Het ziet er naar uit dat dit probleem is opgelost.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het ziet er naar uit dat er ergens een bug zit in het topic
Congolees Kevin L. (27) slaat zwangere Chantal (23) dood
NWS / Congolees Kevin L. (27) slaat zwangere Chantal (23) dood
Op het moment dat ik dit bericht typ, heeft dat topic 122 reacties, verspreid over 5 pagina's.
Als ik pagina's 1, 2, 3 of 5 opvraag, dan is er niets aan de hand.
Maar als ik pagina 4 opvraag, dan krijg ik alleen reacties nummers 76 t/m 80 te zien, staat er linksboven op het scherm dat ik niet ingelogd ben en verschijnt onder aan het scherm dus ook geen veld om een reactie in te voeren.
Maar jij kiest toch ook bewust altijd het hoekje van de bewezen foute figuren?quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Kan er iets scherper gekeken worden - en evt erop aanspreken - op de vele godwins in het Oekraïne oorlog topic?
Voobeelden:
• je zou je zus nog verkopen aan een Duitser
• Het is 1938 nu met deze vredesdeal
• Putler ipv Poetin of Russische president
• Impliciete verwijzingen maken naar users die niet expliciet de kant van de EU kiezen en die in het hoekje van ... drukken
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Kan er iets scherper gekeken worden - en evt erop aanspreken - op de vele godwins in het Oekraïne oorlog topic?
Voobeelden:
• Impliciete verwijzingen maken naar users die niet expliciet de kant van de EU kiezen en die in het hoekje van ... drukken
Ga allebei eens een hap frisse lucht halen, daar neemt de verdraagzaamheid meestal wel van toe.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar jij kiest toch ook bewust altijd het hoekje van de bewezen foute figuren?
En ajb eerst een TR zetten alvorens het hier te melden zonder link naar de betreffende posts.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Voobeelden:
Verre van, maar naamverbasteringen zijn per definitie een zwaktebod en nu eenmaal tegen de FOK! policy. Genoeg mogelijkheden om een gevaarlijke en expansionistische dictator als Poetin op de inhoud te bekritiseren.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:04 schreef Zwoerd het volgende:
Je moet dictators en oorlogscriminelen natuurlijk wel met eerbied en respect blijven behandelen.
Ben ik het mee eens hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van, maar naamverbasteringen zijn per definitie een zwaktebod en nu eenmaal tegen de FOK! policy. Genoeg mogelijkheden om een gevaarlijke en expansionistische dictator als Poetin op de inhoud te bekritiseren.
Kan niet. Dat woord mag je niet gebruiken hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van, maar naamverbasteringen zijn per definitie een zwaktebod en nu eenmaal tegen de FOK! policy. Genoeg mogelijkheden om een gevaarlijke en expansionistische dictator als Poetin op de inhoud te bekritiseren.
Beter wordt er eens scherper gelet op users die sympathiseren met oorlogsmisdadigers.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Voobeelden:
We gaan er van uit dat users een ruimere woordenschat hebben dan alleen jouw stokwoordje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan niet. Dat woord mag je niet gebruiken hier.
Dat is onzin, je kunt ze echt wel veel zwaardere classificaties meegeven dan 'boefjes'. Poetin is gewoon een megalomane smeerlap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:04 schreef Zwoerd het volgende:
Je moet dictators en oorlogscriminelen natuurlijk wel met eerbied en respect blijven behandelen.
Op basis ban?quote:Op woensdag 19 november 2025 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus omdat jij er persoonlijk geen moeite mee hebt, mag het, maar als ik op basis ban dezelfde criteria Trump c.s. fascisten noem is het een probleem?
De hypocrisie is verbijsterend.
En het is ‘een moraalridder als jij (bent)’
Leer gewoon verdragen dat sommige mensen anders tegen de wereld aankijken dan de gemiddelde wereldburger.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Beter wordt er eens scherper gelet op users die sympathiseren met oorlogsmisdadigers.
Voor die anders denkende wakkere mensen heb je toch de andere krantquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Leer gewoon verdragen dat sommige mensen anders tegen de wereld aankijken dan de gemiddelde wereldburger.
Voor elke mindset en/of politieke kleur is er legio media te vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Voor die anders denkende wakkere mensen heb je toch de andere krant
Wat is het nut om maar het ergste van het ergste te willen zeggen? Het is niet alsof de president van de Russische federatie en opperbevelhebber van de strijdkrachten, de heer Vladimir Poetin het leest..quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
megolomane smeerlap dekt de lading nou net niet voor iemand welke herhaaldelijk ziekenhuizen bombardeert
ik ga niet met jou in discussie want ik vind jou een kwezelquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat is het nut om maar het ergste van het ergste te willen zeggen? Het is niet alsof de president van de Russische federatie en opperbevelhebber van de strijdkrachten, de heer Vladimir Poetin het leest..
De kunst is om met een tirade binnen de policy te blijven, ik had nog wel even door kunnen gaan en dan waarschijnlijk zelf een ban opgelopen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
megolomane smeerlap dekt de lading nou net niet voor iemand welke herhaaldelijk ziekenhuizen bombardeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |