Aangepastquote:Op donderdag 20 november 2025 11:40 schreef recursief het volgende:
"quiet uitten" moet natuurlijk zijn" "quiet quitten". Alhoewel Nederlanders doen massaal aan "quiet quitting", kwart doet het absoluut minimale nog net iets minder lelijk is.
NWS / Nederlanders massaal aan het quiet quitting: "kwart doet bare minimum"
Er staat heel weinig Nederlands in deze postquote:Op donderdag 20 november 2025 11:40 schreef recursief het volgende:
"quiet uitten" moet natuurlijk zijn" "quiet quitten". Alhoewel Nederlanders doen massaal aan "quiet quitting", kwart doet het absoluut minimale nog net iets minder lelijk is.
NWS / Nederlanders massaal aan het quiet quitting: "kwart doet bare minimum"
Ik heb me beperkt tot het bare minimum.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Er staat heel weinig Nederlands in deze post![]()
Er is al vaker geopperd om een apart subforum te maken waarbij specifiek misdaad van allochtonen en asielzoekers centraal staat. Denk dat de mods daar niet aan willen beginnen, want dan hebben ze al helemaal een dagtaak aan de moderatie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
De NWS feed loopt de laatste tijd wel heel erg vol met criminele zaken, is dat eigenlijk niet iets wat in CRI hoort?
Misschien een idee om CRI onder NWS te plaatsen zodat het onderscheid makkelijker gemaakt wordt?
Ja dat lijkt me geen heel geschikt plan. Users zoeken nu dat soort berichten al op (of bij gebrek daar aan, beginnen er evengoed over in niet gerelateerde topics(quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is al vaker geopperd om een apart subforum te maken waarbij specifiek misdaad van allochtonen en asielzoekers centraal staat. Denk dat de mods daar niet aan willen beginnen, want dan hebben ze al helemaal een dagtaak aan de moderatie.
laatste tijd als ik de " X " vervang door het woord " twitter" doet ie ut meestal wel...quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik krijg die hoerentweet van X dus niet geplaatst. Wat een gekut. Ik word er helemaal gek van.
https://x.com/POL_GooienVecht/status/1991903196910887388?s=20
Wat moet jij als brave jongen met een hoerentweetquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik krijg die hoerentweet van X dus niet geplaatst. Wat een gekut. Ik word er helemaal gek van.
https://x.com/POL_GooienVecht/status/1991903196910887388?s=20
Helaasquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
laatste tijd als ik de " X " vervang door het woord " twitter" doet ie ut meestal wel...
quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat moet jij als brave jongen met een hoerentweet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |