gast en die moet dan aan de bar zitten in plaats van aan tafel. Ze hadden Helene met haar domme kut gewoon thuis kunnen laten, wat heeft zij nu eigenlijk toegevoegd in die aflevering?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |