Heb jij zeker op gestemdquote:
Prima, lekker centrum kabinetje met een vleugje rechtsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat voor kabinet krijgen we? D66-VVD-CDA-iets anders?
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat voor kabinet krijgen we? D66-VVD-CDA-iets anders?
Lidewij is een net uiterst beschaafd hoofs meisje toch? speelt zelfs verdienstelijk piano.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel 6 mensen van FvD in de Tweede Kamer
Nou, hopelijk wordt er dan ook wat bereikt.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je pokemon op de kerstmarkt vangen?
Extreem linkse staatsomroep.quote:
Pikachu met kerstverlichting.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lickitung kerstmutsje op
Magikarp in de gluhwein
Jammer dat jij zo'n hekel aan kerst hebt
Ik vind Lidewij wel een meesterzet van Thierryquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lidewij is een net uiterst beschaafd hoofs meisje toch? speelt zelfs verdienstelijk piano.
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima, lekker centrum kabinetje met een vleugje rechts
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb jij zeker op gestemd
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hopelijk wordt er dan ook wat bereikt.
Ik heb geen hekel aan kerstmarkten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Lickitung kerstmutsje op
Magikarp in de gluhwein
Jammer dat jij zo'n hekel aan kerst hebt
Ja een beetje klaar met al dat extreme gejengel beide kanten opquote:
Een bijkans adellijke verademing ten opzichte van psychiatrische patiënten Piri en Ouwehand.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind Lidewij wel een meesterzet van Thierry
En raclettequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan kerstmarkten.
Daar is flammkuchen en alcohol
Lekker cashen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe je nou eigenlijk met 1 zetel in de kamer? Gewoon je stem/standpunten laten horen in debatten en hopen dat je anderen ook kunt overtuigen? Want verder zal die ene stem maar zelden het verschil maken lijkt me.
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En racletteVond die in de grotten altijd zo tof als kind
Racletten. Toen ik in Zwitserland woonde was dat wel altijd een feestje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik er weerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bijkans adellijke verademing ten opzichte van psychiatrische patiënten Piri en Ouwehand.
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker cashen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |