Begrijp niet waarom mensen zijn mening überhaupt 'interessant' vindenquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Johan behoort zelf tot de woke gemeenschap met zijn anti-Israel en pro-abortus standpunten
Bezwaar maken tegen het doodbombarderen en uithongeren van meer dan 66 duizend burgers heeft helemaal niets met woke te maken. We kunnen beter naar een passende term zoeken voor mensen die daar geen bezwaar tegen maken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Johan behoort zelf tot de woke gemeenschap met zijn anti-Israel en pro-abortus standpunten
Zeepjes pluggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef RipCity het volgende:
Snap echt niet wat deze vrouw in deze show doet
Zit die saaie inhoudsloze Helčne er eindelijk een keer niet, krijgen we Estelle voor de kiezen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef RipCity het volgende:
Snap echt niet wat deze vrouw in deze show doet
Wát?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
'Hoezo zien mensen ons als vrouwonvriendelijk?'
''Dat vrouwtje'' (en dat al meteen terwijl ik inschakelde)
Niemand die er ook maar iets van zegt
Op nationale televisie mag je wel iets netter zijn in je bewoordingenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wát?
Dat zeiden ze toch niet echt hoop ik?
Je bent veel aan het huilen hier.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op nationale televisie mag je wel iets netter zijn in je bewoordingen
Dit is gewoon onfatsoenlijk
Fles allesreiniger voor 50 euro, maar wel met een mooi design zodat je kastje onder het aanrecht er ook cool uitzietquote:
Al die dingen die ik ertegenover zette, van debatteren op zondag tot voor de transgenderwet zijn en van een agnost als lijsttrekker tot moslims als leden hebben, dat zou een stevig christelijke partij nooit doen. Die uitspraken waar jij naar verwijst, die trok Bontenbal niet heel veel later ook alweer uitgebreid min of meer terug. Zou een ''stevige christen'' ook nooit doen. Die zou gewoon assertief zeggen dat dit nu eenmaal is waar hij voor staat en dat hij zich op de Bijbel baseert.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja, Johan heeft geen ongelijk gekregen. Het CDA kan dan wel geen partij zijn die de bijbel in de hand heeft (wat ik betwijfel). Maar dat Bontebal Onze Lieve Heer op de schouders heeft zitten klopt vrij aardig hoor. Of heb je de uitspraken van Bontebal tijdens de verkiezingscampagne gemist? Heeft toch een aantal uitspraken over abortus maar met name homos gedaan waaruit toch wel bleek dat geloof een hele grote rol speelt bij Bontebal. En dat is wel de partijleider.
Alsof die mensen een gemeenschap vormen die allemaal dezelfde standpunten delenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al die definitie kun je op verschillende manieren uitleggen
In ons landje heeft ''woke'' een hele specifieke betekenis
Maar waarom die nadruk op het CDA? Ok, Derksen zou er nooit op stemmen, maar verder heeft hij er weinig moeite mee. De kritiek op Wierd zijn bewegingquote:Op zaterdag 13 december 2025 02:28 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Al die dingen die ik ertegenover zette, van debatteren op zondag tot voor de transgenderwet zijn en van een agnost als lijsttrekker tot moslims als leden hebben, dat zou een stevig christelijke partij nooit doen. Die uitspraken waar jij naar verwijst, die trok Bontenbal niet heel veel later ook alweer uitgebreid min of meer terug. Zou een ''stevige christen'' ook nooit doen. Die zou gewoon assertief zeggen dat dit nu eenmaal is waar hij voor staat en dat hij zich op de Bijbel baseert.
Overigens waren er volgens mij ook nogal wat mensen die bij de verkiezingen twijfelden tussen het CDA en het zeer progressieve en liberale D66. Deze partijen kunnen elkaar in de formatie tot nu toe ook prima vinden. Zou een 'stevig christelijke'' partij dat hebben met een club als D66?
Wat is dit nu allemaal weer voor kletskoek. Een christen is geen protestant hč, het is geen SGP.quote:Op zaterdag 13 december 2025 02:28 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Al die dingen die ik ertegenover zette, van debatteren op zondag tot voor de transgenderwet zijn en van een agnost als lijsttrekker tot moslims als leden hebben, dat zou een stevig christelijke partij nooit doen. Die uitspraken waar jij naar verwijst, die trok Bontenbal niet heel veel later ook alweer uitgebreid min of meer terug. Zou een ''stevige christen'' ook nooit doen. Die zou gewoon assertief zeggen dat dit nu eenmaal is waar hij voor staat en dat hij zich op de Bijbel baseert.
Overigens waren er volgens mij ook nogal wat mensen die bij de verkiezingen twijfelden tussen het CDA en het zeer progressieve en liberale D66. Deze partijen kunnen elkaar in de formatie tot nu toe ook prima vinden. Zou een 'stevig christelijke'' partij dat hebben met een club als D66?
Je bent een expert (en dan luister je daarnaar) of je hebt een mening (zoals wij allemaal over van alles). En idealiter stroomt alles door mekaar. Maar voor iedere keer dezelfde opinie/agenda gebruiken ze inderdaad dat andere programma maar.quote:Op maandag 8 december 2025 19:50 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Precies. Meningen an sich zijn het probleem niet. Maar de manier waarop maakt veel verschil. Arend Jan deelt zijn mening en is dan klaar. Doe ermee wat je wilt, maak hem belachelijk, allemaal prima, als hij maar even zijn zegje heeft kunnen doen. Maar bij Wierd, met zijn overdreven felheid, kan je je niet aan de indruk onttrekken dat er een agenda achter zit.
Het is eigenlijk zonde dat het programma zich daarvoor laat gebruiken. Wierd is in alles zo ongeveer het tegenovergestelde van wat 20 jaar VI is. En zat hij er nu een keer per drie of vier weken, dan moet dat gewoon kunnen. Maar als vaste gast op de woensdag, als vervanger van nota bene Gijp/Verlinde, is het wel van een koude kermis thuiskomen.
Ja, vond ik ook wel opvallend, verder een enorm rechtse rakker, behalve op het punt van Israel en de militaire wandaden van het regime.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Goed geformuleerd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel opvallend, verder een enorm rechtse rakker, behalve op het punt van Israel en de militaire wandaden van het regime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |