Toprol in Generation Kill ook. Ray-Rayquote:Op zondag 21 december 2025 20:49 schreef tjoptjop het volgende:
https://www.tmz.com/2025/12/21/the-wire-star-james-ransone-dead/
Speelde oa. Ziggy in The Wire
De zoveelste van The Wire die al op te jonge leeftijd gaat
Born to fail. Ik vond Ziggy niet irritant, maar had gewoon medelijden met hem en zijn stompzinnigheidquote:Op zondag 21 december 2025 21:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja wat vond ik hem irritant zeg, geniaal gespeeld![]()
Mooie leeftijd, mooie vrouwquote:Op zondag 28 december 2025 10:47 schreef MadMaster het volgende:
RIP Brigitte Bardot, overleden op 91-jarige leeftijd…
Jammer. Een van de laatste niet compleet achterlijke mensen in Frankrijk en Europa.quote:Op zondag 28 december 2025 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Haar naam doet mij altijd denken aan dat garpje van die man die heel erg fan was van Brigitte Bardot en dat daarom zijn vrouw op elke bil een B had laten tatoeėren om haar man te verassen en toen ze bukte om het te laten zien haar man zei: "Bob? Wie is bob?"quote:Op zondag 28 december 2025 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Hahaha, die ken ik ook nog. En ook met GUP. Groeten Uit Paramaribo.quote:Op zondag 28 december 2025 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Haar naam doet mij altijd denken aan dat garpje van die man die heel erg fan was van Brigitte Bardot en dat daarom zijn vrouw op elke bil een B had laten tatoeėren om haar man te verassen en toen ze bukte om het te laten zien haar man zei: "Bob? Wie is bob?"
Mooi uiterlijk, verrot van binnen.quote:Op zondag 28 december 2025 11:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, die ken ik ook nog. En ook met GUP. Groeten Uit Paramaribo.
Brigitte was een mooi mens.
Dit.quote:
De grote meerderheid van Europeanen zijn achterlijk ?quote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Een van de laatste niet compleet achterlijke mensen in Frankrijk en Europa.
Ze was de Dion Graus van Frankrijk.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
MM CC BB OO
Gelukkig hebben we de foto's nog.
En Willeke
Ik niet. Ik ben de main character.quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De grote meerderheid van Europeanen zijn achterlijk ?
Kijk jij eens naar je eiguh met deze domme mening, Arrogant is het ook
Zeg het eens. Oh die.quote:Op maandag 29 december 2025 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wie ook veel van honden hield?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |