scrollsequote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaen eerst nog even scrollen op telefoon denk ik.
Gematigd.quote:
Slechte voorbereidingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb trek en ik heb niets te eten behalve een muffin.
Dit is gevaarlijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier zo'n groene kliko die bijna elke dag wordt geleegd. Nu stond die dus blijkbaar ondersteboven en dacht 1 van de buren dat je dan je afval er gewoon zo op bovenop zet
Dat moet een nederlander zijn geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier zo'n groene kliko die bijna elke dag wordt geleegd. Nu stond die dus blijkbaar ondersteboven en dacht 1 van de buren dat je dan je afval er gewoon zo op bovenop zet
Zouden die dat ook doen denk je?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat moet een nederlander zijn geweest
100% jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zouden die dat ook doen denk je?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:49 schreef bitterbal het volgende:
dat dacht die buur ook denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus moest ik het er af halen, helemaal vol met beestjes.en die kliko zelf is ook fucking vies![]()
Jij hebt je goede daad weer gedaan voor vandaag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:16 schreef bitterbal het volgende:
nou ja hij staat nu goed met hun afval er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |