SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die vinden vast wel een gaatje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Heeft Rob straks geen tijd meer voor zijn Argentijnse hockey vriendje.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word heel blij van het verlies van Timmerfrans. Wat denk jij dan?
Dat is wel het voordeel.quote:
Die ja21 weet ik niet of ik daar vrolijk van ga worden.quote:
Get Robbed by Jetten.quote:
Ik persoonlijk niet. Maar gewoon braaf blijven werken en belasting betalen en het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ja21 weet ik niet of ik daar vrolijk van ga worden.
VVD is te groot gebleven. Daar kun je bijna niet omheen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Robje zal over links gaan lijkt me.
PVV was al de grootste. Wat heeft het gebracht? Niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gok dat PVV straks wel de grootste gaat worden. Misschien niet in de exit-poll, maar die zal er wel 2-3 zetels bij krijgen ten opzichte van die exit poll.
Iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet. Maar gewoon braaf blijven werken en belasting betalen en het komt allemaal goed.
Eng griezelwijf, terugsturen naar het Oostblok aub.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Haags het volgende:
De joden hatende partij van Nederland verliest 5 zetels.
Heerlie de peerlie
Kati Piri lik m´n reet.
quote:
Dat past helaas niet meer in de agendaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een eind. Dan wordt het met overnachting
Amyquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit klinkt alsof je Pokemon speelt
[..]
Dat past helaas niet meer in de agendawilde eigenlijk naar Berlijn dit jaar, maar elk weekend al iets te doen (of mn reismaatje kan precies niet)
Gelukkig daalt PVV meer dan 2x zo hard.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel 6 mensen van FvD in de Tweede Kamer
quote:
Kun je pokemon op de kerstmarkt vangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit klinkt alsof je Pokemon speelt
[..]
Dat past helaas niet meer in de agendawilde eigenlijk naar Berlijn dit jaar, maar elk weekend al iets te doen (of mn reismaatje kan precies niet)
Heb jij zeker op gestemdquote:
Prima, lekker centrum kabinetje met een vleugje rechtsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat voor kabinet krijgen we? D66-VVD-CDA-iets anders?
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat voor kabinet krijgen we? D66-VVD-CDA-iets anders?
Lidewij is een net uiterst beschaafd hoofs meisje toch? speelt zelfs verdienstelijk piano.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel 6 mensen van FvD in de Tweede Kamer
Nou, hopelijk wordt er dan ook wat bereikt.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je pokemon op de kerstmarkt vangen?
Extreem linkse staatsomroep.quote:
Pikachu met kerstverlichting.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lickitung kerstmutsje op
Magikarp in de gluhwein
Jammer dat jij zo'n hekel aan kerst hebt
Ik vind Lidewij wel een meesterzet van Thierryquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lidewij is een net uiterst beschaafd hoofs meisje toch? speelt zelfs verdienstelijk piano.
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima, lekker centrum kabinetje met een vleugje rechts
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb jij zeker op gestemd
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hopelijk wordt er dan ook wat bereikt.
Ik heb geen hekel aan kerstmarkten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lickitung kerstmutsje op
Magikarp in de gluhwein
Jammer dat jij zo'n hekel aan kerst hebt
Ja een beetje klaar met al dat extreme gejengel beide kanten opquote:
Een bijkans adellijke verademing ten opzichte van psychiatrische patiënten Piri en Ouwehand.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind Lidewij wel een meesterzet van Thierry
En raclettequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan kerstmarkten.
Daar is flammkuchen en alcohol
Lekker cashen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe je nou eigenlijk met 1 zetel in de kamer? Gewoon je stem/standpunten laten horen in debatten en hopen dat je anderen ook kunt overtuigen? Want verder zal die ene stem maar zelden het verschil maken lijkt me.
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En racletteVond die in de grotten altijd zo tof als kind
Racletten. Toen ik in Zwitserland woonde was dat wel altijd een feestje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik er weerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bijkans adellijke verademing ten opzichte van psychiatrische patiënten Piri en Ouwehand.
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker cashen natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweest
quote:
quote:Het salaris
Wat levert dat op? Sinds 1 juli 2024 ontvangt een ‘gewoon’ Tweede Kamerlid een schadeloosstelling van 10.130 euro bruto per maand. Tel daar 8 procent vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3 procent bij op, en je komt uit op ruim 141 duizend euro bruto per jaar. Voorzitters, vicevoorzitters en fractieleiders verdienen meer dankzij een extra toelage, afhankelijk van hun rol en de grootte van hun fractie.
Vorig jaar nogquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweest
Valkenburg is voor hollandersquote:
En dan te bedenken dat je daar alleen maar een beetje lomp voor hoeft te blaten, kunt komen en gaan wanneer je zin hebt. En als je het zo bont maakt dat je eruit getrapt wordt krijg je gewoon nog twee jaar wachtgeld mee.quote:
Ja, maar niet al die mensen zijn geschikt voor het bedrijfsleven, dus dan is dat geen alternatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel wat minder dan in het bedrijfsleven.
Hmm, misschien toch maar eens de KSC partij op gaan richtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
140k per jaar. En dan nog wat extra vergoedingen.
Dat vind ik zo'n eng vies mannetjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dion Graus kreeg nog 25k extra omdat hij zich bij zijn moeder ingeschreven had in Heerlen
goh, wat een verrassingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Coalitie vormen wordt een puzzel
Bij je moeder wonen levert een bonus op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dion Graus kreeg nog 25k extra omdat hij zich bij zijn moeder ingeschreven had in Heerlen
Dan moet je zoals de FvD ook nog even lokaal en provinciaal ergens in gaan zitten. Dan kun je wat stapelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar eens de KSC partij op gaan richten
Tenzij VVD snel overgehaald wordt en ze PvdA erbij trekkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Coalitie vormen wordt een puzzel
Aardige reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij je moeder wonen levert een bonus op?
Nou ja geschikt voor de politiek zijn ze ook niet dus dat zegt niksquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar niet al die mensen zijn geschikt voor het bedrijfsleven, dus dan is dat geen alternatief.
Lol watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh God no. Ik zag D66-VVD-CDA-JA21.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij VVD snel overgehaald wordt en ze PvdA erbij trekken
Er lopen er een paar financieel binnen hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij je moeder wonen levert een bonus op?
Zou een goede zijn maar ik denk dat Jetten liever een linkse dan rechtse partij erbij haaltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh God no. Ik zag D66-VVD-CDA-JA21.
Is nu wel klaar met de toeslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er lopen er een paar financieel binnen hier.
Eigenlijk zou het volk nu moeten stemmen of we over Links of over Centrum-Rechts gaan formeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou een goede zijn maar ik denk dat Jetten liever een linkse dan rechtse partij erbij haalt
Heb ik tenminste 1 dorpsgenoot in de kamerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
haha zat BBB met 7 man in de kamer ja?we kunnen het ook wel met 143 zetels af dus.
Ooit was D66 de voorvechter van referendaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het volk nu moeten stemmen of we over Links of over Centrum-Rechts gaan formeren.
1 referendum en de uitslag was niet wat ze wilden dus bye bye referendumquote:
oh, dit ging niet over referenda maar over mijn dorpsgenotequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 referendum en de uitslag was niet wat ze wilden dus bye bye referendum
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zag ik een ex bij het CDA in de zaal staan.
Voelde je je toen niet de Keijzer?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was laatst op een feestje van een goede maat van me, kreeg ik de groeten van haar
Nee nu ga ik slapen hoor. Kijk morgen wel weer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
Ah het grote fantasieboek gaat weer open.
Blijft een maastrichtenaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
Die Frans Timmermans is echt een pedante man.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Timmerfrans trekt zich terug
Wist dat het een narcist was, maar dat die zo slecht tegen zijn verlies kanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Timmerfrans trekt zich terug
Verlies? Volle zakken ja. Dit is een toneelspelquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist dat het een narcist was, maar dat die zo slecht tegen zijn verlies kan
Dat ook ja, links lullen en rechts vullenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verlies? Volle zakken ja. Dit is een toneelspel
ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook ja, links lullen en rechts vullen
Terug naar de normen en waarden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zag de CDA eruit alsof het in 1983 was gefilmd.
Denk dat je blij mag zijn als er over 6 maanden duidelijkheid isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:03 schreef Haags het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vanavond. Morgenochtend meer duidelijkheid.
Ja. Zal wel opnieuw stemmen worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als er over 6 maanden duidelijkheid is
Met z’n gele haarquote:
Hij ziet er altijd een beetje ongezond uitquote:
Die werd net bij de NOS wel genoemd jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wie Timmermans gaat opvolgen. Klaver? Of doet die niet meer mee?
Dan hebben we weinig te vrezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die werd net bij de NOS wel genoemd ja
Lange dagen. Die man zal vast niet goed slapen of genoeg uitrustenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan gaat GL-PvdA weer naar 7 zetels.
wow ik begrijp de teleurstellingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Mijn grootste teleurstelling van deze avond eigenlijk is dat ik voor het eerst sinds corona geen rood potlood mee naar huis heb kunnen nemen.
succesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik moet even een kat moe maken zodat ik straks ook rustig kan slapen.
Ach ik zie haar liever wel zo dan energieloos een beetje hangend de hele dag.quote:
preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach ik zie haar liever wel zo dan energieloos een beetje hangend de hele dag.Ze is wel weer lekker gek.
slaapsequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
Toch maar naar bed. Morgen weer college.
Slaap lekker koenniequote:
achter laser lampje aan laten rennen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik moet even een kat moe maken zodat ik straks ook rustig kan slapen.
Probeer ik niet te vaak te doen want dieren kunnen er para van worden. Gebruik het vooral als ik haar ergens weg wil lokken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
achter laser lampje aan laten rennen ?
scrollsequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaen eerst nog even scrollen op telefoon denk ik.
Gematigd.quote:
Slechte voorbereidingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trek en ik heb niets te eten behalve een muffin.
Dit is gevaarlijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier zo'n groene kliko die bijna elke dag wordt geleegd. Nu stond die dus blijkbaar ondersteboven en dacht 1 van de buren dat je dan je afval er gewoon zo op bovenop zet
Dat moet een nederlander zijn geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier zo'n groene kliko die bijna elke dag wordt geleegd. Nu stond die dus blijkbaar ondersteboven en dacht 1 van de buren dat je dan je afval er gewoon zo op bovenop zet
Zouden die dat ook doen denk je?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat moet een nederlander zijn geweest
100% jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zouden die dat ook doen denk je?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
dat dacht die buur ook denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus moest ik het er af halen, helemaal vol met beestjes.en die kliko zelf is ook fucking vies![]()
Jij hebt je goede daad weer gedaan voor vandaag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:16 schreef bitterbal het volgende:
nou ja hij staat nu goed met hun afval er in
zal een moeizame formatie gaan wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:26 schreef Moeraskat het volgende:
Gezellig D66 en PVV gelijk. Maar D66 toch nog 2000 stemmen meer.
Moeten ze dan penalty’s nemen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:26 schreef Moeraskat het volgende:
Gezellig D66 en PVV gelijk. Maar D66 toch nog 2000 stemmen meer.
wanneer nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal een moeizame formatie gaan worden
Ja we gaan het wel zien allemaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:32 schreef Nattekat het volgende:
Tactische PVV-stemmers voorkomen meerderheid potentiële rechtse coalitie.
Dit is echt hilarisch. @:haags we zijn genaaid
Haha ja, zou leuk zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten ze dan penalty’s nemen?
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal een moeizame formatie gaan worden
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
Je sluit dan gewoon 1.5 /2 miljoen mensen uit.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
Ondertussen sluiten zij, die gewoon door het volk gekozen worden, partijen uit.
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Wat mij betreft mag je dan gewoon een andere baan zoeken.
Nou gelukkig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Los van de standpunten van de PVV is het gewoon een weinig betrouwbare partner gebleken. Vooral dat laatste zou zwaar moeten tellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar kan me daar wel kwaad om maken. Vind het te achterlijk voor woorden dat mensen/partijen (op voorhand) niet met elkaar willen samenwerken.
En ondertussen allemaal lullen over dat je mensen niet mag uitsluiten en iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Blabla
En dan verwachten ze wel dat mensen, van alle lagen in de maatschappij met elkaar moeten samenwerken, samen leven, elkaar moeten respecteren.
Ja… heb ik ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
heb het idee dat die batterij achteruit is gegaan sinds die laatste grote iphone update
Ja, maar dat moeten die kiezers zelf weten en zelf zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los van de standpunten van de PVV is het gewoon een weinig betrouwbare partner gebleken. Vooral dat laatste zou zwaar moeten tellen.
Denk dat de hele dag op Instagram scrollen ook niet helpt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
heb het idee dat die batterij achteruit is gegaan sinds die laatste grote iphone update
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de hele dag op Instagram scrollen ook niet helpt.
Frikandel ook niet meer mee gebeld?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ben een beetje verslaafd aan dat doomscrollen
heh wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandel ook niet meer mee gebeld?
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:54 schreef bitterbal het volgende:
ben een beetje verslaafd aan dat doomscrollen
Hm. Meestal heb ik het na een paar keer scrollen wel gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat je elke keer wat nieuws kan zien.
Eigenlijk juist meer van hetzelfde steeds.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat je elke keer wat nieuws kan zien.
Eigenlijk moet Instagram eens een functie maken dat ik jouw algoritme voor een uur over kan nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gebeurd idd ook wel maar als je dan in een goed algoritme zit zoals bv rode panda's blijf je doorscrollen
We hebben gewoon veel te veel partijen, daardoor krijg je dit gezeik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh dat lijkt mij wel leuk jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Instagram eens een functie maken dat ik jouw algoritme voor een uur over kan nemen.
quote:De keuken is meer dan een kamer – het is het hart van je huis. Hier gebeurt het. Van werk tot spelen, van huiswerk maken tot dromen en eindeloos kletsen.
Mee eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat? Een software update die ervoor zorgt dat de batterij minder lang mee gaat. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Is dat een ding?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat? Een software update die ervoor zorgt dat de batterij minder lang mee gaat. Je verwacht het niet.
Jazeker.quote:
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?quote:
jawel maar heb deze ruim een jaar nuquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?
Mwah, dat valt wel mee in mijn ogen. Al is een luie batterij wel erg snel dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat een telefoon na zo'n twee jaar heel snel leeg gaat?
het is ook geen luie batterij, het is opzettelijk leegtrekken. Programmed obsolescence.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee in mijn ogen. Al is een luie batterij wel erg snel dan.
ze bouwen dat express in in de software zodat je een nieuwe gaat kopen dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is ook geen luie batterij, het is opzettelijk leegtrekken. Programmed obsolescence.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende voorbereiding. Geen nachtelijke snackbuien.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze bouwen dat express in in de software zodat je een nieuwe gaat kopen dus?
nou zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Anders hoeven ze niet iedere paar jaar een nieuw model uit te brengen.
Ik twijfel nog of ik ga vanavond. Ik denk het niet eigenlijk.quote:
hmmmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik ga vanavond. Ik denk het niet eigenlijk.
Ga zelf gewoon, luiwammes.quote:
neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga zelf gewoon, luiwammes.
Jaquote:
Ja waarom eigenlijk?quote:
Doe jij dat ook?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk?
Ik pak die telefoon om te kijken wat voor weer we morgen krijgen. Voor ik het weet ben ik anderhalf uur verder
Dat was gisterenochtend niet anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Het was weer erg gezellig op de weg. Alsof iedereen heeft besloten om na de herfstvakantie weer lekker in de file te gaan staan.
Dat idee krijg ik van sommige mensen dus echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.
Net als ons vochtige poesje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan daar ook allemaal voor de lol.
Ik had er vanmorgen ook last van.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
Maar stel, D66 en PVV zouden wel samen gaan regeren. Dan komt er van 9 van de 10 beslissingen toch nooit wat terecht omdat ze dan te veel tegen hun eigen standpunten in moeten gaan? Dan tieren de moties van wantrouwen een week na de formatie al welig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Joekel van een pukkel op m'n kin.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?
Het was er weer eens tijd voor.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
en de rest van de kamer zit vol met clubjes vrouwenhaters en anders verwaarloosbaren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Geldt voor VVD en GLPVDA net zo trouwens, die staan zodanig haaks wat (voor de desbetreffende partij belangrijke) standpunten betreft dat ik daar weinig succesvolle compromissen uit zie komen.
En dan een enorm boze, knalrode ontsteking er voor terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?
Polarisatie genot.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Geldt voor VVD en GLPVDA net zo trouwens, die staan zodanig haaks wat (voor de desbetreffende partij belangrijke) standpunten betreft dat ik daar weinig succesvolle compromissen uit zie komen.
En maandag ook. Voor de herfstvakantie stond ik nooit vast in Rotterdam zelf en nu al elke dag van de week.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was gisterenochtend niet anders.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zeggen dat het nu wel drukker wordt hoe donkerder het wordt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En maandag ook. Voor de herfstvakantie stond ik nooit vast in Rotterdam zelf en nu al elke dag van de week.
Slechter weer helpt ook niet. Niet alleen kunnen mensen spontaan niet meer rijden, er zijn ook gewoon meer mensen met de auto dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En maandag ook. Voor de herfstvakantie stond ik nooit vast in Rotterdam zelf en nu al elke dag van de week.
Ja ieuw, in het donker op de fiets naar het station en dan maar hopen dat die trein geen last krijgt van vierkante wielen dankzij blaadjes op het spoor, dacht het niet. Liever in de file dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nu wel drukker wordt hoe donkerder het wordt.
Als hij op scherp staat denk ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je die uitknijpen?
Die daarop stemmen willen dat hun rechtse stem niet verloren gaat. Zullen veel pvv stemmers zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het vooral wonderlijk dat de VVD er zo goed in slaagt om de afgelopen fuckups op anderen af te schuiven.
Al zal m'n vertrouwen in de mensheid ook wel gewoon misplaatst zijn.
@Haags leg even uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het vooral wonderlijk dat de VVD er zo goed in slaagt om de afgelopen fuckups op anderen af te schuiven.
maak je foto's?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik ga twee wattenstaafjes gebruiken.
Ik kan het wel filmen? Weet niet zo goed hoe ik de telefoon dan het beste neer kan zetten. Badkamer is de beste plek maar dan moet ik hem met een zuignap aan de spiegel vastmaken ofzo.quote:
ja probeer maar ietsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel filmen? Weet niet zo goed hoe ik de telefoon dan het beste neer kan zetten. Badkamer is de beste plek maar dan moet ik hem met een zuignap aan de spiegel vastmaken ofzo.
Ja, dat blijft me al jaren verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn veel PVV stemmers niet meer van het "ik stem PVV of ik stem niet"?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Die daarop stemmen willen dat hun rechtse stem niet verloren gaat. Zullen veel pvv stemmers zijn.
Bleh.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik weet niet of ik nog een keer wax melts by Puresoap ga bestellen. De "fresh baked bread" ruikt naar zweetsokken. Sinds die nieuwe eigenaarster is het er niet beter op geworden vind ik zelf.
Het is echt een prachtige ochtend deze ochtend.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechter weer helpt ook niet. Niet alleen kunnen mensen spontaan niet meer rijden, er zijn ook gewoon meer mensen met de auto dan.
Ik heb gestemd als huiseigenaar met een hypotheek. Sue me.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Achja. Ik heb gestemd als de linkse stinkhippie die ik ben.
Maar ze zijn de hele week al met de auto, dus nu is het gewoonte.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt een prachtige ochtend deze ochtend.
Maar het zal wel gewoonte zijn voor velen. Als ze eenmaal van die goede gewoonte af zijn om gewoon gezond te fietsen, gaan ze tot het voorjaar ook niet meer terug. Stelletje zwakkelingen.
Ben ik dankzij trouwen ook, en vent is net zo'n stinkhippie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb gestemd als huiseigenaar met een hypotheek. Sue me.
Leuk setje aan is tof, lekker bezig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Gister ook weer, ik had m'n nieuwe bordeauxrode broek aan en zo'n hip kort teddyjasje eroverheen gefrot en schoenen gevonden die bij de broek kleurden, ga helemaal onzeker de deur uit want volgens mij ziet het er allemaal niet uit.
Zie ik voor me een meisje de winkel uit lopen: flodderige grijze broek die net te kort was, converse, lange bruine ruitjesjas, vloekt allemaal als de tering, lang viesblond haar in een hoge paardenstaart gefrot, schoudertas, slonzig, komt zo uit bed, en het setje ziet er gewoon prima uit.
Ga weg.
Mietjes dus. Denk dat ik gewoon met de speed pedelec zou blijven komen nog in deze tijd als ik die al hadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ze zijn de hele week al met de auto, dus nu is het gewoonte.
Ik verwonder me ook over de lading winterjassen die ik al zie, ik had gisteren richting stembus een jasje aan omdat het regende, qua temperatuur was het echt niet nodig. (Longsleeve, geen dikke trui ofzo)
Gister was best warm ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ze zijn de hele week al met de auto, dus nu is het gewoonte.
Ik verwonder me ook over de lading winterjassen die ik al zie, ik had gisteren richting stembus een jasje aan omdat het regende, qua temperatuur was het echt niet nodig. (Longsleeve, geen dikke trui ofzo)
Nee, ik heb het echt over de dikke, gewatteerde jassen. Dun jasje vs halve slaapzak zie je wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mietjes dus. Denk dat ik gewoon met de speed pedelec zou blijven komen nog in deze tijd als ik die al had
En als ik deze ellende elke ochtend tot de lente mag verwachten, is dat niet eens zo'n heel raar iets om toch maar voor te gaan. In de middagen zou ie het al waard zijn.
Ik heb een vrij dunne winterjas. Ben ik gaan dragen toen een vest toch te fris begon te worden. Maar daaronder nog gewoon korte mouwen, dus niets is wat het lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |