abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 18:33:47 #1
485843 crew  Jippie
pi_219232836
quote:
-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!

Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modblackpetes
quote:
Let wel: Aan topicstarters

Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.

-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.

-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.

-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.

Verder

-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.

-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.

-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Verder geldt voor alle topics onder andere:

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Zoals beloofd hebben we het gebruik van de woorden fascist, fascistoide , NSB etc. besproken op het FOK! hoofdkantoor. Omdat er vanuit moderatie en users vraag was over het gebruik van het woord genocide is dat gelijk meegenomen.

• Fascist, fascistoïde, NSB etc.- gebruiken in een post over een derde persoon of politieke stroming/partij wordt beschouwd als demoniseren. Dat is niet gewenst, dus posts met deze woorden zullen we moeten verwijderen. Dat gaat ook op voor dingen als ''linkse deugkneus'' en of het in de schoenen schuiven van daden in de hoek van een politieke stroming in het algemeen.

• Genocide- In de discussies kunnen users hun mening over Israël ventileren. Als men van mening is dat Israël zich schuldig maakt aan een genocide in de Gazastrook, zich afvraagt waarom landen de genocide in Gaza door Israël niet willen erkennen of iets over de conclusies van mensenrechtenorganisaties post is dat geen probleem. Maar opmerkingen die bedoeld zijn om te klieren in een topic, zoals ‘genocide-lover’ of ‘genocideplegend Israël’ zonder enige context of vorm van argumentatie halen we weg.

Uiteraard kijken we zoals altijd naar de context van het nieuwsitem waaronder is gepost.

Als je denkt dat iemand zit te trollen - > negeer het en zet een TR zodat de moderatie het kan beoordelen.

Disclaimer: we nemen alle feedback serieus, maar we kunnen niet overal iets aan doen.

:T

zondag 9 november 2025 @ 18:35:45 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219232874
Fipo geklapt :9
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 9 november 2025 @ 18:36:48 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219232891
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_219233545
@Jippie vandaag een beetje moeite met je woordjes gebruiken of niet?
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 19:19:56 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219233608
Als je nu gewoon zelf je woordjes gebruikt en probeert te formuleren wat je omgeveer wilt weten dan kunnen anderen je vraag misschien beantwoorden

Kinderachtig doen doe je maar thuis bij moeder de vrouw
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219233627
Wie zegt dat elke vrouw moeder is
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 19:30:06 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219233773
Ik zeg dat
pi_219233801
Seksistisch gedoe weer
  zondag 9 november 2025 @ 19:37:29 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219233873
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 19:19 schreef sp3c het volgende:
Als je nu gewoon zelf je woordjes gebruikt en probeert te formuleren wat je omgeveer wilt weten dan kunnen anderen je vraag misschien beantwoorden

'omgeveer'?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 19:42:25 #10
236264 crew  capricia
pi_219233945
quote:
18s.gif Op zondag 9 november 2025 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
'omgeveer'?
Omdenken jonguh. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 19:42:56 #11
485843 crew  Jippie
pi_219233953
quote:

[..]
'omgeveer'?
Ja Lord_Vetilarie
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 19:48:42 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219234041
quote:

[..]
'omgeveer'?
'Ja'
pi_219235907
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 19:19 schreef sp3c het volgende:

Ik had er een prachtige post over gemaakt maar die is gecensureerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 9 november 2025 @ 23:58:00 #14
485843 crew  Jippie
pi_219236084
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had er een prachtige post over gemaakt maar die is gecensureerd.
Voor censuur kun je bij diverse dictaturen aankloppen, op FOK! doen we daar niet aan.
pi_219236122
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2025 23:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Voor censuur kun je bij diverse dictaturen aankloppen, op FOK! doen we daar niet aan.
Precies wat ze in een dictatuur zouden zeggen.
pi_219236438
Iedereen mag mij maar gewoon een antisemiet noemen. Geen quote of wat dan ook nodig, maar als ik argumenteer waarom bepaalde mensen fout bezig zijn, dan is het tijd voor censuur.

Je weet wat je bent Jippie.
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 07:51:11 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219236447
doe niet zo vervelend joh
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 07:53:19 #18
485843 crew  Jippie
pi_219236458
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 00:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Precies wat ze in een dictatuur zouden zeggen.
Precies wat een ontevreden user zou zeggen die niet weet wat censuur daadwerkelijk inhoudt. Het is je vergeven.
pi_219236492
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 07:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Precies wat een ontevreden user zou zeggen die niet weet wat censuur daadwerkelijk inhoudt. Het is je vergeven.
Precies wat een slechte pedante mod zou zeggen. Zoek een andere hobby en het is je vergeven.
pi_219236530
Ik werd genoemd in die post, maar nu die weg is kan ik niet zien waarom :(
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 08:08:11 #21
485843 crew  Jippie
pi_219236532
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 07:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Iedereen mag mij maar gewoon een antisemiet noemen. Geen quote of wat dan ook nodig, maar als ik argumenteer waarom bepaalde mensen fout bezig zijn, dan is het tijd voor censuur.

Je weet wat je bent Jippie.
Dan moet je vaker een TR zetten, ik ben heel strikt op het elkaar uitmaken voor antisemiet of bruinhemden. Dat gaat gewoon weg en in de notes. Er is hier geen 24/7 toezicht en we zullen wel eens wat over het hoofd zien vandaar dat Tr's een goed hulpmiddel zijn voor moderatie.
Je zou zelf ook niet altijd met een gestrekt been een discussie in moeten gaan. Ik snap dat iemand dat uit emotie doet, maar het leidt vaak tot een opgefokte discussie wat van kwaad tot erger gaat.
Een opmerking dat er begrip is voor bedrijven die joden uitsluiten, vind ik walgelijk en helemaal als dat op de herdenkingsdag van de Kristallnacht gebeurt. Als users zich daar eens in zouden verdiepen zouden ze misschien begrijpen hoezeer ze de termen antisemiet, nazi, bruinhemden, jodenhater degraderen door dat maar tegen iedereen te roepen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 08:16:51 #22
485843 crew  Jippie
pi_219236570
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 07:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Precies wat een slechte pedante mod zou zeggen. Zoek een andere hobby en het is je vergeven.
Met betrekking tot de policy kan ik inderdaad strikt zijn, maar users krijgen vaak het voordeel van de twijfel en als iets niet duidelijk is dan vraag ik dat na zoals ik dat gisteren ook bij een post van jou deed.
En je bent schijnbaar niet uit een raam gevallen en je hebt je kopje thee/koffie overleefd dus qua 'dictatuur' valt het hier best wel mee.
pi_219236572
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:07 schreef oblo het volgende:
Ik werd genoemd in die post, maar nu die weg is kan ik niet zien waarom :(
Ik argumenteerde iets te overtuigend voor Jippie waarom het een slecht idee is om kritiek op Israël gelijk te stellen aan jodenhaat.
pi_219236590
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:08 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dan moet je vaker een TR zetten, ik ben heel strikt op het elkaar uitmaken voor antisemiet of bruinhemden. Dat gaat gewoon weg en in de notes. Er is hier geen 24/7 toezicht en we zullen wel eens wat over het hoofd zien vandaar dat Tr's een goed hulpmiddel zijn voor moderatie.
Je zou zelf ook niet altijd met een gestrekt been een discussie in moeten gaan. Ik snap dat iemand dat uit emotie doet, maar het leidt vaak tot een opgefokte discussie wat van kwaad tot erger gaat.
Een opmerking dat er begrip is voor bedrijven die joden uitsluiten, vind ik walgelijk en helemaal als dat op de herdenkingsdag van de Kristallnacht gebeurt. Als users zich daar eens in zouden verdiepen zouden ze misschien begrijpen hoezeer ze de termen antisemiet, nazi, bruinhemden, jodenhater degraderen door dat maar tegen iedereen te roepen.
Zo strikt dat die opmerkingen boven en onder de posts staan die je hebt weggehaald in een topic waar je zelf actief aan meedoet. Helemaal gemist hoor!

Die lijst was helemaal geen lijst van bedrijven die joden uitsluiten. Had ik ook geschreven, maar dat moet je gemist hebben met die rode waas voor je ogen. Je kan het ook niet meer terugvinden, want je hebt die post niet gecensureerd.
pi_219236610
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Met betrekking tot de policy kan ik inderdaad strikt zijn, maar users krijgen vaak het voordeel van de twijfel en als iets niet duidelijk is dan vraag ik dat na zoals ik dat gisteren ook bij een post van jou deed.
En je bent schijnbaar niet uit een raam gevallen en je hebt je kopje thee/koffie overleefd dus qua 'dictatuur' valt het hier best wel mee.
Dat is wel leuk omdenken. Je komt zelf met de dictatuur aankakken en dan doe je later alsof ik het een dictatuur heb genoemd hier.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 08:36:38 #26
485843 crew  Jippie
pi_219236664
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zo strikt dat die opmerkingen boven en onder de posts staan die je hebt weggehaald in een topic waar je zelf actief aan meedoet. Helemaal gemist hoor!

Die lijst was helemaal geen lijst van bedrijven die joden uitsluiten. Had ik ook geschreven, maar dat moet je gemist hebben met die rode waas voor je ogen. Je kan het ook niet meer terugvinden, want je hebt die post niet gecensureerd.
Ja, ik denk dat je nu posts door elkaar aan het halen bent. Er wordt een tweet geplaatst met bedrijven/organisaties die mensen van joodse komaf hebben uitgesloten, jij reageert met een opmerking 'bedankt voor de aanbeveling' waarop ik vraag wat bedoel je waarop jij in de trant reageert dat je vind dat die organisaties /bedrijven goed werk doen. Ik gaf je eerst het voordeel van de twijfel vandaar mijn vraag, en als uit het antwoord blijkt dat de twijfel onterecht was dan gaat zo'n opmerking 'bedankt voor de aanbeveling' inclusief mijn vraag daarop weg. Ik krijg hiervan geen rode waas voor mijn ogen hoor. Ik hoor je kritiek hier ook gewoon aan en geef je een fatsoenlijk antwoord.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 08:38:08 #27
485843 crew  Jippie
pi_219236669
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik argumenteerde iets te overtuigend voor Jippie waarom het een slecht idee is om kritiek op Israël gelijk te stellen aan jodenhaat.
Dat is jouw interpretatie nu, maar niet hetgeen waar het werkelijk om ging.
  maandag 10 november 2025 @ 08:38:53 #28
66444 Lord_Vetinari
pi_219236671
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2025 23:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Proest.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 08:39:22 #29
485843 crew  Jippie
pi_219236673
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Proest.
Verslik je je?
  maandag 10 november 2025 @ 08:43:34 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_219236690
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Verslik je je?
Om even in Joodse sferen te blijven: ik vond jouw opmerking nogal een gotspe. ‘Op Fok doen we niet aan censuur.’
pi_219236723
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat is jouw interpretatie nu, maar niet hetgeen waar het werkelijk om ging.
Het was dat of je lange tenen.
pi_219236758
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat je nu posts door elkaar aan het halen bent. Er wordt een tweet geplaatst met bedrijven/organisaties die mensen van joodse komaf hebben uitgesloten, jij reageert met een opmerking 'bedankt voor de aanbeveling' waarop ik vraag wat bedoel je waarop jij in de trant reageert dat je vind dat die organisaties /bedrijven goed werk doen. Ik gaf je eerst het voordeel van de twijfel vandaar mijn vraag, en als uit het antwoord blijkt dat de twijfel onterecht was dan gaat zo'n opmerking 'bedankt voor de aanbeveling' inclusief mijn vraag daarop weg. Ik krijg hiervan geen rode waas voor mijn ogen hoor. Ik hoor je kritiek hier ook gewoon aan en geef je een fatsoenlijk antwoord.
Je ziet een lijst waarop staat dat "joden" niet meer welkom zijn in de gemeente Enschede en neemt dat liever voor waarheid aan dan wat een van de meest welbespraakte users van dit forum schrijft. Namelijk dat het een lijst over banden met Israël gaat.

Mijn enige fout is dat ik mijn gesprekspartners af en toe overschat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 08:58:48 #33
485843 crew  Jippie
pi_219236771
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het was dat of je lange tenen.
Het feit dat je blijkbaar niet de reactie/modactie hebt gekregen waarop je had gehoopt is vervelend voor je, maar daar kan ik niets aan doen.
Als je denkt dat je het beter zou doen als mod nodig ik je uit om te solliciteren.
En als je mij niet vind functioneren als mod mag je daar een onderbouwde klacht over indienen bij het hoger management.

Meer kan ik in deze niet voor je doen.
pi_219236798
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het feit dat je blijkbaar niet de reactie/modactie hebt gekregen waarop je had gehoopt is vervelend voor je, maar daar kan ik niets aan doen.
Als je denkt dat je het beter zou doen als mod nodig ik je uit om te solliciteren.
En als je mij niet vind functioneren als mod mag je daar een onderbouwde klacht over indienen bij het hoger management.

Meer kan ik in deze niet voor je doen.
Dit is wat ik nou bedoelde met dat pedante en je woordjes niet gebruiken. Jij zegt dat ik het helemaal fout had, maar laat vervolgens weer helemaal open hoe ik het fout had. En dan nu deze dooddoener.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 09:04:03 #35
485843 crew  Jippie
pi_219236813
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je ziet een lijst waarop staat dat "joden" niet meer welkom zijn in de gemeente Enschede en neemt dat liever voor waarheid aan dan wat een van de meest welbespraakte users van dit forum schrijft. Namelijk dat het een lijst over banden met Israël gaat.

Mijn enige fout is dat ik mijn gesprekspartners af en toe overschat.
Als je een opmerking sarcastisch bedoelt, geef dat aan aan als ik er naar vraag omdat ik niet zeker ben van je intentie.

Verder denk ik dat er nu genoeg over dit onderwerp is gesproken, het herhalen van zetten leidt zelden tot nieuwe inzichten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 09:10:49 #36
485843 crew  Jippie
pi_219236869
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is wat ik nou bedoelde met dat pedante en je woordjes niet gebruiken. Jij zegt dat ik het helemaal fout had, maar laat vervolgens weer helemaal open hoe ik het fout had. En dan nu deze dooddoener.
Leg mij dan eens uit wat je bedoeld met 'je woordjes niet gebruiken', ik ben duidelijk geweest waar ik actie op heb ondernomen en waarom maar vraag mij onderhand af of we het over hetzelfde topic hebben. En als ik opmerkingen/sneren naar jou over het hoofd heb gezien, wijs ze dan alsnog aan.

Heb gisteren in verschillende topics geveegd, en ik weet niet allemaal uit mijn hoofd welk bericht ik waar heb geveegd en van welke user. De posts die ik genote heb kan ik terugvinden, de rest niet.
pi_219236883
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 09:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je een opmerking sarcastisch bedoelt, geef dat aan aan als ik er naar vraag omdat ik niet zeker ben van je intentie.

Verder denk ik dat er nu genoeg over dit onderwerp is gesproken, het herhalen van zetten leidt zelden tot nieuwe inzichten.
Als jij dit gesprek eindigt met het idee dat er aan de gemeentegrens van Enschede een bordje staat met "verboden voor joden" dan moeten we nog even doorgaan geloof ik. Dat is namelijk niet waar.

Als je het bovenstaande niet denkt zou het je sieren om terug te nemen dat ik walgelijk ben en je excuses aan te bieden voor je gebrek aan lezen voor je uit de slof schoot.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 09:17:50 #38
485843 crew  Jippie
pi_219236911
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Om even in Joodse sferen te blijven: ik vond jouw opmerking nogal een gotspe. ‘Op Fok doen we niet aan censuur.’
Dan ken je de definitie van censuur niet.
  maandag 10 november 2025 @ 09:26:15 #39
66444 Lord_Vetinari
pi_219236957
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 09:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Een van de kenmerken is het verbieden van (het gebruik van (bepaalde)) woorden. Vertel ons nog eens over jullie ruime beleid mbt het beschrijven van politieke stromingen en het benoemen van bepaalde personen als aanhanger daarvan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 09:26:16 #40
485843 crew  Jippie
pi_219236958
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als jij dit gesprek eindigt met het idee dat er aan de gemeentegrens van Enschede een bordje staat met "verboden voor joden" dan moeten we nog even doorgaan geloof ik. Dat is namelijk niet waar.

Als je het bovenstaande niet denkt zou het je sieren om terug te nemen dat ik walgelijk ben en je excuses aan te bieden voor je gebrek aan lezen voor je uit de slof schoot.
Je insinueerde door jouw opmerkingen dat je het prima vond dat mensen van joodse komaf werden uitgesloten door bepaalde bedrijven/organisaties en dat vond en vind ik walgelijk.

Als je geen verdere toelichting geeft hoe en waarom je hebt gereageerd zoals je deed als ik er om vroeg in dat topic dan gooi je je eigen glazen in. Zo'n reactie kan ook via DM als je het niet in de discussie wil of kan uitleggen.
pi_219236981
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 09:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Gebruik je woordjes.
pi_219236994
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 09:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je insinueerde door jouw opmerkingen dat je het prima vond dat mensen van joodse komaf werden uitgesloten door bepaalde bedrijven/organisaties en dat vond en vind ik walgelijk.

Als je geen verdere toelichting geeft hoe en waarom je hebt gereageerd zoals je deed als ik er om vroeg in dat topic dan gooi je je eigen glazen in. Zo'n reactie kan ook via DM als je het niet in de discussie wil of kan uitleggen.

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 09:37:58 #43
485843 crew  Jippie
pi_219237053
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Een van de kenmerken is het verbieden van (het gebruik van (bepaalde)) woorden. Vertel ons nog eens over jullie ruime beleid mbt het beschrijven van politieke stromingen en het benoemen van bepaalde personen als aanhanger daarvan.
Hier en in POL is dat uitgebreid en gemotiveerd uitgelegd.
Lees het allemaal maar nog eens terug.

Ik zie er geen censuur in maar het rekening houden met de verantwoordelijkheden van de forumeigenaar voor hetgeen er op zijn forum wordt gepost. Er mogen legio negatieve of positieve classificaties op FOK! worden gegeven aan personen en politieke stromingen op enkele na. Als dat nou net je favoriete etiketjes zijn, dan heb je inderdaad pech.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 09:40:26 #44
485843 crew  Jippie
pi_219237076
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik vond je opmerking walgelijk, maar zeg nergens dat ik jou als persoon walgelijk vind. Dat is ook absoluut mijn intentie niet geweest.
  maandag 10 november 2025 @ 09:47:27 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219237108
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 09:26 schreef Jippie het volgende:
dan gooi je je eigen glazen in
@Glazensloper dus
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 10:03:31 #46
485843 crew  Jippie
pi_219237188
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2025 09:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
@:Glazensloper dus
Die hij gelukkig zelf weer kan vervangen ^O^
pi_219237255
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 09:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vond je opmerking walgelijk, maar zeg nergens dat ik jou als persoon walgelijk vind. Dat is ook absoluut mijn intentie niet geweest.
Maar Enschede een jodenvrije gemeente noemen heb je minder moeite mee. Ik vind het walgelijk dat je liever een hele gemeente schoffeert dan gewoon je ongelijk een keertje toegeven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 10:31:56 #48
485843 crew  Jippie
pi_219237352
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Maar Enschede een jodenvrije gemeente noemen heb je minder moeite mee. Ik vind het walgelijk dat je liever een hele gemeente schoffeert dan gewoon je ongelijk een keertje toegeven.
Ik snap niet waar je op doelt met Enschede, heb je een linkje of had je er een TR bij geplaatst?
pi_219237390
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 10:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik snap niet waar je op doelt met Enschede, heb je een linkje of had je er een TR bij geplaatst?
Het X lijstje wat je nu al twee dagen aan het verdedigen bent.

quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 08:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat je nu posts door elkaar aan het halen bent. Er wordt een tweet geplaatst met bedrijven/organisaties die mensen van joodse komaf hebben uitgesloten,
Je zegt hier dat joden niet meer welkom zijn in de gemeente Enschede.

Of waarschijnlijker: je hebt heel die lijst niet verder bekeken dan de titel.
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 10:39:32 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219237404
waar heb je het in godsnaam over man
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 10:42:35 #51
485843 crew  Jippie
pi_219237417
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]

Bedankt voor het linkje, ik zal het opzoeken.
pi_219237443
quote:
88s.gif Op maandag 10 november 2025 10:39 schreef sp3c het volgende:
waar heb je het in godsnaam over man
Hier en in NWS is dat uitgebreid en gemotiveerd uitgelegd.
pi_219237447
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Bedankt voor het linkje, ik zal het opzoeken.
Ik kan oprecht niet beoordelen of je hier sarcastisch bent.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 10:58:06 #54
485843 crew  Jippie
pi_219237498
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]

De post : Aether in NWS / Pro-Palestina activisme #49

De tweet:
https://twitter.com/de_we(...)mx6w1bO7WMaQKGg&s=19

https://x.com/de_weeteri/(...)mx6w1bO7WMaQKGg&s=19

quote:
En de inhoud:

Waar Joden, Israëlische artiesten of organisaties in Nederland (en direct betrokken podia) zijn uitgesloten, geboycot of gecanceld (2023⁠–⁠2025)
Via FB

1. THEATERS & PODIA
• Het Concertgebouw (Amsterdam)
• Theater De Generator (Leiden)
• Theater Bellevue (Amsterdam)
• Boom Chicago (Amsterdam)
• Paradiso (Amsterdam)
• TivoliVredenburg (Utrecht)
• Theater Kikker (Utrecht)
• Theater De Nieuwe Vorst (Tilburg)
• Veem House for Performance (Amsterdam)
• Theater Walhalla (Rotterdam)
• Theater Zuidplein (Rotterdam)
• Theater Fl!nt (Amersfoort)
• De Doelen (Rotterdam)
• Frascati Theater (Amsterdam)
• Bâtard Festival (Amsterdam/Brussel)
• Pakhuis de Zwijger (Amsterdam)
• The Loft (Amsterdam)
• Nederlands Theater Festival
• Korzo Theater (Den Haag)
• W139 (Amsterdam)
• Forum Groningen
• Podium Mozaïek (Amsterdam)
• Eye Filmmuseum (Amsterdam)
• Muziekgebouw aan ’t IJ (Amsterdam)
• Nationale Opera & Ballet (Amsterdam)
• SPRING Festival (Utrecht)
• Filmhuis Cavia (Amsterdam)

2. FESTIVALS & EVENEMENTEN
• IDFA (Amsterdam)
• Tomorrowland – DJ Skazi annuleert optreden (BE, met NL-impact)

3. MUSEA & KUNSTINSTELLINGEN
• Bonnefantenmuseum (Maastricht)
• Museum De Pont (Tilburg)
Nest (Den Haag)
• Dutch Museum Association
• Beeld & Geluid (Hilversum)
• V2_Lab for the Unstable Media (Rotterdam)

4. UNIVERSITEITEN & ONDERWIJS
• Universiteit van Amsterdam (UvA)
• Vrije Universiteit Amsterdam (VU)
• Radboud Universiteit (Nijmegen)
• Universiteit Utrecht
• Technische Universiteit Eindhoven (TU/e)
• Wageningen University & Research
• Erasmus Universiteit Rotterdam
• Universiteit Leiden
• Maastricht University
• HKU (Utrecht)
• ArtEZ Hogeschool (Arnhem)
• KABK – Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten (Den Haag)
• Gerrit Rietveld Academie (Amsterdam)
• Sandberg Instituut (Amsterdam)
• Dutch Scholars for Palestine – academische boycotoproep
• Radboud Universiteit – lezing Rawan Osman verstoord
• Maastricht University – lezing Rawan Osman afgebroken

5. SYNAGOGES & JOODSE LOCATIES

Den Haag (Sjoel)
• Hovenier weigert snoeiwerk (2024)
• Rondleiding/boekingsaanvraag geweigerd (2024)

Enschede (Sjoel)
• Gemeente weigert extra politiebescherming (oktober 2023)
• Burgemeester weigert foto met Israëlische ambassadeur (december 2023)
• Belastingdienst-teamuitje geannuleerd (juli 2025)

6. MEDIA & OMROEPEN
• AVROTROS – weigert deelname aan Eurovisie als Israël meedoet (2026)

7. ARTIESTEN, ARTSEN & OPTREDENS GEWEERD OF GECANCELD
• Shai Abramson – cantor (Concertgebouw)
• Yochay Sponder – stand-up comedian (Boom Chicago)
• Lenny Kuhr – diverse podia
• Jerusalem Quartet – diverse podia
• Israëlische artsen – geweigerd bij medische lezingen
• Israëlisch klassiek ensemble – afgezegd op Nederlandse podia
• DJ Skazi – annuleert optreden Tomorrowland (2025)

8. OVERHEID / POLITIEK / BEDRIJVEN / OVERIG
• Gemeente Enschede – weigert extra politie inzet bij synagoge
• Gemeente Enschede – burgemeester weigert foto bij Joodse viering
• Belastingdienst (Almelo/Enschede) – synagoge-uitje afgezegd
• Hovenier Den Haag – weigert werkzaamheden vanwege Joodse opdrachtgever
• Joods gezin aangevallen op
Jij reageert hier op met zoiets als' bedankt voor de aanbevelingen' waarop ik vraag hoe bedoel je? En jij reageert met 'Bedrijven mag je best belonen als ze wat goeds doen.'

Ik vind dat nog steeds een walgelijke opmerking, zonder te zeggen dat ik jou als persoon walgelijk vindt.
Misschien heb je de opmerking sarcastisch bedoeld, maar daar reageer je niet op.

Dat een burgemeester niet op de foto wil net een Israëlische ambassadeur vind ik flauw vanuit zijn functie. Maar mensen uitsluiten op basis van hun afkomst of geen beveiliging bieden terwijl er dreiging is tegen de Joodse gemeenschap door het hele land is vind ik schandalig.

Maar leg me eens uit waar jij je uitspraak over de bordjes 'Verboden voor Joden' bij Enschede vandaan haalt?
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 11:09:04 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219237554
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 10:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hier en in NWS is dat uitgebreid en gemotiveerd uitgelegd.
leg het gewoon normaal uit
  maandag 10 november 2025 @ 11:15:08 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219237583
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef Jippie het volgende:

[..]
De post : Aether in NWS / Pro-Palestina activisme #49

De tweet:
https://twitter.com/de_we(...)mx6w1bO7WMaQKGg&s=19

https://x.com/de_weeteri/(...)mx6w1bO7WMaQKGg&s=19
[..]
Jij reageert hier op met zoiets als' bedankt voor de aanbevelingen' waarop ik vraag hoe bedoel je? En jij reageert met 'Bedrijven mag je best belonen als ze wat goeds doen.'

Ik vind dat nog steeds een walgelijke opmerking, zonder te zeggen dat ik jou als persoon walgelijk vindt.
Misschien heb je de opmerking sarcastisch bedoeld, maar daar reageer je niet op.

Dat een burgemeester niet op de foto wil net een Israëlische ambassadeur vind ik flauw vanuit zijn functie. Maar mensen uitsluiten op basis van hun afkomst of geen beveiliging bieden terwijl er dreiging is tegen de Joodse gemeenschap door het hele land is vind ik schandalig.

Maar leg me eens uit waar jij je uitspraak over de bordjes 'Verboden voor Joden' bij Enschede vandaan haalt?
The fuck is dit nou weer voor achterlijk lijstje dan :') .

Mijn werkgever staat op deze lijst en ik heb gewoon joodse collega's en collega's die samenwerken met Israëlische instituten. But nooo volgens DE LIJST vergassen we hier joden in de kelder of zo? Binnenkort toch maar eens kijken wat er zich daar afspeelt dan...
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 11:17:09 #57
485843 crew  Jippie
pi_219237589
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2025 11:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mijn werkgever staat op deze lijst en ik heb gewoon joodse collega's en collega's die samenwerken met Israëlische instituten. But nooo volgens DE LIJST vergassen we hier joden in de kelder of zo?
Ik hoef de inhoud van zo'n tweet niet te modereren, wel de reacties die daar op volgen.
  maandag 10 november 2025 @ 11:18:48 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219237601
Oke.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 11:21:54 #59
485843 crew  Jippie
pi_219237612
Maar ik moet nog iets op de FP doen en een deadline halen voor mijn betaalde werk, dus ben nu even weg. Tot later vandaag.
pi_219237921
Hebben jullie de nieuwe hit van Hillary Duff al gehoord
pi_219237991
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 12:22 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, wel de nieuwe Straatmuzikant. (Waar is hij????)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219238003
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 12:22 schreef Aberkullie het volgende:
Dat nummer is zo yesterday
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219238011
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 12:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat nummer is zo yesterday
Lekker mature dit
pi_219238185
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Je ziet een lijst waarop staat dat "joden" niet meer welkom zijn in de gemeente Enschede
Die lijst ging niet alleen over instanties van de gemeente Enschede he. Niet gaan bagatelliseren.

Het Concertgebouw stond er ook op, om maar een klein voorbeeldje te noemen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 14:40:21 #65
485843 crew  Jippie
pi_219238825
Ik vind Hillary Duff helemaal niets, is er geen Feedback af te handelen? Dan ga ik nu naar voren.
pi_219238954
Is goed ik hou het hier wel in de gaten
pi_219238958
quote:

[..]

Mijn werkgever staat op deze lijst en ik heb gewoon joodse collega's en collega's die samenwerken met Israëlische instituten. But nooo volgens DE LIJST vergassen we hier joden in de kelder of zo? Binnenkort toch maar eens kijken wat er zich daar afspeelt dan...
Ik had gezegd dat ik graag bij je bedrijf geld kwam uitgeven en dat was walgelijk en censuurwaardig aldus onze verbinder Jippie.
  Forum Admin maandag 10 november 2025 @ 14:59:19 #68
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219238960
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had gezegd dat ik graag bij je bedrijf geld kwam uitgeven en dat was walgelijk en censuurwaardig aldus onze verbinder Jippie.
Anders tief je gewoon lekker op joh, verzuurde kneus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219238970
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Anders tief je gewoon lekker op joh, verzuurde kneus.
Anders knuffel je gewoon even lekker je moeder joh vrolijke reus!
pi_219238972
That escalated quickly
  Forum Admin maandag 10 november 2025 @ 15:03:32 #71
pi_219238980
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Anders knuffel je gewoon even lekker je moeder joh vrolijke reus!
Nee ik heb helemaal genoeg van een stel beroepsclowns die werkelijk enkel en alleen maar naar het forum en dan specifiek feedback komen om hun kansloze "klachten" te droppen zonder enige vorm van opbouwende kritiek maar wel doorspekt met cynisch gekanker op vrijwilligers van een forum, of de users er van.

Flikker dan gewoon op, maar ik snap dat de dagen op de dagbesteding dan wel erg lang duren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219239042
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee ik heb helemaal genoeg van een stel beroepsclowns die werkelijk enkel en alleen maar naar het forum en dan specifiek feedback komen om hun kansloze "klachten" te droppen zonder enige vorm van opbouwende kritiek maar wel doorspekt met cynisch gekanker op vrijwilligers van een forum, of de users er van.

Flikker dan gewoon op, maar ik snap dat de dagen op de dagbesteding dan wel erg lang duren.
Heb je een TLDR?
  maandag 10 november 2025 @ 15:14:04 #73
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219239054
quote:

[..]

Werk je op de school van Rundfunk dan? Zou ik ff bij de Duitse leraar kijken ;).

Anyway ik denk dat de maker van dit lijstje; de eisen van de relstudenten als doorgevoerd zit. Wat zover ik weet (terecht) niet gebeurd is.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219239118
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je een TLDR?
Kom op Glazenmaker, ik kan je reacties vaak best waarderen. Maar hoe je je nu gedraagt, is behoorlijk jammer. Fok! maakt gebruik van vrijwilligers en daarnaast gelden ook bepaalde regels voor gebruikers.

Soms zitten de mods er flink naast, soms zit de gebruiker er flink naast. Als het een keer niet in jouw voordeel is, dan is het meestal handiger om gewoon te slikken (no pun intended) en verdergaan. Nu kom je over als een zure gebruiker en dat doet je echt geen goed.

Dit alles is mij ook vaak zat overkomen.

Dus: accepteren en verdergaan. Punt.
pi_219239152
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je een TLDR?
Doen 'ns aardig tegen Straatdienstplichtige. :*
pi_219239179
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2025 15:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Doen 'ns aardig tegen Straatdienstplichtige. :*
Hoezo, alsof straatcommando aardig tegen hem doet.
  Forum Admin maandag 10 november 2025 @ 15:36:23 #77
pi_219239183
Iets met actie reactie. Ik ben niet de oorzaak van het verzuurde kut sfeertje.
pi_219239216
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Iets met actie reactie. Ik ben niet de oorzaak van het verzuurde kut sfeertje.
Kom we pakken die klootzak
  maandag 10 november 2025 @ 15:49:57 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219239269
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219239297
Is het normaal dat iedereen zich er dan mee gaat bemoeien hier :?
pi_219239344
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 15:54 schreef Black_Baron het volgende:
Is het normaal dat iedereen zich er dan mee gaat bemoeien hier :?
Waarom bemoei jij je met mensen met wie bemoeien.

En waarom bemoei ik me daar daar nou weer mee
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219239347
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Ik stel een vraag aan de moderatie alhier. O+
Of dat de bedoeling is.
pi_219239373
quote:

[..]

Waarom bemoei jij je met mensen die zich bemoeien met mensen die zich er mee bemoeien?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 16:09:09 #84
485843 crew  Jippie
pi_219239391
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2025 16:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik stel een vraag aan de moderatie alhier. O+
Of dat de bedoeling is.
Het is niet helemaal de bedoeling, maar het gebeurt regelmatig en is niet altijd vervelend.
  Forum Admin maandag 10 november 2025 @ 16:26:09 #85
pi_219239493
Neuh beetje lollige sc is er altijd al geweest
  Forum Admin maandag 10 november 2025 @ 16:26:47 #86
pi_219239496
quote:

[..]

Wat moet je nou
pi_219239538
Hier moet ik gepost hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219239545
Want ik vind hier dingen van namelijk.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 10 november 2025 @ 16:36:39 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219239578
Unpopular opinion: ik heb hierover GEEN mening.
Huilen dan.
pi_219239604
quote:
8s.gif Op maandag 10 november 2025 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
Unpopular opinion: ik heb hierover GEEN mening.
Dit gelooft echt niemand.
pi_219239696
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 16:32 schreef Barbusse het volgende:
Want ik vind hier dingen van namelijk.
Heb je er een pittige mening over?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219239821
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 16:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heb je er een pittige mening over?
Uiteraard.
pi_219240114
Dit topic heeft een poeskat nodig (als ie stil staat even op klikken :P)

Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 10 november 2025 @ 18:45:26 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219240273
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 18:17 schreef recursief het volgende:

[ afbeelding ]
bah :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 november 2025 @ 18:48:22 #95
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219240283
quote:

[ afbeelding ]
lieve kat
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219240285
quote:

[ afbeelding ]
Poes ligt hier al op schoot te spinnen. O+
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 19:00:49 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219240329
vreselijke beesten
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 19:34:47 #98
485843 crew  Jippie
pi_219240541
quote:

[ afbeelding ]
AI-poes?
  roze maandag 10 november 2025 @ 19:35:16 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219240545
quote:
88s.gif Op maandag 10 november 2025 19:00 schreef sp3c het volgende:
vreselijke beesten
:(
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 10 november 2025 @ 19:35:39 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219240549
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
AI-poes?
Anders is het wel een laag fornuis. :D Of een enorme kat.
Your beauty never ever scared me.
pi_219240555
quote:

[ afbeelding ]
Wat een top videootje! Heerlijk zo'n soepie! ~O>
pi_219240573
quote:
88s.gif Op maandag 10 november 2025 19:00 schreef sp3c het volgende:
vreselijke beesten
Kattenhaters zijn vreselijke mensen.
pi_219241025
Dit soort geneuzel heeft toch vrij weinig met NIEUWS te maken, of wel dan

NWS / Uiterlijk mens verandert drastisch in 2050 door gamers en influencers
pi_219241508
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 19:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
AI-poes?
Een ai-pet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 21:53:58 #105
485843 crew  Jippie
pi_219241541
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef Modus het volgende:
Dit soort geneuzel heeft toch vrij weinig met NIEUWS te maken, of wel dan

NWS / Uiterlijk mens verandert drastisch in 2050 door gamers en influencers
Mwah, als je het niets vind zou ik er voorbij scrollen.
pi_219241577
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 21:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mwah, als je het niets vind zou ik er voorbij scrollen.
Als je zo gaat redeneren, kun je net zo goed alle subforums opheffen.

Heeft niks te maken met of ik iets wel of niet LEUK vind.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 21:59:48 #107
485843 crew  Jippie
pi_219241584
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 21:58 schreef Modus het volgende:

[..]
Als je zo gaat redeneren, kun je net zo goed alle subforums opheffen.

Heeft niks te maken met of ik iets wel of niet LEUK vind.
Zal het achter voorstellen ^O^
pi_219241600
Is sowieso een onzinnig topic, want er is geen wetenschapper aan te pas gekomen, puur een ai model.
pi_219241679
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 21:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zal het achter voorstellen ^O^
Het is een lul-'artikel' van een hapslikweg 'tech-site', over 'onderzoeken' van 2 online casino-sites, met AI afbeeldingen.

Dat is een goede bron ja?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 november 2025 @ 22:22:33 #110
485843 crew  Jippie
pi_219241744
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 22:14 schreef Modus het volgende:

[..]
Het is een lul-'artikel' van een hapslikweg 'tech-site', over 'onderzoeken' van 2 online casino-sites, met AI afbeeldingen.

Dat is een goede bron ja?
Je kunt je klacht hierover indienen bij het hogere management.

Er mogen bij mijn weten diverse bronnen als input worden gebruikt.
pi_219241782
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 22:22 schreef Jippie het volgende:

[..]

pi_219241797
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2025 22:22 schreef Jippie het volgende:

[..]

🙄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')