En raclettequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan kerstmarkten.
Daar is flammkuchen en alcohol
Lekker cashen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe je nou eigenlijk met 1 zetel in de kamer? Gewoon je stem/standpunten laten horen in debatten en hopen dat je anderen ook kunt overtuigen? Want verder zal die ene stem maar zelden het verschil maken lijkt me.
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En racletteVond die in de grotten altijd zo tof als kind
Racletten. Toen ik in Zwitserland woonde was dat wel altijd een feestje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik er weerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bijkans adellijke verademing ten opzichte van psychiatrische patiënten Piri en Ouwehand.
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker cashen natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweest
quote:
quote:Het salaris
Wat levert dat op? Sinds 1 juli 2024 ontvangt een ‘gewoon’ Tweede Kamerlid een schadeloosstelling van 10.130 euro bruto per maand. Tel daar 8 procent vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,3 procent bij op, en je komt uit op ruim 141 duizend euro bruto per jaar. Voorzitters, vicevoorzitters en fractieleiders verdienen meer dankzij een extra toelage, afhankelijk van hun rol en de grootte van hun fractie.
Vorig jaar nogquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van Valkenburg? Daar ben ik nooit geweest
Valkenburg is voor hollandersquote:
En dan te bedenken dat je daar alleen maar een beetje lomp voor hoeft te blaten, kunt komen en gaan wanneer je zin hebt. En als je het zo bont maakt dat je eruit getrapt wordt krijg je gewoon nog twee jaar wachtgeld mee.quote:
Ja, maar niet al die mensen zijn geschikt voor het bedrijfsleven, dus dan is dat geen alternatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel wat minder dan in het bedrijfsleven.
Hmm, misschien toch maar eens de KSC partij op gaan richtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
140k per jaar. En dan nog wat extra vergoedingen.
Dat vind ik zo'n eng vies mannetjequote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dion Graus kreeg nog 25k extra omdat hij zich bij zijn moeder ingeschreven had in Heerlen
goh, wat een verrassingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Coalitie vormen wordt een puzzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |