Wow, zij was al 93?!quote:Op maandag 17 november 2025 02:20 schreef Vlinder het volgende:
Schrijfster Yvonne Keuls is gisteravond overleden. Dat heeft haar familie laten weten aan persbureau ANP. De schrijfster overleed na een kort ziekbed in haar woonplaats Den Haag.
Keuls is bekend van de boeken Het verrotte leven van Floortje Bloem, Jan Rap en z'n maat en De Moeder van David S.
Yvonne is 93 jaar geworden.
RIP, maar weet jij het verschil tussen een schrijfster en een actrice niet?quote:Op maandag 17 november 2025 02:20 schreef Vlinder het volgende:
Schrijfster Yvonne Keuls is gisteravond overleden. Dat heeft haar familie laten weten aan persbureau ANP. De schrijfster overleed na een kort ziekbed in haar woonplaats Den Haag.
Keuls is bekend van de boeken Het verrotte leven van Floortje Bloem, Jan Rap en z'n maat en De Moeder van David S.
Yvonne is 93 jaar geworden.
Inderdaad:quote:
Jaquote:
Potver. Nee toch.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Paul van Gorcum, de Baron uit Bassie & Adriaan, overleden op 91-jarige leeftijd
Er zijn altijd bekende mensen die 'vroeger' al oud waren, maar die als ze dan komen te overlijden nog steeds lichte verbazing opwekken over hun leeftijd. Zo ook Gargamel Paul.
'Ik haat Smurfen!", RIP
Jawel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
RIP, maar weet jij het verschil tussen een schrijfster en een actrice niet?
Whutquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad:
Paul van Gorcum, de baron uit Bassie en Adriaan, op 91-jarige leeftijd overleden
Acteur Paul van Gorcum, vooral bekend als ‘de baron’ uit Bassie en Adriaan en als de stem van Gargamel in De Smurfen, is op 91-jarige leeftijd overleden.
Dat meldt zijn management vrijdag. De acteur en regisseur overleed in Oegstgeest.
Hij speelde een groot deel van zijn carrière in het theater, onder meer in het Theater van de Lach van John Lanting. Ook werkte hij mee aan musicals van Jos Brink, waaronder Madame Arthur en Max Havelaar.
Daarnaast was Van Gorcum ook te zien in de films Turks Fruit en Een Vlucht Regenwulpen. De acteur vervulde de rol van de baron in Bassie en Adriaan van 1988 tot 1994. Hij nam de rol over van Aad van Toor, die de rol niet meer kon combineren met het regisseren van de serie.
Iets uitgebreider:quote:Op maandag 24 november 2025 10:41 schreef DrDentz het volgende:
Duitse acteur Udo Kier op 81-jarige leeftijd overleden
De Duitse acteur Udo Kier is zondag op 81-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn partner bevestigd aan vakblad Variety. Kier speelde de afgelopen zes decennia in meer dan tweehonderd films en series.
[ afbeelding ]
Ken hem vooral van the Kingdom/Riget...quote:Op maandag 24 november 2025 10:41 schreef DrDentz het volgende:
Duitse acteur Udo Kier op 81-jarige leeftijd overleden
De Duitse acteur Udo Kier is zondag op 81-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn partner bevestigd aan vakblad Variety. Kier speelde de afgelopen zes decennia in meer dan tweehonderd films en series.
[ afbeelding ]
RIP Yuri
Zeker. Belangrijke regisseur en filmmaker.quote:
Ik zag en hoorde dat inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hans Otjes (78) is maandag overleden
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~ab9851aa/
Top actrice ookquote:Op donderdag 11 december 2025 10:47 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]Huilen van het lachen bij de boeken van Shopaholic....
Madeline Wickham (Sophie Kinsella) is gisteren overleden![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)olic-reeks-overleden
Was cynisch bedoeldquote:Op donderdag 11 december 2025 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heeft ze gespeeld? Ken haar alleen van die Shopaholicboeken.
Je kent het verschil tussen een auteur en een actrice niet?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:47 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]Huilen van het lachen bij de boeken van Shopaholic....
Madeline Wickham (Sophie Kinsella) is gisteren overleden![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)olic-reeks-overleden
Wie herkent in deze foto ook een combinatie van andré van duine en jochem meyer?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hans Otjes (78) is maandag overleden
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~ab9851aa/
Nu dus welquote:Op donderdag 11 december 2025 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Wie herkent in deze foto ook een combinatie van andré van duine en jochem meyer?![]()
![]()
![]()
Jeetje.quote:Op maandag 15 december 2025 05:13 schreef CherryLips het volgende:
Rob Reiner en z'n vrouw zijn vermoord aangetroffen
https://www.tmz.com/2025/(...)ad-los-angeles-home/
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 december 2025 05:13 schreef CherryLips het volgende:
Rob Reiner en z'n vrouw zijn vermoord aangetroffen
https://www.tmz.com/2025/(...)ad-los-angeles-home/
All in the Family is een Amerikaanse sitcom, die van 12 januari 1971 tot en met 8 april 1979 werd uitgezondenquote:Op maandag 15 december 2025 09:50 schreef Bluesdude het volgende:
Voor wie het niet weet, Rob Reiner was de schoonzoon in deze serie All in the Family. Populair in vele landen
[ afbeelding ]
Rob Reiner was nog steeds actief, hij heeft ontzettend veel gemaakt wat je hoogstwaarschijnlijk gezien hebt. Wolf of Wall Street zat ie ook in, bijvoorbeeld. Maar A few good men was van hem, Stand by me, When Harry met Sally, zo veel grote moderne klassiekers.. Ik heb hem zelf voor het eerst gezien in All in the Family, zoals 80% van de wereldbevolking.quote:Op maandag 15 december 2025 09:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
All in the Family is een Amerikaanse sitcom, die van 12 januari 1971 tot en met 8 april 1979 werd uitgezonden
Tering tandjes
quote:Op maandag 15 december 2025 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
This is Spinal Tap was echt zo geniaal.
Meatheadquote:Op maandag 15 december 2025 09:50 schreef Bluesdude het volgende:
Voor wie het niet weet, Rob Reiner was de schoonzoon in deze serie All in the Family. Populair in vele landen
[ afbeelding ]
Als je z'n films nog nooit hebt gezien heb je wat gemistquote:Op maandag 15 december 2025 09:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Wel een extreem triest verhaal.
Toen leefde ik ook nog niet maar ik heb de serie wel gezien. Archie Bunker was een beetje de voorloper van Al Bundy geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2025 09:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
All in the Family is een Amerikaanse sitcom, die van 12 januari 1971 tot en met 8 april 1979 werd uitgezonden
Tering tandjes
Alleen dan wat meer een racistische hork, die mbt tot schoonzoon Mike Stivic, vooral Polengrapjes maakte, in de VS zijn de Polen wat de Belgen voor ons zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen leefde ik ook nog niet maar ik heb de serie wel gezien. Archie Bunker was een beetje de voorloper van Al Bundy geloof ik.
Carl Reiner kent echt vrijwel niemand hier meer, dat was er een uit de zwart-wit generatie.quote:Op maandag 15 december 2025 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ook zoon van Carl Reiner.
Rob heeft een aardig repertoire opgebouwd. Wat een einde...
[ afbeelding ]
Wellicht de mensen die Ocean's 11, 12 of 13 hebben gezien, want daar speelde hij (toen al op hoge leeftijd) ook in.quote:Op maandag 15 december 2025 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Carl Reiner kent echt vrijwel niemand hier meer, dat was er een uit de zwart-wit generatie.
quote:Op maandag 15 december 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen leefde ik ook nog niet maar ik heb de serie wel gezien. Archie Bunker was een beetje de voorloper van Al Bundy geloof ik.
quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef Donna het volgende:
Rachael Carpani (45) overleden.
Jodie Foster uit McLeod's daughters.
https://www.ad.nl/show/mc(...)-overleden~a6879e33/
[ afbeelding ]
Jodie Fountain.quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef Donna het volgende:
Rachael Carpani (45) overleden.
Jodie Foster uit McLeod's daughters.
https://www.ad.nl/show/mc(...)-overleden~a6879e33/
[ afbeelding ]
Het klonk al niet goed in m'n hoofd maar ik 'zag' het niet.quote:Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jodie Fountain.
Jodie Foster is een actrice, en, voor zover mij bekend, still alive.
Bekend verschijnsel.quote:Op maandag 15 december 2025 15:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Het klonk al niet goed in m'n hoofd maar ik 'zag' het niet.
Niet alleen de serie. Was ook een spelletje van op de C64:quote:Op woensdag 17 december 2025 08:39 schreef Karina het volgende:
Gil Gerard, ‘Buck Rogers in the 25th Century’ Star, Dies at 82
Denk dat de 'ouderen' hier deze serie nog wel kennen.
Bekijk deze YouTube-video
te laat
lol geen ideequote:Op woensdag 17 december 2025 08:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet alleen de serie. Was ook een spelletje van op de C64:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |