Ja maar Telegraafquote:Op woensdag 19 juli 2023 23:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klik op de link en je ziet haar
O, nou sorry hoorquote:Op woensdag 19 juli 2023 23:15 schreef maily het volgende:
Gerrit Hiemstra heeft nooit "oant moarn" gezegd.
Dat was wijlen weermangod Piet Paulusma.
Schaam je.
Kan je de titel aanpassen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:15 schreef maily het volgende:
Schaam je.
quote:Het uit 2008 stammende Infoplaza levert weersvoorspellingen aan onder meer De Telegraaf, het AD, de NOS, de Volkskrant, NU.nl en aan een aantal regionale omroepen. Weeronline werd al in 2000 opgericht door weerman Gerrit Hiemstra. Ook dat bedrijf heeft samenwerkingen met verschillende media, waaronder persbureau ANP.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:15 schreef maily het volgende:
Schaam je.
Hij is Fries, dus ik zou er niet vanuit gaan dat hij nooit oant moarn gezegd heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:15 schreef maily het volgende:
Schaam je.
Waar staat dat van oant moarn? Ik heb de tekts een paar keer gelezen, maar het staat nergens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Roosmarijn Knol wordt de nieuwe weervrouw van de NOS, meldt de omroep woensdag. De NOS laat weten dat zij de opvolger is van Gerrit Hiemstra, die in mei liet weten te stoppen als weerman.
De 25-jarige Knol werd al tijdens haar studie assistent-meteoroloog bij Weeronline en na haar afstuderen kwam ze in dienst bij Weerplaza. Daar presenteert ze nu het weer voor onder meer Omroep Gelderland en Omroep Brabant. „In Nederland zijn het weer en het klimaat geregeld onderwerp van gesprek”, aldus Knol. „De weerpresentator levert daar een belangrijke bijdrage aan en ik kijk ernaar uit om over dit onderwerp contact te hebben met de kijker en de luisteraar.”
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)nieuwe-weervrouw-nos
Ik was in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Waar staat dat van oant moarn? Ik heb de tekts een paar keer gelezen, maar het staat nergens.
Omdat we hier compleet ander weer hebben dan in Mexico. Heb je gvd helemaal niets geleerd van Gerrit???quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:47 schreef Enchanter het volgende:
Waarom hebben we niet gewoon zoiets als in Mexico ?
https://twitter.com/Savagehumor_/status/1672238994908692481
Het Markermeer is al drooggelegd in de thumbnailquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Zij is oprecht wel kundig en helemaal niet zo vervelend om naar te kijken.
Ze doet het weerbericht van de hele wereld, dus zeker transatlantischquote:
Voor Nederland was Leontine Ruiters als weermeisje (ergens in de jaren 90) al wat gortig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:47 schreef Enchanter het volgende:
Waarom hebben we niet gewoon zoiets als in Mexico ?
https://twitter.com/Savagehumor_/status/1672238994908692481
Oef, je standaard ligt niet al te hoog dan. 13 in een dozijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Zij is oprecht wel kundig en helemaal niet zo vervelend om naar te kijken.
Ik zou niet eens 13 weervrouwen kunnen opnoemenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oef, je standaard ligt niet al te hoog dan. 13 in een dozijn.
Volgens mij niet.quote:
Peter Kuipers Munneke evenmin!quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:15 schreef maily het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 november 2025 16:29 schreef TonyCal het volgende:
[..]
Weet iemand waarom @:Fer deze foto heeft gepubliceerd?
Is ze meteoroloog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |