Haar naam doet mij altijd denken aan dat garpje van die man die heel erg fan was van Brigitte Bardot en dat daarom zijn vrouw op elke bil een B had laten tatoeėren om haar man te verassen en toen ze bukte om het te laten zien haar man zei: "Bob? Wie is bob?"quote:Op zondag 28 december 2025 10:47 schreef MadMaster het volgende:
RIP Brigitte Bardot, overleden op 91-jarige leeftijd…
Hahaha, die ken ik ook nog. En ook met GUP. Groeten Uit Paramaribo.quote:Op zondag 28 december 2025 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Haar naam doet mij altijd denken aan dat garpje van die man die heel erg fan was van Brigitte Bardot en dat daarom zijn vrouw op elke bil een B had laten tatoeėren om haar man te verassen en toen ze bukte om het te laten zien haar man zei: "Bob? Wie is bob?"
Mooi uiterlijk, verrot van binnen.quote:Op zondag 28 december 2025 11:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, die ken ik ook nog. En ook met GUP. Groeten Uit Paramaribo.
Brigitte was een mooi mens.
Dit.quote:
De grote meerderheid van Europeanen zijn achterlijk ?quote:Op zondag 28 december 2025 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Een van de laatste niet compleet achterlijke mensen in Frankrijk en Europa.
Ze was de Dion Graus van Frankrijk.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
MM CC BB OO
Gelukkig hebben we de foto's nog.
En Willeke
Ik niet. Ik ben de main character.quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De grote meerderheid van Europeanen zijn achterlijk ?
Kijk jij eens naar je eiguh met deze domme mening, Arrogant is het ook
Zeg het eens. Oh die.quote:Op maandag 29 december 2025 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wie ook veel van honden hield?
Same, stijl achterover waarschijnlijk?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken haar uit een tvserie van uit mn kindertijd (jaren 90) maar weet niet meer precies welke. Niet die eenmalige rol in Baatjer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:35 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/film/63(...)rr-70-overleden.html
Hongaarse filmmaker Bela Tarr overleden
Nauls...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
T.K. Carter, Actor Known for The Thing, The Corner and Punky Brewster, Dies at 69
https://blexmedia.com/t-k-carter-dies-at-69/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |